Jump to content


Fotografije

JUDY J 1


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
2 odgovora na ovu temu

#1 sone

sone
  • Members
  • 1 posts

Postavljeno 07 November 2007 - 06:08 PM

Pomozite mi oko servisiranja R.S. JUDI 1 koja je posle 4000 km.prestala da funkcioniše.Suviše ima mali hod tj.tvrda je ,napominjem da nema horizontalnog lufta .Inače svo vreme je vožena po asvaltu.Video sam da su davani saveti za rasklapanje tj. servisiranje SR SUNTOR . Pozdrav SONE.
  • 0

#2 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 07 November 2007 - 08:28 PM

Pa sad, rasklapanje i servisiranje nisu isto :) Rasklopiš viljušku da je malo podmažeš, očistiš... ako je tebi nešto riknulo (Je'l elastomer u njoj?), a moguće je, onda je sigurnije da otpeliš do nekog krštenog servisa.

Za viljuškice proste konstrukcije (nema vazduh nema ulje) nema mnogo pameti, samo redom odšrafljuj i pamti gde je šta bilo kad vraćaš na mesto. Posao se radi bez žurbe i koncentrisano.

Nogice se odvajaju od tela tako što odšrafiš šrafove na dnu amorta, tamo kod osovine točka. Skidanje šrafova sa krune se izvodi pažljivo, primerenim alatom (mekano-oštetljivo!) i služi da izvučeš i federe/lockout napolje, tj da potpuno raskupusaš viljušku.

PS OT kad već kažeš da si vozio 4000 km isključivo asfalta, treba li ti uopšte amort? ;)
  • 0

#3 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 07 November 2007 - 10:41 PM

J1 je najbazicnija viljuska od J serije, pa samim tim i najprostija za rasklapanje i odrzavanje.
DAkle, odvnes oba srafa na dnu viljuske sa 6mm imbusom i odvojis spoljno telo od unutrasnjeg. Pustis da izcuri ulje koje ima. Ovo odvajanje treba da bude bez ikakve upotrebe velike sile ili ne daj boze nekog cekica! Sve lepo ocistis, obrises i spolja i iznutra.
Sa 24 kljucem ( gedora je za ovo idealna ) odvijas levu stranu nogice odozgo i vadis oprugu, koja je kod J1 ogibljenje. Obrned viljusku naopacke i izvadis ostatak delova. Sve ocistis, podmazes dobro sa mascu, prethodno proveris sve da li je u ispravnom stanju i da li ima nekih vidnih ostecenja. Vratis sve lepo i podmazano nazad.
Otvoris i desni cep, istocis staro ulje, ocistis sve, proveris opet ima li nekih ostecenja i vrnes sve natrag. Sipas ulje gradacije 5W i to 20cc odozgo i zarvoris cep. Pri vracanju nogica u samo telo, semeringe PODMAZI mascu, da se ne bi ostetili pri vracanju. Naravno, posto u ovaj model ulje ne ide u spoljne nogice, treba sve dobro podmazati i unutra i spolja pre vracanja.
To bi bilo to sto se J1 tice.
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika