Savet oko Full Suspension bajka
#1
Postavljeno 23 July 2008 - 01:19 PM
Bike je Focus Super Bud (limited edition). mislim da je kao sa slike:
-Full lx.
-ZAC felne (2000 mislim da su. ovo sam slabo naso na netu?)
-Manitou Axel napred
-X-fusion pozadi (mislim da je O2-RC jer su njega koristili na nekim drugim bajkovima al nisam siguran. Provericu kad ga probam. Znam da nije vrh al kazu na mtbr da radi, pogotovo kad se odrzava dobro.)
-V-brake
na .uk sajtu za model iz 2008 (drugaciji malo ram, oba fox amortizera) kazu da je all mountain bike a na .de su ga svrstali u marathon (ne znam bas ni sta podrazumevaju pod tom disciplinom). Mislim da bi meni najvise pasovala neka allmountain varijanta (kolko budzet dozvoli ) a ne cist XC full sus jer mislim da bi ga vremenom tero sve jace, brze i ekstremnije (uz naravno promene viljuske i kocnica npr kada se ukaze potreba za to i skupe pare).
Sta vi mislite o tome? Moze li da posluzi za to? Ili da uzmem XC Hardtail slicnih spec. za slicne pare? Hvala u napred za bilo kakav komentar.
#4
Postavljeno 23 July 2008 - 09:46 PM
http://www.mtbr.com/... ... 39crx.aspx
Taj bike za te pare deluje ok. Još ako ima lockove...
#5
Postavljeno 23 July 2008 - 09:52 PM
Lockove na amortizerima? Kaze covek da X-fusion ima i da radi odlicno. Nisam pito za axela, provericu.
Jel servisira/odrzava neko X-fusion u bg? Kolko bi me kostala zamena (polovnim RS, manitou...) za slucaj da se rikne?
Jel bolje ovo ili hardtail (za neki agresivni xc/all mountain)?
Uh kolko pitanja hvala mixitron... ak oneko ima da doda bilo sta nek to uradi slobodno
pozdrav, ivan
#6
Postavljeno 23 July 2008 - 10:00 PM
Ima druga stvar - na ovom bajku, ako mu je ram takav kao na slici, ćeš malo teže da nosiš ikakav prtljag, osuđen si na ranac.
#9
Postavljeno 24 July 2008 - 07:11 AM
#10
Postavljeno 24 July 2008 - 07:25 AM
Uhuhu... to ti je 3 broja manje... Malo manji ram može da se 'reši' šticnetinom i luletinom, ali prvo sedi na taj bajk i vidi da li ti nedostaje malo /duža lula, povučenije i uzdignutije sedište.../ ili se osećaš kao medved na trotinetu.
Ja sam 176 i tražim 18 do 19 inča ram da uzmem. Znači skoro sigurno NE UZIMAJ. Bajk će ti izgledati mnogo kratak, a ti kao da voziš dečiju biciklicu.
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...
o__
_.>/ _
(_) \(_)
#12
Postavljeno 24 July 2008 - 02:06 PM
#13
Postavljeno 24 July 2008 - 02:15 PM
#14
Postavljeno 24 July 2008 - 02:20 PM
#15
Postavljeno 24 July 2008 - 02:36 PM
Inace ovaj axel nema lockout (bar nisam nasao). Nasao sam samo sa leve strane podesavanje hoda od 70-100mm. Mada sam vozio jako malo prednjih suspenzija u zivotu, axel mi je delovao ok. Odozdo nisam gledao, mislim da nema nista za podesavanje.
Zadnji amortizer ima lock (kad je zakljucan amort, ipak se spusti malo kad sednem... mislim da je to ok?). Zakljucanog isam primetio/osetio da radi dok ga vozim po ravnom. Ima rebound podesavanje al se nisam sa time previse igrao. Lock moze da se postavi i u pozicije izmedju i time isto vrsi neko podesavanje (ni to nisam probavao).
Sto se tice amortizera, ostaje samo pitanje kako da znam da li je sve u redu (ventili, ta podesavanja da li rade i sta t ija znam...) al deluju ok.
Minus je prednji tocak koji malo vijuga (ili kako vec to zovete) kad ga zarotiram. Do cega moze biti ovo? Kriva felna je prvo sto pada na pamet naravno. Jel moze da bude losa (ili lose namestena guma?) ili to nikad nije slucaj? I koliko je to mana? (Ispravili bi ga naravno pre kupovine al kolko je to veliki problem i indikacija da felna ne valja bas?).
Uh kolko pitanja Nalozio sam se, sta cu... Aj dajte jos neki comment.
Pozdrav, Ivan
#16
Postavljeno 24 July 2008 - 04:03 PM
Minus je prednji tocak koji malo vijuga (ili kako vec to zovete) kad ga zarotiram. Do cega moze biti ovo? Kriva felna je prvo sto pada na pamet naravno. Jel moze da bude losa (ili lose namestena guma?) ili to nikad nije slucaj? I koliko je to mana? (Ispravili bi ga naravno pre kupovine al kolko je to veliki problem i indikacija da felna ne valja bas?).
Sam si sve lepo sročio . Razloga za krivudanje felne ima par...(znači gledaš felnu-bandaš-obruč kako ide pomalo levo desno i to je najbezazleniji mogući kvar). Centriranje točka nije preko 200-300 dinara. E sad, da li je felna istrošena....deo po kom klize paknovi kočnice će najbolje pokazati. Prstima prelaziš preko tog dela svuda u krug i tražiš da li osetiš brdašca i udoline. Ako ih ima znaj da su felne dosta rabljene. Samo se trudi da dobro osmotriš da li obruč-felna-bandaš vijuga gore dole. To je već malo zajebanije. Znači da je felna popila ivičnjak
Sve ti ovo pišem ne da te uplašim nego da na osnovu toga polako spuštaš cenu bajsu jer su to sve stvari koje ćeš ukoliko ne valjaju morati da isfinansiraš u dogledno vreme. Ne daje se tek tako ni 350 dinara, a kamoli eura.
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...
o__
_.>/ _
(_) \(_)
#17
Postavljeno 24 July 2008 - 08:10 PM
Sto se tice Focus-a sa slike, to nije all-mountain bajk vec XC. Nije bitno koja je vila napred vec je bitno koji hod zadnjeg tocka imas na bajku. Ovaj fokus ima preko glave 100mm hoda omoguceno od 165mm amortizera pozadi sto je cisti XC. Za all-mountain je idealno ~ 150mm obezbedeno od amortizera koji je 190mm
#18
Postavljeno 24 July 2008 - 09:49 PM
Nazalost ne baratam tacnim podacima za ovaj model al ram novog focus super bud-a u M varijanti (mada na bicikli koju sam probao postoje 2 nalepnice, M i S M na top tube, S na seat tube...) je 47cm odnosno 18.5" a duzina B sa slike
izsnosi 58.5cm (dakle dimenzije kakve si predlozio .
Duzinu ovog x-fusiona ne znam znam da se danas prave u tri duzine i to 165, 190 i 200. Predpostavljam da je na focusu ovaj najkraci?
Novi model super bud-a:
ima travel zadnjeg tocka 91mm. Predpostavljam da je stari tu negde, takodje. Tako da si i tu u pravu!
Sto se tice toga da je bike XC, to kapiram. Al imajuci u vidu stanje trzista u srbiji i to koliki mi je budzet mogu da uzmem ovo ili neki od XC hardtailova slicne opreme. Pocetnika sam u planinskoj voznji tako da ne ocekujem da moja all mountain voznja bude bas ko ovo testiranje tvog bike-a al je to nesto cemu bi svakako vremenom (dugim ili kratkim, zavisi od posvecenosti ) tezio. Sta ti kao iskusniji AM vozac mislis? Bolje ovo ili XC HT?
A jednog lepog dana cu i ja da kontaktiram bugare pogotovo kad sam video koliko kosta kompletan AM.2 u bugarskoj.
Hvala sto si se javio sa komentarima.
Pozdrav, Ivan
#19
Postavljeno 24 July 2008 - 10:23 PM
p.s Malo sada mi se muti mozak da uzmem Meridu HFS-3000 i da je sklopim da imam i HT. Ali nista spektakularno necu mu bacati, jer bi ga picijo jedino asfaltom i malo bi pozirao njime po gradu
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika