Planetbike akcija -25%
#61
Postavljeno 25 September 2013 - 07:06 PM
Imaju prodavca (ovl. serviser i diler), ali nije na spisku prodavaca kod kojih važi akcija Zvao sam PB,rekli su mi da kod njega proverim može li i hoće li da pristane da pod akcijskim uslovima kod njega kupim bajk+ 4 stvari opreme.
Bio sam da nas,odneo spisak,ostalo je da se čuje sa PB-om i sutra čekam odgovor.
Ako ne može/neće,opcija je da mi iz BG sve artikle šalju brzom poštom,ali ostaje problem nultog,prvog (i svih ostalih) servisa i garancije.U tom slučaju ću čekati ponedeljek (zadnji dan akcije) i pratiti hoće li biti produženja.
#62
Postavljeno 25 September 2013 - 08:31 PM
A za bitnije stvari (tipa pucanje rama i slicno) mislim da bi ti priznali garanciju i bez tih servisa... E sad, na tebi je da odlucis.
#63
Postavljeno 26 September 2013 - 07:18 AM
To ću i uraditi,samo što neću ići lično u BG,već ću telefonom poručiti bajk i opremu,oni mi to šalju brzom poštom....prvi servis ću odraditi u Užicu (kod njihovog ovl. servisera) i tu nastaviti da je servisiram
Problem plaćanja nultog i prvog servisa,ako je kupim kod njega,onda su oni besplatni. Ako kupim u BG-u,verovatno njemu moram plaćati te servise.
Potrošni materijal svakako plaćam,to je jasno...
#64
Postavljeno 26 September 2013 - 08:16 AM
Upravo tako.Sto se garancije tice, pominjano je vec vise puta, ono sto ce ti mozda napraviti problem ionako ne spada pod garanciju.
Posle nultog servisa dobijes grubo nastelovane menjace i kocnice, nedovoljno podmazane nable i srednju glavu. Tu su i labavi zavrtnji na raznim mestima... Na prvom servisu mozda podmazu lanac, nasteluju menjace i kocnice i to je to.
Posle se ljudi cude sto voze relativno nov bicikl kome krcka pogon ili se cak zaglavi.
Usled ovakvog odrzavanja u toku garancije (ako kupac ima srece) ili po isteku nesto mora da zvekne.
Zato je po meni bolje uraditi nulti servis (kao i sve ostale) kod proverenog majstora. Jeste da se to mora platiti, ali ce posao biti uradjen kako treba, delovi duze i bolje raditi, a kupac postedjen nerviranja i cimanja sa resavanjem problema u garanciji.
Garancija je skoro pa neupotrebljiva. Pucanje rama, ostecenje nabli i srednje glave skoro pa sigurno moraju priznati, ali sve ostalo... "Neadekvatna upotreba" i "mehanicko ostecenje" su najcesci izgovori za njihovo izbegavanje odgovornosti.
Imao sam prilike da vidim kako izgleda unutrasnjost motora automobila koji je od kupovine (nov je bio) odrzavan u ovlascenom servisu. Ulje nije menjano, samo dosipano.
Ako se to radi kada je u pitanju auto, sta mozemo da ocekujemo za bicikl od par stotina evra.
Izvinjavam se na poduzem postu i izvinjavam se serviserima koji rade svoj posao kako bi trebalo.
#65
Postavljeno 26 September 2013 - 09:21 AM
Sto se garancije tice, pominjano je vec vise puta, ono sto ce ti mozda napraviti problem ionako ne spada pod garanciju.
Garancija je skoro pa neupotrebljiva. Pucanje rama, ostecenje nabli i srednje glave skoro pa sigurno moraju priznati, ali sve ostalo... "Neadekvatna upotreba" i "mehanicko ostecenje" su najcesci izgovori za njihovo izbegavanje odgovornosti...
...Izvinjavam se na poduzem postu i izvinjavam se serviserima koji rade svoj posao kako bi trebalo.
garanciju daje proizvodjac, po pitanju garancije serviser je samo izvodjac radova, podugovarač (valjda se tako to zove) kojeg angazuje proizvodjac i njemu je odgovoran i radi po njegovim instrukcijama.
U garanciji sigurno pise da ako se ne uradi nulti, prvi i ne znam koji jos servis, garancija prestaje da vazi. I to je to. To vazi i za pucanje rama i sve ostalo, nema garancije, nemoj da se lazemo, nece da bude uvazena ako nisu ispunjeni svi, ali bas svi uslovi.
#66
Postavljeno 26 September 2013 - 09:26 AM
Dule,ne razumem...
To ću i uraditi,samo što neću ići lično u BG,već ću telefonom poručiti bajk i opremu,oni mi to šalju brzom poštom....prvi servis ću odraditi u Užicu (kod njihovog ovl. servisera) i tu nastaviti da je servisiram
Problem plaćanja nultog i prvog servisa,ako je kupim kod njega,onda su oni besplatni. Ako kupim u BG-u,verovatno njemu moram plaćati te servise.
Potrošni materijal svakako plaćam,to je jasno...
pa prvoveri ovo "verovatno". Jedan poziv planetu i jedan poziv serviseru, pa vidi ko ti sta kaze.
Posto je rec o popustu, ja bih to stavio na papir i sracunao,
koliko je novca taj popust 25%
koliko je dodatni trosak isporuke
koliki su troskovi obaveznog servisiranja koje pokriva garancija u garantnom periodu kada ih (i ako ih) placas serviseru klad kupis bike u PB direktno
mozda se na 12,5% nadjes sa svojim serviserom/prodavcem i svi zadovoljni
drzim ti palceve, samo hrabro
#68
Postavljeno 26 September 2013 - 10:33 AM
Ono gore sam napisao na osnovu iskustva koje je brko83 imao... Koliko sam razumeo, ram mu je pukao i dobio je drugi, a bajk uopste vise nije ni bio u fabrickoj specifikaciji, pola delova je promenio (sto verovatno za sobom povlaci gubitak garancije).U garanciji sigurno pise da ako se ne uradi nulti, prvi i ne znam koji jos servis, garancija prestaje da vazi. I to je to. To vazi i za pucanje rama i sve ostalo, nema garancije, nemoj da se lazemo, nece da bude uvazena ako nisu ispunjeni svi, ali bas svi uslovi.
Naravno, jedan slucaj ne znaci nista niti je pravilo, samo eto da pomenem
#69
Postavljeno 26 September 2013 - 07:01 PM
Dule,ne razumem...
To ću i uraditi,samo što neću ići lično u BG,već ću telefonom poručiti bajk i opremu,oni mi to šalju brzom poštom....prvi servis ću odraditi u Užicu (kod njihovog ovl. servisera) i tu nastaviti da je servisiram
Problem plaćanja nultog i prvog servisa,ako je kupim kod njega,onda su oni besplatni. Ako kupim u BG-u,verovatno njemu moram plaćati te servise.
Potrošni materijal svakako plaćam,to je jasno...
pa prvoveri ovo "verovatno". Jedan poziv planetu i jedan poziv serviseru, pa vidi ko ti sta kaze.
Posto je rec o popustu, ja bih to stavio na papir i sracunao,
koliko je novca taj popust 25%
koliko je dodatni trosak isporuke
koliki su troskovi obaveznog servisiranja koje pokriva garancija u garantnom periodu kada ih (i ako ih) placas serviseru klad kupis bike u PB direktno
mozda se na 12,5% nadjes sa svojim serviserom/prodavcem i svi zadovoljni
drzim ti palceve, samo hrabro
Zvao i proveravao:
Pošto ovaj prodavac nije obuhvaćen akcijom od -25%,ne mogu kod njega da kupim bajk i opremu sa popustom,tako kažu u PB.
Čak i da hoće da ga obuhvate akcijom, problem je što bajk nema u centralnom magacinu,pa bi morao da se vraća iz neke maloprodaje,a to bi potrajalo par dana. (u stvari,to je važilo za bajk koga sam prvobitno hteo da kupim,za njega sam proveravo situaciju....onda sam promenio odluku )
Redovna cena za bajk i opremu je 44100din,sa popustom 33075. Ušteda 11025din,znači oko 100e.
Dodatni trošak isporuke 0,ide sve na njihov račun.
Stiže sa urađenim nultim servisom,kod ovl. servisera radim za mesec dana prvi servis besplatno.Tu ću prihvatiti savet koji je dao Laci86,platiću tom serviseru da dodatno podmaže srednju glavu,nable,našteluje menjače...
Servis za godinu dana besplatan.
I to je to....epilog:
Danas PORUČIO BAJK
Polar Mirage Pro za 2014,crno-plavi ...prvo sam hteo model za 2013,antracit...ali sam u poslednjem momentu promenio odluku.
Poručena oprema:
-bidon Polisport
-nosač bidona Zefal pulse fiberglas
-torbica E-bike trougao
-rogovi Alu MT-A16 black
-brzinomer CATEYE VELO 7
Jedina dilema je bila nogica,meni je potrebna,ali je nisam uzeo,jer ne znam kako će "leći" aluminijumska (svetla) nogica na crno-plavi ram.Čitavih pola sata sam se dvoumio,pa hteo crnu čeličnu,pa ovu Al,pa opet crnu...i na kraju nisam uzeo ni jednu
Jaedva čekam ponedeljak.....
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika