Jump to content


Fotografije

TotalBike.rs prevara


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
33 odgovora na ovu temu

#1 Grux

Grux
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 344 posts
  • LocationLeskovac + DST

Postavljeno 13 July 2011 - 12:38 PM

Dragi kolege biciklisti,
moram da vam se požalim i da vas upozorim na način poslovanja firme pomenute u naslovu. Malo je duži tekst, ali ako planirate da kupujete preko njihovog sajta ipak pročitajte.
Već mesec dana i više se spremam polako za put na more biciklom. Sve je išlo nekim opuštenim tokom i mnoge stvari su odavno bile spremne kako ne bi žurio pred sam polazak.
U tom smislu sam pre dve-tri nedelje naručio dva paktregera i jedan brzinomer preko sajta totalbike.rs. Na sajtu piše da će ukoliko robe nemaju, kontaktirati naručioca da dogovore šta raditi u tom slučaju.
Nekoliko dana nakon narudžbine, meni stiže jedan paktreger... rekoh ok, nemaju na lageru, možda će me kontaktirati za ostalo.
Pošto sam bio u neverovatnoj gužvi tih dana, samo sam pogledao da li je to taj paktreger koji sam hteo i ostavio sam ga na stranu da ga montiram za vikend.
Dan kasnije mi stiže mail iz totalbike-a u kome pitaju da li sam naručio neke točkove, nisu ih imali, a sada ih imaju pa da mi pošalju!!! Brže bolje odgovorih da nisam i zamolio sam ih da ih ne šalju ni slučajno, a usput pitah za ostale delove koje sam naručio. Odgovora nije bilo!
Dođe vikend, krenem da montiram paktreger, kad odjednom, nešto ne valja, ne kontam šta da radim sa jednim delom, kako se montira.
Zagledam pažljivije i imam šta da vidim:

Postavljena slika

Šraf polomljen i deo ostao u rupi... ne može se izvući, vidi se i trag koji je ostavila šajbna.
Pogledam još malo pažljivije i vidim:

Postavljena slika

Mali tragovi na paktregeru od montiranja. Pogledavši po šrafovima, našao sam i taj polomljen šraf, vidi se na gornjoj slici.

Očigledno je bilo da je ovo neko već montirao i zeznuo stvar i sada pokušava da mi svesno podvali oštećenu robu.
Hajde da je bio samo šraf polomljen a rupa slobodna pa ne bi bio nikakav problem, šraf se nađe.
Ali šta da radim sa ovim delom koji je neupotrebljiv i zbog toga ne mogu da montiram paktreger!!??
Sad, znam ja da može da se slomljeni šraf buši tankom burgijom, ali tu imam čelični šraf i deo od aluminijuma i to sve sitno... rizično je, a i zašto bi ja to morao da radim kada sam naručio NOV paktreger?
Lepo ja napišem njima mail u kome izrazim svoje nezadovoljstvo, ali i spremnost da sačekam da se situacija ispravi. Tj. da mi zamene ovaj paktreger ili da mi vrate novac, a ja neću taj peh nikome pominjati, u suprotnom... pa evo šta u suprotnom... pišem ovde o tome, a pisaću i na drugim mestima!
Oni se jave u roku od pola sata i izvinjavaju se, kažu da će mi poslati dva paktregera o njihovom trošku za transport (to sam ja zahtevao), ali brzinomer nemaju koji želim. Nebitno, paktregeri su mi esencijalna potreba za putovanje a ne brzinomer, a to im i napomenem, kao i da mi je već jako hitno.
Čekam nedelju dana i nema pošiljke, nema nikoga da se javi... opet pošaljem mail i oni kao 'pa evo upravo smo pogledali i nemamo na lageru'... dakle, da nisam poslao taj novi mail, oni ne bi ni pogledali, divno!
Ja im predložim da pogledaju po maloprodajama i da mi iz njih pošalju. Ubrzo mi odgovaraju da su našli i da mi šalju dva paktregera, i da oni plaćaju poštarinu. Ja ih pitam kako da im vratim ovaj oštećeni paktreger, a oni kažu da im se ne isplati da plaćaju poštarinu i da će ga pisati kao rashod, a ja da ga zadržim za delove. Jako ljubazno od njih, i ja se iskreno zahvaljujem na tom gestu.
Za par dana stiže pošiljka, ja sam srećan, konačno ću spremiti bicikle, kad ono stiže samo jedan paktreger i naravno, ja plaćam poštarinu!? :shock:
Šta ću, uzmem ja to, platim, treba mi, već je frka sa vremenom, ali imam samo jedan ispravan paktreger, a platio sam dva. I odlučim da ostvarim svoju pretnju njima... da svim biciklistima ukažem na to kako oni tretiraju kupce, kao budale i glupe!
Pazite se kada naručujete sa TotalBike.rs drugovi, neozbiljna i nesigurna je to firma!!

P.S. @admin i moderatori
Nadam se da ovakav post nije u suprotnosti sa pravilima foruma, a verujem da je od koristi kako se ne bi još neko opekao kao ja. Ukoliko post nije po pravilima, ja ću ga izmeniti, samo mi recite šta to nije u redu.
  • 7

#2 zzz

zzz
  • Members
  • PipPip
  • 57 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 13 July 2011 - 03:07 PM

Ja sam jednom prilikom krenuo da porucim bicikl preko njih, napravio narudzbenicu, i posle nekoliko dana mi se niko nije javio niti za rok isporuke, niti barem da potvrdi da cu uopste dobiti bicikl. Posle nekoliko dana im posaljem mail da otkazem porudzbinu, i naravno, ni na taj mail ne dobijem odgovor nikad.
  • 1

#3 Boycie

Boycie
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 404 posts
  • LocationZnači Zemun

Postavljeno 13 July 2011 - 10:35 PM

Žao mi je što postoje ovakvi postovi i nisu mi jasni poslodavci jer niko od nas neće propasti za nekoliko stotina dinara pa i par hiljada a zato dobijaju anti reklamu i učlanjenje na crnu listu.

Zato Total ćao.


Hvala Grujo na informacijama i glavu gore ;o)
  • 1

2010:5050 km 2012:4003 km 2014:1671 km 2016:3492 km 2018:0896 km 2020:0000 km  
2011:6755 km 2013:1851 km 2015:2294 km 2017:2110 km 2019:0495 km 2021:0000 km


#4 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 13 July 2011 - 11:23 PM

Nemojte tako, a akcija "Nabudži mi ga..."?
  • 1
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#5 Grux

Grux
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 344 posts
  • LocationLeskovac + DST

Postavljeno 13 July 2011 - 11:28 PM

Hvala Grujo na informacijama i glavu gore ;o)


Ma snašao sam se ja, nije da ne može da se namontira, imam jedan stari paktreger koji ima sličan sistem montaže, samo su dimenzije rupa i šrafova malo drugačije pa sam uspeo da iskombinujem delove i rešim problem... ali to ne menja činjenicu da su mi uvalili i da me tretiraju kao budalu, zato i pišem, da ne bi još nekome to isto uradili.
A ta akcija... upravo mi je to bilo smešno kada mi je stigao mail sa reklamom o toj akciji 'skarabuži mi bajs', idi beži, ni trotinet ne dam da mi budže!!
Pozdrav i hvala na podršci.
  • 2

#6 basso

basso
  • Members
  • PipPipPip
  • 106 posts
  • LocationSubotica

Postavljeno 14 July 2011 - 12:55 AM

Ja mislio da su ozbiljna firma,kad ono #-o #-o #-o
  • 1

#7 zzz

zzz
  • Members
  • PipPip
  • 57 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 July 2011 - 05:07 AM

Mene fasciniraju njihove obaveze prema kupcu, ovo im je citat sa sajta: "Fotografije su simbolične, ne odgovaramo za moguće greške. Sva roba nije dostupna u svakom tenutku.".
Znaci, Totalbike ne garantuje da cete stvarno dobiti bas ono sto ste porucili, niti garantuju da cete to uopste dobiti :)

Ne znam da li neko iz TotalBike shopa cita ovaj forum, ali za svaki slucaj da im skrenem paznju na termin "obmanjujuce poslovanje" iz Zakona o zastiti potrosaca, a njihov nacin prodaje tangira jos po koji clan navedenog zakona :)
  • 2

#8 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 July 2011 - 07:02 AM

ali to ne menja činjenicu da su mi uvalili i da me tretiraju kao budalu, zato i pišem, da ne bi još nekome to isto uradili.


Sto je najgore, cini mi se da to cak ni ne rade namerno.Nekako mi ostavljaju utisak firme kojoj bi i kornjaca ostavljena na cuvanje uspela da pobegne.

o toj akciji 'skarabuži mi bajs', idi beži, ni trotinet ne dam da mi budže!!

Bogme ja im ni ceger ne bih dao da budze, al opet nikad od nas dvoje nece biti pustolovi :D
  • 1
Postavljena slika

#9 spaske

spaske
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 835 posts
  • LocationBor, Srbija.

Postavljeno 14 July 2011 - 07:38 PM

Pošto je otvorena ova tema evo da i ja kažem moja iskustva sa ovom firmom, ja sam do sada imao dve porudžbine kod njih, prvi put sam naručio unutrašnju gumu, ulje za lanac, alat za konuse, mini pumpu i neke ležajeve, stigo mi je paket cena ta koja je i trebalo ali nema ležajeva ja ne budem lenj nego odmah napišem mail da im kažem da to nije korektno, oni se jave mailom i kažu da je njihova greška i da će mi ili vratiti novac ili da sledeći put ne platim poštarinu što je meni više odgovaralo.
Sledeću narudžbinu sam uzeo skidač lanca alat za žbice pedale, kočnice i zadnju osovinu za mtb da imam u rezervi naglasio sam im ono od prošlog puta da ne platim poštarinu i stvarno je nisam platio, ali sam to morao da pošaljem više puta da bi mi sa narudžbine skinuli poštarinu kažu oni meni imamo to mi interno ali ja sam insistirao da u porudžbini bude skinuta ta stavka za poštarinu i to je ispoštovano, e sad za zadnju osovinu na slici stoji kompletna sa konusima rastojnikom podloškama zaštitnicima od prašine kao i kontra maticama a ovu koju sam ja dobio imala je samo konuse i dve matice bez prašinara i odstojnika.
Mene čudi da kad obavim narudžbinu niko me ne kontaktira da potvrdi istu, kada sam naručivao druge stvari sa neta uvek su se prodavci javljali da potvrde narudžbinu, to je moja zamerka kao i to da malo ubrzaju proces pripreme i slanja pošiljke i ako mi je zadnji put stigla brzo pošiljka prvi put sam čekao 6-7 danaIzgleda da čovek mora da bude uporan i juri njih umesto oni kupca, pomalo ne profesionalno i naravno artikal sa slike mora biti isti kao omaj koji poručujete da biste znali i šta hoćete i šta će da stigne i tu jedan minus.
  • 1

#10 chux

chux
  • Members
  • Pip
  • 19 posts
  • LocationSubotica

Postavljeno 19 July 2011 - 06:51 AM

Pozdrav ljudima sa Cikloberze, javljam se ispred Totalbike tima, od nedavno sam član ove male grupe ljudi koji rade na sajtu.

Propusti postoje i to priznajemo bez pogovora, ali smo svakako voljni da izađemo u susret i kad mi pogrešimo i kada kupac eventulano pogreši. Svakog dana unapređujemo sistem prodaje, komunikacije ali nekada ne možemo ni mi da promenimo način razmišljanja uvoznika ili dobavljača od koga najviše zavisimo. Mi smo sprega između vas i njih i posao nam je da balansiramo kako najbolje umemo.

Pre svega mislim na stanje lagera koje je uvek konfuzno (dobavljač) i zbog toga smo jednostavno morali napisati na sajtu da nema uvek svih artikala na stanju.

Mi bi smo najviše voleli da je sve što je na sajtu uvek dostupno ali to nije realnost u Srbiji još uvek.

Hvala svima na konkretnim komentarima i ukazivanjima na greške, verujete radimo, slušamo i ispravljamo.
  • -6

#11 milanhost022

milanhost022
  • Members
  • 1 posts

Postavljeno 02 March 2015 - 08:43 AM

Povodom vasih izlaganja o prevari totalbike prodajnog centra nazalost su istinite.Dali su svi prevaranti ili ili je pojedinac upitanju treba da se ispita.
Jedan slican neugodan dozivljaj mi se desio od njih dali namerno ili ne to zaista neznam niti imam odgovor.Narucio sam takodje delove za biciklo sve je na prvi pogled kako treba.Ja narucim i onda mi stigne bexom.Narucio sam nekih 9 delova i da bude vece zlo ja nisam bio kuci te mi supruga preuze paket jer sam bio na poslu.Niko ga nije otvarao dok nisam dosao sa posla.Kad sam dosao ,krenuo sam odmah da ga raspakujem neznajuci sta me ceka.Govorio sam u sebi to je to. Konacno cu da sredim biciklo.Ali kad sam ga otvorio pogledao sam racun i polako pregledao.Sve je bilo tu sem Srednjeg pogona MTB Crni 22/32/42T JK3644 0.8 koji me kostao 790 din.Pogledao zacudjeno oko sebe da nije negde postojao drugi paket.Tog momenta sam se latio telefona i odmah nazvao doticne iz totalbike.Tri puta sam ih nazvao i konacno cetvrti put su mi se javili.Javio mi se ljubazan gospodin iz doticne firme sa izvinjenjem. Odmah sam prijavio propust koji sam nazalost ja doziveo od strane total bike-a.Delovao mi je zacudjeno kad sam mu rekao i naravno obecao mi je da ce proveriti' ... ali naravno podsecali su me na politicare ...sta ga kosta da obeca..
Rekao je da ce mi javiti ali po obicaju njihovom ,,,NISTA,,.Proslo je evo i cela nedelja i nemam odgovor.Pokusao sam da ih ponovo nazovem ali se nejavljaju jer imaju indifikator poziva pa nece da se jave. Kako to da shvatim nego da sam prevaren.Ko zna po koji na redu sam nasankan. I u to sam se uverio citajuci ovaj forum.Svi VI ako ste prevareni molim vas da se skupimo i prijavimo trzisnoj inspekciji o svim prevarama koje su pocinili.
Moja meil adresa je [email protected] kontaktirajte me!
Ja upravo radim na tomei imam siguran dokaz.
Nije meni zao 790 din. nego sam prvi put narucio online i vec sam ostecen...

  • 1

#12 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8883 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 02 March 2015 - 09:08 AM

Ja sam naručio nešto alata, jesenas. Paket stigne, nešto mi jeftino - nisam toliko izračunao. Nazovem, pre otvaranja, da pitam i oni kažu da nisu sve poslali, nemaju na stanju, ne znaju kad će imati. Kažu šta su sve poslali. Rekoh, u redu, ja ću sad taj paket podići i platiti poštarinu, ali trebalo je da me zovete pre slanja da potvrdite. Meni ne vredi ključ za konuse od 14mm ako nemam i onaj od 15mm za posao koji planiram. Ništa, rekoh, snaći ću se.

 

To što mi jesu poslali i što jeste stiglo je bilo OK. Po ceni koja je pisala na sajtu.


  • 1

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#13 Glox

Glox
  • Members
  • PipPipPip
  • 129 posts
  • LocationObrenovac

Postavljeno 03 August 2015 - 01:35 AM

Pozdrav svima!
Izgleda da sam ja imao srece u poslu sa njima. Prvi put nije bilo nikakvih problema, stiglo odmah sledeci dan. Drugi put sam cekao fino, zato sto nisu imali paknove na stanju ali opet stiglo sve. Doduse prvi put kad sam narucivao mislim da su mi poslali pogresne rucice kormana, ali moguce I da je bila moja greska. :D
Da ne nadjoh ovu temu​ bio bih siguran da je moja greska, al sad ...


  • 0

#14 Marko94

Marko94
  • Members
  • PipPip
  • 43 posts

Postavljeno 03 August 2015 - 10:46 AM

Pre dve godine sam jurio pinove za V-brake kočnice, tada su ih samo oni imali za prodaju i koštali su neku siću. Da ne bih naručivao samo to dodam u korpu adapter za pumpanje lopti... i dve vođice sajli ispod rama. U trenutku poručivanja sve je bilo dostupno na lageru (bar tako kaže sajt). Ne mogu da se setim za koliko dana je stigao paket, ali kada sam trebao da platim naplatili su mi manje. Otvorim paket kad fali ono najvažnije, pinovi za V-brake. Pogledam račun pinovi nisu uračunati. Pošaljem odmah mejl, kažu: Pinove nemaju na lageru i ne znaju kada će ih imati.

Sad jurim Sram ručice menjača (1:1) za 7/8 brzina. Vidim na sajtu X.3 triggere za 7 brzina i poručim. Stigne mi automatski mejl da mi je porudžbina prihvaćena (status: obrada) i bla bla.... Prođe nedelju dana ništa ne stiže, nazovem korisnički servis: Kažu nemaju ručice na lageru, pozvaće me do kraja dana da mi jave šta su uradili. Nema poziva. Sledećeg dama im pošaljem mejl sa problematikom, a usput da pitam za neke druge ručice. Stiže odgovor: Može, ove druge ručice bi trebalo da imamo na lageru, poslaćemo ih u što kraćem periodu. Najverovatnije ću da im otkažem sve.

Ako nešto naručujete pregledajte svaku radnju/sajt, pa tek za kraj ostavite Totalbike.


  • 0

#15 zdebeli

zdebeli
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 616 posts
  • LocationBrdo

Postavljeno 03 August 2015 - 11:55 AM

Većina stvari koje Total prodaje je iz Capriola, tako da prvo idite kod njih.


  • 0

#16 Crveni_bicikl

Crveni_bicikl
  • Members
  • 2 posts

Postavljeno 07 August 2015 - 08:38 AM

Sve je to do Capriola, tj to je faktički isto. Ja sam naručila nešto iz Totalbike n2:bikegirly pa nije stizalo 2 nedelje i otišla sam u Capriolo (na čijem sajtu je takođe pisalo da te artikle imaju na stanju) ali u radnji takođe nisu imali. Ispostavilo se međutim da poznajem prodavca pa mi je objasnio kako funkcionišu

 

Totalbike je njihov ovlašćeni online prodavac i koriste isti lager i isti magacin (dakle fizički, sve ide iz glavnog Caprilo magacina), Lager sajta Totalbike automatski prati Capriolo lager, tako da je sve što je "na stanju" u Capriolu, "na stanju" i na Totalbike-U ali da realno, oni sami ne održavaju lager kako treba i sa ih sa Totalbike-a svaki dan "smaraju" da budu ažurniji ili da su spakovali nešto oštećeno ali je to valjda već do višeg menadžmenta...

 

E sad za manjak komunikacije stvarno nema opravdanja, ili to što pošalju "umanjen" paket bez obaveštenja da nešto neće stići, to je baš  n2:smiley-think005


  • 0

#17 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1505 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 07 August 2015 - 09:38 AM

Nije to do capriola. Moze samo nedostatak delova biti do capriola. Ostalo je samo do njih. Odgovaranje na mail, ophodjenje prema kupcima itd. Ako nesto nema zovem proverim kazem. Gospodine trenutno nema to to i to. Da li zelite da vam dostavimo paket bez tog dela. Sve ovo treba da se zavrsi u roku od pola sata. Stigne mail covek ode pogleda vidi. Vrsti se iskuca mail za 2min i kraj. Imamo nemamo. A kod njih nista ispod 7 dana. Kao da narucujem rusku haubicu pa cekam 101 papir i odobrenje od drzave da je drzim u dvoristu i da mi krasi bastu. Za neprofesionalan odnos prema kupcima nema opravdanja. Ako ti se ne svijda posao, malo si olacen izvoli dalje trazi bolje. Ja kda ulazim u radnju vidim da prodavac prica sa telefonom, pusi napolju pa cekam da udje ne kaze ni dobar dan samo se okrenem i izadjem. U tu radnju vise ne ulazim makar mi trebalo ne znam ni ja sta od njih. Ako ja trebam nekome da titram muds za svoje novce onda molim lepo. Ima ko ih hoce ako ih oni nece
  • 3

#18 bataSale

bataSale
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 185 posts

Postavljeno 08 August 2015 - 11:12 PM

Ne znam zasto ali mi je totalbike oduvek bio malo odbojan... Sad definitivno ne zelim nista vezano za njih.

 

Žao mi je što postoje ovakvi postovi i nisu mi jasni poslodavci jer niko od nas neće propasti za nekoliko stotina dinara pa i par hiljada a zato dobijaju anti reklamu i učlanjenje na crnu listu.

Zato Total ćao.


Hvala Grujo na informacijama i glavu gore ;o)

Eeeee da si tako ostar i odlucan bio dok smo igrali ika, gde bi nam kraj bio :D
Veliki pozdrav! ;)


  • 0

#19 MilosNbgd

MilosNbgd
  • Members
  • PipPip
  • 38 posts

Postavljeno 18 August 2015 - 10:46 AM

mene samo nervira taj stav po kojem mi, eto, zaobilazimo prevarante i secikese a trebalo bi im nauditi, po svaku cenu, eto recimo porucis jednom mesecno po nesto a ne podignes pa onda ONI placaju troskove neuspele dostave, recimo,  elegantan nacin da ih se nauci pameti, jer ako njima uskratis tu mogucnost, da ti bez bojazni salju kurirskim sluzbama, mogu samo da zatvore radnju !!!

 

glasam za to!


  • -2

#20 techmanijak

techmanijak
  • Members
  • PipPip
  • 57 posts

Postavljeno 22 July 2016 - 07:34 PM

Da nebude bas da su toliko losi ovi sa totalbike-a. Ja sam izuzetno zadovoljan svojom prvom narudzbom preko njih. U cetvrtak ujutro sam potvrdio narudzbu od 10-ak artikala.. Mislim da je proslo manje od 5 minuta i pozvali su me telefonom da potvrde da sve imaju na stanju i da me pitaju kad mi odgovara da posalju. Jutros (24h kasnije) sve stiglo sto sam i narucio. Jos sam iskoristio kupon za 5% popusta i s obzirom da je kupovina bila u vrednosti vecoj od 15000 din nisam platio ni postarinu.

 

Od mene 5+


  • 1




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika