Jump to content


Photo

Isečena spoljna guma


  • Please log in to reply
132 replies to this topic

#1 spaske

spaske
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 835 posts
  • LocationBor, Srbija.

Posted 08 June 2013 - 02:25 PM

U pitanju je guma Continental explorer 2.10 vrlo malo vožena kupljena prošle godine i baš je malo prešla možda 400 km i na vožnji pre 2 dana i to kratkoj naletim na staklo koje sam kasno video kao da je bilo dno od neke čaše ili flaše (pod uglom), i to na asfaltnom putu Zaječar -Bor, pa je guma rasečena malo između krampona ali tu je izdržala a popustila sa strane. Sreća bio sam na manje od kilometar od kuće pa nije bilo opasno.
Unutrašnju sam zakrpio bez problema nije bila mnogo izbušena ali problem je sa spoljnom koja je rasečena probao sam da zalepim flekicu sa unutrašnje strane da je malo ojačam ali slab efekat, pošto slike najviše govore evo i slika

Ima li nekog rešenja sem naravno nove gume?

Ovako je izgledala kad sam skinuo točak i vidi se da je isečena i iznad i da je felna zakačena na tom mestu
Posted Image

A ovo je posle intervencije čim se napumpa preko 2,5-3 bara zine ovako
Posted Image
  • 0

#2 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Posted 08 June 2013 - 02:35 PM

Ovo zavrsava posao, provereno na drumskim gumama i 7-8 bara.
Nadjes kevlarsku drumsku spoljnu gumu. Mozes i mtb ali ces lakse sa drumske da skines spoljni sloj gume tako da ostane samo platno od kevlara. Posto iseces bajlok od tog kevlara nemoj odmah da ga lepis na spoljnu gumu nego na tocilu obavezno obori ivice bajloka jer ce u suprotnom da ti sece unutrasnju gumu. Bajlok od kevlara zalepis kao sto si zalepio fleknicu i to je to. Obavezno prvo skini tu fleknicu :).
Fora je u tome da se kevlar ne razvlaci kao fleknica pa ce bez problema drzati spoljnu gumu.
  • 0
.

#3 spaske

spaske
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 835 posts
  • LocationBor, Srbija.

Posted 08 June 2013 - 03:07 PM

ok, hvala na savetu probaću da nađem.
  • 0

#4 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Posted 08 June 2013 - 07:08 PM

Možeš bilo koju staru spoljnu (kevlarsku je teže za nabaviti) samo lepo skini gumu do platna da bude tanka zakrpa. Krpio sam tako jednu gumu koja je daleko više bila prosečena, čitavih 5 cm uzdužno po gaznoj površini i drži, još uvek se kotrlja.
A krpio sam pre koji mesec i svoju 32mm koju duvam na 4-5 bara i isto je držala dobro do skoro kad su zamenjene obe. Baš me je Zare savetovao, osim obaranja ivica nije loše ni da se odmah nakon lepljenja malo zagreje fenom i iščuka flekica čekićem, ali ne verujem da je neophodno za mtb gume i niže pritiske.
  • 0

#5 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Posted 08 June 2013 - 07:37 PM

Ne treba grejanje ni za drumske gume. Lupanje cekicem nije na odmet :D .
  • 0
.

#6 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2433 posts
  • LocationnBGd

Posted 08 June 2013 - 07:46 PM

Koja je guma u pitanju?

Mozda je vredi zameniti novom?
  • 0

#7 spaske

spaske
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 835 posts
  • LocationBor, Srbija.

Posted 08 June 2013 - 10:15 PM

U pitanju je Continental explorer 2.10 koja je prešla maksimum 400km pa je praktično nova.

Ja ovu gumu pumpam na max 3,5 bara, tako da ako to dobro odradim trebalo bi da drži.
  • 0

#8 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 09 June 2013 - 03:28 PM

U pitanju je Continental explorer 2.10 koja je prešla maksimum 400km pa je praktično nova.

Ja ovu gumu pumpam na max 3,5 bara, tako da ako to dobro odradim trebalo bi da drži.


Možda glupa i očigledna stvar: bilo bi dobro staviti tu krpljenu gumu pozadi. U tom slučaju, ako i pukne u toku vožnje, biće puno manje opasno. Jeste da zadnji točak nosi veću težinu, ali prednji je puno kritičniji za ostajanje, izbegavanje pada.

Za naše puteve - samo Schwalbe Marathon. :)
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#9 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Posted 09 June 2013 - 03:40 PM

Nece da pukne gde god da je stavi ako je okrpi kako sam objasnio. Kada ne pucaju drumske nece ni ova traktorska :mrgreen: :mrgreen: .
  • 0
.

#10 spaske

spaske
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 835 posts
  • LocationBor, Srbija.

Posted 09 June 2013 - 04:43 PM

To i jeste zadnja guma tako da svakako ide opet nazad, malopre sam zakrpio sa nekim platnom od neke stare spoljne gume pa ću sutra videti kako je ispalo ne znam dali je baš najbolje jer do sad nisam krpio na ovaj način a i spoljne gume uopšte.
  • 0

#11 combat88

combat88
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 224 posts

Posted 09 June 2013 - 06:08 PM

probaj da odneseš kod vulkanizera, mom drugaru je bila rasečena spoljna guma i zakrpili su mu. e sad je pitanje dal hoće svako da se bakće sa time!!
  • 0

MCWkdP0.gif


#12 spaske

spaske
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 835 posts
  • LocationBor, Srbija.

Posted 09 June 2013 - 06:26 PM

Ako ne bude držalo ovo što sam zakrpio onda ću na kraju i to da probam ako budu hteli ako ne tu je druga guma već imam neku kao rezernu varijantu
  • 0

#13 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2433 posts
  • LocationnBGd

Posted 10 June 2013 - 07:34 AM

Verovatno je i najpametnije da to okrpis kod vulkanizera jer on to moze da okrpi na vruce i bukvalno da sjedini flekicu sa gumom, smao je pitanje dal ona presa tu moze da pridje.

Palo mi je na pamet za krpljenje i da se isece parce od male ravne plasticne flase (0.5 voda) i ubaci unutar gume, jeste krpez ali to bi moralo da drzi jer i precnik odgovara.
  • 0

#14 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Posted 10 June 2013 - 07:57 AM

Aman ljudi kakav vulkanizer. Zalepice gumenu fleknicu koja ce da se razvuce zajedno sa gumom i dobice isto ono sto je vec prvi put uradio.
Kada ste vec navalili sa vulkanizerom, uradite svoju isecenu gumu kod vulkanizera pa onda savetujte druge da to isto urade.
  • 0
.

#15 _TT_

_TT_
  • Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 10 June 2013 - 08:40 AM

Mozda je bolje da kupis novu, te gume nisu toliko skupe a nisu ni toliko kvalitetne da se tako krpe... Daleko od toga da ne mogu da se zakrpe ali pitanje je koliko ce drzati. Drzace ona sigurno ali ako vozis mtb van asvalta (sto je i njegovo prirodno okruzenje) bilo bi bolje da imas citavu gumu kako ne bi bilo iznenadjenja :)
  • 0

#16 combat88

combat88
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 224 posts

Posted 10 June 2013 - 09:00 AM

Aman ljudi kakav vulkanizer. Zalepice gumenu fleknicu koja ce da se razvuce zajedno sa gumom i dobice isto ono sto je vec prvi put uradio.
Kada ste vec navalili sa vulkanizerom, uradite svoju isecenu gumu kod vulkanizera pa onda savetujte druge da to isto urade.


dečko što si nervozan!! ja to nisam pisao napamet već sam video svojim očima... gumu koju mu je vulkanizer zakrpio.
po tebi ispada da može samo flekicama to da uradi?!

PS.nemoj da vređaš inteligenciju ostalih članova foruma.
  • 0

MCWkdP0.gif


#17 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Posted 10 June 2013 - 10:44 AM

Ti si to video svojim ocima a ja sam to uradio jedno 10-15 puta vise nego sto si ti video svojim ocima.
Ako dobro citas sta pise, a ne citas, fleknicama ne moze da se uradi jer se fleknica razvuce kao sto je covek to i prikazao na pocetku teme.

A nervozan postanem kada oni koji misle da znaju pricaju o necemu o cemu nemaju pojma, savetuju ljude da rade ono sto ne treba da rade i sto sami nikada nisu uradili ali vazno je da oni misle da znaju. I ne mislim samo na ovu temu, nego uopste.
  • 0
.

#18 combat88

combat88
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 224 posts

Posted 10 June 2013 - 03:25 PM

a šta si ti uradio 10-15 puta, krpio običnim flekicama spoljnu gumu?
a gde sam ja to rekao da tako radi, jel ti malo čitaš šta sam ja napisao ranije?

dečko je nosio spoljnu gumu kod vulkanizera gde su mu zakrpili istu i još vozi takvu krpljenu gumu.
  • 0

MCWkdP0.gif


#19 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2433 posts
  • LocationnBGd

Posted 10 June 2013 - 09:30 PM

Ako dobro citas sta pise, a ne citas, fleknicama ne moze da se uradi jer se fleknica razvuce kao sto je covek to i prikazao na pocetku teme.

A nervozan postanem kada oni koji misle da znaju pricaju o necemu o cemu nemaju pojma, savetuju ljude da rade ono sto ne treba da rade i sto sami nikada nisu uradili ali vazno je da oni misle da znaju. I ne mislim samo na ovu temu, nego uopste.

Nesto mislim da ti nemas pojma kada pominjes flekice 8)

Guma kod vulkanizera moze da se okrpi i vulkanizacijom, krpe oni rupcage na kamionskim gumama a ne na biciklu:
http://sr.wikipedia....r/Vulkanizacija
  • 0

#20 bataya

bataya
  • Members
  • PipPip
  • 54 posts

Posted 10 June 2013 - 10:51 PM

To je klimav teren... iako se radi vulkanizacijom, vlakna ostaju presecena i to mesto ce vise da se isteze nego da se odradi bajlag od stare gume kao sto je kolega predlozio. Idealno bi bilo vulkanizer+bajlag. Za kamione ne znam, al rasecenu gumu od kola nijedan vulkanizer nece da radi.
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users