Scott 2009
#1
Postavljeno 20 June 2008 - 11:49 AM
Genious je dobio najviše noviteta - od nove koncepcije karbonskog rama koji teži 1840 grama i novog zadnjeg amortizera Equilizer 2 ( sa 3 vazdušne komore, promenljivim hodom ( 150 mm je totalno "otvoren" hod, trakciona kontrola spušta hod na 95mm i lock-om - izgleda kao neko fabričko postrojenje ), do DT karbonskih točkova i ultralakom 150mm hodnom karbonskom viljuškom...sve u svemu - 10 kg "mesa" - mogu da mu pozavide gotovo svi dual sus bajkovi i oni u klasi a i oni koji se vode kao XC race mašine...međutim, sve ima svoju cenu, pa se tako već zna da novi Genious LTD ime projektovanu cenu veću od 11000 USD - pa će tako njega voziti samo onaj ko može da tako nešto priušti bez stavljanja stana pod hipoteku
Naravno, tu su i mnogo pristupačniji modeli koji imaju alu ram i koštaće nemerljivo manje.
Primetan je nov dizajn u "roker" ramenu - linku ka zadnjem delu bajka koji je odrađen u "skelet" fazonu, a sada je ovo i "low pivot" varijanta, gde je isti pomeren skroz unazad kod tzv. "seat stays"-a. Nova konstrukcija za koju se tvrdi da je mnogo bolje rešenje.
Dakle, mnogo toga novog i poboljšanog - samo treba para...
A evo kako sve to izgleda:
MTB do groba a i posle...
#3
Postavljeno 20 June 2008 - 07:39 PM
Čisto da me ne razumete pogrešno,bajsevi izgledaju strava ali taj karbon mi baš i ne uliva neko poverenje....
#5
Postavljeno 20 June 2008 - 07:50 PM
#7
Postavljeno 20 June 2008 - 09:57 PM
#9
Postavljeno 21 June 2008 - 05:25 AM
Dobro da ne radiš u Airbus da slede tvoju logiku A380 verovatno nikad ne bi poleteo da je radjen od "nepouzdanog" karbona...
Ja neznam šta ti voziš,ali ja vozim Genius RC10 koji je za razliku od većine vas kupljen nov.Ja znam kako izgleda kada daš malo veću količinu novca za nov bajs.Što se tiče "nepouzdanog karbona ti ga vozi što se mene tiče kada hoćeš i koliko hoćeš to nije moj problem,ja sam samo izneo svoje mišljenje.Karbon jeste jak na naprezanje,ali kao što su već neki i rekli"izgrebi farbu,ili malo "čukni" ram na nekoj vožnji pa onda razmišljaj šta ćeš posle sa njim,i baš me živo interesuje ko će ovda u Srbiji da ti sredi naprslinu na karbonskom ramu.
#12
Postavljeno 21 June 2008 - 11:46 AM
da imam para scale ltd ne bih se dwoumio
samo bi bilo izmene tipa r7mrd
pa da bude bolesno lak a ultra jak
sto se tice karbona ima u Cacku ko ume da opravi, jednom takmicaru je napukao i sredjeno je kod majstora, ispegla se namaze i zalepi providna flekica kao kad krpite gumu zapece se i gotovo
ja vozim karbon, simplon gravity i za razliku od alu, nekog krs skota od pre god dana ne uvija se nigde
ali ova skotina je bolesna pazite kada su na genius stavili amort od Ransoma ultra bolesno radi..., i nemam komentara vise
#14
Postavljeno 21 June 2008 - 03:09 PM
Karbon vec pocinje da se koristi u gradjevinarstvu za visece mostove(citaj najduze mostove),izrada je pomocu lasera za sve komponente,bajs ramove,elemente Formule 1,Gt automobile.Naravno na mestima gde se karbon dodire sa drugim materijalom(metalom) ide umetak od metala jer je karbon porozan.To je definitivno materijal od koga se pravi sve vise stvari tako da padace mu cena sto se vise bude proizvodio i sto vise kompanija ovlada tehnologijom.A to sto neko u Srbiji krpi karbon nije razlog da se kod njega i sanira karbonski ram,kod karbona nema nazad,sto se unisti nikad vise ne moze da bude isto(jos gore nego kod metala)posebno komponente izlozene dinamickom opterecenjenju npr. ram za bajs.Svaka čast njima na dizajnu,ali ja ovo ne bi uzeo da vozim ni da imam tu sumu keša na gomili.Ipak je po meni alu ram "the best".Po meni je uzimanje karbonskog rama za maunti čisto k++++nje
Čisto da me ne razumete pogrešno,bajsevi izgledaju strava ali taj karbon mi baš i ne uliva neko poverenje....
#16
Postavljeno 21 June 2008 - 06:22 PM
#19
Postavljeno 17 September 2008 - 09:43 PM
A ovo, sa tri zadnja amortizera....sto rekoste pre mene, kad rikne, pravo kod auto-mehanicara, jer imbusi i kljucici tu ne pomazu.
#20
Postavljeno 17 September 2008 - 10:01 PM
A ovo, sa tri zadnja amortizera....sto rekoste pre mene, kad rikne, pravo kod auto-mehanicara, jer imbusi i kljucici tu ne pomazu.
Tu ti ni auto-mehanicar nemoze pomosti. Jedini koji moze je Scott ili DT da ti posalju nov a da ti vratis tvoj njima. Normalno ako je pod garanciju. Ako nije platices pola cene zadnjeg amortizera ali opet ces vratiti stari njima
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika