Što se tiče bicikla.. KTM je kompletno opremljen za višednevne ture i spreman je k'o zapeta puška.
Za jednodnevne i dvodnevne vožnje, brevete i slično zadužen je Cube http://www.2bike.rs/...l-cross-hibrid/
Vožnje: u planu je obimna tura kroz Rumuniju.. Transilvanija 2015.
Transilvanija 2014 realizovana je polovično (biće uskoro tekst o ovome ovde na forumu) pa će, ako sve bude išlo po planu, ove godine biti kompletno. I možda zakačim još ponešto po Srbiji.. videćemo šta donosi da a šta noć (ograničene finansije, sl. dani i sl).
Predjeni kilometri su mi nebitni, važno je da vožnja ili tura bude kvalitetna.
Plan za 2015-tu uspešno je ispunjen i dodatno proširen.
-Od 26-og aprila do 12-og maja uspešno realizovana tura do Hilandara.. 17 dana na putu, 4noći u manastirima i 12 noći u šator varijanti.. dakle, jedna prava hdočasnička tura, 1650km u oba smera http://www.sports-tr...4b0d5305ab2bbd4
-TT sindrom.. 1000km po Rumuniji preko Transfagarašana i Transalpine. Pošto oba prevoja počinju na T a ovo mi je drugi put + jedan neuspeli iz 2014-te (odustao zbog povrede na putu) nazvao sam je TT sindrom. Iduće godine neću (mada nikad se ne zna) ali one druge bih ponovo rado na Transalpinu. http://www.sports-tr...4b094b7766936ed
-Rodbinska tura 2015, oko 530km (bila je i 2014-te).. svidja mi se obilaženje razbacane familije po Valjevskom kraju pa ću i narednih godina nastaviti istim ili sličnim stazama. Prednosti.. ne treba šator, ne treba hrana.. samo mala torbica sa par sitnica dok rodbina iščekuje da te vidi s' obzirom da se retko posećujemo zbog savremenog načina života koji oduzima sve više dragog nam vremena.
http://www.sports-tr...4b0c7b080e95749
Bicikli.. oba su u perfektnom stanju i tu nema nikakvih troškova. Jedino je problem u kamp opremi za buduće ture ali otom-potom. Ako ništa drugo koristiće se ono što se ima.
Kilometraža.. nije mi nešto posebno bitna. Od početka godine do sada otprilike oko 6 000km, od čega oko 3200 otpada na 3 ture.. ostatak je tamo-vamo oko Smedereva.
Šta da kažem.. zadovoljan sam sa ovim ali finansijama nisam. Sve je teže održati biciklistički ritam jer i tu treba para kojih nema. Videćemo kako će biti u 2016-oj.