Jump to content


Fotografije

Skracivanje viljuske?


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
42 odgovora na ovu temu

#1 Shain

Shain
  • Members
  • PipPip
  • 58 posts

Postavljeno 28 August 2007 - 12:04 AM

Ima li neko ideju gde bih u Beogradu mogao to da odradim (znaci ne ja nego neko ko zna :) ) a da bude kako treba, tj. tacno, cisto, precizno?
Koliko bi to kostalo otprilike?
Hvala svima, pozdrav.
  • 0

#2 sogli

sogli
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 403 posts
  • LocationGornji Milanovac

Postavljeno 28 August 2007 - 05:35 AM

Je li mislis na skracivanje hoda viljuske?Ako to hoces da uradis, onda ja koliko znam to u Beogradu nema niko da uradi.U Milanovu to moze da ti skrati Miodrag Tesic-Teso, on je sebi skratio Rock Shock SID-a WC sa 80mm na 60mm i to radi bez ikakve promene, takodje je popravljao Fox Terralogic i Manitou scareb SPV, koji nisu mogli uvopste da zakljucavaju.
  • 0
Nemanja Glisic

#3 Shain

Shain
  • Members
  • PipPip
  • 58 posts

Postavljeno 28 August 2007 - 11:17 AM

Je li mislis na skracivanje hoda viljuske?


Ne, mislim na skracivanje cevi koja prolazi kroz headset i na koju se stavlja lula. Podesio sam visinu i sada dva spejsera strce iznad lule a ja ne volim da bilo sta "strci" jer povecava opasnost od povrede pri eventualnom ne daj boze padu :).
  • 0

#4 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3830 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 28 August 2007 - 11:24 AM

..jer povecava opasnost od povrede pri eventualnom ne daj boze padu..


.. a i bolje izgleda :)
  • 0

#5 Shain

Shain
  • Members
  • PipPip
  • 58 posts

Postavljeno 28 August 2007 - 12:56 PM

..jer povecava opasnost od povrede pri eventualnom ne daj boze padu..


.. a i bolje izgleda :)


Pa recimo da mi je i to palo na pamet..;).
8)
  • 0

#6 Hari

Hari
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1921 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 28 August 2007 - 03:38 PM

Skracivanje viljuske moze obaviti skoro svaki servis. Koliko kapiram tebi su sporna dva spejsera. Stavi ih ispod lule i nece nista da strci. :wink:
  • 0

#7 Shain

Shain
  • Members
  • PipPip
  • 58 posts

Postavljeno 28 August 2007 - 05:26 PM

Skracivanje viljuske moze obaviti skoro svaki servis. Koliko kapiram tebi su sporna dva spejsera. Stavi ih ispod lule i nece nista da strci. :wink:


Aha ali cu onda da sedim kao na choperu.. \:D/
  • 0

#8 Hari

Hari
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1921 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 28 August 2007 - 05:38 PM

Pa koliki su ti spejseri? Za 2-3 cm neces biti na choperu. 8)
  • 0

#9 Shain

Shain
  • Members
  • PipPip
  • 58 posts

Postavljeno 28 August 2007 - 09:33 PM

Evo jedne pricice za Harija:
Dosao neki covek u prodavnicu, hoce da kupi auto.
"Dobar dan, hocu taj i taj auto zute boje".
Prodavac: "Gospodine, imamo sa ovakvom opremom, sa onakvom, crveni, plavi".
Covek: "Sve je to u redu, ali ja hocu sa tom opremom i zute boje".
Prodavac:"Ali gospodine, sta ce vam zuti auto, pogledajte crveni, plavii...".
Covek:" CCC". I ode.
Prodavac osta ceskajuci se po glavi.

8)
  • 0

#10 vladimir

vladimir
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 242 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 28 August 2007 - 10:01 PM

" Prodavac osta ceskajuci se po glavi."
Hari , od ove price moze da se napravi reklama za" Head and shoulders"! :-k
Tri puta meri i seci! :wink:
  • 0

#11 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 28 August 2007 - 10:09 PM

Postoji i jedan praktican razlog da se vrat viljuske ne skracuje da bude skroz knap - ukoliko se menja lula, ram, pa cak i solje, verovatnoca postoji da vrat bude suvise kratak i onda nastaju problemi pri montazi, da ne govorim o samoj sigurnosti voznje. Upravo zato se preporucuje da se ostavi malo "lufta" u duzini, a to resi sa spejserima.
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#12 Shain

Shain
  • Members
  • PipPip
  • 58 posts

Postavljeno 28 August 2007 - 10:15 PM

Postoji i jedan praktican razlog da se vrat viljuske ne skracuje da bude skroz knap - ukoliko se menja lula, ram, pa cak i solje, verovatnoca postoji da vrat bude suvise kratak i onda nastaju problemi pri montazi, da ne govorim o samoj sigurnosti voznje. Upravo zato se preporucuje da se ostavi malo "lufta" u duzini, a to resi sa spejserima.


Naravno, slazem se Miso, samo kod mene je situacija prilicno nezgodna jer ispod lule ima jedan siroki spejser, pa lula, pa dva spejsera koji su zajedno siroki kao taj prvi. Inace ja bih je skratio samo za taj jedan uzi spejser. Uostalom, evo vam slika pa vidite kako izgleda kada je lula povrh svega.

Prilicno visoko, zar ne?

Attached Thumbnails

  • 6500e_8016.jpg

  • 0

#13 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 28 August 2007 - 10:21 PM

Da, ovo suvise viri, treba je skratiti da ostane na 2-3 spejsera - i to je onda to.
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#14 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3830 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 29 August 2007 - 07:49 AM

ja bi obrno lulu za 180°
  • 0

#15 Shain

Shain
  • Members
  • PipPip
  • 58 posts

Postavljeno 29 August 2007 - 02:42 PM

Evo kako izgleda sa obrnutom lulom za 180.
Medjutim, to mi ne pomaze, pozicija mi ne odgovara, imam utisak kao da je lula dugacka 150mm :(.

Attached Thumbnails

  • trek2.jpg

  • 0

#16 psiho

psiho
  • Members
  • PipPipPip
  • 121 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 30 August 2007 - 08:04 PM

Ima li neko ideju gde bih u Beogradu mogao to da odradim (znaci ne ja nego neko ko zna :) ) a da bude kako treba, tj. tacno, cisto, precizno?


А шта фали да сам скратиш? Веома је лако, узмеш бонсек у руке, врат фиксираш, рецимо, стегом и стружеш...

Кад отфикариш део који ти не треба, рез обрадиш фино турпијом за гвожђе и то је то.

Какви сервиси, какви бакрачи...
  • 0

--


#17 mekee

mekee
  • Members
  • Pip
  • 10 posts
  • LocationSarajevo

Postavljeno 01 September 2007 - 11:21 PM

Servis ti je tu nazalost neminovan.
Naime, kad skratish stirer, moraces podesiti poziciju zvijezde unutar njega pomocu koje dotezes headset. I ovo se moze uraditi prirucnim alatima, ali je najbolje napraviti u servisu.
Otidji u najblizi servis i rijesi to u 15min.
  • 0
BBK Igman crew member

http://www.bbkigman.com/

#18 Shain

Shain
  • Members
  • PipPip
  • 58 posts

Postavljeno 02 October 2007 - 03:32 PM

Evo da se javim, decko iz pirane mi skratio ovo za 5 min. i 100 din :).
A za onu zvezdu unutar stirera samo ju je potisnuo dublje unutra.
poz
  • 0

#19 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 02 October 2007 - 04:27 PM

Nepogrešivo u kućnoj radinosti:

Potrebno: stega/nakovanj, čekić, nešto što ima prečnik sličan unutrašnjem prečniku vrata po čemu može da se udara, komad krpe, bonsek ili ugaona brusilica.

Dakle, potrebna ti je bilo koja 'majstorska garaža' ili komšija sa istom.

1. Odmeri za koliko ćeš da skratiš lulu i obeleži mesto gde će da se seče.

2. Uz pomoć čekića i onog po čemu se mlati čekićem spusti ježa na nove koordinate. Krpa služi da zaštiti ježa. Ovo je najpipaviji deo posla, ali ako nisi sakat u ruke i izdvojiš 5 minuta za to, uradićeš ga savršeno.

* primetio sam da šticna sa mog starog pijačnog bicikla (novu nisam probao) paše u unutrašnjost vrata amorta sa milimetar lufta. Dakle, šticna je moguć izbor, a ako fino paše, nema ni problema sa krivljenjem od neravnomernog udaranja.

To bi bio najza*ebaniji deo posla.


3. Namesti amort u stegu tako da je ona oznaka do ivice i pod pravim uglom u odnosu na nju, i pričvrsti ga.

4. Uzmeš bonsek i odsečeš po markaciji.

5. Zaturpijaj ivice.

6. Montiraj amort na mesto.


Ni u servisu ti to ne rade ništa pametnije.

Ušteđenu kintu potrošiš na pivo i častiš majstora ;)
  • 0

#20 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 20 January 2021 - 01:12 PM

Razume li se neko u ježeve?

Interesuje me postoji li možda neka varijanta koja je normalne (male veličine) a da se spušta unutar vrata (kao klasični ježevi za aluminijumske vratove)? Ili su svi ježevi istog tipa, znači da moraju biti s vrha, ispod kapice pa do dole onolike dužine zavisno od mesta na kome je lula?

 

Ako zvučim nejasno, konkretno me interesuje može li se spustiti lula dosta dole a da se izbegne sečenje vrata ili ubacivanje ovog rogobatnog ogromnog, teškog (skoro 100 grama) ježa? Mislim normalan compression plug treba da bude ispod 10 grama, tako da ako nema treće opcije svakako bih radije odsekao vrat do panja nego poručivao ovo, i onako roba iz kine kasni ili ne stiže.

 

Attached Thumbnails

  • 2021-01-20 14_05_37-.png

  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika