Jump to content


Photo

DIY swb rekumbent 2


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 nesh_pa

nesh_pa
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 244 posts

Posted 20 June 2015 - 01:21 PM

Nabavio sam potreban materijal, delove i dobru volju, zavrsen je ispitni rok i pocinjem u ponedeljak da pravim novi bajs. Za sada imam samo crtez, od ponedeljka cu kaciti proces ceo.. :)
 

F4NkQ6.png


  • 0

#2 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Posted 20 June 2015 - 03:28 PM

Bravo, svaka čast. I nadao sam se da ćeš izveštavati, pošto sam jako zainteresovan da pravim slično ili isto to.

Nego rekao si da će sledeći biti bolji, tj lakši i brži od prethodnog, a ja sam laik pa ne vidim neku bitnu razliku na ovom crtežu u odnosu na stari, osim pulija za lanac. Ne deluje mi niži a i korman mi izgleda isto, tj visoko. Možeš li da pojasniš razlike? Ja sam mislio da će se ram nešto bitno razlikovati te da će biti komplikovaniji za izradu ali ovo mi deluje slično tj jednostavna konstrukcija. Ubeđen sam da bih umeo ovako nešto da sklepam i da mi uspe iz prve :)


  • 0

#3 nesh_pa

nesh_pa
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 244 posts

Posted 20 June 2015 - 03:58 PM

Ovaj put sam uzeo cevi okruglog profila, tanjih zidova, tezine 1kg/m duzine. Znaci bice laksi ram i lepsi jer ce biti okrugle cevi. Konstrukcija ostaje relativno slicna jer mi se svidela i nemam neke razloge da komplikujem. :D

 

Sto se ostaloga tice bice 1x8 (34x11-28), menjac Shimano 600 RD6400. Kocnice Avid SD3. Zadnji tocak sa Shimano parallax nablom, prednji ostaje onaj stari, KryptonX, jer ne uspevam da nadjem kvalitetniji. Ako nadjem prednju istu nablu kao i zadnju, prepakovacu i prednji tocak. :)

Sediste jos uvek nisam uzeo, ali u planu je ono standardno od Steina..

 

Sve u svemu, laksi ram, daleko kvalitetnija oprema i sediste, veci opseg brzina. Mislim da je to to.. :)


  • 1

#4 Hornet

Hornet
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 173 posts