Ja se iskreno ne bih igrao sa kineskim karbonom kada su u pitanju lula i volan, ali nešto mi se čini da je ova lula aluminijum sa malo karbona preko za ukras. Mada, i dalje ne znam da li bih rizikovao na tvom mestu.
Lula za drumaša
#24
Postavljeno 29 September 2015 - 01:11 PM
Не разумем за угао? Мислиш да ли мени треба други угао или код њих на сајту да ли имају други угао? Имају 7 и 17, ваљда само та два. Мени треба неки између 10 и 17, можда би најбољи био 15, или 13, јер тада не би била лула баш паралелна са подлогом већ мало уздигнута, али како нема (нисам ни тражио ), онда 17 којим би требало да цев рама (стари друмски рам са "паралелним" цевима у односу на подлогу) буде у линији, односно паралелна са њом-лулом. То би било ок са становишта изгледа а и мени уз дужину 110мм сасвим ок позиција.
Сада имам лулу 100мм од 10 степени и због тога гуверналу доста спуштену "оборену", како бих могао да "легнем" док возим јер сам тако навикао. Са "правом" лулом од 17 степени у односу на подлогу, дужине 110мм и мало подигнутим воланом позиција би требало да буде баш како треба!
За кинески алуминијум, мишљења сам да није од папира и да може ако је крут само да попуца на вијцима, ту где су напони највећи, или на прихвату кормана, али никако у вожњи да бих се не дај Боже разбио. Не верујем да може да пукне по средини и да исчупам волан док возим. Ако је набавим, видећу када стигне каква је и пратићу у вожњи да ли се нешто дешава и тд...
Раније сам имао неке рамове који су пуцали и код којих су се цеви извлачиле из муфова, и увек сам осетио на време да рам "ради", осетиш неку већу амортизацију и тачно знаш да нешто није у реду.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika