Jump to content


Fotografije

Bicikli prikolica za transport kamp opreme


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
23 odgovora na ovu temu

#1 skora_elakolije

skora_elakolije
  • Members
  • PipPipPip
  • 74 posts

Postavljeno 21 May 2013 - 10:34 PM

http://www.kupujempr... ... d=22123502

Da li se isplati uzeti ovo jer mi bisage nisu dovoljne.

Dosta cesto idem da kampujem i pecam na par dana sa bajkom a u bisage slabo sta stane.

Evo opreme
http://postimg.org/i...9ytwt/dc4b08bc/
Ranac od 110 litara planiram da smestim u tu prikolicu,a ostalo u bisage na bisage i na korman.
Na ledjima ne zelim nista 8)
  • 0

#2 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1883 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 22 May 2013 - 09:19 PM

Na slici se ne vidi šta je tačno spakovano, pa možda grešim, ali - da li si razmislio o varijanti i prednjih i zadnjih bisaga? Plus torba za korman, pa torba za top tube, pa trougao i ispod sica?

Ako ti i dalje nije dovoljno, onda baš i nemaš izbora, ali pogledaj i druge varijante tih prikolica. Možda su zgodnije one koje se kače za šticnu? Lakše se skidaju, ako ti zatreba da skokneš od kampa do prodavnice ili tako nešto. A pošto će brzina i manevrisanje svejedno da budu ograničeni, ja bih razmislio i o dvokolici, kao one za vožnju dece, zbog stabilnosti i manjeg uticaja i pritiska na sâm bicikl. Plus imaju i "kabanicu". :)

EDIT: oglas 763 na Ciklonautu...
  • 0

#3 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14517 posts

Postavljeno 22 May 2013 - 11:13 PM

[youtube_embed5][/youtube_embed5]
  • 0

#4 Rade_NS

Rade_NS
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 471 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 23 May 2013 - 06:39 AM

Dok kupi nosac prednjih bisaga, prednje bisage, dok kupi torbicu na korman, jeftinije mu je da kupi neku tako prikolicu koju ce da vuce... Sve zavisi kuda vozi, ali po meni je najbolje da ode lepo kod nekog varioca da mu napravi prikolicu. Moze da bira kolika ce da bude povrsina za stvari (nesto tipa Dusan sto je stavio), moze da se stavi vise stvari, a opet ne izgleda tako lose i ne opterecuje toliko same tockove kao sto opterecuje sa bisagama. :)
  • 0
Vidimo se kad se vidimo, cujemo se kad se cujemo...

#5 aborisavljevic

aborisavljevic
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 660 posts

Postavljeno 23 May 2013 - 07:59 AM

Pre par dana stigla mi je ovakva prikolica iz nemačke. Tamo je plaćena nova 46 evra. Tako da cena od 120 evra je više nego preterana. Prikolica je genijalna, ima super kačenje na zadnju osovinu. Bicikl je savršeno u balansu i nema bojazni od prevrtanja i ne opterećuje bicikl kao bisage. Jednom rečju sve preporuke :D
  • 0
easy life, easy ride

#6 aborisavljevic

aborisavljevic
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 660 posts

Postavljeno 23 May 2013 - 08:07 AM

http://www.ebay.com/...ee ... 1947464

Nisam uspeo da pronađem gde je ovaj drugar meni uzeo, ali na primer evo na ebay-u za 63 dolara. Što je po današnjem kursu 50 evra
  • 0
easy life, easy ride

#7 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1883 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 23 May 2013 - 12:03 PM

Sve zavisi kuda vozi (...)

Naravno. Sa prikolicom je manevrisanje lošije zbog dužine "vozila", kao i kad vučeš kamp kućicu kolima. Prolazak kroz raskrsnice zahteva više pažnje, da ne zakačiš nešto i da nešto ne zakači tebe. :) Kad staneš na uzbrdici, teret te vuče dole. A pecaroši vole da se zavlače i kroz šumarke i stazice na kojima dodatna dužina nije dobrodošla i gde bi prikolica mogla često da zapinje, i pored mogućnosti rotiranja. Imaš i brigu o dodatnom točku i (najvažnije) gumama (drugih dimenzija).

Sa linkovanog filma, skidanje zadnjeg točka bicikla, ako pukne guma, deluje kao noćna mora, pogotovo kad si već umoran, gladan, nervozan i žuriš. Još ako počne i neka kišica ili se smrkava... Kačenje na šticnu pojednostavljuje taj deo. Naravno, sve je i stvar navike, ali i pitanja da li bi se ranac od 110 litara uklopio u 35 kg nosivosti. :)
  • 0

#8 aborisavljevic

aborisavljevic
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 660 posts

Postavljeno 23 May 2013 - 12:28 PM

javio se drugar i poslao link. Ovo je opet EBAY :D

http://www.ebay.de/s... ... r&_sacat=0
  • 0
easy life, easy ride

#9 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4541 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 23 May 2013 - 01:38 PM

meni je ova i dalje zakon, ali košta kao solidan bajs http://velomotion.we...-prikolice.html
  • 0

#10 branimir

branimir
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 192 posts

Postavljeno 24 May 2013 - 02:47 PM

evo malo utisaka o vuči priklice iz prve ruke. prikazan model sam imao prilike da koristim na trodnevnoj turi, 470km. i podeljenih sam utisaka.

262497_4612662997953_1154033646_n.jpg

na prvi pogled vrlo dobra sprava, pa i na drugi :D al ima i par mana. ja sam je posudio za tu turu, i pre toga nisam imao iskustva sa prikolicama. pre ture sam je par dana vozikao po gradu, i sto se tiče manevrisanja ne pretstavlja nikav problem. drum, raskrsnica, bic. staza, trotoar, pešačka zona... nesto ste duži ali jako lepo ona prati vaš točak tako da se jako brzo naviknete. veći je problem da nju ostali učesnici saobraćaja spaze, em je niska em je ne očekuju, al tome služi zastavica tako da je to manje više rešivo. što se tiče kačenja i otkačinjanja to je rešeno sa dva osigurača i kako se i vidi na videu dosta kratko traje ceo proces, 10s. i to je cela priča dok je prikolica NEopterećena :D
a onda smo krenuli na put. od stvari na njoj je bio šator, 2x vreće za spavanje, ranac, sav potreban alat i dodatne patike. cirka 13-15kg + 8.5kg je težina same prikolice, tako da je ukupan teret bio oko 23kg. prilikom zaključavanja natovarene prikolice za osovinu, osigurači ne ulivaju sigurnost (prikolica i osiguraci su potpuno isti kao na videu i u oglasu) što se kasnije ispostavilo kao tačno, jer jedan od osigurača nije izdržao ceo put, te smo ga morali kreativno zameniti planinarskom alkom. no ako to zanemarimo i u strartu osigurače zamenimo šrafom i maticom dobijamo baš čvrstu vezu koja ne zadaje muke tokom vožnje. jos jedan problem koji sam uočio je uspon, i trenutak kada ja volim da ustanem sa bicikla i malo "veslam" tada ako malo više oborim bicikl, prikolica me primetno izbacuje iz ravnoteže. a ista situacija se dešava i na nizbrdicama kada opet oborima bicikl, sto je prirodan potez, ako put vijuga i javlja se isti debalans a pošto su i brzine vece ume da bude neprijatno. inace na prilazu nekom manjem brdu smo sreli neke bicikliste koji su nabasali na nekog švabu ciklo turistu, lik takodje vuče prikolicu, koji je na tom brdu prilikom spusta uspeo da padne sa bicikla a bicikl sve sa prikolicom preko njega i da njih nije bilo, napatio bi se covek da se iskobelja ispod bajka. tako da nije šala
drugi manji problem je u tome sto ne možete uhvatiti bicikl za sedište i podići ga kako biste ga negde parkirali ili slično, tako da je obavezna nogara, po mogućstvu na zadnjoj osovini a i tada računajte da ćete uvek odmeravati teren i nagib gde želite da se parkirate :D

elem moje mišljenje o prikolici... lepo iskustvo, je apsolutno podržavam, ali preporučijem da na biciklu imate bisage kako bi težiste bilo bliže vama, a nju opeteretite samo kabastijim stvarima, mislim da bi tako ona teže mogla da vam pravi debalas. i ono zbog čega cu je ja uzeti, ODLIČNA za putovanja kada morate poneti stvari i samim tim ne možete poći drumskim biciklom koji biste vise voleli da vozite na odredistu n:bicycle
ili putujete sa curom, pa teglite i gomilu njenih stvari :evil:

jos jednom se zahvaljujem Aleksandru poznatijem kao Braca iz Sefkerina koji mi ju je posudio i jos jednom se izvinjavam za osigurač koji nije preživeo :(
  • 0

#11 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4412 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 24 May 2013 - 06:53 PM

jos jedan problem koji sam uočio je uspon, i trenutak kada ja volim da ustanem sa bicikla i malo "veslam" tada ako malo više oborim bicikl, prikolica me primetno izbacuje iz ravnoteže. a ista situacija se dešava i na nizbrdicama kada opet oborima bicikl, sto je prirodan potez, ako put vijuga i javlja se isti debalans a pošto su i brzine vece ume da bude neprijatno.



Problem kod ovog tipa prikolice upravo je njena veza sa biciklom. Prikolica ima vertikalnu rotaciju na osiguračima gde je zakačena za bicikl. Horizontalna rotacija je iza zadnjeg točka bicikla. Medjutim,ono što je meni odmah zapelo za oko je nedostatak kružne rotacije i prikolica upravo zbog toga biciklisti pravi debalans-tačnije: biciklista prilikom naqginjanja u krivini naginje i svoju prikolicu. Ako je manja težina to i nije tako strašno,medjutim...težina od 30-35 kg već može praviti problem. Krivine se moraju proći dosta sporije u odnosu na bicikl bez prikolice.

Još jedna bitna stvar: ovakav tip prikolice (sa jednim točkom) ne može imati kružnu rotaciju jer bi se ista u tom slučaju prevrnula na bok sama od sebe (biciklista svojim telom održava njenu ravnotežu).

Prikolica sa 2 točka mora imati kružnu rotaciju (slika) jer bi bez toga oborila biciklistu u krivini. Njena mana je nešto veća težina ali prednost je veća nosivost i stabilnost u vožnji.
Postavljena slika
prikolica sa 2 točka je neznatno šira ali istovremeno i kraća

Još jedan manji hendikep je i brzina...vožnja sa prikolicom usporava biciklistu koji je inače sporiji u odnosu na bicikl sa bisagama. Ima i svojih prednosti kao i mana...sve zavisi od potrebe bicikliste.
  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#12 skora_elakolije

skora_elakolije
  • Members
  • PipPipPip
  • 74 posts

Postavljeno 24 May 2013 - 08:28 PM

Icu sledece nedelje da pogledam pa mozda i kupim

Mene jedino brine da mi se ne otkaci negde,inace ne zurim nigde tako da me nece usporiti.
  • 0

#13 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1883 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 25 May 2013 - 11:08 AM

@chamade Kako tačno zamišljaš tu kružnu rotaciju i oko koje tačke? Mislim da razumem na šta misliš, ali ne razumem kako bi to bilo fizički realizovano. Ako je prikolica vezana preko one jedne vertikalne šipke sa zatvaračem, koja ima horizontalnu rotaciju, kako bi joj dodao i kružnu? A da konstrukcija ostane čvrsta i bezbedna. Zar ne bi ta jedna šipka morala da bude vezana za prikolicu samo u jednoj tački, oko koje bi išla rotacija? Imaš li neki link na takvu prikolicu, baš me zanima?
  • 0

#14 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5443 posts

Postavljeno 25 May 2013 - 12:16 PM

...
Još jedna bitna stvar: ovakav tip prikolice (sa jednim točkom) ne može imati kružnu rotaciju jer bi se ista u tom slučaju prevrnula na bok sama od sebe (biciklista svojim telom održava njenu ravnotežu).

Prikolica sa 2 točka mora imati kružnu rotaciju (slika) jer bi bez toga oborila biciklistu u krivini. Njena mana je nešto veća težina ali prednost je veća nosivost i stabilnost u vožnji.
Postavljena slika
prikolica sa 2 točka je neznatno šira ali istovremeno i kraća


ne vidim najjasnije sa slikice, moze link, pliiiz :mrgreen:

nika nisam video ovaj model sa 2 tocka, zanimljivo.
Kad bicikl sa prikolicom na jedan tocak nagnem u stranu i prikolica se naginje, valjda?!?
Sta se desava kad negnem bicikl za koji je vezana prikolica sa 2 tocka,
da li se i ona naginje i podize jedan tocak ili...?
  • 0

#15 branimir

branimir
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 192 posts

Postavljeno 25 May 2013 - 01:57 PM

suludo je da se jedan tocak podize prilikom skretanja, naginjanja. mislim da se ko prikolica sa dva tocka u poprecnoj ravni zglobno lome kod same osovine tocka bicikla, nesto kao prikolice koje sluze za vucu dece, te priklolice su slicne konstrukcije.

Njena mana je nešto veća težina ali prednost je veća nosivost i stabilnost u vožnji.


mozes ti nju natovariti, al ko ce to vuci, pogotovo uzbrdo :mrgreen: mislm da je uz opterecen bajk dovoljno na prikolicu natovariti dodatnih 10-13kg i to je to. opet zavisi od ture i kondicije, ali vec si solidno opeterecen. mislim da varijanta prikolice sa jednim tockom koja je malo uza, nego ova koju sam ja koristio, ne bi pravila toliki debalans, pa po cenu toga da je i 10-15cm duza.

Još jedan manji hendikep je i brzina...vožnja sa prikolicom usporava biciklistu koji je inače sporiji u odnosu na bicikl sa bisagama.


spustamo se drugar i ja prema Tekiji, lep spust, lep asfalt, ja prikolicu on bisage, bio sam par kg optereceniji od njega i u jednom trenutku imamo istu brzinu oko 35km/h, prestanemo da okrecemo pedale i on pocinje da odlazi lagano. ubrzavam i ja, ali on ubrzava brze :oops: tako da dokle god se okrecu pedale, ja konstantno trosim vise snage od njega.
  • 0

#16 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4412 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 26 May 2013 - 10:55 AM

Kad bicikl sa prikolicom na jedan tocak nagnem u stranu i prikolica se naginje, valjda?!?
Sta se desava kad negnem bicikl za koji je vezana prikolica sa 2 tocka,
da li se i ona naginje i podize jedan tocak ili...?


ako prikolica sa 2 točka nema kružnu rotaciju (zglob) prilikom naginjanja u stranu točak na spoljnoj strani krivine bi se odigao i:
1. oborio biciklistu ili...
2. polomio ili iskrivio vezu sa biciklom

Ima još jedna sitnica: prikolica sa 1-im točkom mnogo više opterećuje zadnji kraj bicikla jer teret leži izmedju zadnjeg točka bajsa i točka prikolice.
Prikolica sa 2 točka gotovo i da ne vrši opterećenje na zadnji kraj bicikla jer bi u tom slučaju teret bio iznad točkova prikolice (opterećenje je na osovini točkova same prikolice te je po meni upravljivost bicikla bolja).

Kao što napisah: i jedna i druga imaju svoje prednosti i mane mada ja prednost za sada dajem prikolici sa 2 točka (najbolje je isprobati obe varijante pa videti šta je bolje).


@chamade Kako tačno zamišljaš tu kružnu rotaciju i oko koje tačke? Mislim da razumem na šta misliš, ali ne razumem kako bi to bilo fizički realizovano.

morao bi se napraviti jedan mali zglob


Postavljena slikane vidim najjasnije sa slikice, moze link, pliiiz :mrgreen:

nika nisam video ovaj model sa 2 tocka, zanimljivo.

Nema link...to je ona prikolica iz prvog posta a ja sam je samo preradio u photoshopu :mrgreen:
  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#17 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5443 posts

Postavljeno 26 May 2013 - 12:14 PM

Postavljena slikane vidim najjasnije sa slikice, moze link, pliiiz :mrgreen:

nika nisam video ovaj model sa 2 tocka, zanimljivo.

Nema link...to je ona prikolica iz prvog posta a ja sam je samo preradio u photoshopu :mrgreen:

eeee, pa to mi radi, ubih se trazeci sliku po netu.
  • 0

#18 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1883 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 26 May 2013 - 02:54 PM

morao bi se napraviti jedan mali zglob

Heh, to sam shvatio, ali nikad nisam video takav model, a znam da ima tih dvokolica dosta. Da li je na njima drugačije rešeno ili "host" bicikl ne sme mnogo da se naginje?

Btw, kome je neophodna velika nosivost prikolica (i ko posle može da ih vuče ;)):
http://www.bikesatwo.../specifications
  • 0

#19 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4541 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 26 May 2013 - 05:01 PM

morao bi se napraviti jedan mali zglob

Heh, to sam shvatio, ali nikad nisam video takav model, a znam da ima tih dvokolica dosta. Da li je na njima drugačije rešeno ili "host" bicikl ne sme mnogo da se naginje?

Btw, kome je neophodna velika nosivost prikolica (i ko posle može da ih vuče ;)):
http://www.bikesatwo.../specifications


Au, ovo je kao neka šlep služba....
  • 0

#20 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4412 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 26 May 2013 - 06:40 PM

Au, ovo je kao neka šlep služba....


To su modeli za zapregu...2,4 ili 6 biciklista se upregnu (kao konji u kočije :mrgreen: ) i udri :mrgreen:
  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika