Jump to content


Fotografije

Planetbike akcija -25%


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
70 odgovora na ovu temu

#61 Rih

Rih
  • Members
  • PipPipPip
  • 149 posts

Postavljeno 25 September 2013 - 07:06 PM

Najveći problem je što nemaju prodavnicu sa tom akcijom u zapadnoj Srbiji,konkretno u Užicu.
Imaju prodavca (ovl. serviser i diler), ali nije na spisku prodavaca kod kojih važi akcija #-o Zvao sam PB,rekli su mi da kod njega proverim može li i hoće li da pristane da pod akcijskim uslovima kod njega kupim bajk+ 4 stvari opreme.
Bio sam da nas,odneo spisak,ostalo je da se čuje sa PB-om i sutra čekam odgovor.
Ako ne može/neće,opcija je da mi iz BG sve artikle šalju brzom poštom,ali ostaje problem nultog,prvog (i svih ostalih) servisa i garancije.U tom slučaju ću čekati ponedeljek (zadnji dan akcije) i pratiti hoće li biti produženja.
  • 0

#62 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 25 September 2013 - 08:31 PM

Sto se garancije tice, pominjano je vec vise puta, ono sto ce ti mozda napraviti problem ionako ne spada pod garanciju. Tj ide u potrosni materijal. Tako da, da sam na tvom mestu, kupio bih kartu za bus/voz ili kolima do BGa, sigurno ce se isplatiti. U BGu ili UE, odradis prvi servis kod dobrog majstora u kog imas poverenja i resen problem.
A za bitnije stvari (tipa pucanje rama i slicno) mislim da bi ti priznali garanciju i bez tih servisa... E sad, na tebi je da odlucis.
  • 0

#63 Rih

Rih
  • Members
  • PipPipPip
  • 149 posts

Postavljeno 26 September 2013 - 07:18 AM

Dule,ne razumem...
To ću i uraditi,samo što neću ići lično u BG,već ću telefonom poručiti bajk i opremu,oni mi to šalju brzom poštom....prvi servis ću odraditi u Užicu (kod njihovog ovl. servisera) i tu nastaviti da je servisiram
Problem plaćanja nultog i prvog servisa,ako je kupim kod njega,onda su oni besplatni. Ako kupim u BG-u,verovatno njemu moram plaćati te servise.
Potrošni materijal svakako plaćam,to je jasno...
  • 0

#64 laci86

laci86
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 229 posts
  • LocationKovin

Postavljeno 26 September 2013 - 08:16 AM

Sto se garancije tice, pominjano je vec vise puta, ono sto ce ti mozda napraviti problem ionako ne spada pod garanciju.

Upravo tako.
Posle nultog servisa dobijes grubo nastelovane menjace i kocnice, nedovoljno podmazane nable i srednju glavu. Tu su i labavi zavrtnji na raznim mestima... Na prvom servisu mozda podmazu lanac, nasteluju menjace i kocnice i to je to.
Posle se ljudi cude sto voze relativno nov bicikl kome krcka pogon ili se cak zaglavi.
Usled ovakvog odrzavanja u toku garancije (ako kupac ima srece) ili po isteku nesto mora da zvekne.

Zato je po meni bolje uraditi nulti servis (kao i sve ostale) kod proverenog majstora. Jeste da se to mora platiti, ali ce posao biti uradjen kako treba, delovi duze i bolje raditi, a kupac postedjen nerviranja i cimanja sa resavanjem problema u garanciji.
Garancija je skoro pa neupotrebljiva. Pucanje rama, ostecenje nabli i srednje glave skoro pa sigurno moraju priznati, ali sve ostalo... "Neadekvatna upotreba" i "mehanicko ostecenje" su najcesci izgovori za njihovo izbegavanje odgovornosti.

Imao sam prilike da vidim kako izgleda unutrasnjost motora automobila koji je od kupovine (nov je bio) odrzavan u ovlascenom servisu. Ulje nije menjano, samo dosipano.
Ako se to radi kada je u pitanju auto, sta mozemo da ocekujemo za bicikl od par stotina evra.

Izvinjavam se na poduzem postu i izvinjavam se serviserima koji rade svoj posao kako bi trebalo. :)
  • 0

#65 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 26 September 2013 - 09:21 AM

Sto se garancije tice, pominjano je vec vise puta, ono sto ce ti mozda napraviti problem ionako ne spada pod garanciju.


Garancija je skoro pa neupotrebljiva. Pucanje rama, ostecenje nabli i srednje glave skoro pa sigurno moraju priznati, ali sve ostalo... "Neadekvatna upotreba" i "mehanicko ostecenje" su najcesci izgovori za njihovo izbegavanje odgovornosti...

...Izvinjavam se na poduzem postu i izvinjavam se serviserima koji rade svoj posao kako bi trebalo. :)


garanciju daje proizvodjac, po pitanju garancije serviser je samo izvodjac radova, podugovarač (valjda se tako to zove) kojeg angazuje proizvodjac i njemu je odgovoran i radi po njegovim instrukcijama.
U garanciji sigurno pise da ako se ne uradi nulti, prvi i ne znam koji jos servis, garancija prestaje da vazi. I to je to. To vazi i za pucanje rama i sve ostalo, nema garancije, nemoj da se lazemo, nece da bude uvazena ako nisu ispunjeni svi, ali bas svi uslovi.
  • 0

#66 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 26 September 2013 - 09:26 AM

Dule,ne razumem...
To ću i uraditi,samo što neću ići lično u BG,već ću telefonom poručiti bajk i opremu,oni mi to šalju brzom poštom....prvi servis ću odraditi u Užicu (kod njihovog ovl. servisera) i tu nastaviti da je servisiram
Problem plaćanja nultog i prvog servisa,ako je kupim kod njega,onda su oni besplatni. Ako kupim u BG-u,verovatno njemu moram plaćati te servise.
Potrošni materijal svakako plaćam,to je jasno...


pa prvoveri ovo "verovatno". Jedan poziv planetu i jedan poziv serviseru, pa vidi ko ti sta kaze.

Posto je rec o popustu, ja bih to stavio na papir i sracunao,
koliko je novca taj popust 25%
koliko je dodatni trosak isporuke
koliki su troskovi obaveznog servisiranja koje pokriva garancija u garantnom periodu kada ih (i ako ih) placas serviseru klad kupis bike u PB direktno
mozda se na 12,5% nadjes sa svojim serviserom/prodavcem i svi zadovoljni
drzim ti palceve, samo hrabro :)
  • 0

#67 laci86

laci86
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 229 posts
  • LocationKovin

Postavljeno 26 September 2013 - 09:50 AM

Sutra, ili u ponedeljak, uzimam neke delove u PB kod Arene.
Ako neko hoće da iskoristi popust, a nema dovoljno artikla neka se slobodno javi. :)
  • 0

#68 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 26 September 2013 - 10:33 AM

U garanciji sigurno pise da ako se ne uradi nulti, prvi i ne znam koji jos servis, garancija prestaje da vazi. I to je to. To vazi i za pucanje rama i sve ostalo, nema garancije, nemoj da se lazemo, nece da bude uvazena ako nisu ispunjeni svi, ali bas svi uslovi.

Ono gore sam napisao na osnovu iskustva koje je brko83 imao... Koliko sam razumeo, ram mu je pukao i dobio je drugi, a bajk uopste vise nije ni bio u fabrickoj specifikaciji, pola delova je promenio (sto verovatno za sobom povlaci gubitak garancije).
Naravno, jedan slucaj ne znaci nista niti je pravilo, samo eto da pomenem :)
  • 0

#69 Rih

Rih
  • Members
  • PipPipPip
  • 149 posts

Postavljeno 26 September 2013 - 07:01 PM

Dule,ne razumem...
To ću i uraditi,samo što neću ići lično u BG,već ću telefonom poručiti bajk i opremu,oni mi to šalju brzom poštom....prvi servis ću odraditi u Užicu (kod njihovog ovl. servisera) i tu nastaviti da je servisiram
Problem plaćanja nultog i prvog servisa,ako je kupim kod njega,onda su oni besplatni. Ako kupim u BG-u,verovatno njemu moram plaćati te servise.
Potrošni materijal svakako plaćam,to je jasno...


pa prvoveri ovo "verovatno". Jedan poziv planetu i jedan poziv serviseru, pa vidi ko ti sta kaze.

Posto je rec o popustu, ja bih to stavio na papir i sracunao,
koliko je novca taj popust 25%
koliko je dodatni trosak isporuke
koliki su troskovi obaveznog servisiranja koje pokriva garancija u garantnom periodu kada ih (i ako ih) placas serviseru klad kupis bike u PB direktno
mozda se na 12,5% nadjes sa svojim serviserom/prodavcem i svi zadovoljni
drzim ti palceve, samo hrabro :)


Zvao i proveravao:
Pošto ovaj prodavac nije obuhvaćen akcijom od -25%,ne mogu kod njega da kupim bajk i opremu sa popustom,tako kažu u PB.
Čak i da hoće da ga obuhvate akcijom, problem je što bajk nema u centralnom magacinu,pa bi morao da se vraća iz neke maloprodaje,a to bi potrajalo par dana. (u stvari,to je važilo za bajk koga sam prvobitno hteo da kupim,za njega sam proveravo situaciju....onda sam promenio odluku :lol: )
Redovna cena za bajk i opremu je 44100din,sa popustom 33075. Ušteda 11025din,znači oko 100e.
Dodatni trošak isporuke 0,ide sve na njihov račun.
Stiže sa urađenim nultim servisom,kod ovl. servisera radim za mesec dana prvi servis besplatno.Tu ću prihvatiti savet koji je dao Laci86,platiću tom serviseru da dodatno podmaže srednju glavu,nable,našteluje menjače...
Servis za godinu dana besplatan.
I to je to....epilog:
Danas PORUČIO BAJK n:yahoo n:yahoo n:yahoo n:yahoo
Polar Mirage Pro za 2014,crno-plavi :lol: ...prvo sam hteo model za 2013,antracit...ali sam u poslednjem momentu promenio odluku.
Poručena oprema:
-bidon Polisport
-nosač bidona Zefal pulse fiberglas
-torbica E-bike trougao
-rogovi Alu MT-A16 black
-brzinomer CATEYE VELO 7
Jedina dilema je bila nogica,meni je potrebna,ali je nisam uzeo,jer ne znam kako će "leći" aluminijumska (svetla) nogica na crno-plavi ram.Čitavih pola sata sam se dvoumio,pa hteo crnu čeličnu,pa ovu Al,pa opet crnu...i na kraju nisam uzeo ni jednu :-k
Jaedva čekam ponedeljak..... :D
  • 0

#70 laci86

laci86
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 229 posts
  • LocationKovin

Postavljeno 27 September 2013 - 06:38 AM

Čestitam, uživaj u vožnji! :D
Cim dobiješ bicikl očekujem predstavljanje u adekvatnoj temi.
Dosta ljudi je zainteresovano za Mirage PRO, pa bi bilo lepo da islikaš bicikl iz dosta uglova. :)
  • 0

#71 Rih

Rih
  • Members
  • PipPipPip
  • 149 posts

Postavljeno 27 September 2013 - 07:53 AM

Hvala,Laci n:anim_32
Ovaj bajk je kupljen,detaljnije sledeće nedelje....
04984.jpg
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika