Jump to content


Fotografije

2015 Giant XTC 820

mtb

  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
12 odgovora na ovu temu

#1 MTB021

MTB021
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 385 posts

Postavljeno 13 November 2015 - 12:01 PM

Posle pređenih prvih 2000km, uglavnom very happy...

201504131146508609.png

 

2015 Giant XTC 820; Giant ALUXX SL ultra-lightweight aluminum black&gold "19 frame; Giant WIN32 magnesium alloy fork remote lockout suspension fork; Giant WIN Butted aluminum handlebar straight to 31.8; Giant WIN SL stanchion; Shimano DEORE SL-M610 shifter/front dereailleur; Shimano SLX RD-M670 rear derailleur; Shimano M396L BR-M395 brakes; Shimano CS-HG6210 flywheel, Shimano Deore FC-M612 22-30-40 chainring (changing to Shimano SLX FC-M670 24-32-42 soon); MAVIC XM319 DISC 650B rims; Drum Giant Center Lock Alloy Hub; High strength steel wire HTSSt; Tire Giant Quicksand 27.5 * 2.0 60TPI; Bontrager SSR 2-Bolt Seat Post 400mm (changed from Giant Connect SL 350mm), SR Sirio saddle; Shimano Saint MX80 pedals; Giant Connect Ergo Max Lock-on grips..

 

Nove pedale:

900-900-shimanoplattformpedalpd-mx80.jpg

 

Novi srednji pogon u planu za proleće:

11410_98459.jpg


  • 0

#2 MTB021

MTB021
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 385 posts

Postavljeno 18 February 2016 - 11:02 PM

Zajebi pogon, uzeo SR Supra sedište. Like a boss.

Još samo proleće fali.

 


  • 0

#3 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 20 February 2016 - 04:27 PM

Jesi već uspeo da isprobaš to Supra sedište na vožnji od preko 50 km? Kako ti se pokazalo? 


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#4 MTB021

MTB021
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 385 posts

Postavljeno 14 March 2016 - 06:48 PM

Jesam danas konačno. A evo i friškijih fotki, teško da je osim rama i kormana išta ostalo od "original" xtc820. Sad je ojačan i namunjen, mnogo stabilniji na downhill deonicama i lakši za sprint uzbrdo. Taman sam se zabavljao kombinovanjem i sklapanjem čitave zime. U potpisu je full config.
Što se sedla tiče, meni je takva geometrija da je raspored pritiska 1:1:1 pedale:korman:sedište tako da sedište i ne osetim jer i ne sedim punom težinom na njemu 80% vožnje. Trebalo je malo cimanja napred-nazad da podesim kost pelvisa jer mi se dešava da ne žulja sedište već se javlja trenje o biciklističke pantalone na mestima *ispod* kosti, nekako su obodi sedišta deblji tj širi nego što sam navikao ali zato nema onog osećaja da me nešto pritiska odozdo, uopšte, anatomija je vrhunska mada materijal nije baš mekan. No videću, stvar navike a i savršenog ugla koji još moram naći.
  • 0

#5 MTB021

MTB021
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 385 posts

Postavljeno 21 May 2016 - 09:56 PM

Konačno posle nekih dužih vožnji i svih sitnijih podešavanja da zaključim sedište je odlično. Znači ni posle vezanih intenzivnih sati, ni ne pomislim da nešto žulja ili ne štima. Eto setih se da ostavim remark.
  • 0

#6 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1505 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 21 May 2016 - 11:24 PM

Sediste je odlicno. Kod mene proslo sve moguce testove. Odvozan brevet 300 sutradan seo na bajs kao da nista nisam vozio. Tokom breveta pozadina nije bolela. Odvozano oko 2000km sa sedistem do sada pokazalo se odlicno
  • 1

#7 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 23 June 2016 - 11:06 AM

Sediste je odlicno. Kod mene proslo sve moguce testove. Odvozan brevet 300 sutradan seo na bajs kao da nista nisam vozio. Tokom breveta pozadina nije bolela. Odvozano oko 2000km sa sedistem do sada pokazalo se odlicno

Da li znas koja ti je sirina sedalnih kostiju, hteo sam da kupim supru jer ga dosta hvalite, ali ne daju mi se pare kad ne znam da li smo slične građe.


  • 0

#8 MTB021

MTB021
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 385 posts

Postavljeno 07 September 2016 - 06:05 PM

Znači, vratio sam se na rt30 rotore, posle 54 i 79 jer najmanje vibracija prave, pogotovo prednje 180mm. Eto ako nekome još vibriraju vile, ovi ili slični rotori bez isprekidanih paterna manje tresu.
  • 0

#9 draka

draka
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1058 posts
  • LocationBeograd, Trosarina

Postavljeno 11 September 2016 - 11:48 AM

Znači, vratio sam se na rt30 rotore, posle 54 i 79 jer najmanje vibracija prave, pogotovo prednje 180mm. Eto ako nekome još vibriraju vile, ovi ili slični rotori bez isprekidanih paterna manje tresu.

Jel si ti to menjao rotore bez zamene paknova??

Sent from my m2 note using Tapatalk
  • 0

ಠ_ಠ


#10 MTB021

MTB021
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 385 posts

Postavljeno 12 September 2016 - 05:35 PM

^Ne!?
  • 0

#11 MTB021

MTB021
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 385 posts

Postavljeno 12 September 2016 - 08:57 PM

Ajd i jedan noviji pimp-pic :)

k053sy.jpg


  • 1

#12 draka

draka
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1058 posts
  • LocationBeograd, Trosarina

Postavljeno 13 September 2016 - 08:36 AM

^Ne!?

 

Pa pravilo je kada kada se menjaju rotori uvek se menjaju paknovi. jer korisceni paknovi mogu da ostete rotore. Paknove mozes da menjas bez da menjas rotore jer se paknovi podesavaju rotorima, ali obrnuto ne ide. Rotor kada je nov nema kocionu povrsinu. Vec je potrebno da se napravi film sa novog pakna na rotor i tako se napravi kociona povrsina. To ti je razlog zasto su se kvalitetniji rotori osecali losije od najjeftinijih rotora.

 

Takodje ti postoji razlika da li su rotori za metalne ili resin paknove kao i kakvog su sastava paknovi.


  • 0

ಠ_ಠ


#13 MTB021

MTB021
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 385 posts

Postavljeno 13 September 2016 - 10:26 AM

Lepo sročeno, tnx! Napisah "ne", u smislu.. Ne, nisam menjao rotore bez zamene pakni, naravno. :)

Koristim samo resin padove, da dodam, a tu pomaže i šmirgl-papir da se restauriraju ako su još čitavi.


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: mtb

0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika