Resih ja da za ovu sezonu skroz obnovim bicikl i to zahvaljujuci vasem forumu!
Pored sedista koje jos merkam, hteo bih da zamenim i krute prednje vile i olaksam, ovoga puta, rukama putovanje.
Sada imam ovakvu vilu i korman,
a predpostavlaljam da za ovako nesto treba - vila, lula, mozda novi korman, i "cep" za vilu
Prvo pitanje da li svaki amortizer moze da stane u ovaj polarov ram?
Amortizer koji merkam je Rock Shox Dart1 koji je oko 50e nov u Capriolu. Znam da je to osnovni model i da nema lock out, ali da li mi je to i potrebno?
Kada vi koristite lock na vili? Za moje amaterske voznje mislim da mi nije potrebno a i novo je novo
Koja je razlika izmedju Dart1 i Dart2? (samo lock)
Da li mozda uzeti neki polovan? ( http://www.cikloberz...how.php?id=1220 ) J3 je starija generacija - sada je to Dart3? Sta je to rebound? (verovatno podesavanje tvrdoce)
Kod lule obratiti paznju na sta? ( http://www.cikloberz...how.php?id=1223 )
A sta sa onim tzv. "cepom" za lulu?
Ako se jos nesto setim pitacu
Koji amortizer
Started By
barda
, Mar 06 2008 08:19 AM
1 odgovora na ovu temu
#2
Postavljeno 06 March 2008 - 09:04 AM
Proveri koliki je prečnik vrata viljuške - ako je 22,2 mm, vrat ovog rama je uži i pokriva viljuške tog prečnika a to se svodi na veoma uzak i siromašan izbor. Ako je 25,4 mm - onda može ono što si pitao, možeš da biraš amorte.Prvo pitanje da li svaki amortizer moze da stane u ovaj polarov ram?
Od amorta koji pokrivaju 22,2mm prečnik, može da se nađe neki suntour, logan, zoom, rst - niža klasa. U ovom slučaju, ako hoćeš dobar amortizer, moraćeš i ram da menjaš.
Što se lule tiče, pogledaj http://www.cikloberz... ... f=14&t=280
Što se čepa lule tiče, on se dobija u setu sa tzv. "ježom" - on se postavlja unutar cevi amortizera, a u njega se zašrafi šraf koji drži odozgo poklopac kao i lulu, mada lulu drže njena 2 šrafa za cev amorta, čep služi da dodatno pritisne lulu da nema lufta u lagerima na vratu rama bicikla.
Pitanje lock ili ne - ovaj mehanizam je napravljen prvenstveno za one slučajeve na terenu kada se ide uzbrdo, ustane sa sedišta i krene tempom, pa da viljuška ne bi mnogo amortizovala i radila ( tzv. BOB efekat ), jer se tako gubi deo snage. Proceni da li ti je ovo neophodna opcija. Ja je imam na svim mojim amortizerima, nekada je koristim i po asvaltu, kada nema truckanja, da ukrutim viljušku. Ili ako je lock kompresionog tipa, namestim da ne zaključa skroz, već da ima mali hod.
Rebound je termin za "vraćanje" viljuške u prvobitni položaj posle sabijanja. Podešavanje rebound-a znači u praksi da li hoćeš da se viljuška brže ili sporije vrati u položaj pre sabijanja. Lično, ja volim da viljuška brže radi, dakle da se brže vrati u početni položaj.Sta je to rebound?
MTB do groba a i posle...
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika