Onaj ko sa 36-11 ne može da razvuče 45kmh i drži par minuta,
Ovo mi moras pokazati cim se vratim u NS!
Postavljeno 15 July 2017 - 02:19 PM
Koliko to brzo voziš? Ili nazad imaš najmanji zupčanik sa tipa 14zuba?
A mogu da se kladim da je ta "tanjirača" pozadi kod mene osetno lakša od bilo kojih drugih kaseta mtb koje preporučuješ
Kažem ti da konkretno meni slabiji prenos od 34x42 a vozim offroad brda nonstop.
A da... Nije isto što se brzine tiče na istom prenosu a 26, 27.5 ili 29 točak...
Sumanuto mi je vrteti 34 11 i 12 po ravnom. Veći mehanički gubici, brže habanje zupčanika. Uvek bih pre birao veći lančanik napred uz veći zupčanik pozadi.
Ovako, sa 1x se vozi skroz ukošenog lanca po ravnom, na praktično najmanjem zupčaniku.
Kaseta koja počinje sa 14 zuba je fenomenalna stvar, ali, na žalost, ima ih po normalnoj ceni samo za 6faz. Sa takvom kasetom bi većina pogona imala više smisla. Ovako, sa kasetama koje obično kreću od 11, eventualno 12 zuba, mislim da nema previše smisla imati preko 46 zuba napred za neku rekreativnu vožnju.
Ali i dalje mislim da je 34 nepraktično malo zuba da bude najveći (i jedini) lančanik.
Meni cela 1x priča, čak i u pro klasi, dosta liči na pomodarstvo. Ispred funkcionalnosti. Moguće da grešim, ali takvog sam dojma.
Postavljeno 15 July 2017 - 03:18 PM
Ovo mi moras pokazati cim se vratim u NS!
Obavezno, niz venac 55km/h... jeste da je speedy gonzales style al dobro, bitno je da može
Sumanuto mi je vrteti 34 11 i 12 po ravnom. Veći mehanički gubici, brže habanje zupčanika. Uvek bih pre birao veći lančanik napred uz veći zupčanik pozadi.
Ovako, sa 1x se vozi skroz ukošenog lanca po ravnom, na praktično najmanjem zupčaniku.
Kaseta koja počinje sa 14 zuba je fenomenalna stvar, ali, na žalost, ima ih po normalnoj ceni samo za 6faz. Sa takvom kasetom bi većina pogona imala više smisla. Ovako, sa kasetama koje obično kreću od 11, eventualno 12 zuba, mislim da nema previše smisla imati preko 46 zuba napred za neku rekreativnu vožnju.
Ali i dalje mislim da je 34 nepraktično malo zuba da bude najveći (i jedini) lančanik.
Meni cela 1x priča, čak i u pro klasi, dosta liči na pomodarstvo. Ispred funkcionalnosti. Moguće da grešim, ali takvog sam dojma.
Skroz ok način razmišljanja, ne znam što se ljudi ovde tripuju da sam ja sa ovom svojom konverzijom pljunuo na 2x 3x i ostale varijante pogona. Hteo sam da probam nešto novo i malo drugačije i prilično sam zadovoljan. Čak sam i rekao da je jedina prednost u manjoj težini.
Postavljeno 15 July 2017 - 06:52 PM
Obavezno, niz venac 55km/h... jeste da je speedy gonzales style al dobro, bitno je da može
Skroz ok način razmišljanja, ne znam što se ljudi ovde tripuju da sam ja sa ovom svojom konverzijom pljunuo na 2x 3x i ostale varijante pogona. Hteo sam da probam nešto novo i malo drugačije i prilično sam zadovoljan. Čak sam i rekao da je jedina prednost u manjoj težini.
Slažem se sve.
Ovo mi je bilo zanimljivo pogledati. Čovek je prvo kritikovao 1x:
Onda je probao SRAM Eagle 1x12 i nije imao zamerki na rad, samo na gustinu prenosnih odnosa:
Poređenje prednosti i mana:
https://www.youtube.com/watch?v=fDa-Sh1nFr8
Postavljeno 08 February 2018 - 04:22 PM
Postavljeno 02 June 2018 - 06:33 PM
Doslo je vreme da stara kaseta ide u penziju, medjutim nasao se tu i neki X0 u delovima, pa sam resio da ga nekako sklopim i isprobam i sram varijantu na 1x9. Kupljen je i chainguide jer mi je stvarno dozlogrdilo sporadicno padanje lanca. Recimo da je za godinu dana pao nekih 30tak puta (jedno vreme je spadao zbog iskrivljenog zuba na sajbni). Testirano je i definitivno sram bolje radi a i kaseta je od drugog proizvodjaca, cini mi se bolje uradjena. Vazno je da napomenem da je ovaj stariji tip sram menjaca morao biti postavljen na extender kako bi mogao prebaciti na najveci 40t lancanik. Prethodni XT je imao svoj extender u samoj kontrukciji pa ovo nije bilo potrebno.
Negativna strana prosle kasete je sto su samo prva tri lancanika bila vezana dok su ostali bili zasebni, pa su se urezali u aluminijumski freewheel. Ova je spojena pinovima (sem dva najmanja) sto i dalje nije idealno, ali verujem da ce urezivanje biti smanjeno u nekoj meri. Na bajku su promenjeni tockovi, mavic crossride je otisao u penziju a zamenili su ih Roval control trail, koji imaju prokleti rathcet sistem i deru se na sav glas, cim prekinete okretanje pedala. I Juicy 7 je zamenjen shimano deore kocnicama novije generacije.
Ukoliko nekog zanima, cena kasete+extender je bila 22$ + 900din carina, sajbna 12$, lanac nekih 1800din. Za 6000din koliko ukupno izadje sve ovo, itekako se isplati, i sto se tice ovog bajka, taj pogon ce i ostati na njemu.
Zaista nema neke velike potrebe za 10-11-12faz, ovo je za jednog rekreativca sasvim dovoljno, a testirano je i na par trka i maratona i sasvim lepo radi. Daleko od toga, kako bi radio neki ozbiljniji sistem poput sram eagle, ali ukoliko pogledamo cenu, skorz opravdane performanse i kvalitet. Koliko para toliko i muzike.
Ukoliko neko zeli napraviti nesto slicno ili ima neki problem sa montazom, neka se javi ovde, pa cemo mu pomoci. Ispekao sam zanat sto se ovog budza tice
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika