Polozaj bicikla-pomoc
#21
Postavljeno 29 April 2012 - 12:41 PM
To cu eksperimentisati kad skupim za onu mini pumpu,pa da je mogu nositi sa sobom.
Sve u svemu,sto se tice mehanike,ako izuzmemo to povremeno lupkanje u pogonu i krckanje u prednjem tocku(samo pri kretanju),zadovoljan sam bajsom,fino prede
A za polozaj sam smislio nesto,ali nemam trenutno vremena da sprovedem to u djelo,cim budem zavrsio eksperiment,javljam rezultat
#22
Postavljeno 29 April 2012 - 01:10 PM
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#25
Postavljeno 30 April 2012 - 10:21 PM
Juce primijetim da onaj cep,zastita od prasine,na osovini zadnjeg tocka malo viri,prvo sam pokusao da ga uglavim nazad,pa posto nisam mogao,izvadim ga i imam sta da vidim-vidno ostecen,neki pametnjakovic(slican meni ) je sigurno sarafcigerom pokusavao da izvadi taj cep da bi podmazao kuglice,ili da vidi sta ima unutra ,uglavnom kad sam izvadio cep,iscurilo je malo vode,sigurno joj nije bilo tesko da udje jer zastita sad prakticno ne postoji.Stavio sam malo tovatne masti,i vratio cep,mada ce sigurno opet ispadati,bas je ulubljen...
Polozajem cu se pozabaviti poslije praznika,ubijedjen sam da necu morati mijenjati ram,vidjecemo
E ljudi,ima li neko iz NS da mi kaze gdje mogu kupiti imbuse i alat uopsteno,a da nije kinesko ili pitaj boga cije,da mi se ne slomi ili istrosi nakon jedne upotrebe
#26
Postavljeno 05 May 2012 - 05:19 PM
Otkrio sam odakle potice trenje u nablama:Osovine tocka struzu zastitne patrone,kvalitet izrade ipak nije vrhunski,nista strasno.
Lupkanje se i dalje cuje,ali samo dok bicikl ne predje kilometar-dva,zanimljivo...
#27
Postavljeno 06 May 2012 - 08:10 AM
...
E ljudi,ima li neko iz NS da mi kaze gdje mogu kupiti imbuse i alat uopsteno,a da nije kinesko ili pitaj boga cije,da mi se ne slomi ili istrosi nakon jedne upotrebe
ja sam alat kupio u vector-bikes
Multifunkcijski ključ Simpler koji je pred novu godinu koštao 420,oo dinara, a sad vidim da je malo skočilo na 570,oo... malo li je na ovu skupoću.
inače još se nije deformisao niti izlizao.
#28
Postavljeno 11 May 2012 - 08:48 PM
Pretvorio sam bike u treking varijantu,okacicu sliku cim skupim hrabrost
Juce me izdao na putu do Iloka,stigao sam samo do Beocina ,poceli su da se lome lezajevi zadnjih zupcanika,nevjerovatno,bicikl je presao tek 1130km,pise na zupcanicima Shimano,cisto sumnjam da zaista jesu
Inace to nije prvo razocarenje,za ovih 220km koliko sam ja presao njim,vec sam 40 evra dao majstoru,bilo je dosta pehova za relativno nov bicikl...Jedine kvalitetne komponente na biciklu su mjenjaci(Shimano Tourney),jest da su najslabija klasa Shimano-a,al za moje potrebe sasvim Ok,a i kocnice,iako Logan,solidno odradjuju posao...ostalo krs...
#29
Postavljeno 18 May 2012 - 04:22 PM
Pozz
#30
Postavljeno 22 May 2012 - 06:32 PM
stavljam fotografiju za dan-dva...
P.S.Nasao sam dobrog servisera u Sr.Kamenici,ali pisacu o tome u za to predvidjenoj temi...
#32
Postavljeno 22 May 2012 - 11:18 PM
Šalu na stranu druže, nemoj da me shvatiš pogrešno.
Takođe imam problem sa vratom i ovo je jedan od poslednjih pokušaja da se vratim MTB-u, tražeći savet iskusnih bajkera sa ovog foruma.
Moj problem se zove diskus hernija u vratu, prolaps diskusa C5-C6.
Imao sam saobraćajnu nesreću pre 18 meseci, udario me je auto kao pešaka i verovatno obogaljio za ceo život.
No, to nije tema, nego moja snažna volja da ponovo počnem ozbiljnije da vozim, nakon tolike pauze. Znam da će mnogi reći da pređem na treking,rekumbent/tricikl,
što ću na kraju od muke i uraditi, ali hoću još jednom da pokušam sa mtb-om, pa šta Bog da
Evo ovako, imam mbt KTM - Race Force, slike su na sledećem linku:
http://www.uzelipapo...ipreme za more/
Dimenzije rama : 60cm dužina, 53 visina.
Volan:high rise, 685mm, lula:100mm,7 stepeni nagib.
Visok sam 185cm (noge 84-85cm).
Mogu da vozim 30-40 km, ali samo kada su mi vrat i glava u položaju kada mogu samo da gledam u točak ili maksimalno 1-2m ispred (pogled je max na gore).
Složićete se da to nije bezbedno,a ni prijatno. Iz tog razloga, svakih par sekundi u toku vožnje, podižem glavu i iritiram vrat.
Sve preko 30 km postaje mučenje i uglavnom vožnju završavam sa upalom vrata i trapeziusa.
Sumnjam u to da mi položaj na bajku nije bio idealan ni kada sam bio ok, pa sada pokušavam da uradim neke modifikacije.
Evo par fotki od ranije (pre povrede), pa procenite sami:
http://www.uzelipapo... ... ljak05.JPG
http://www.uzelipapo... ... lja_05.JPG
http://www.uzelipapo... ... a_0195.JPG
Mislim da ni tada nisam imao odgovarajući položaj, ali mi ranije nije predstavljalo problem.
Savetovao sam se sa par ortaka i teorije su sledeće:
- ram mi je previše dugačak (60cm)
- volan je preširok (685mm)
- ugao lule je nizak (7stepeni)
- geometrija rama mi nije odgovarajuća.
Sve sam promenio (sem rama) i : stavio podesivu lulu 100mm (podigao na 60 stepeni !?!), stavio ravan i uzan volan, povukao sedište maximalno ka volanu, podigao visinu amorta na max (u-turn na 130mm).
Problem je delimično rešen, za vožnju po ravnom. Više sam uspravljen i imam veće vidno polje. Ali to nije položaj za offroad ili planinu.
Npr. na uzbrdicama mi malo fali da uradim salto unazad Takođe, previše snage odlazi na takvu vožnju uzbrdo. Pri downhillu je malo bolje, ali opet nastaje problem kada je potrebno podići glavu, radi boljeg pregleda staze.U svakom slučaju, to nije TO!
Predpostavljam da će mnogi reći da batalim MTB-a, kupim neki penzionerski treking i bacim se na laganije vožnje. Možda i nabavim tako nešto, ali me mešovita vožnja više privlači.
A možba batalim sve i počnem da se drogiram ))
Izvinjavam se na predugačkom postu i unapred se zahvaljujem na savetima.
#33
Postavljeno 23 May 2012 - 12:33 AM
Sve to, naravno, uz konsultacije sa lekarom, jer jedino on tačno može da zna šta ti je u i oko kičme pritisnuto, kao i šta su moguće posledice.
Nisam te baš ohrabrio, ali nije za zezanje...
#34
Postavljeno 24 May 2012 - 06:28 PM
Ja sam sebi namjestio ovako i super mi je,pa nek se smije koliko god ko hoce:
http://www.cikloberz...p?img=15870&t=n
#36
Postavljeno 25 May 2012 - 09:07 PM
Martok,da li si otkrio odakle potice lupkanje?Kod mene je sad konstantno,a najizrazenije je na cetvrtom zupcaniku,ne pomaze vise okretanje unazad.Majstor uz sav trud nije mogao da otkrije sta je u pitanju,ja sam mislio da su lezajevi zupcanika u pitanju,on tvrdi da nisu,da je nemoguce da Shimano tako brzo rikne...Mene taj fenomen muci vec duze vreme. Nekada vrtenje unazad pali a nekad ne. Ostao sam bes svake ideje sta moze biti problem ...
Ako si mozda negdje postavio temu o ovome,posalji mi link...
#37
Postavljeno 25 May 2012 - 11:38 PM
Sve sam se nadao da je to neki problem koji ce eskalirati pa da ce postati ocigledno o cemu se radi ali ipak nije. Za to vreme sam bar po jednom rasturao/menjao i srednji i zadni prenos ...
#38
Postavljeno 26 May 2012 - 07:45 PM
POZZ
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika