Randonneurs Srbija - Sezona 2012
#1
Postavljeno 22 November 2011 - 11:41 AM
Evo kolega Bur me podsetio da i nesto nisam najavio kako ce izgledati sledeca brevet sezona.
Te evo zacrtan kalendar, da mozete da planirate treninge, slobodne dane, godisnje odmore ..
7. April - 200k Srema. Ista trasa kao protekli oktobarski. http://ridewithgps.com/routes/718264
5. Maj - 300k
9. Jun - 400k
14. Jul - 600k
6. Oktobar - 200k
To je to sto se tice zvanicnog kalendara.
Trase breveta cu jos promisliti, i gledati da budu malo lakse nego prosle godine.
Zeleo bih ubaciti izedju tih par nezvanicnih 200k, no otom potom ..
Nadajmo se lepom vremenu za sve brevete sledece godine, i jos vise uspesno zavrsenih brveta
Pozdrav
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#2
Postavljeno 22 November 2011 - 12:12 PM
7. April - 200k Srema. Ista trasa kao protekli oktobarski.
kako bi bilo da start ovog breveta bude u Novom Sadu?
pretpostavljam da još neko iz NS merka ove brevete, ali da kao i ja ima problem sa prevozom do/od inđije. ovako, start/cilj ispod mosta, pa kasnije lagano kući na bajsu.
i datum fino pada, oko mesec dana pred fruškogorski MTB maraton, taman da se uradi jedan ozbiljan dužinski trening. s obzirom na brojnost MTB populacije u NS, mislim da bi na ovaj način privukao dosta startera.
#3
Postavljeno 22 November 2011 - 12:49 PM
kako bi bilo da start ovog breveta bude u Novom Sadu?
pretpostavljam da još neko iz NS merka ove brevete, ali da kao i ja ima problem sa prevozom do/od inđije. ovako, start/cilj ispod mosta, pa kasnije lagano kući na bajsu.
A ne, vi Novosadjani ste razmazeni. Nije dosta sto Frusku imate odma iza mosta, pa jos i da vam sve ostalo donosimo na noge ? Nece da moze
No razmisljam isto kao i ti, pa sam start cilj namestio odmah ispred svoje kuce
No salu na stranu. Start u Indjiji je kompromis.
Kako ljudi dolaze sa svih strana, i iz Beograda i iz NSa, Indjija je svima na pola puta.
Da je start u NSu, ili u Beogradu, onda jedna polovina mora da dodje ili u BG ili u NS.
Ovako je na sredini, pa svima jednako.
A da i ne spominjem da samo u Indjiji ima tako dobre gibanice koja ucesnike vruca ceka na cilju
Takodje postoje i neke sitnice kao sto je konfiguracija terena. Iz NSa bi odmah, nezagrejani morali da penjemo Frusku.
Ako obrnemo smer, nema odmah penjanja, ali ga prebacujemo za sam kraj, sto opet ne valja.
Start iz Indjije je sto se toga tice idealan, finih sat vremena zagrevanja pre prvog uspona,
svi usponi na sredini trase, i zatim 50-60km ravnog do cilja, gde i umorni mogu da drze kakav takav prosek,
a ne da pri kraju treba da umiru na usponu.
Do Indjije se takodje dolazi lako i jeftino iz Beograda, BeoVozom, u kojem mogu da se prevoze bicikli.
To sto do blizeg Novog Sada nema takve zgodne veze, to vec treba pitati Pajtica i Pokrainsku Vladu,
kao i Zeleznice Srbije, koje na ostalim svojim vozovima nemaju mogucnost prevoza bicikla.
I tako, razloga je vise .. no kako je trasa tog breveta vec homologirana, cela diskusija je uzaludna, jer se trasa ne moze vise menjati.
Pozzzz
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#5
Postavljeno 22 November 2011 - 01:03 PM
Pozzz
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#7
Postavljeno 22 November 2011 - 06:45 PM
Iako će trase biti naknadno navedene, možda samo da navedem da se most preko Save, kod elektrane u Obrenovcu radi i moguće da će biti gotov. Bio sam pre nekoliko dana tamo, kad gle čuda! Od Boljevaca do mosta nov-novcat širok put, kao pista, skroz do mosta. Nisam mogao na njega jer su izvođači na njemu ali radi se punom parom. To može biti most koji možda pruža kombinaciju Šumacije (rikneš u brdašcima) a zatim pređeš u Srem (malo ravnice) pa se dovučeš do cilja. Tamo je saobraćaj daleko manji nego na onoj našoj omiljenoj Ibarskoj
#8
Postavljeno 22 November 2011 - 07:00 PM
možda samo da navedem da se most preko Save, kod elektrane u Obrenovcu radi i moguće da će biti gotov. Bio sam pre nekoliko dana tamo, kad gle čuda! Od Boljevaca do mosta nov-novcat širok put, kao pista, skroz do mosta. Nisam mogao na njega jer su izvođači na njemu ali radi se punom parom. To može biti most koji možda pruža kombinaciju Šumacije (rikneš u brdašcima) a zatim pređeš u Srem (malo ravnice) pa se dovučeš do cilja. Tamo je saobraćaj daleko manji nego na onoj našoj omiljenoj Ibarskoj
Pa da, samo jos da srede sve prilazne puteve do Obrenovca pa ce taj most imati nekog smisla
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#11
Postavljeno 22 November 2011 - 08:06 PM
Bez 100 kg gibanice ne dolazite u obzir ! Hoću da se gibam, gibam !
[youtube_embed5][/youtube_embed5]
I naravno D' Džej ! Original :
#13
Postavljeno 22 November 2011 - 08:59 PM
300k http://ridewithgps.com/routes/827955
Dosta lakša varijanta nego ovogodišnja.
Malo da upoznamo i neke druge okruge, a i posetimo Rajka u Požarevcu pre nego što ode na Evropsku turneju =D>
400k http://ridewithgps.com/routes/828015
Tragovima ovogodišnjih 200+ breveta. Teren dobro poznat, putevi solidni, i sto dalje od Debelog Brda
600k http://ridewithgps.com/routes/828159
Neostvarena ovogodisnja trasa. Racunam nece biti velikog uloga u igri (PBP kvalifikacija)
pa nije problem ako bude tesno sa vremenskim limitom zbog dosta naporne trase.
Nagrada za uspone u prvom delu je ravna laganica kroz Djerdap, i kao slag na tortu krstarenje Dunavom
Pozzz
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#14
Postavljeno 24 November 2011 - 04:06 PM
Pozz
#15
Postavljeno 24 November 2011 - 08:49 PM
Igore, ovaj od 400km je extra... šteta što nema Debelog brda ove godine...mada jeste rasturanje za toliku kilometražu. Bio sam u oktobru BG-Debelo brdo-BG i dušu sam ispustio...a gde je tu još ostalih 200-ak km. Svaka čast momcima što su ove godine izgurali 400. Sve u svemu biće dobra godina, još kad bi nas vreme poslužilo.
#17
Postavljeno 24 November 2011 - 10:25 PM
Na 600k, između Rama i Banatske Palanke nema mosta. Prevozi skela.
Da, nema mosta Skela radi ceo dan od 6 do 18 sa polascima svaka tri sata minimum.
Start breveta je tempiran tako da je upravo to i raspon u kome treba da bude otvorena kontrola na toj tacki.
Naravno od ukupnog vremena ce se oduzeti vreme voznje skelom, kao i vreme od dolaska do skele(do kontrole pre skele) i samog polaska skele.
Tj. tipa pobegne ti skela pred nosom i moras da cekas sledecu.
Poslenji polazak skele je ujedno i zatvaranje kontrolne tacke, pa ko nije stigao, isto mu je kao i kad bi na kontrolu zakasnio.
Malo komplikacija, ali svakako vredi. A jos se i dobije sansa da se malo dremne a da ne ulazi u ukupno vreme
No svakako, kako rekoh trasa je preliminarna. U pravilima ne vidim nista sto bi ukazvalo da to nije regularno,
ali svakako ce glavnu rec dati francuzi, pri homologaciji trase.
Ako ne, okolo preko Pozarevca pa preko Kovinskog mosta je samo oko 5km duze,
ali prometnije i ni upola tako lepo kao sa Banatske strane
Pozdrav.
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#18
Postavljeno 25 November 2011 - 08:38 PM
Na 600k, između Rama i Banatske Palanke nema mosta. Prevozi skela.
Da, nema mosta Skela radi ceo dan od 6 do 18 sa polascima svaka tri sata minimum.
Start breveta je tempiran tako da je upravo to i raspon u kome treba da bude otvorena kontrola na toj tacki.
Naravno od ukupnog vremena ce se oduzeti vreme voznje skelom, kao i vreme od dolaska do skele(do kontrole pre skele) i samog polaska skele.
Tj. tipa pobegne ti skela pred nosom i moras da cekas sledecu.
Poslenji polazak skele je ujedno i zatvaranje kontrolne tacke, pa ko nije stigao, isto mu je kao i kad bi na kontrolu zakasnio.
Malo komplikacija, ali svakako vredi. A jos se i dobije sansa da se malo dremne a da ne ulazi u ukupno vreme
No svakako, kako rekoh trasa je preliminarna. U pravilima ne vidim nista sto bi ukazvalo da to nije regularno,
ali svakako ce glavnu rec dati francuzi, pri homologaciji trase.
Ako ne, okolo preko Pozarevca pa preko Kovinskog mosta je samo oko 5km duze,
ali prometnije i ni upola tako lepo kao sa Banatske strane
Pozdrav.
To je dobro rešeno, tj pošteno. A sam prelazak Dunava tom skelom je šlag na Brevete. Kad ovo prodamo Francuzima mogu da prave brevete sa Britancima i još više da se zavole .
#20
Postavljeno 18 December 2011 - 07:47 PM
Racunam neko ce nesto da napise, izvestaj i to, ale niko se dobrovoljno ne javlja
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika