Jump to content


Photo

Elektricni bicikli - misljenje i iskustvo korisnika


  • Please log in to reply
689 replies to this topic

#541 rubiroza76

rubiroza76
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 262 posts
  • LocationNovi Beograd

Posted 17 November 2019 - 03:58 PM

Motori za pedalec su kod Dusana jacine 350 w. Ja sam kontaktirao Dusana preko pp.

 

Da li Dušan ugrađuje senzore, tj. pravi pedelec bicikle ili ne? Koliko vidim, kod nas može da se napravi jedino bicikl na dugme. Sve preko toga je preskupo i neisplativo.


  • 0

#542 nesa1

nesa1
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 201 posts

Posted 18 November 2019 - 04:50 AM

Da li Dušan ugrađuje senzore, tj. pravi pedelec bicikle ili ne? Koliko vidim, kod nas može da se napravi jedino bicikl na dugme. Sve preko toga je preskupo i neisplativo.

Kako mi je odgovorio, moze.

Pedal asist ugrađujemo samo u kombinaciji sa najmanjim motorom od 350w. Nema mbogo smisla sa jacim motorima.

Da ne bude zabune ništa vas ne sprecava da okrecete pedale i na biciklu koji ima ručicu gasa kao komandu. Rucica je proporcionalna i dodajete onoliko koliko treba. Način upotrebe je drugaciji od pedal asista ali je efekat isti."

Najbolje je napisati mu pp.

Ja sam razmisljao na 29 MTB da se uradi, da bude pedalec.

I sta raditi ako se uvede zakon da e bicikli moraju da se registruju? Sta onda?

Ako neko ima jos informacija neka podeli sa nama za prepravku u pedalec.


  • 0

#543 kicavac

kicavac
  • Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 18 November 2019 - 04:31 PM

Kako mi je odgovorio, moze.
Pedal asist ugrađujemo samo u kombinaciji sa najmanjim motorom od 350w. Nema mbogo smisla sa jacim motorima.[/size]
Da ne bude zabune ništa vas ne sprecava da okrecete pedale i na biciklu koji ima ručicu gasa kao komandu. Rucica je proporcionalna i dodajete onoliko koliko treba. Način upotrebe je drugaciji od pedal asista ali je efekat isti."[/size]
Najbolje je napisati mu pp.
Ja sam razmisljao na 29 MTB da se uradi, da bude pedalec.
I sta raditi ako se uvede zakon da e bicikli moraju da se registruju? Sta onda?
Ako neko ima jos informacija neka podeli sa nama za prepravku u pedalec.

Ništa, otkačiš kabal za ručicu i ugradiš senzoor.
  • 0

#544 markoni87

markoni87
  • Members
  • 5 posts

Posted 19 November 2019 - 08:54 PM

Ocigledno da je doslo do nesporazuma. Rekli ste da su kod nas poceli da se bave elektricnim biciklima. Pomislio sam da mislite na servise, tj. da na vise mesta kod nas moze da se radi dijagnostika. Na zalost, cak ni kod PlanetBike-a, koji prodaje nove el.bicikle sa Bosch motorom to nije moguce. Zaista ne znam kako to moze. Prodaju nesto, a nisu obezbedili servis. Neko je ovde davno napisao da je jednom prilikom pitao kada planiraju da servisiraju ove bicikle. Njihov odgovor je bio da nema potrebe jer se to ne kvari :)

Inace, i ja sam primetio znacajno povecan broj "elektricara" sa Bosch-om na nasim ulicama. Nadam se da ce se taj trend nastaviti.

Smesno je da planetbike i ostali prodaju el.bike a veruejm da nemaju servis za to, i kad se pokvari snalazi se :)

Danas sam bio u sportofice da mi updatuju software i ugrade svetla i nadam se da ce oni uspeti da budu ovlasceni servis ili slicno tome za Bosch motore. Ja kad sam bio bila su 3 el.bajsa sa Bosch motorima :) 


  • 1

#545 rubiroza76

rubiroza76
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 262 posts
  • LocationNovi Beograd

Posted 20 November 2019 - 05:31 PM

Smesno je da planetbike i ostali prodaju el.bike a veruejm da nemaju servis za to, i kad se pokvari snalazi se :)

Danas sam bio u sportofice da mi updatuju software i ugrade svetla i nadam se da ce oni uspeti da budu ovlasceni servis ili slicno tome za Bosch motore. Ja kad sam bio bila su 3 el.bajsa sa Bosch motorima :)

 

Koliko je vremenski trajao update sofware-a?

Da, i ja kada sam bio sa biciklom u onom stanu gore gde je kompjuter za dijagnostiku bilo je nekoliko bicikala.

Da li su ti samo uključili opciju za svetla ili su ti ugradili svetla , tj.provlačili žice kroz ram bicikla? Koja si svetla uzeo?

Uhhh, koliko pitanja :) :) :)


  • 0

#546 markoni87

markoni87
  • Members
  • 5 posts

Posted 01 January 2020 - 01:48 AM

Izvini ja tek sad citam forum :-)
Ja sam pored update-a softwarea ugradjivao is vetla, sve je to trajelo jedan dan.Danas ostavio sutra uzeo.Ja sam imao svetla i kablove a oni su povezali to na motor (svetlo ima original konektore koji idu na motor) i provukli kablove.
Jao svetla su neka Busch and Muller u super stanju sa kablovima za 3000din.
  • 0

#547 rubiroza76

rubiroza76
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 262 posts
  • LocationNovi Beograd

Posted 04 January 2020 - 03:34 PM

Izvini ja tek sad citam forum :smile:
Ja sam pored update-a softwarea ugradjivao is vetla, sve je to trajelo jedan dan.Danas ostavio sutra uzeo.Ja sam imao svetla i kablove a oni su povezali to na motor (svetlo ima original konektore koji idu na motor) i provukli kablove.
Jao svetla su neka Busch and Muller u super stanju sa kablovima za 3000din.

 

Sada, kada si pomenuo, mislim da sam se setio tog oglasa ovde. Prodavali su se prednje i zadnje osvetljenje sa odgovarajućim kablovima za Bosch sistem. Ako se dobro sećam, prednje svetlo je dolazilo sa adapterom za kačenje na Intuvia držač, a zadnje je bilo za pak treger. A možda je nešto drugo u pitanju. Kada budeš mogao, baci neku sliku da se vidi kako to sve sada izgleda.


  • 0

#548 frofro

frofro
  • Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 02 February 2020 - 03:13 PM

Kako mi je odgovorio, moze.
Pedal asist ugrađujemo samo u kombinaciji sa najmanjim motorom od 350w. Nema mbogo smisla sa jacim motorima.[/size]
Da ne bude zabune ništa vas ne sprecava da okrecete pedale i na biciklu koji ima ručicu gasa kao komandu. Rucica je proporcionalna i dodajete onoliko koliko treba. Način upotrebe je drugaciji od pedal asista ali je efekat isti."[/size]
Najbolje je napisati mu pp.
Ja sam razmisljao na 29 MTB da se uradi, da bude pedalec.
I sta raditi ako se uvede zakon da e bicikli moraju da se registruju? Sta onda?
Ako neko ima jos informacija neka podeli sa nama za prepravku u pedalec.

Prepravio sam bicikl u pedelec sa torque i cadence senzorom tj. bez gasa i za sada sam prezadovoljan. Informacije sam negde na forumu vec okacio, u pitanju je tsdz2 mid-drive motor.
  • 0

#549 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14590 posts

Posted 21 February 2020 - 01:12 AM


  • 0

#550 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Posted 01 March 2020 - 08:08 PM

Ima li neko iskustva sa ovim kitom za konverziju, na el bicikl? Planet bajk poceo prodaju.

https://planetbike.r...6ah-punjac.html


  • 0

#551 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14590 posts

Posted 01 March 2020 - 08:53 PM

 

(link)


  • 0

#552 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Posted 01 March 2020 - 09:05 PM

Ovo sam video, nego necija licna iskustva?


  • 0

#553 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14590 posts

Posted 01 March 2020 - 09:21 PM

Baterija je malog kapaciteta 6Ah ili 216Wh. Treba obratiti paznju da motor bude oslonjen na donju kosu cev rama kod montaze. Takodje je pozeljno dodatno osigurati nosac baterije, dva srafica od bidona nisu narocito pouzdana ako se vozi offroad.


  • 0

#554 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14590 posts

Posted 29 March 2020 - 03:12 PM


  • 0

#555 vrzristic

vrzristic
  • Members
  • 2 posts

Posted 26 August 2020 - 05:50 PM

Kave gluposti pesnicki nadahnutog clana "folcike"

"nema tog znoja i te srece i zadovoljstva,ponosa kada se zavrsi neki dobar uspon".???

 

Pesnice,Iskluci ti lepo NAPAJANJE MOTORA na baiku  na nekom "dobrom usponu" pa da vidis te srece i zadovoljstva kada ,dvostruko tezi bickl (30Kg), na jedvidte  jade doguras (ako ga doguras) do vrha,bices srecan jedino ako te saceka ekipa za reanimaciju.

 

I Dosta bre sa tim glupostima o "pravim" biciklistima i ovim koji se navodno  svercuju sa motorom.Iskljucite gospodo napajanje na ebajku pa izvolite nagazite, i NIGDE SRECI KRAJA.


  • 2

#556 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8883 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 27 August 2020 - 08:29 AM

Kave gluposti pesnicki nadahnutog clana "folcike"

"nema tog znoja i te srece i zadovoljstva,ponosa kada se zavrsi neki dobar uspon".???

 

Pesnice,Iskluci ti lepo NAPAJANJE MOTORA na baiku  na nekom "dobrom usponu" pa da vidis te srece i zadovoljstva kada ,dvostruko tezi bickl (30Kg), na jedvidte  jade doguras (ako ga doguras) do vrha,bices srecan jedino ako te saceka ekipa za reanimaciju.

 

I Dosta bre sa tim glupostima o "pravim" biciklistima i ovim koji se navodno  svercuju sa motorom.Iskljucite gospodo napajanje na ebajku pa izvolite nagazite, i NIGDE SRECI KRAJA.

 

Oni malo stariji su smatrali da su i brzine varanje - "teraj ti lepo bez tog brzinca uz Frušku, da te vidim!"  :)

 

Nešto kasnije je isto važilo za tripl pogone, pogotovo na drumašima.

 

Sad, kad su napravili kasete velike kao solidan prednji lančanik, neki iz hard-core ekipe, sad u šezdesetim godinama, s teškom mukom i grčem na licu odlučuju da ipak stave 28 zuba pozadi - "nekad, kad se jako umorim", dok je compact dubl (34-50) još uvek za mnoge jeres, samo 39-53 (42-53 je ipak odbačen čak i od strane tih "najtvrđih").

 

Bojažljivo se eksperimentiše i sa gumama širine čak 25 mm. S nešto coktanja i sumnje.  :)

 

Slično je i sa elektro bajsevima. Za mnoge otvaraju mnoge mogućnosti. Da li se mogu i oni voziti hard-core? Mislim da mogu - to zavisi od toga kako ih koristiš.


  • 3

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#557 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Posted 27 August 2020 - 08:51 AM

Iskljucite gospodo napajanje na ebajku pa izvolite nagazite, i NIGDE SRECI KRAJA.

 

Nagazili bi oni kad bi mogli. Sta mislis zasto voze na struju  n2:hahaha .


  • 0
.

#558 sajkotik

sajkotik
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 861 posts
  • LocationSokobajna

Posted 27 August 2020 - 09:18 AM

Ne može baš svako da nagazi, iako hoće jbg. Neko zbog bolesti, neko zbog nekih drugih razloga...
Mada većina jednostavno neće, iako može, i to stoji.
Lako je smejati se kad si zdrav, u formi, al' ipak možda ne bi trebalo, jer nikad ne znaš šta te čeka...

Koliko god koncept bicikla "na struju" nekima izgledao pogrešno, po meni je ipak prihvatljiviji od toga da sedneš sam u auto od tone i kusur ili na motor od hiljadu kubika, i vozikaš se naokolo...
  • 4

#559 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Posted 27 August 2020 - 06:35 PM

Znam da ne moze svako da gazi. I ne treba. Kazi lepo (ne ti, nego elektricari), necu da se mucim, ne mogu da okrecem pedale, mrzi me da okrecem... a hocu da se vozim da se ne mucim mnogo i molim lepo. To postujem i znam takve ljude. Ali nemoj da mi prodajes price za malu decu kako je to mnogo dobro i slicna sr... 

 

A ja licno vec 10 godina nisam bas ni zdrav a ni u pribliznoj formi kao sto sam bio pre 10 godina. Vec sam 3 puta isao pod noz, ne bi me cudilo da bude jos neki put. I mogao sam posle prvog (i svakog) puta da kazem da ne mogu da vrtim i da mi je tesko iz mnogo razloga pa nisam. I dalje vozim isti prenos kao pre 10 ili 20 godina i izlazim na ista brda, trudim se da vozim koliko god mogu (tu je vise stvar slobodnog vremena) i necu da se predam dokle god mogu. 

 

A to da je bolje voziti bajs na struju nego auto ili motor se slazem apsolutno. Da se ja pitam, zabranio bih motocikle preko 150-200 kubika i kola preko 2000. Ali to je biznis isti kao i bajs na struju. Dok bude donosio profit ima da se favorizuje. 


  • 3
.

#560 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14590 posts

Posted 27 August 2020 - 06:45 PM

Ako cemo posteno bicikl i nije stvoren kao masina da se "gazi" i "muci" vec da bi se lakse "islo" dalje...


  • 2




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users