V-BRAKE
#1
Posted 30 January 2008 - 11:01 PM
#4
Posted 31 January 2008 - 11:32 AM
ali ovde imamo preoblem paknova, ja imam kool-stop, tvrdi su do zla boga, na felni xm317, kada se ocisti sve kako treba, kuje boze sacuvaj, a mekse kada sam imao-paknove, kad zabodem u blato, postoji mogucnost da se zabijaju kamencici u gumice i smirglaju felnu...s
a sa ovim se to nije desilo ,amo proleti blato van.
ali nisam imao iskustva sa sa shimanom vise klase, tj jedini shimsno sto se stvlja na Deore, kao ti sa slike, ali mi se nije svidjao ni malo.
tad sam imao i mekse felne, pa ljusti felnu, opiljak se zabode u gumicu pa smirgla kao lud.
a nemoguci su ti paknovi u blatu, npr mladjani kadet iz GM-a posle jednog treninga u blatu, vratio se bez paknova sa istim tipom paknova.
e sad treba naci kompromis, neki tvrdi su top, a i isto tako ima i mekih.
a shimano tu klasu, baciti.
#5
Posted 31 January 2008 - 02:18 PM
http://mixitron.foto.../p30936649.html
- kad budeš na svakih 500m stajao da izvadiš glib jer ne možeš da okrećeš više, pa kad shvatiš da ti amort radi kroz naslage blata sve dok se ne očisti... skrpi lovu i pređi na diskove, onda prodaj stare nable i kočnice i uživaj.
#7
Posted 31 January 2008 - 04:57 PM
#8
Posted 31 January 2008 - 10:43 PM
Vozim i 200 metara pre kuce iskljucim se sa glavne i skrenem u moju ulicu. Odjednom primetim nesto me naglo koci. Ocecaj je takav kao da je neko stisnuo kocnicu umesto mene.
Odmah sidjem da vidim o cemu se radi. Nije proslo ni 10-15 sekundi, primetim kako naduvana guma pod pritiskom cepa zid felne.
Sledeceg trenutka BOOM i otkinut zid felne u duzini 50cm.
#9
Posted 01 February 2008 - 08:25 PM
#10
Posted 01 February 2008 - 08:50 PM
Istanjena kociona povrsina na felni, na kojoj se pod prstima oseca bilo kakvo ulegnuce, neka bude poslednje upozorenje onima koji voze takve felne. Zamenite ih sto pre. Nema ono jos ovaj put, jer felna puca odjednom, a ne postepeno.
Vozim i 200 metara pre kuce iskljucim se sa glavne i skrenem u moju ulicu. Odjednom primetim nesto me naglo koci. Ocecaj je takav kao da je neko stisnuo kocnicu umesto mene.
Odmah sidjem da vidim o cemu se radi. Nije proslo ni 10-15 sekundi, primetim kako naduvana guma pod pritiskom cepa zid felne.
Sledeceg trenutka BOOM i otkinut zid felne u duzini 50cm.
[attachment=0]P04-20-06_15.16.jpg[/attachment]
Hari - smrt za felne
#11
Posted 01 February 2008 - 10:48 PM
#12
Posted 02 February 2008 - 12:15 AM
ko je vozio po blatu zna gde vise baca, tamo gde je pogon
na mojim nosacima gmumica RW2 su kul-stop na xm317+ avid Ti kada se doooobro ocisti, moras da pazis kako pritiskas, pogledom koci bio je letos katapult na 5m
ali tako je samo po suvom, kada je blato, opadne kof. trenja za 30min 30% sigurno...
ali ovi su extra tvrdi i ne smirgla, simanovi smirglaju sigurno, sad videh da ne uzimam RW2 gumice jer gule, nazad mi se pojela malo zbog blata, tako da ce nazad da ide ritchey
#13
Posted 06 February 2008 - 03:32 PM
Međutim, pošto mi je ostalo viška delova biće da sam nešto preskočio (nemam pojma gde šta ide i kojim redom, a nigde da nađem sliku pa da vidim). Kako se to zaista montira?
U kompletu su, pored šrafova,
| - obična nitna
[ - nekakva udubljena XXL 'nitna'
= - cilindar
U - buster
Slobodno upotrebite ASCII art
#14
Posted 06 February 2008 - 08:37 PM
MTB do groba a i posle...
#15
Posted 06 February 2008 - 10:21 PM
Napraviću fotku sutra-preksutra, pa ćemo da vidimo dalje.
#17
Posted 25 February 2008 - 09:43 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users