E ljudi, pomagajte
Danas sam radio generalku na amortizeru. Rastavljen je, ociscen i podmazan.
Sa neta sam skinuo manual kako to sve izvesti, al upustvo puno kojekavih izraza na enleskom bash i nije najcitkije. Uglavnom, prvi problem je sto sam u nedostatku pravog ulja koristio nekakvo Valvoline ulje za viljuske sa karakteristikom 5W10 il tako nesto. Rezultat je pretvrda i prespora vilja - znaci, ulje je pregusto.
U manualu pise da vajlda trebam nasut 5W40 ili vise?!?! E sad me zanima, koje ulje bi bilo optimalno za sto brzi i meksi rad jer je primarna namjena za XC.
Druga stvar, kako odrediti optimalan nivo ulja koji se sipa u nogu jer u manualu nije jasno definisana kolicina niti visina ulja?
Vrsta i nivo ulja za Manitou Black
Started By
mekee
, Jan 25 2008 07:55 PM
5 odgovora na ovu temu
#2
Postavljeno 25 January 2008 - 08:07 PM
O uljima je bilo price i ovde: viewtopic.php?f=3&t=440
#3
Postavljeno 25 January 2008 - 08:12 PM
Hhehe, opet ja
Pretrazio sam ovaj forum i naidjoh na neke podatke koje sam trazio
Kako cijenji kolega MisaXTR rece na temi o vazdusnim viljuskama, za rebound koji je meni problem, koristi 2,5 ; 5 ili 10W ulje.
E sad, mene zanima ima li razlike izmedju 5w i recimo 5W40 ulja? Dali se radi o razlicitim vrstama?
Dali smijem uzeti za 5W40 umjesto 5W (ovo me zanima zbog opste kulture )
Definitnivno sam skonto da mi treba to rijetko 2,5W ulje za ovo sto ja hocu...
Jos da samo u Sarajevu nadjem ovo Motul ulje...
Pretrazio sam ovaj forum i naidjoh na neke podatke koje sam trazio
Kako cijenji kolega MisaXTR rece na temi o vazdusnim viljuskama, za rebound koji je meni problem, koristi 2,5 ; 5 ili 10W ulje.
E sad, mene zanima ima li razlike izmedju 5w i recimo 5W40 ulja? Dali se radi o razlicitim vrstama?
Dali smijem uzeti za 5W40 umjesto 5W (ovo me zanima zbog opste kulture )
Definitnivno sam skonto da mi treba to rijetko 2,5W ulje za ovo sto ja hocu...
Jos da samo u Sarajevu nadjem ovo Motul ulje...
#4
Postavljeno 25 January 2008 - 11:03 PM
Idi do nekog servisa za motore. I računaj na to da to ulje lepo košta - ali će ti doza trajati i trajati.
#5
Postavljeno 25 January 2008 - 11:26 PM
Kao prvo, ulja za viljuske su 100% sinteticka sa specijalnim aditivima protiv tzv. penusanja u radu. Dalje, ona su i mnogo redja od pominjanog 5w40 koje je multigradno, i nisu ni predvidjena za rad u amortizerima - 5w40 sintetika se u novim serijama Manitou-a sipa odozdo u spoljne nogice.
Dakle, za rebound se treba pridrzavati samo ulja za amortizere. Ja licno volim da viljuska "brzo" radi, pa stoga i koristim 2,5w ili 5w.
Dakle, za rebound se treba pridrzavati samo ulja za amortizere. Ja licno volim da viljuska "brzo" radi, pa stoga i koristim 2,5w ili 5w.
MTB do groba a i posle...
#6
Postavljeno 27 January 2008 - 12:08 AM
To majstore, to sam cekao da mi neko objasni- razliku izmedju 5W ulja za amortizere i ovih 5W{neki broj} ulja, tj. multigradnih.
Hvala puno, skontao sam da problem lezi dijelom i u cinjenici sto sam koristio totanu mast umjesto ulja za podmazivanje onog dijela gdje je microlube
Hvala puno, skontao sam da problem lezi dijelom i u cinjenici sto sam koristio totanu mast umjesto ulja za podmazivanje onog dijela gdje je microlube
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika