Jump to content


Fotografije

Koji amortizer


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
1 odgovora na ovu temu

#1 barda

barda
  • Members
  • PipPipPip
  • 133 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 06 March 2008 - 08:19 AM

Resih ja da za ovu sezonu skroz obnovim bicikl :lol: i to zahvaljujuci vasem forumu!
Pored sedista koje jos merkam, hteo bih da zamenim i krute prednje vile i olaksam, ovoga puta, rukama putovanje.

Sada imam ovakvu vilu i korman,

1 mirage_big 2004.jpg

a predpostavlaljam da za ovako nesto treba - vila, lula, mozda novi korman, i "cep" za vilu

2 mirage_pro_big 2004.jpg

Prvo pitanje da li svaki amortizer moze da stane u ovaj polarov ram?

Amortizer koji merkam je Rock Shox Dart1 koji je oko 50e nov u Capriolu. Znam da je to osnovni model i da nema lock out, ali da li mi je to i potrebno?
Kada vi koristite lock na vili? Za moje amaterske voznje mislim da mi nije potrebno a i novo je novo

Koja je razlika izmedju Dart1 i Dart2? (samo lock)

Da li mozda uzeti neki polovan? ( http://www.cikloberz...how.php?id=1220 ) J3 je starija generacija - sada je to Dart3? Sta je to rebound? (verovatno podesavanje tvrdoce)

Kod lule obratiti paznju na sta? ( http://www.cikloberz...how.php?id=1223 )

A sta sa onim tzv. "cepom" za lulu?

Ako se jos nesto setim pitacu :-s :wink:
  • 0
TRIP (Totalno Rekreativno Inventivni Pokret) - moja FOTO priča -> prati moj TREK

#2 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 06 March 2008 - 09:04 AM

Prvo pitanje da li svaki amortizer moze da stane u ovaj polarov ram?

Proveri koliki je prečnik vrata viljuške - ako je 22,2 mm, vrat ovog rama je uži i pokriva viljuške tog prečnika a to se svodi na veoma uzak i siromašan izbor. Ako je 25,4 mm - onda može ono što si pitao, možeš da biraš amorte.
Od amorta koji pokrivaju 22,2mm prečnik, može da se nađe neki suntour, logan, zoom, rst - niža klasa. U ovom slučaju, ako hoćeš dobar amortizer, moraćeš i ram da menjaš.
Što se lule tiče, pogledaj http://www.cikloberz... ... f=14&t=280
Što se čepa lule tiče, on se dobija u setu sa tzv. "ježom" - on se postavlja unutar cevi amortizera, a u njega se zašrafi šraf koji drži odozgo poklopac kao i lulu, mada lulu drže njena 2 šrafa za cev amorta, čep služi da dodatno pritisne lulu da nema lufta u lagerima na vratu rama bicikla.
Pitanje lock ili ne - ovaj mehanizam je napravljen prvenstveno za one slučajeve na terenu kada se ide uzbrdo, ustane sa sedišta i krene tempom, pa da viljuška ne bi mnogo amortizovala i radila ( tzv. BOB efekat ), jer se tako gubi deo snage. Proceni da li ti je ovo neophodna opcija. Ja je imam na svim mojim amortizerima, nekada je koristim i po asvaltu, kada nema truckanja, da ukrutim viljušku. Ili ako je lock kompresionog tipa, namestim da ne zaključa skroz, već da ima mali hod.

Sta je to rebound?

Rebound je termin za "vraćanje" viljuške u prvobitni položaj posle sabijanja. Podešavanje rebound-a znači u praksi da li hoćeš da se viljuška brže ili sporije vrati u položaj pre sabijanja. Lično, ja volim da viljuška brže radi, dakle da se brže vrati u početni položaj.
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika