Jump to content


Fotografije

Par problema na novom bajsu


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
45 odgovora na ovu temu

#1 kooole

kooole
  • Members
  • Pip
  • 17 posts

Postavljeno 23 December 2011 - 10:59 PM

Zdravo svima,

Kupio sam pre par dana u intersportu ovakav bicikl:

http://www.4shared.c...rB/IMG_001.html
http://www.4shared.c...1F/IMG_002.html
http://www.4shared.c...ea/IMG_007.html
http://www.4shared.c... ... G_010.html
http://www.4shared.c...CA/IMG_012.html
http://www.4shared.c...Kh/IMG_017.html
http://www.4shared.c...v5/IMG_019.html

Fotografije sam pokupio odavde viewtopic.php?t=5266&p=96643 - dakle, isti takav bike. Pre ovog bicikla sam imao Capriolo Monitor koji mi je ukraden pre nekih dva meseca.

Znaci, Genesis Winner MX - odradjen je nulti servis, a ja vidim neke probleme:
1. Kocnice - diskovi dodiruju paknove, ne na celom obimu vec na odredjenim delovima.Ovaj problem imam i na prednjem i na zadnjem tocku. Serviser tvrdi da tako mora i da ce se disk vremenom potrositi i nece imati kontakta sa paknovima. Da li je moguce da je seviser u pravu i da se ovo ne moze namestiti? Rekao bih i da tocak nije dobro centriran (sto mozda ima veze sa ovim problemom sa diskovima). Serviser tvrdi da je tocak centriran, ali je guma kriva (od stajanja u intersportu). Ovaj problem (iako sam ga prvog naveo), nije trn u oku, ali drugi problem definitivno jeste:

2. Bicikl jako vuce u levo kada se dignu ruke sa upravljaca. Znaci, gotovo (a mozda i bez "gotovo") ga je nemoguce voziti pustenih ruku. E ovo me vec jako nervira... pa zadnjih 25 godina sam uvek imao bicikl i ni jedan jedini nije imao ovaj problem, a vecina njih su bili...hm, obicni no name bicikli sa ili bez noname opreme. Monitor je bio najboji bajs koji sam imao, a drzao je pravac kao strela gotovo cetiri godine. Ovde sam vec cuo od servisera neke totalno prazne price... kao "ovo je drugacija geometrija od one na koju si ti navikao" (kao da nisam seo na desetine bicikala do sada). Onda je seo na bicikl da proba i zamalo pao. Onda je okrivio "krive gume" sto je vec zvucalo logicnije. Ipak, gume bih elminisao. Kada drzim bicikl u polozaju normalnom na tlo i i onda ga podignem, upravljac se automatski okrece u levo. Tek kada sam mu nakacio kesu sa nekom knjigom na desnu rucku, uspeo sam da ga dovedem u ravnotezu. Ima li ovde pomoci? Da li je ovaj Suntour XCT V2 amortizer, da tako kazem, nebalansiran pa mu je jedna strana teza od druge ili...?

Iako volim biciklizam i prilicno dosta vozim, moram priznati da se ne razumem previse. Uglavnom znam da rangiram menjace, rucice i sl. a o amortizerima i disk kocnicama ne znam gotovo nista. Iskreno, ovaj bicikl sam kupio jer mi se ucinilo da je dosta povoljan u odnosu na druge bicikle sa deore opremom i bilo kakvim amortizerom, a disk kocnice su se savim slucajno tu zadesile, nisam ih planirao. Otuda imam jos neka pitanja. Kakvo je odrzavanje potrebno za ove kocnice i amortizer. Da li je to nesto sto mogu sam da radim, treba li nesto podmazivati, dotezati itd? Koliko cesto...? Sta god napisete, meni ce dobro doci. Verovatno dosta toga vec ima na forumu, ali mi nemojte zameriti sto to nisam sam nasao i iscitao... kuca-posao-malo dete... jedva sam nasao vremena za ovaj dugacki post. Hvala na paznji :)
  • 0

#2 bant013

bant013
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1168 posts

Postavljeno 24 December 2011 - 12:01 AM

Nije to ništa tako problematično, pokušaću da odgonetnem "probleme":
1. Neka ti neko podigne prednji kraj od zemlje a ti stani ispred i zavrti točak.
Gledaj kako se disk(rotor) okreće tj. da li i kada baca na stranu odnosno na pakne. Moj prva pretpostavka je da je isti kriv, i dok budeš čekao da ti se potroši načekaćeš se poprilično(a po kiši će verovatno i škripati konstantno).

Potencijalno rešenje:
- promeni servisera, neko drugi će ti sigurno ispraviti rotor.
- kupi alatku kojom se ispravljaju rotori(ima je u planetu i košta oko 2000din), neki su to radili kombinirkama i špicastim kleštima(špic-canglama u mom kraju :mrgreen: ), ja lično ne preporučujem.

2.Ko još vozi BEZ RUKU?? :shock: n2:loony
Mani se ćorava posla nego upravljač u ruke!
Moja pretpostavka je da se to dešava zbog guma. Još jedna pretpostavka ali sa rezervom je da je levi štap "vrhunskog" XCT amortizera teži od desnog i da se po inerciji okreće na levu stranu.

Potencijalno rešenje:
- prestani da voziš bez ruku(da sledeći put ne bi vozio bez zuba :mrgreen: )
- nemoj menjati gume nego prestani da voziš bez ruku! :mrgreen:
- sa tim XCT sr(anje) suntour se nikada ne zna, možda je greška pri odlivku ili najgluplje i najbizarnije od svega bi bilo da su popustili semerinzi i da se nekim slučajem napunio vodom. To možeš proveriti tako što ćeš odvrnuti šraf od dole malo pritisnuti šraf i videti da li će da iscuri malo vode(možda glupo zvuči :? ali veruj mi doživeo sam ovo na sličnom sr-anje suntouru).
- postoje još neke glupe ali teorijski moguće varijante ali se ne bih usudio da ih iznosim na slepo.
  • 0
"I've had enough, I've seen enough, I've had it all, I'm giving up I won the race, I broke the cup, I drank it all, I spit it up" (R.E.M)

*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU

#3 antiR3ality

antiR3ality
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 418 posts

Postavljeno 24 December 2011 - 12:10 AM

Ne znam kakve su ti majstorske veštine, pa neću da predlažem rešenja. Ali ovako:

1. Generalno, ovo može da se događa i na mnogo boljim kočnicama. I naravno da može da se sredi, potrebno je malo znanja i dosta truda ponekad, naravno u slučaju da diskovi nisu krivi, a verovatno nisu jer je novi bajs. Dakle tako ne mora, ali je moguće da se vremenom sredi samo od sebe. Takođe može da se dogodi da točak bude perfektno centriran a guma kriva, ili nije lepo nalegla. I to može da se reši.

2. Ovo drugo zvuči dosta ozbiljnije s obzirom da je to već pogledao ovlašćeni serviser, i da nije mogao da reši problem. Dakle verovatno nisu neke trivijalne stvari koje su mi prvo pale na pamet. Amortizeri se ne balansiraju. Jedino što mi pada na pamet je da je amortizer ili ram iskrivljen možda, u transportu ili tako nešto, ali to bi valjda primetio. Odvezi bajs kod drugog servisera, pa potraži mišljenje. Jer ovako kako si ga opisao, taj bajs definitivno nije ispravan.

Održavanje amortizera i hidrauličnih kočnica se svodi na čišćenje, i podmazivanje štapova amortizera. Sve ostalo ne verujem da bi mogao sam da radiš, a ne verujem ni da ćeš imati potrebe u neko dogledno vreme.

Verujem da će se javiti još ljudi, pa ti neko možda i pomogne da rešeš problem.
Od mene toliko.
Pozzz
  • 0
Sometimes you’re ahead, sometimes you’re behind. The race is long, and in the end, it’s only with yourself!

#4 bant013

bant013
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1168 posts

Postavljeno 24 December 2011 - 12:23 AM

Takođe može da se dogodi da točak bude perfektno centriran a guma kriva, ili nije lepo nalegla. I to može da se reši.


Kakve veze ima kriva guma sa češanjem rotora o pakne?? :?
Rotor je zakačen za nablu tako da guma i felna mogu da budu krive ko perece, ukoliko je prav rotor ON neće dodirivati pakne. Rešenje doditčnog "servisera" je da će se pakne vremenom istrošiti tako da rotor neće češati o iste. A do tada... :-({|= će da sviraju! :mrgreen:
90% sam siguran ili da je rotor kriv ili da čeljust nije centrirana kako treba u odnosu na isti, ostalih 10% ostavljam za neke druge gremlinaste stvari.

Evo kako se centriraju čeljusti (..gledaj od 5.minuta)
[youtube_embed5][/youtube_embed5]
Poprilično jednostavno, zar ne? :D
  • 0
"I've had enough, I've seen enough, I've had it all, I'm giving up I won the race, I broke the cup, I drank it all, I spit it up" (R.E.M)

*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU

#5 antiR3ality

antiR3ality
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 418 posts

Postavljeno 24 December 2011 - 12:33 AM

Nikakve. Ovo što si citirao je odgovor na drugi deo pitanja:

Rekao bih i da tocak nije dobro centriran (sto mozda ima veze sa ovim problemom sa diskovima). Serviser tvrdi da je tocak centriran, ali je guma kriva (od stajanja u intersportu).

Odnosno da je moguće da točak bude perfektno centriran, ali da kriva ili guma koja nije nalegla lepo daje pogrešan utisak.
  • 0
Sometimes you’re ahead, sometimes you’re behind. The race is long, and in the end, it’s only with yourself!

#6 bant013

bant013
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1168 posts

Postavljeno 24 December 2011 - 12:37 AM

1. Generalno, ovo može da se događa i na mnogo boljim kočnicama. I naravno da može da se sredi, potrebno je malo znanja i dosta truda ponekad, naravno u slučaju da diskovi nisu krivi, a verovatno nisu jer je novi bajs. Dakle tako ne mora, ali je moguće da se vremenom sredi samo od sebe. Takođe može da se dogodi da točak bude perfektno centriran a guma kriva, ili nije lepo nalegla. I to može da se reši.


Ok, sorry.
Bilo je pod tačkom jedan pa nisam dobro razumeo odgovor. :D
  • 0
"I've had enough, I've seen enough, I've had it all, I'm giving up I won the race, I broke the cup, I drank it all, I spit it up" (R.E.M)

*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU

#7 bobale

bobale
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1061 posts
  • LocationLeskovac

Postavljeno 24 December 2011 - 12:57 AM

2. Bicikl jako vuce u levo kada se dignu ruke sa upravljaca. Znaci, gotovo (a mozda i bez "gotovo") ga je nemoguce voziti pustenih ruku. E ovo me vec jako nervira... pa zadnjih 25 godina sam uvek imao bicikl i ni jedan jedini nije imao ovaj problem, a vecina njih su bili...hm, obicni no name bicikli sa ili bez noname opreme.

Ja sam naučio još kao mali na BMX-u da vozim bez ruku i od tada sam opušteno svaki naredni (niskobudžetni) bajs vozio bez ruku na upravljaču.

Međutim, od kad sam kupio prvi "pravi" MTB primetio sam da ne ide vožnja bez ruku. Na Polaru isto imam XCT i veoma teško je da se održi pravac bez ruku. Probao sam tad na još par biciklova slične klase, nije moglo, tako da od tad ne vozim bez ruku.
  • 0

#8 sveta344

sveta344
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1673 posts

Postavljeno 24 December 2011 - 02:03 AM

Jedan od najcesce navedenih razloga za kupovinu novog a ne polovnog bajsa je garancija,te stoga ti preporucujem,da odes kod tog "servisera",i kazes mu sledece:Hocu da moj bicikl,koji sam uredno platio i preplatio,bude ispravan!!!Ako su krive gume,zamenite gume!Nije normalno da rotori kace plocice,ne znam kako,vi ste "serviser"resite to!
Ako te bude otkacio,pravac "Intersport" i navali se njima na kicmu,trazi drugi bicikl,povracaj novca,preti inspekcijom..itd
Sto se voznje bez ruku tice,nacin na koji su sprovedeni buziri i kociona creva,pogotovo pri malim brzinama moze da pravi problem.
  • 0

#9 djape48

djape48
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1050 posts

Postavljeno 24 December 2011 - 02:20 AM

Sta fali voznji bez ruku? Nece sigurno voziti tako offroad ili dok prolaze automobili, a prija bar na kratko promeniti polozaj u toku duze voznje. Ne znam kakve su te Kenda gume na njemu, pretpostavljam da su neke jeftinije i da mozda zbog njih bicikl vuce u levo. Imao sam isti slucaj sa sugavim Tioga Factory XC, prednja je bila kriva, lepo se vidi da kramponi nisu simetricni, kad sam zamenio gume bicikl je prestao da vuce u stranu. Ali opet previse je da vuce bas toliko da hoces da padnes
  • 0

#10 bant013

bant013
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1168 posts

Postavljeno 24 December 2011 - 02:31 AM

Sto se voznje bez ruku tice,nacin na koji su sprovedeni buziri i kociona creva,pogotovo pri malim brzinama moze da pravi problem.


+1
Sasvim realan, rekao bih 99% i verovatan razlog zašto vuče u jednu stranu.
Zvuči najlogičnije...
  • 0
"I've had enough, I've seen enough, I've had it all, I'm giving up I won the race, I broke the cup, I drank it all, I spit it up" (R.E.M)

*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU

#11 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14658 posts

Postavljeno 24 December 2011 - 01:04 PM

To sto vuce u jednu stranu je stvar do lose viljuske. Ako stapovi i/ili vrat nisu paralelni onda nema pomoci a ako su otvori u koji se postavlja tocak lose postavljeni onda jos i mogu da se obrade frezom i isprave grubom silom. Problem sa diskovima je lako resiv ali za dobrog mehanicara koji ce proveriti da li ima lufta u glavi tocka, da li su srafovi rotora stegnuti istom silom, ispraviti kriv rotor, kod hidraulickih kocnica namestiti da plocice ravnomerno stoje u celjustima, obraditi rupe na viljuskama da budu paralelne sa tockovima i centrirati celjust kocnica u odnosu na rotor.
  • 0

#12 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 24 December 2011 - 02:37 PM

1. Kocnice - diskovi dodiruju paknove, ne na celom obimu vec na odredjenim delovima.Ovaj problem imam i na prednjem i na zadnjem tocku. Serviser tvrdi da tako mora i da ce se disk vremenom potrositi i nece imati kontakta sa paknovima.

Ne mora i jos vaznje ne sme pogotovu na novom biciklu.Serviser ti to skoro sigurno zna, osim ako mu pred tvoj dolazak nije odstranjeno bar 3/4 mozga ili je do juce sisao ovce, pa prosao bike repair training in 12 small lessons.Vremenom se ne da nece nista popraviti, nego ce postati jos gore.Probem je najverovatnije u samom disku koji je inherenti krs, pa ispravljao ti njega ili ne, ako je dosao kriv pomoci mu ugl nema.Lek je krsteni (firmiran) novi disk koji nije kriv, al pazi da te ne zajebe tako sto ce ti ispraviti ovaj i poturiti kao nov.Ako ti to bude uradio, veoma brzo ce cesati ponovo, a tebe ako ne mrzi dosadjuj mu do bola svaki put kada se bude iskrivio, a to ces ubrzati serijom jacih kocenja.


Rekao bih i da tocak nije dobro centriran (sto mozda ima veze sa ovim problemom sa diskovima). Serviser tvrdi da je tocak centriran, ali je guma kriva (od stajanja u intersportu). Ovaj problem (iako sam ga prvog naveo), nije trn u oku, ali drugi problem definitivno jeste

Taj problem ti je sasvim moguce deo potonjeg trna u oku.Naime treba se guma skinuti sa tog tocka, pa pregledati tocak na stalku (jos ako majstor ima komparator oj miline :D ) isto tako treba se videti da li je tocak u centru (i prednji i zadnji).Moguce je da je istina da je guma dres, ukoliko je to slucaj trazi nove gume, tebe ne intereuje kako su je skladistili, interesuje te da radi.Ako su tockovi van centra i/ili bacaju po jednoj ili obe ose, trazi da ih centriraju i balansiraju.Ako ovo sve prodje dobro, daklem i tocak prav i guma dobra a ovo


2. Bicikl jako vuce u levo kada se dignu ruke sa upravljaca.


se ne bude resilo, onda za svaki slucaj proveri pricu sa buzirom u koju nesto ne verujem previse gledajuci ove tvoje, tako sto ces dici prednji tocak sa zemlje i gledati da li se on mrda uvek! u istu (levu) stranu kao i kojom silom se mrda.Ako jeste slucaj treba da se nadju manje kruti buziri, da se lepo ukroje i prerutiraju.

Ako to nije slucaj, onda gledaj da ti viljuska nije kriva.Pozicioniras se iznad nje i gledaj da li su noge (pogotovu deo gde se kaci tocak) u ravni.Onda izvadi prednji tocak pa gledaj deo u koji se kaci nabla da li je u istom nivou, i naravno ako je sve kako treba pazi kako vracas tocak (da bude podjednako udaljen od stapova iliti paralelan sa njima).Ako ovde nadjes uzrok lek je nova viljuska.

E sad ako je to kako treba, onda stavi bicikl uspravno, poravnjaj prednji i zadnji tocak u osu i gledaj geometriju, da li su tockovi nagnuti u odnosu na verktikalu, da li su u istoj liniji itd... Ako nesto od ovog nije ram ti je kriv.Lek je novi ram.

Ako nije ni to ni bilo sta prethodno onda te ja napao gremlin :D

Rezime, imas opciju da ovo teras po garanciji na sta imas sva zakonska prava.Ono na sta ces naici tim putam je opiranje prodavca i pomenutog servisera nobelovca, slusanje vec pomenutih budalastina,a bice sigurno mnogo cimanja.Za opste dobro je da ih sve nagnjavis i nateras da ti ispostuju pravo kupca.

Ali kako je to veoma energetski, i na svake druge nacine iscrpljujuca aktivnost, laksa varijanta je da nadjes pouzdanog servisera, entuzijastu koji btw u ovo doba ionako umire od dosade pa da ovo resis.Mana ovog pristupa je sto moze strava da kosta ...
  • 0
Postavljena slika

#13 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 24 December 2011 - 06:58 PM

Evo i ja da dodam šta bih ja kao neki čiča uradio: Odem lepo u prodavnicu gde sam kupio bicikl, uzmem jedan isti takav, pa pogledam kako se ponaša u vezi navedenih nedostataka. Ako na njemu to nema, onda lepo doteraš onaj koji si uzeo na zamenu (čak i uz mišljenje servisera, ako je to neophodno).
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#14 kooole

kooole
  • Members
  • Pip
  • 17 posts

Postavljeno 24 December 2011 - 08:10 PM

Hvala svima na odgovorima... neki su optimisticni, drugi pesimisticni pa cu naci neku sredinu. :)

Sto se tice rama, tu sam optimista. Kao sto sam vam opisao, kada uhvatim bicikl jednom rukom i odignem ga od tla, ram ostaje u ravnoteznom polozaju, ali se upravljac momentalno okrece skroz u levo (naravno, posle toga se naginje i ceo bicikl, tako da je moj zakljucak da problem izaziva neka komponenta na vili).
Danas sam ostavio bicikl da ga ponovo pogledaju (isti servis je u pitanju, oni su zaduzeni za odrzavanje). Rekose da imaju servisera koji je specijalista za kocnice pa ce i on pogledati bajs.
Javicu vam dalji razvoj dogadjaja, a u svakom slucaju iskoristicu sve sto ste ovde napisali... a svaki novi komentar je dobrodosao.
  • 0

#15 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4279 posts

Postavljeno 24 December 2011 - 08:25 PM

Serviser koji je specijalista za kocnice #-o #-o #-o . Mora da je zavrsio M.I.T. i radio u Nasa-i 15 godina :evil: .
  • 0
.

#16 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 24 December 2011 - 08:38 PM

Naravno, servisirao covek kocnice na reket(l)ama :lol:

Sweet mother of Hesus, na koje li je to talente natrcao #-o
  • 0
Postavljena slika

#17 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 24 December 2011 - 08:51 PM

Da se ja pitam, ja bih to odma' menj'o!
Baš ću da pogledam takav bajs sutra u Intersportu, ako ga imaju.
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#18 kooole

kooole
  • Members
  • Pip
  • 17 posts

Postavljeno 24 December 2011 - 09:13 PM

Ma ovaj covek je, ako sam dobro shvatio, specijalista samo za prednje kocnice, a drugi ce pogledati zadnje. :)

@karpkg

Bio bih ti zahvalan ako bacis pogled, mislim da u NS nemaju vise taj model, ali imaju neke druge sa istim amortizerom pa sam mozda mogao i ja baciti pogled.
Ne znam za to sa menjanjem... racunam da opet za 300eura ne mogu naci nista bolje. Polovan bike ne zelim da kupujem, tek tu mogu da se iskomplikuju stvari. Verujem da ce ovaj "specijalista" za kocnice resiti problem pod rednim brojem 1, a za problem broj 2 ako se ispostavi da je to jednostavno karakteristica amortizera i da oni jednostavno tako rade, napunicu desnu rucku sa nekih 200-400g (koliko bude bilo potrebno) olova. :) E jedino ako je kriv ram ili je problem na neki drugi nacin vezan samo za konkretan primerak (moj)... onda cu radije uzeti neki drugi, verovatno slabiji, model.
  • 0

#19 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 24 December 2011 - 09:21 PM

Ma ovaj covek je, ako sam dobro shvatio, specijalista samo za prednje kocnice, a drugi ce pogledati zadnje. :)

Znas kako, ili ste se lose sporazumeli, ili su ludare definitivno pocele da salju na produzeni vikend :D

Vrlo verovatno da te narodski receno "rade", sto je i logicno imajuci u vidu sta su ti do sada servirali ...

Bio bih ti zahvalan ako bacis pogled, mislim da u NS nemaju vise taj model, ali imaju neke druge sa istim amortizerom pa sam mozda mogao i ja baciti pogled.


Problem sa budzetskim biciklama je uglavnom sto ili serijski koliko toliko valjaju, ili serijski nisu za u kriv q. Na jeftinim masinama je vrlo uobicajeno da se pakuju losi diskovi (npr ko se seca Avalanche-a od pre 6,7 godina sa prednjom disk mehanikom se mozda seca i da su svi do jednog imali sevrdave diskove) , i jos uobicajenije su tockovi bacacki raspolozeni, neretko (pogotovu kod domacih proizvodjaca) cak ni pletenje tocka nije zapocetko kako treba pa se zice ukrstaju oko ventila i cine ga teze pristupacim ...

Inace ne treba ti nikakav specijalista za kocnice (niti sam znao da tako nesto postoji, ponajvise zato sto su kocnice na biciklama veoma jednostavne cak i kada su mnogo skuplje od tvojih), treba ti obican serviser koji zna svoj posao ...
  • 0
Postavljena slika

#20 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 24 December 2011 - 09:22 PM

Imao sam priliku da ugradim taj amortizer na bajs.Imam obicaj da odvozam makar 20 km probnih kad sklapam bajs nekome,cisto da vidim da li je sve ok.I nisam primetio da vuce volan,tako da je tu nesto neispravno.
  • 0
puno znoja,malo krvi




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika