Jump to content


Fotografije

Novajlija


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
46 odgovora na ovu temu

#21 Mister_No

Mister_No
  • Members
  • PipPip
  • 34 posts

Postavljeno 08 July 2008 - 10:45 PM

Pa ima i ovaj kalahari (doduse opet veliki) a za 23 000 dinara.

Postavljena slika
  • 0

#22 Mister_No

Mister_No
  • Members
  • PipPip
  • 34 posts

Postavljeno 08 July 2008 - 10:49 PM

Pa evo ova MERIDA-MATTS SUB 40-V 20" je 27 000 to bih podneo. Ali nema 19 inca koliko meni odgovara. A na ovom bajku sam i sedeo pre dva dana i velik mi je.

Postavljena slika


A jel zna neko hoce li da uvoze nesto ovako ali manji broj?

Imate li cenovnik za Planet?
  • 0

#23 Mister_No

Mister_No
  • Members
  • PipPip
  • 34 posts

Postavljeno 08 July 2008 - 11:08 PM

A ova anakonda (glupog li imena) je samo 14 000 din.

Postavljena slika
  • 0

#24 Mister_No

Mister_No
  • Members
  • PipPip
  • 34 posts

Postavljeno 09 July 2008 - 01:23 PM

E ovako.

Nasao sam sledeci model.

Merida 8100

a vidim na netu da ga nazivaju i Crossway 4

Po velicini mi odgovara, mada sam morao da spustim sediste malo da bih lepo nogama mogao da se oslonim. Sledeca mu je specifikacija odprilike.. na sajtu Capriola nisam nasao ovaj model.

http://www.peddlers.... ... Crossway_4

Mozete li mi dati malo savet oko menjaca i ostale kvarljive opreme... kao sto sam rekao u pitanju je oko 100 do 150 km mesecno. Ima plasticne pedale pa bih njih zamenio za alu.

Ajde malo analize ovog bajka koji kosta 17 000 dinara i vidim da je 3000 skuplji nego kod prodavca direktno.

Hvala !
  • 0

#25 Mister_No

Mister_No
  • Members
  • PipPip
  • 34 posts

Postavljeno 09 July 2008 - 03:55 PM

Ajde pa zar niko nema zivaca vise za mene :(
  • 0

#26 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 09 July 2008 - 04:19 PM

Po velicini mi odgovara, mada sam morao da spustim sediste malo da bih lepo nogama mogao da se oslonim.


Gde da se osloniš?! Nadam se ne stopalima na zemlju :D (visina sedišta dovoljna da s pravom nogom stojiš petom na pedali u donjem položaju kurble i da sediš, +/- 1 cm sitnog štelovanja spram udobnosti)

Vidim da je počela stara dobra igra gubljenja kontrole u preporukama, pa bre znaš li ti kakav bajk možeš da kupiš, polovnjak za 500 E može da se nađe sa XXXtr-R opremom i amortizerom sa gravitronskim ogibljenjem od 230 grama...
Ako ne planiraš da voziš više od onih 150 km mesečno, vidi neki domaći model od 150-160E /shimano tourney oprema i jače/ i vozi ga dok traje.

Možda ćeš ti ovde za 300E naći bicikl koji napolju 900E, ali to je i dalje bicikl plaćen 300E koji radi posao bicikla od 150E...
  • 0

#27 Mister_No

Mister_No
  • Members
  • PipPip
  • 34 posts

Postavljeno 09 July 2008 - 05:10 PM

Ako mi je noga opruzena skroz dok je pedala dole onda kada stanem ne mogu da se oslonim ! jel to normalno da na semaforu stalno silazis sa bicikla?

A ovaj merida 8100 sam gledao opet i ram je ipak prevelik. Dodje mi ruda do kuka ?! jel to normalno.. jao majko sta da kupim !!

A i to sto kazes da kupujem neki polovnjak krs ne isplati mi se kad prelazim 150 km mesecno :D

Sta kuputi kuku lele... :( Te meride su sve za neke visoke pravljene. A ne za male kao ja od 180 cm :(
  • 0

#28 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3830 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 09 July 2008 - 05:58 PM

kao sto mix rece ako mozes da spustis nogu na beton onda ti pozicija nije optimalno podesena.
Ako vidim da je semafor crven usporim ranije pa milim lagano dok ne pozeleni, ako moram da stanem gledam da se oslonim na neki ivicnjak da ne bi silazio sa bajka, ako ne moze onda sidjem.
Ako samo vozis lagano sa drustvom ~10-15kmh pola sata, sat , onda ti pozicija nije toliko bitna a i mozes uzeti bilo koji bajk, nije bitno da i je za klasu bolji losiji...
jos nesto, ako nemozes naci odgovarajucu velicinu rama bolje uzeti blago manji nego veci. manji mozes produziti lulom, sticnom.
  • 0

#29 Mister_No

Mister_No
  • Members
  • PipPip
  • 34 posts

Postavljeno 09 July 2008 - 06:19 PM

Pa bas sam sa prijateljem poredio taj merida 8100 dok on ima matts specijal (dobar bajk). On je visi od mene za 6 cm (ja 180) a njegov bajk ima nizi ram od ovog 8100. Znaci da je i meni ovaj prevelik. Generalno su ogromni ti meride sta znam. Nema bajka za mene. izgleda. A i ponuda je jadna ovi prodavci nemaju pojma... naslagali bajkove kao sardine i ocekuje da pljunes za neki 200 eur samo na oko. Grozno.
  • 0

#30 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 09 July 2008 - 07:36 PM

Normalno je da kada sediš na sedištu možeš prstima na nozi i vrhom tabana da dohvatiš zemlju. Ako to ne možeš onda ti je sedište previsoko. Koliko ja bar znam, ovaj problem se lako reši podešavanjem visine sedišta.. Nije naravno dobro ni da kada sediš možeš celim stopalom dodirneš zemlju - onda je sedište prenisko.
  • 0

#31 Mister_No

Mister_No
  • Members
  • PipPip
  • 34 posts

Postavljeno 10 July 2008 - 04:45 AM

Da ovde na Merida 8100 moze tako da se podesi. Ali da li precka gornja od rama treba da bude na nekoj posebnoj visini u odnosu na telo?
  • 0

#32 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 11 July 2008 - 10:28 PM

Malo zamrlo, al' da dopunim - poželjno da se porodični nakit nalazi koji prst iznad gornje cevi, da se ne bi razlupao u slučaju neplaniranog longitudinalno-silaznog transliranja vozača ka volanu.

Što se tiče visine i nevisine, a jel' ikad ikom padne na pamet da kad mora da stane na semaforu pritera bajk uz ivičnjak i stane nogom na ivičnjak? Ili da jednostavno nakrivi bajk i stane celom nogom na zemlju ne silazeći sa sedišta? Druga noga se drži na pedali, negde na 'pola deset' i kad treba da se krene, otisne se sa zemlje nogom koja je na zemlji ('ajde!), drugom nogom se istovremeno zgazi pedala, i već se leti...
  • 0

#33 durango

durango
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 464 posts
  • LocationDete sa Kriptona!!!!

Postavljeno 12 July 2008 - 07:49 PM

Pre svega,jedna od bitnijih stvari na biku je da redovno dolazi do istezanja.Ako nema istezanja,nema ni dobrog polozaja.E sad,velicina rama se moze odrediti i preko Wilfriedove formule koja glasi ovako:
UDN x 0,65.UDN predstavlja unutrasnju duzinu noge,odnosno rastojanje od prepona do zemlje.KAd dobijes tu vrednost i pomozis sa 0,65 to bi trebalo da ti bude velicina buduceg rama.
Ako se vrednost koju dobijes ne moze poklopiti sa velicinom rama,uvek je BOLJE uzeti manji ram nego vec.
Sto se tice ukupne visine sica,proverena Guimardova formula za odredjivanje je UDN X 0,886 pri cemu se uzima duzina kurble od 170 mm,mada vrhunski asovi voziili su i voze i sa 175 mm kurblama..Ne treba podizati sic odjednom,nego postepeno na pr, svaki dan po pola santimetra..Sa ovom formulom su osvojena tri Toura,samo je potrebno da se vozac navikne na ovu pozicije ( zato su potrebna istezanja )..
Poziciju sedista odredjujes tako sto stavis pedale u vodoravan polozaj ( naravno,sedis na biku ),zatim spustis visak sa prednjeg kraja kolena.Visak bi trebao da prodje kroz osovinu pedale.Agresivni vozaci ( sprinteri) imaju tu poziciju negde santim ispred osovine pedale...
Idealna pozicija na biku se odredjuje godinama.Kada se dodje do idealne,onda je vozac kao rodjen sa biko sto se i vidi.Meni je takodje trebalo dosta dok nisam nasao optimalnu poziziju..CAk sam tru pita skracivao lulu volana,pomerao sic i polozaj sedista napred-nazad...
Naravno,sve ovo se odnosi na ljude koji provode na biku po 5 i vise sati svakodnevno.Za nekih 10=15 km koliko ti planiras da prelazis ne bi trebao da imas nikakvih problema.Jednostavno,odaberi neki bike koji ti se svidja,znas koju velicinu rama da kupis,sedi i vozi...
Mada,licno mislim da ti je to dosta mala distanca za trenig.Doduse,opet zavisi u kakvom tempu ces to prelaziti,sa kojim promenama ritma.da li je 10 km samo uspon,no,svejedno to je malo..
Cak neces moci ni da se zagrejes pristojno,a vec si zavrsio voznju...
Za pocetak,tipuj bar na 1000 km mesecno pa posle postepeno podizi.
Mada,dosta si se kasno i resio da kupis bike.Vec je pola leta proslo.Trebao si da ga uzmes u martu i da polako pocnes od tada da treniras....
Ja sam cele zime vozio sobni bike da bih mogao da tempiram formu za leto,i to nekih 20-tak dana...
Sada polako padam u formi,ali bez problema mogu da odvezem 150 km u jednoj voznji,i sutra opet....
  • 0
Passo di Gavia

#34 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 12 July 2008 - 10:01 PM

Mada,licno mislim da ti je to dosta mala distanca za trenig.


Treniraju oni koji se takmiče. Oni koji hoće da se voze iz zadovoljstva (10 ili 110 km) mogu samo da ulaze u formu.
'Moraš/trebalo je/1000 km mesečno minimum' stav je dobronameran, ali možda i kontraproduktivan.
  • 0

#35 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 12 July 2008 - 10:45 PM

Za pocetak,tipuj bar na 1000 km mesecno pa posle postepeno podizi.


Ja predjem mesečno preko 2000 pa nisam takmičar i za prosek me zabole uvce, vozim što mi pričinjava zadovoljstvo i da bih se dobro osećao. A ko hoće da se takmiči može da vozi i manje od 1000, ali mu je bitno s kojom prosečnom brzinom. Negde sam čitao da profesionalci nedeljno voze u proseku oko 10 sati.. ali kad se to pomnoži s prosekom 40km/h ili više to ispadne 400km..
  • 0

#36 durango

durango
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 464 posts
  • LocationDete sa Kriptona!!!!

Postavljeno 13 July 2008 - 12:07 AM

Negde sam čitao da profesionalci nedeljno voze u proseku oko 10 sati.. ali kad se to pomnoži s prosekom 40km/h ili više to ispadne 400km..

Prelaze mnogo vise od toga sto kazes.Po nekim procenama,idu i preko 30 000 km godisnje.Na pr.toliko sam kaze Basso da je presao prosle godine kada je trenirao...
Sad opet sve zavisi i gde se vozi,kako,kad......
Kako kazes,ti prelazis onda po tvojim preocenama preko 20 000 km godisnje.Sta mislis,da profesaionalci ne prelaze vise???
I triatlonci voze vise a kamoli biciklisti.......U svakom slucaju,neka prelazi ko koliko oce i moze.....
Koliko si u proseku dnevno na biku ako nije tajna???
  • 0
Passo di Gavia

#37 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 13 July 2008 - 10:23 AM

Računaj da svako od profesionalaca ko vozi sva tri velika toura (Italija, Francuska, Španija) samo na njima za 9 nedelja skupi preko 10000km (ako vozi svaku trku od početka do kraja). A tu su i manje trke, tako da podatak o 10 sati vožnje nedeljno u vreme treninga nije nerealan (to je još ~ +20000km) pa se stigne do 30000km godišnje, mada sam ja nalazio i podatke o 40000km godišnje... Doduše, koliko sam primetio, profesionalci uglavnom treniraju u grupi.. A što se drugog dela pitanja tiče, pošto od ponedeljka do petka radim, onda uglavnom skupim oko 200-260km u tom periodu, pa za vikend napravim dve duže ture od 130-190km (vozim sam).. Za ovih 190km mi treba oko 7 sati (bez zaustavljanja i odmaranja), tako da mislim da sigurno nedeljno provedem oko 20ak sati na biciklu, ako ne i više... Pored toga što uživam u samom osećaju pedalanja, razlozi su i zdravstvene prirode. Pošto sam u periodu od 2002. do 2005 imao nesreću da radim za gazdu "tranzicionog" Srbina (ja te plaćam, ima da radiš onoliko koliko ti ja kažem i šta ti ja kažem) u tom periodu sam skupio ukupno 3000km, nabio visok pritisak i kilograme..Samim tim moji motivi i način na koji vozim se sigurno razlikuju od nekoga kome je to profesionalni poziv - mene kad noge bole uvek mogu da prebacim na lakši prenos i da se ne opterećujem time ako mi prosek padne na 25km/h...
  • 0

#38 durango

durango
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 464 posts
  • LocationDete sa Kriptona!!!!

Postavljeno 13 July 2008 - 11:17 AM

Svaka ti cast! Pre svega,za volju i kako si uspeo da uskladis obaveze na poslu,dodjes od posla pa onda na biku predjes 50-tak km.Dobro,opet zavisi kakvim poslom se bavis...
Ne vozi veliki broj vozaca ( mogu da se nabroje na prste ) sva tri Toura.Na pr.prosle godine je jedan od njih bio Mario Aerts koji je vazio i zavrsio sva tri Toura.Ovde ne racunam sprintere koji na pr.odvezu pocetnu nedelju,urade sta urade pa kada dodju teske brdske etape jednostvano spakuju kofere i povlace se iz trke...
To je uradio Mc Ewen na Giru,odvozao pola trke pa se povukao.Ni sada na Touru se preterano ne trudi.Nece me cuditi ako odustane u brdima i sprema se za Vueltu...
Uglavnom se vozaci spremaju u sezoni za najvise dva velika Toura,s tim sto je jedan priotitet kada dostizu vrhunac forme.
Ove godine me cudi Menchov koje je mozda malo preterao na Giru,ne znam da li ce imati snage za ceo Tour mada je navijam za njega...Vec je bio u prvih 5 na Giru,ako udje u prva 3 na Touru,svaka mu cast.. =D> =D>
  • 0
Passo di Gavia

#39 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 13 July 2008 - 01:28 PM

Posao mi je takav da sedim 8 sati na istom, tako da kada dodjem kući mogu da odvojim sat i po da odem preko Kumodraža i Golog Brda do Avale ili eventualno dva sata za turu Ripanj, Bela Reka, Lipovički put, Sremčica - spust do groblja u V. Moštanici, Ostružnica, pa pored Ade nazad kući, ili da odem do Trešnje (što u principu i najviše volim zato što je od Avale do Trešnje asfalt više nego ok). A kad dodje jesen i zima onda se uglavnom vozim uveče po gradu, što jeste stresno zbog mentola za volanom, ali se i tako dnevno može skupiti 30ak km (naravno vozim propisno osvetljen, mada svejedno izbegavam mračne ili loše osvetljene ulice). Krajem 2007. sam čak vozio i po posoljenom asfaltu, pošto su se putari propisno potrudili. Što se mene tiče, samo je stvar volje i odnosa prema sopstvenom zdravlju - ako čovek napravi analogiju, ko ima dobar auto pa ga nemilo arči veća je verovatnoća da će mu taj auto kraće trajati nego neko ko npr. ima krš auto ali ga redovno održava. A po meni je bolje baviti se bilo kakvim sportom, nego nikakvim. Ljudsko telo nje napravljeno za sedenje pred kompjuterom ili tv-om i za unos masne i visokokalorične hrane. A dovoljno je samo malo se disciplinovati.. I da, ono što je verovatno glavno zašto volim bicikl je osećaj slobode, osećaj kretanja sopstvenom snagom i nadasve priroda i čist vazduh. To nikakvi novci ne mogu da zamene..
  • 0

#40 svetaz

svetaz
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 626 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 13 July 2008 - 01:47 PM

I da, ono što je verovatno glavno zašto volim bicikl je osećaj slobode, osećaj kretanja sopstvenom snagom i nadasve priroda i čist vazduh. To nikakvi novci ne mogu da zamene..


=D> lepo sročeno :D
  • 0
supertheoryofsupereverything:)




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika