lol
prouči ti još malo šta je proces vulkanizacije
Postavljeno 19 April 2019 - 08:30 AM
Kada lepim gumu kod vulkanizera on ne stavlja nikakav lepak jelda, odsece parce adekvatne gume i stavi na probuseni deo i sve to zajedno pece pod pritiskom,tacka. Tip Top flekicom i lepkom se LEPI guma,tacka. Problem je Gugl i ljudi koji misle da je on sveznajuci,a iskreno receno na NET-u ima 80% informacija koje treba uzimati sa rezervom.
U onom stilu-I na tarabi nesto pise .
Postavljeno 19 April 2019 - 10:23 PM
Chemist here - natural rubber is a polymer (long chain-like molecules). Vulcanizing adds cross-links (through disulfide bonds) to the rubber, basically turning the strands of rubber molecules into a net, greatly increasing strength. Bike tubes are vulcanized rubber, but the outer surfaces are treated such that all those cross-linking sulfur groups aren't reaching out and trying to grab anything. You put on some vulcanizing fluid (henceforth "glue") and a few disulfide bonds in the tube get broken and re-formed with bonds to the polymers in the glue. Once the glue dries (there's a bit of solvent that has to evaporate) the inner side of the glue spot is chemically bound to the tire. The outer side is left with a bunch of free sulfur groups waiting to grab onto some other sulfur groups. Then you peel that piece of foil off the orange side of the tire patch (which exposes the free sulfur groups left on the patch) and press it to the glue spot - you've now made millions of chemical bonds between the patch and the glue spot. It's not really glued, though - the patch-"glue"-tire system is now one single molecule all chemically bound together.
Postavljeno 23 February 2021 - 03:38 PM
Postavljeno 23 February 2021 - 05:02 PM
To obično tako deluje kad je nova guma ali treba da može, samo polako i redom, malo napumpaj unutrašnju da bi spoljna lakše ušla i ostala u falcu.Да ли се неком десило да му је унутрашњи део гуме толико широк да не може да је монтира? Као да покушавам 28” да монтирам на 26”, не буквално, али и тако могу да опишем. Гума је ширине 35мм, исто као и она која је скинута са точка, обе имају кевлар са стране. Ова коју покупавам да монтирам визуелно у делу који иде у фелну изгледа много шира него скинута. Прилажем и слике, Швслбе је та која не могу да монтирам, жута је скинута која је нормално стајала.
41629CA9-D2BB-4B6C-B182-6F459DFC59B1.jpeg
428C6166-A84A-4516-8BA4-1799A9153BFE.jpeg
A6976764-2651-4F2D-B1D5-708C14D10623.jpeg
Postavljeno 24 February 2021 - 11:14 AM
Успео сам некако уз више потрошеног времена него иначе. Надувао сам унутрашњу мало више, па је спољња мање бежала од фелне. Последњих неколико сантиметара са обе стране је било баш запињање.To obično tako deluje kad je nova guma ali treba da može, samo polako i redom, malo napumpaj unutrašnju da bi spoljna lakše ušla i ostala u falcu.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika