Hvala Dusane na savjetu,ali ne bih ja uzimao tu zadnju nablu je ide na saraf,ja bih uzeo onu sto ide na iglu,da mogu brzo i lako skidati tocak.E ovo sto kazes Dusane,nabla baca,e to sam pprimjetio,mada to nikad prije nisam primjetio,da se zadnja nabla kada vozim okrece,pomjera se,kao spadne sa jednog navoja,na slijedeci pa se opet vrati...Jel to zbog ove zadnje nable sto sam kupio?A ovo iz Capriola,pa i to je MTB nabla,pise kad kliknem na link
#22
Postavljeno 15 September 2014 - 05:33 PM
Igla ide na vertikalni drop out ili na trkacke ramove sa granicnikom. Ko ima vise zelje od mene neka ti objasni. Nema veze sto pise MTB nabla, jer isto tako pise i LEZEJEVIMA. Poenta je da si mogao jednostavno da resis problem sa ovom nablom, mozes i tu Quando da prepravis na potrebnu sirinu umetanjem podloski umesto "odstojnika" ali nemam volje da objasnjavam do detalja.
#23
Postavljeno 15 September 2014 - 07:19 PM
Ево на шта мисли Душан ако грешим нек ме исправи треба да скинеш одстојник овај који сам ти обележио на слици и уместо тога ставиш подлошку,са ове друге стране не скидај јер нећеш ништа ни добити пошто са те стране иде рачна.Бољу слику нисам нашао па ето мислим да ћеш сконтати.И још један пријатељски савет ако мајстор који ти ово ради све ово није знао да ти каже/посаветује промени га и однеси код некога ко ће ти решити проблем.Како ће радити без овог одстојника не знам да ти кажем нисам пробавао,али он није стављен тек тако,пробај па ћеш видети.
#25
Postavljeno 15 September 2014 - 09:22 PM
#26
Postavljeno 15 September 2014 - 10:27 PM
Hvala kolege,sto se mucite radi mene i moje zadnje nable:D Ovaj kod mene je na iglu i hocu uvijek na iglu da imam zadnju nablu,ne mogu se ja muciti sa sarafima i kljucevima,ovako igla i skinem komplet tocak za sekundu Al znaci ne moze da skinem ovaj obelezeni dio i da opet sve bude normalno ako imam nablu na iglu?A sta ovo se desava sa kasete,stalno kad vozim,kaseta se pomjera sa nable,posto je navojna nabla,isto kao da spadne sa jednog navoja na drugi,pa se opet vrati na prvobitni navoj
#29
Postavljeno 09 November 2014 - 03:02 PM
@ramo92:
cini mi se da prve 2 fotke nisu ni za sta jer meris spolja-spolja
a ono sto se trazi je unutra-unutra
na trecoj mi se ocitava 110mm sto nisam do sada sretao osim na "zgnjecenim" ramovima.
Ja bih taj ram rasirio na 130, iz"paralelisao" kuke i stavio standardni tocak i ciao.
Sa druge strane, ako bih isao gore preporucenim putem,
cini mi se da bi izbacivanjem (celog) distancera sa samo jedne strane nable/glave nepovoljno uticalo na zbice
te bih pokusao da izbalansiram izbacivanjem sa obe strane, koliko zadnji lancanici to dozvoljavaju.
#30
Postavljeno 26 December 2014 - 07:58 PM
Izmjerio sam duzinu zadnje viljuske,105mm je duzina,svaki majstor mi je rekao da je to nemoguce,da je prekratko,da ta duzina odgovara prednjoj viljusci.Sad jedan majstor mi je rekao da ja sam malo rasirim zadnju viljusku.Trazio sam po internetu i nasao dva nacina,jedan uz pomoc stafle i sile a drugi uz pomoc odredjenog alata.Pa sad ako ima neko iskustva sa ovim,zamolio bih za savjet
#33
Postavljeno 27 December 2014 - 02:00 PM
Ispravljaju se zato sto se prilikom sirenja rama krive.
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#35
Postavljeno 27 December 2014 - 03:00 PM
Прво визуелно утврди да ли си нешто искривио,вероватно да јеси ако си пуно ширио.Има више начина један од њих је да лепо заштитиш дропове неком крпом и неким већим папагајкама то исправиш,што већа полуга то боље.Исправљај полако и гледај да видиш када је доста да не би то превише цимао.
#37
Postavljeno 27 December 2014 - 09:52 PM
#38
Postavljeno 28 December 2014 - 01:29 AM
Raširi rukom samo zadnju viljušku ubaci točak i ne razmišljaj. Ne skida se točak svaki dan! Nisi jedini koji vozi nablu širu od viljuške, ima takvih mnogo, mnogo...teško vadiš točak ? Kakve veze to ima, to žena neka kaž da joj je teško ! Sedi i vozi!
#39
Postavljeno 29 December 2014 - 05:01 PM
Pa prvi put nisam mogao rasiriti zadnju viljusku snagom da ubacim tocak,,morao sam cekicem uderati po nabli da bi tocak legao u zadnju viljusku,tako sam vozio na sirinu zadnju viljuske od 110mm,zadnju nablu od 122mm.Nakon nekih 500km probusila se guma,sad je malo lakse da postavim tocak,al opet crknem dok postavim tocak i treba mi pola sata.,ne mogu tako da se mucim.Danas sam uradio ono sa onim sarafima,izmjerio sam prvo zadnju nablu,120mmduzina,sa sarafima sam rasirio zadnju viljusku na 117mm i ostavio tako,valjda ce kad odvrnem sarafe ostati ta sirina od 117mm ili koji mm manje.A pitam se sta bi bilo kad bi postavio 7faz ako je moje biciklo 6 faz,sta ne bi onaj zadnji 7 stepen prenosa mogao da se koristi ili sta bi vec bilo ako postavim 7 faz?
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika