Sta se dobija a sta gubi prelaskom sa 25-622 na 32-622? Paknove isto treba podesavati i da li je to komplikovano? Biciklo je stiglo sa 25-622 gumama ali su za zamenu a imam nove 32-622 pa bih da izbegnem kupovinu novih ako nema potrebe...
#2
Postavljeno 10 September 2015 - 07:46 AM
Sta se dobija a sta gubi prelaskom sa 25-622 na 32-622? Paknove isto treba podesavati i da li je to komplikovano? Biciklo je stiglo sa 25-622 gumama ali su za zamenu a imam nove 32-622 pa bih da izbegnem kupovinu novih ako nema potrebe...
Prvo vidi koliko široku gumu mogu da prihvate felne i sam bicikl. Izmeri koliko ima lufta do čeljusti kočnica, do šipke sica i slično. Guma od 32 mm će biti na svaku stranu za oko 5 mm šira (u visinu, širinu) u odnosu na 25 mm. Grubo rečeno. Računaj da ostane barem neka 3 mm lufta do ostatka bicikla, sa tim širim gumama. Da ne češu kad se točak malo pomeri u stranu (osmica, ili pod jačim opterećenjem). Ukratko, ako s postojećim gumama ima po 1 cm lufta na svaku stranu - može bez problema.
Zatim vidi same felne. Poslednje dve slike na linku objašnjavaju šta treba izmeriti na felni kako bi se znalo koliko široka guma može da se montira:
http://www.bikegreml...dimenzije-guma/
Šta se dobija? Dobiće se udobnost i brzina na džombastim i lošim putevima. Gubi se startnost (na semaforu na primer) i malo će teže biti na uzbrdicama. Moj utisak je da dodatna pouzdanost i udobnost vrede puno više od minimalnog gubitka na ubrzanjima. Ti ćeš izabrati spram svojih prioriteta.
Ima lufta:
Na knap (ako se zanemari ugao kamere koji možda vara):
Knap zbog šipke sica:
#3
Postavljeno 10 September 2015 - 07:54 AM
Ako ostavljaš iste felge, pakne nema potrebe podešavati ponovno.
Ne gubiš puno...vjerojatno će biti malo teža guma i morat ćeš ju pumpati na malo manji tlak (pretpostavljam).
Od prednosti - malo udobnija vožnja, teoretski niži otpor kotrljanja i malo bolje kočenje.
Ne znam koji je bicikl, ako je čisti cestovni onda ne bi preporučio 32-622 jer će to biti široko, ako je to neki gradski bicikl ili fixie onda će to biti ok kombinacija.
#11
Postavljeno 10 September 2015 - 11:39 AM
Onda definitivno ne preporučujem 32 gume čak i da stanu...nema smisla na cestovnjaku. Na karbonca šteta ne staviti 23mm, ali ajd može i 25mm.
Mavic gume nisu ništa posebno...Continental je odličan omjer cijene i kvalitete, možeš pogledati Michelin, Schwalbe i Vitorria koje su također odlične za uloženi novac.
#13
Postavljeno 10 September 2015 - 12:04 PM
Karbonci su po pravilu agresivne geometrije sa zadnjom gumom koja je max podvučena pod sedište tako da sam jako skeptičan da če 32mm moći da stane.
Pošto već imaš gume probaj, ništa te ne košta.
Na novijim karbonskim ramovima uglavnom je 25mm max, ali uvek ima izuzetaka.
#14
Postavljeno 10 September 2015 - 04:41 PM
Ništa ne fali dobrim širim gumama, ali teško je naći dobre gume za drum preko 28 mm. Danas je inače trend da se koriste šire gume (praktično svi pro timovi voze 25 mm), pa se i najnoviji ramovi prave sa više mesta. Za bilo šta starije od godinu-dve ipak teško da može da ide preko 28 mm, ako i toliko.
#18
Postavljeno 10 September 2015 - 06:38 PM
Ove su mi nesto lepse
Bitna je upotrrebljivost.. lepota je rezervisana za ram koji svojim izgledom i kvalitetom treba da privuče pažnju. Guma.. prvenstveno treba da vrši posao.. sigurno nećeš gledati u nju dok voziš.
Drumski bajs je u pitanju, carbonac, kocnice shimano V brake R561...
Ako je drumski otkud na njemu V-brake kočnice???
Ništa ne fali dobrim širim gumama, ali teško je naći dobre gume za drum preko 28 mm.
Ima.. Kojak 35-622..dovoljno brza i udobna istovremeno ali je namenjena za kros i hibrid bicikle dok se na drumski verovatno i ne mogu montirati zbog gabarita.
https://picasaweb.go...208760685671353
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika