Randonneurs Serbia - 600km 11. JUN 2011
#1
Postavljeno 06 June 2011 - 11:13 PM
Sledeca subota i nedelja su rezervisani za brevet 600k.
Dugo sam se premisljao oko trase, i mislim da sam na kraju izabrao zlatnu sredinu.
Tj. umereno brdovitu, i po umereno prometnim putevima, ali opet solidnog kvaliteta.
Kao i jednostavnu za navigaciju, i samu organizaciju, kontrole, obelezavanje ..
Dakle Beograd-Nis-Beograd, preko Topole, Kragujevca, Trstenika, Aleksinca i Nisa do Niske Banje, i nazad.
Ovaj put ekstra kilometara nema Prelazi 600 tek toliko da bude kako pravila kazu
Uspona bi trebalo da ima oko 3500 metara, a sami usponi nisu teski.
Uz to 600k mu dodje vise kao 2x300 posto ako nema preteranih uspona na trasi,
moze da se napravi lepa prosecna brzina, sto znaci dovoljno vremena da se na pola trase osvezi, okrepi i naspava,
a ujutru ceka druga polovina.
Start je u 8:00 u parkicu bloka 22 na Novom Beogradu.Isto mesto odakle je startovao i 400k.
Prva kontrola (i 5. u povratku) kao i obicno u Topoli, trgovina OFI, 2.(4.) kontrola najverovatnije u Trsteniku, a 3. na pola trase tj. u Niskoj Banji na "okretnici"
Molio bih zainteresovane za ucesce da se izjasne po pitanju nocenja u Niskoj Banji, pa da nesto po tom pitanju dogovorimo u kakvom privatnom smestaju.
Racunam da u banji treba da je siroka ponuda.
Takodje ako neko ima kakvu drugu ideju ili predlog, ili zeli da mozda ugosti par biciklista na jednu noc,
ili sponzorise kakav privatan smestaj, neka se ne ustrucava!
Ja nazalost necu voziti (opet), da sad ne ulazim u detalje malera koji me tera jos od pocetka, ali recicu samo da je stvar jednostavna - nemam cim da vozim! (smrc smrc .. i poslednja nada za Pariz propade..)
Tako da cu biti na raspolaganju sto se podrske na putu tice, pa postoji mogucnost "drop bag" servisa,
tj. da ucesnici predaju svoje "zamotuljke" meni, koji im mogu biti transportovani i dustupni na bilo kojoj od kontrolnih tacaka.
Sto moze svakako dobor doci ako se nadje kakav domacin koji moze da ponnudi malo poda pod krovom i topli tus, pa "tehnicko vozilo" moze prevesti vrece za spavanje/matrace.
No o tom u dogovoru sa prijavljenim ucesnicima
Verovatno vas zanima i visina startnine. Ista ce zavisiti od broja ucesnika, kao i od stepena organizacije.
Cenim da je minimum 1000 din. a moze ici i do 2000, sve zavisi od gore pomenutog,
kao i da li ce biti organizovan "drop bag" servis ili ne.
I tako ..
MapMyRide mapa (profil visina, gpx fajl ..) http://www.mapmyride.../view/36665870/
Pa se vidimo !
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#2
Postavljeno 07 June 2011 - 05:58 AM
Pocepaće 600 km k'o ništa!
#3
Postavljeno 07 June 2011 - 08:00 AM
Ruta izmišljena za Spasu!
Pocepaće 600 km k'o ništa!
Mislim da njemu sta kog da smislis on izveze i kaze daj jos =D>
A nije ni sam, ima tu jos nekih koji voze i ne pitaju
Pozzz
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#4
Postavljeno 07 June 2011 - 08:23 AM
Smestaj Zivkovic - 650 dinara po osobi, krevet,kupatilo,peskir,kuhinja,wifi
http://www.smestajzivkovici.com/
pozzz
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#7
Postavljeno 07 June 2011 - 07:03 PM
Pa jeste. Zato ja i ne učestvujem. Skupo, brate!dobra je ova tura za 600km voznje potrosis 5000dinara
Jestre skupo al' je naporno.
Pored toga poprilicno istrosis kocnice, gume i lanac, a ostalo razdrndas. Posle 300km te toliko boli sve da ne znas na sta pre da se ne/oslonis. Pa malo przenja na suncu pa red smrzavanja.
S druge strane,
Voznja od jutra do mraka i sumraka do svitanja, po lepim predelima uz muziku i cvrkut ptica.
Mozes da jurcas do mile volje, tj. koliko smes ili koliko mozes.
Onda malo visinske pripreme, zacinjene sa pokojom stresnom situacijom tek onako da se razmrdas.
A onda stanes na mestu koje se tebi svidi pa hranica i klopica do mile volje, sa malo voca i povrca, puter od bundeve i bademi i za desert protein bar.
Pa strudla s' makom.
Uh, al' se onda dobro jede.
Pa odmor, bilo koje vrste. Klupa u parku ti izgledaa kao krevet nekog od Lujeva. Da li mozete da zamislite kako ce uzivati tih nekoliko sati u ovom pansionu sa sve spavanjem? To ce im biti jedno od kracih ali sladjih spavanja. A imace sve. Od Interneta do tusa. To je na brevetu neopisiv luksuz.
Nesto sto se ne dozivljava svaki dan oni ce da dozive dva dana za redom.
Pozdrav i puno uzivanja na brevetu.
#8
Postavljeno 07 June 2011 - 07:38 PM
Što se para tiče prosto je neprijatno to komentarisati.Jednostavno smo na pogrešnom mestu a i mi smo i naši očevi pogrešni a nekom i dedovi.Stvarno je žalosno ako neko samo zbog finansija ne može da učestvuje na brevetu a želeo bi.
Pozdrav i lepe želje za one što će učestvovati a i za one koji neće (ovo mi zvuči nešto poznato?!)
#9
Postavljeno 07 June 2011 - 07:54 PM
Ja sam se, naravno, šalio da ne učestvujem jer je skupo. Ne učestvujem zato što imam žestok deficit nekih drugih kvaliteta za takav podvig .Stvarno je žalosno ako neko samo zbog finansija ne može da učestvuje na brevetu a želeo bi.
Ne verujem da će neko zbog par hiljada dinara odustati od breveta 600. Ulog je tu mnogo, mnogo veći - Pariz, i sve je to već ukalkulisano...
Samo me živo interesuje broj učesnika - dva, tri, četiri...?
Mislim - Žare i ko još?
#10
Postavljeno 07 June 2011 - 08:40 PM
Svaka cast obojici ucesnika (mada slutim i treceg), uz najlepse zelje za "dobar vetar" i samo prijatna uzmanedjenja po putu. Mislim da je ostalo pod kontrolom. =D> =D>
#11
Postavljeno 07 June 2011 - 09:14 PM
Ma, vidiš kako malo treba čoveku za srećuJestre skupo al' je naporno.Pa jeste. Zato ja i ne učestvujem. Skupo, brate!dobra je ova tura za 600km voznje potrosis 5000dinara
Pored toga poprilicno istrosis kocnice, gume i lanac, a ostalo razdrndas. Posle 300km te toliko boli sve da ne znas na sta pre da se ne/oslonis. Pa malo przenja na suncu pa red smrzavanja.
#12
Postavljeno 07 June 2011 - 10:33 PM
Trosak koji napravite na samom putu je uglavnom za hranu i pice, i to kosta pa kosta,
bez obzira dal se vozi 100 ili 1000km.
Kao sto sam rekao i za prvi brevet, uzmite potrosnju prosecnog auta, pomnozite sa brojem kilometara i videce te koliko kosta da se samo jednom obidje trasa.
U mom primeru to je 5000 dinara, samo da obidjem trasu, Dakle 5 uceniska po 1000 samo da se to plati !
A da ne spominjem to sto svoj auto nemam, nego molim i kukumavcim, a gde amortizacija istog,
i kad mi posle neko prigovara kako se ja samo vozim a na odrzavanje nista ne dajem.
Cue sheet moze da se napravi i bez oblilazka (ali dosta lisiji i manje detaljan nego sa obilaskom)
ali sa kontrolama tesko moze bez direktnog kontakta sa ljudima.
Jedino da se ima poznanika od poverenja u tim mestima pa moze i telefonom da se dogovori-sto nije slucaj.
Cue sheet se bas i ne koristi uvek, pa strelice na putu mogu dosta da znace, pa gledam da ih stavim svuda.
Jedan sprej kosta 370 dinara. Ni za jedan dosadasnji brevet nisam potrosio manje od 3 spreja.
Dakle osnovni minimum organizacije jednostavno k o s t a, a gde homologacija kartica i breveta,
a gde godisnja clanarina kod ACP-a
Da li znate koliko kosta brevet 600 u poljskoj ? 30 eura. Za to dobijate samo cue sheet, nema oznaka na putu, nema gpx fajla za gps, samo trasa na papiru, i eventualno kakva orjentaciona mapa u pdf formatu.
Uz to nesto malo osvezenja na kontrolnim tackama uz koju krofnu za dzemom.
Spavanjac u fiskulturnoj sali na strunjacama (vrecu,jastuk,peskir obezbedzjuje ucesnik, a vozilo organizatora ga prevozi do tacke gde se noci)
Pri tome su na proteklom 600k imali 21og ucesnika.
A ovde istu organizaciju treba da pokrije 4-5-6 ucesnika, alo !
Dajte 50 ucesnika i eto startnine od 200 dinara.
Samo onda probajte da objasnite onoj tetki u prodavnici da ce joj u roku od sat vremena banuti 50 smrdljivih biciklista
i hteti da im ona za dz lupi pecat i podpise se. Kako da ne, nije poludela.
Dakle kod takve brojnosti se mora imati sopstvena kontrola, i to ne sa jednim covekom, nego za 3-4.
Oce ne ko da to dobrovoljno radi ? Nema problema,sve sto treba je da se javi, i zatim se o svom trosku pojavi na mestu kontrole.
A ovde ja gledam da se zbog malog broja ucesnika organizacija svede na minimum,
i da posto ja ne vozim ovaj, idem ispred njih i obelezavam trasu, i dogovaram kontrole sa racima "evo sad oni stizu za sat vremena"
Umesto da kazem momci evo vam kartica i trasa, pa se mozda vidimo na cilju ako mi se bude dolazilo ponovo za Beograd (posto me i to kosta) a vi se na trasi snadjite kako znate i umete.
Na to sam jos sasvim slucajno Nisku Banju odredio kao okretnicu, gde se ispostavilo da Spasa ima rodbinu,
i koja nam nudi svoje gostoprimstvo, topli tus, krevet ili dva da prilegne ko hoce,
a cujem da se sprema i gibanica. I sve to bez ijednog dinara !
Ko zeli nesto vise od toga, smestaja privatnog ima, od 650 do 800 dinara, cista posteljina,
tus, peskiri, mir tisina.
Tako da o cemu ovde pricamo ?
Niko nikoga po usima ne udara da ucestvuje. Voziti se isto moze i samostalno, ili u nekom drugom drustvu,
i takodje mozete preci isto toliko, ili vise kilometra.
Jedino sto to nece biti BRM brevet koji kosta, nego nesto vase i kostace onoliko koliko potrosite.
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#14
Postavljeno 07 June 2011 - 11:02 PM
To je kad nemaš sreće. Moji su dedovi bili odlični pošteni seljaci, a pokojni otac slično to sa visokim školama. A i ja sam super, u sredini izmedju njih, nalik njima.
Pozz
#16
Postavljeno 08 June 2011 - 06:57 AM
Kažem ja da je ruta izmišljena za Spasu.Na to sam jos sasvim slucajno Nisku Banju odredio kao okretnicu, gde se ispostavilo da Spasa ima rodbinu,
i koja nam nudi svoje gostoprimstvo, topli tus, krevet ili dva da prilegne ko hoce,
a cujem da se sprema i gibanica. I sve to bez ijednog dinara !
Drugari, srećno!
Siguran sam da ćete lakše izgurati ovo nego 400 km.
#18
Postavljeno 08 June 2011 - 02:15 PM
Pa o količini para koju bi Nion potrošio da učestvuje. Ne pratiš...
Tako da o cemu ovde pricamo ?
Au da, zaboravio sam da je on racunao dve mlade maserke, jedna uvece a jedna ujutru, i spavanje u hotelu za 5 svezdica
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#19
Postavljeno 09 June 2011 - 07:52 AM
Da znas da je merak. A kad skinem ranac, imam osecaj kao da sam skinuo kamen za kupus. Znas onaj beli, teski.Mile,lepo si opisao merak u pauzama breveta.Odprilike kao kad Bosanac izuje dva broja manje cipele.
Znam druze, zato vam i zavidim.Ma, vidiš kako malo treba čoveku za sreću
Naravno, bice mi drago.Provozaću SS kad-tad. Pa idemo.Pozz
Do tada, probaj da nadjes idealan prenos. Probaj da vozis bajs ceo dan u jednoj brzini pa vidi koja ti najvise odgovara. Ja sam na trekingu dosao do prenosa 48x18 kao idealnog za mene. Obzirom da skidanjem menjaca dobijam malo na tezini, mogao sam da malo pojacam prenos pa sam se odlucio na 49x18 tj 17 za fixi. I to je to. Vremenom malo misici ojacaju pa cu sledecu kombinaciju praviti sa zupcanikom 50 ili 52. Posalji mi sliku tog bajsa sto mislis da ga prepravljas.
Naravno. Ja sam na sve ove voznje gledao kao na "provod" pa o novcu nisam ni razmisljao. Pogotovo ne bih zalio novac kad bih znao da Igor ide pored. To mnogo znaci. Mozes da skines sve sa bajsa racunajuci i svetla. A kad dodje vreme za svetla, onda Igor popali njegova i vozis k'o po danu.Ma dao bih i 10 000 ...
#20
Postavljeno 09 June 2011 - 10:51 AM
Pogotovo ne bih zalio novac kad bih znao da Igor ide pored. kad dodje vreme za svetla, onda Igor popali njegova i vozis k'o po danu.
Od sada ko vozi pored mene, 500din plus - za struju
Pozz
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika