sta mi se desilo sa skarebom, zakljucao se nece da se odkljuca
ali kada obrnem amort naopacke gurnem ga on radi, naopako nece
kao da je nesto iznad ventila odvilo i padne i pritisne pa nece da radi
pre neki dan sam vozio teren, ne mnogo tezak, ali teren i mnogo brzo, i kada sam stigao ispred zgrade on se zakljucao
sad nemam cime da otvaram dok ne odem u gm za 7 dana pa jedino smem da se bacim do faxa sad ali lagno da ne udaram po rupama isl, i ne sme da se vozi...kada se napravi pritisak on pusta malo ali zaista malo i neprimetno...
sta to moze da bude? da se odvila osovina za zaklucavanje, mozda jer sam taj trening jedno 150X zakljucao i otkljucao
ili gore, da se polomilo nesto, a onda nema voznje dok se ne dobavi iz HUN........
skareb
Started By
bozik
, Jul 02 2008 09:52 AM
8 odgovora na ovu temu
#2
Postavljeno 02 July 2008 - 10:34 AM
Moguće je da se odvio deo koji blokira i propušta ulje, ili se jednostavno poremetio položaj, pa ne radi. Naravno, moguće je da je i nešto "crklo" ili ti da je puklo, materijal je alu-plastika uglavnom, pa je moguć i ovaj scenario. Sumnjam da su semerinzi, jer bi u tom slučaju radio "i više nego što treba" t.j. ne bi zaključavao kako treba. Treba proveriti i rebound damping instalaciju, jer i ona može da u nekim situacijama bude uzrok. U svakom slučaju, ne gine ti otvaranje i prvo inspekcija lock-a, a onda kada to radiš, promeni i ulje i vodi računa da sipaš pravi nivo.
Ukoliko ne rešiš sam problem, možeš da daš viljušku Profi u Terrano team servis da se sredi.
Ukoliko ne rešiš sam problem, možeš da daš viljušku Profi u Terrano team servis da se sredi.
MTB do groba a i posle...
#3
Postavljeno 02 July 2008 - 11:10 AM
Ajd da pitam i ja nesto .Lock na Rebi mi radi tj vraca kad je u hladnoj prostoriji(klimatizovano)ali napolju po vrelcu lepo zakljuca ali kad treba da otkljuca nece da vrati pa moram malo da ga gurnem e sad posto mi je malo iscurelo ulje a verovatno je do toga jer sam se glupirao i cistio bajs naopako.Gde mogu i kod koga(kontakt) da dolijem ulje u lock na vili jer ne bi sam da otvaram i sje..m nesto?Zvao sam Capriolo ali oni to ne rade.
Ps:proverio sam i podmazao sajlu daljinskog locka od volana do vile tako da nije do nje.
Ps:proverio sam i podmazao sajlu daljinskog locka od volana do vile tako da nije do nje.
#4
Postavljeno 02 July 2008 - 11:23 AM
servisiram sa Tesom-Miodragom Tesicem, tako da strucniju pomoc ovde ne mogu dobiti
kad stignem u gm prvo se otvara a ovih, 7 dana mi se ne penzionise, kad sam wec penzionisao za vrema ispitnog roka...
a skoro smo menjali ulje stavili Ohlins, bolje za amorte nema a i azot umesto vazduha, pa sad swe nanovo, samo da nije puklo nesto
ako se desi, stari sid se krpi dok se ovo ne vrati
kad stignem u gm prvo se otvara a ovih, 7 dana mi se ne penzionise, kad sam wec penzionisao za vrema ispitnog roka...
a skoro smo menjali ulje stavili Ohlins, bolje za amorte nema a i azot umesto vazduha, pa sad swe nanovo, samo da nije puklo nesto
ako se desi, stari sid se krpi dok se ovo ne vrati
GO RIDE!!!!
#6
Postavljeno 12 July 2008 - 01:25 PM
problem resili
gumica na rebound-u je sje***a stvar i pravila problem, nisam lepo pritegao plasticni vijak ona izasla i posle se otkinula i pravila problem...
a u amort smo sipali gusceg ulja i malo vise, opet OHLINS naduvali opet malo vise i sad radi kao reba ili sidara koja je malo vise naduvana, nema efekta da je konstantan otpor celom duzinom, ali ostalo je lepo upijanje, tako da sam ga najidealnije namestio po mom ukusu, lepo kupi, a ne potapa skroz kad ne treba
gumica na rebound-u je sje***a stvar i pravila problem, nisam lepo pritegao plasticni vijak ona izasla i posle se otkinula i pravila problem...
a u amort smo sipali gusceg ulja i malo vise, opet OHLINS naduvali opet malo vise i sad radi kao reba ili sidara koja je malo vise naduvana, nema efekta da je konstantan otpor celom duzinom, ali ostalo je lepo upijanje, tako da sam ga najidealnije namestio po mom ukusu, lepo kupi, a ne potapa skroz kad ne treba
GO RIDE!!!!
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika