Jump to content


Fotografije

SRAM elektronska grupa


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
39 odgovora na ovu temu

#1 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 01 March 2013 - 03:09 PM

Dakle, konačno i SRAM popustio :mrgreen: :
http://www.cyclismas... ... ng-system/
  • 0
Pozdrav

#2 brko83

brko83
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationKV !!!

Postavljeno 01 March 2013 - 04:22 PM

Dakle, konačno i SRAM popustio :mrgreen: :
http://www.cyclismas... ... ng-system/



Star wars cycling :mrgreen:
  • 0
Kupujem avid arch rival jednu ili obe celjusti!

Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!

#3 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 03 March 2013 - 02:42 PM

Bilo bi im pametno da u što skorije vreme stvarno izbace elektronsku grupu. Trenutno samo World Tour tima voze Sram grupe, svi ostali su na Shimano Di2 ili Campagnolo EPS; kažu da u pelotonu svi podjebavaju vozače koji su na Sram pošto je mehanički :mrgreen:
  • 0

#4 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 11 May 2014 - 05:06 PM

Onaj link gore je mrtav pa da stavim novi:
http://www.cyclismas... ... ng-system/

Izgleda da je SRAM ipak rešio da pomeri elektroniku sa šaka na bicikl :mrgreen: :

  • 0
Pozdrav

#5 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 11 May 2014 - 07:38 PM

Меnjači izgledaju odlično. Mnogo su manji i elegantniji nego Shimano i Campagnolo elektronske verzije.
  • 0

#6 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 11 May 2014 - 08:03 PM

I meni izgledaju elegantnije 8) . Jedino mi se ne sviđa baš nešto praćenje stelt mat crnog trenda, ali bih prešao preko toga ako bi mi ih neko poklonio :mrgreen: . Evo još malo slika:
http://velonews.comp... ... ain_327147

Izgleda da su zadržali double tap sistem, pitam se kako će to da funkcioniše. A i na slikama je izgleda Red verzija, pitam se da li će odmah da izbace i jeftiniju Force verziju, verovatno ne.
  • 0
Pozdrav

#7 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 11 May 2014 - 08:45 PM

I još par slika ovde:
http://cyclingtips.c... ... -groupset/

A i spekulišu da jedna ručica prebacuje na gore, druga na dole, a pritisak na obe istovremeno prebacuje prednji menjač 8) .
  • 0
Pozdrav

#8 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 13 May 2014 - 12:42 PM

Izgleda da će menjači biti wireless :mrgreen: :
http://www.bikeradar... ... oup-41023/

Dragi Deda Mraze...
  • 0
Pozdrav

#9 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 15 May 2014 - 08:58 PM

Potvrđeno wireless:

Ako nekog zanima kako izgleda Sramov patent (jedan od):
http://worldwide.esp... ... cale=en_EP
  • 0
Pozdrav

#10 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 16 May 2014 - 07:26 PM

Odličan potez za wireless, vraća ih u igru u velikom stilu. Ali ne dopada mi se princip menjanja brzina, ne može da se radi istovremena promena napred i pozadi.
  • 0

#11 mesqueunclub91

mesqueunclub91
  • Members
  • 8 posts

Postavljeno 19 May 2014 - 04:19 PM

Zasto bi neko radio istovremenu promenu napred i pozadi? Pro biciklisti to nikad ne bi uradili, a mi i govorimo o grupama koje su prevashodno napravljene za njih. Kad kazem da ne bi to nikada uradili, mislim da nikada nije potrebna, a ni pozeljna tako nagla promena ritma.

Inace, raduje to sto se i SRAM ukljucuje u trku sa "strujom". Moram priznati da su SRAM-ove grupe (ove mehanicke do sada pravljene) u nekim stvarima daleko ispred Shimana, cak i ispred Campagnolo-a.
E sad sto se dizajna i elegancije tice, to je svakako stvar ukusa. Ja bih se slozio da je SRAM elegantniji od Shimana, ali Campagnolo je Campagnolo. Savrsen u svojoj jednostavnosti. (mislim i na EPS i na mehaniku)
Da se razumemo, da ne bude da sam neki Campagnolo fan, trenutno vozim Shimano (Ultegra 11s), vozio sam i Campagnolo, a imao sam priliku da koristim i SRAM. Takodje, imao sam priliku da uzivo pogledam i Di2 i EPS, cisto da ne bude da pricam otprilike. Campagnolo mi je daleko najelegantniji i sigurno najizdrzljiviji.
Svakako, to su samo moji utisci, ne moramo se slagati. :)

Na kraju, jos jednom da pomenem da mi je jako drago sto ce i SRAM da se prikljuci, pogotovu ovaj wireless model. U svakom slucaju jako dobra stvar za biciklizam, jer ce to dati krila i ostalima da napreduju jos vise.

Pozdrav!
  • 0

#12 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1505 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 19 May 2014 - 04:34 PM

Ja iskreno ne vidim neku veliku prednost ove elektronike sem da se zarade masne pare. Probao sam ultegru di2 nista specijalno. Da je prvo bila elektronika imam utisak da bi ove mehanicke reklamirali na nacin: nesto sasvim novo, smanjite tezinu bicikla, vise ne kacite za ram bespotrebne baterije koje samo smetaju, nemojte vise brinuti da li ce vam baterija izdrzati ili kada teeba da je punite. Ustedite pare sa novom mehanickom grupom za koju ce vam trebati samo srafciger da je podesite umesto do sada gde ste za isti posao trebali da kupite kompjuter od min 300e. Itd.
  • 0

#13 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 19 May 2014 - 05:27 PM

Masne pare, pošto će ova grupa sada da bude posebna klasa Sram će imati pravo da odrapi paprenu cenu. No ne sumnjam da će biti kupaca.

Što kaže mesqueunclub91, razdrmaće malo konkurenciju. Na kraju krajeva ovakve stvari omogućuju da je današnja 105 bolja od Dura-Ace pre 10ak godina.
  • 0
Pozdrav

#14 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 21 May 2014 - 05:25 PM

Zasto bi neko radio istovremenu promenu napred i pozadi? Pro biciklisti to nikad ne bi uradili, a mi i govorimo o grupama koje su prevashodno napravljene za njih. Kad kazem da ne bi to nikada uradili, mislim da nikada nije potrebna, a ni pozeljna tako nagla promena ritma.

Upravo zbog toga da promena ritma ne bi bila velika. Standardna je stvar da se prilikom promene napred istovremeno promeni jedna do dve brzine pozadi, ali na suprotnu stranu, da se izbegne skok u kadenci. Pre pojave šamaraljki, sposobnost da se ovo uradi jednom rukom istovremeno na dve ručice je bila bitna veština za svakog ozbiljnog trkača.
  • 0

#15 mesqueunclub91

mesqueunclub91
  • Members
  • 8 posts

Postavljeno 22 May 2014 - 06:05 PM

@Fiery Razumem sta hoces da kazes, recimo kada si napred na malom zupcaniku, a pozadi takodje na najmanjem, pa napred prebacis na veliki... Onda si automatski na najtezem prenosu, tj. kao da preskocis pola brzina. Sa te strane moje zapazanje mozda i nema smisla, tj. to mu je mozda slaba tacka. :wink: Ipak, meni se ta varijanta sa istovremenim menjanjem ne dopada previse. Pomerao bih lanac u dva suprotna smera istovremeno, moglo bi da dodje do uvijanja i spadanja, a to u nekim situacijama ne bi valjalo. Ali dobro, to je sad sta bi bilo kad bi bilo, a nije ni vazno.
Elem, ne znam koliko si obracao paznju na to koliko brzo rade te najbolje i najpreciznije grupe, recimo Campagnolo Super Record EPS. On bukvalno moze da preleti sve zupcanike pozadi u sekundi. Ima i na YT-u snimak, moze da se pogleda. Tako da sam i dalje ubedjen da nema potrebe menjati istovremeno.
Svakako, postujem i tvoje misljenje i u nekim stvarima se slazem. Narocito sto nisam razmisljao o ovome sta je bilo pre samaraljki. (Da ne bude da sam neki mladji biciklista, pa da ne znam o cemu se radi, vozio sam i te bajseve - od takvog drumasa je sve i krenulo :wink: )

Zanimljivo mi je ovo sa menjanjem, bas cu da pitam jednog prijatelja koji je bivsi reprezentativac da mi isprica malo vise o tome.
  • 0

#16 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4279 posts

Postavljeno 22 May 2014 - 08:25 PM

Ne vozi se mali lancanik napred i najmanji pozadi.
Cemu sluzi promena svih brzina pozadi na drumasu za jednu ili dve sekunde? Od kada drumasi (kao sto to rade mtb-ovci) voze staze gde je brdo od 15 stepeni a onda posle 2 metra krece nizbrdica od 20 stepeni pa ti treba da sa 28 stignes na 13 ili 14 zuba za par sekundi?
  • 1
.

#17 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 23 May 2014 - 07:10 AM

Čemu služi?
Istom čemu i razlika u ubrazanju do stotke na mojim i tvojim kolima :P
  • 0

#18 mesqueunclub91

mesqueunclub91
  • Members
  • 8 posts

Postavljeno 23 May 2014 - 07:51 AM

@Zare Ti si nasao jedan deo mog komentara i zakacio si se za to kao da nisi procitao ostatak. Mislim, bez uvrede, ali to je moj utisak. Ta voznja (napred mali i najmanji pozadi ) navedena je kao ekstremum, tj. specijalna situacija koja bi mogla da bude problematicna. Dakle, teoretski. Takodje, jako brzo menjanje brzina... Nigde nisam rekao da je to nesto neophodno, ali je moguce. Hocu da kazem samo da postoji razlika izmedju onoga sto je zaista potrebno i onoga sto je ostavljeno kao mogucnost. U svakom slucaju, uvek je bolje imati vise mogucnosti. :wink:
Pozdrav!
  • 0

#19 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4279 posts

Postavljeno 23 May 2014 - 03:57 PM

Kako si ubedljivo napisao, mislio sam da mislis ozbiljno :mrgreen: .
  • 0
.

#20 mesqueunclub91

mesqueunclub91
  • Members
  • 8 posts

Postavljeno 23 May 2014 - 08:38 PM

:mrgreen:

Ma dobro je, na kraju krajeva nije ni toliko bitno. Vazno je samo da se razumemo (bar donekle) i da nema negativne energije. [-X A kako i da je bude kod nas biciklista? :wink:
Sto se ove SRAM grupe sa pocetka tice, u svakom slucaju, tesko da ce neko od nas da dodje u kontakt sa njom kada se bude pojavila. :) Ipak, uvek mozemo da mastamo, a i to je nesto.
  • 0




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika