Jump to content


Fotografije

CUBE ltd cc, sklapan iz delova. Problemi?


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
215 odgovora na ovu temu

#1 PapaHet

PapaHet
  • Members
  • PipPipPip
  • 167 posts

Postavljeno 13 June 2015 - 08:18 PM

Pozdrav ljudi.

Nedavno sam sklopio bajs iz delova koje sam nabavljao ovde preko CikloBerze. Imam nekoliko pitanja, pa molim za pomoc jer sam pocetnik. Svi delovii koje sam kupovao su polovni. Znam da nije sve u najboljem stanju, ali mislim da je potrebno samo malo profesionalnog podesavanja i da sve pocne da radi kako treba. Napisacu komplet delova koje imam na biciklu i probleme koji me muce. :)

Cube LTD cc ram, Mavic felne sa Shimano m425 nablama CL, Shimano Deore LX pogon, LX siftere, Deore zadnji menjac (inverzni, greskom kupljen), Deore kaseta, prednji menjac je LX, kocnice Avid Elixir 4 sa Shimano rotorima, RST vilu.

 

Evo ovako, prvi problem su kocnice. Slabo koce, cini mi se da je Vbrake bolje kocio. Ne pustaju nigde ulje, a i kako su mi rekli u servisu nema vazduha u njima. U pocetku su nenormalno skripale dok nisam obrisao rotore alkoholom i sada ne skripe toliko. Danas sam isao na jedan malo duzi asfaltni spust i cini mi se da je zadnja kocnica "pocela" da radi kako treba, ali prednja nije. Na prednjoj je shimanov adapter za 160mm rotore i cini mi se da je preblizu rotora, mozda manje od 1mm, i imam osecaj da negde zakaca rotor. A nemam nacina da ga odvojim, jednostavno je takav. Nisu stavljani nikakvi spejseri, a kad pogledam u pakne rotor nije u sredini, vec struze jednu paknu. Kad zavrtim tocak vidi se da negde nesto nije kako treba. Kako to ispraviti, da li je mozda problem u adapteru? Mozda bi trebalo da ih posaljem na kompletan servis...