bajser [drumas] deo po deo...
#1
Postavljeno 22 September 2010 - 01:38 PM
eLeM, prvo prica oko rama...
pre nego sto ga je meni kupio, tj pokloni naj ortak, triatlonac Stupar Bosko, vozio ga je drugi triatlonac, Nemanja Nikolic, a jos pre njega - Aleksandar Sukic. Dalju istoriju ne znam
Na ramu su bile: vila, prednja glava STX (njaaaah... al radi jbg), ritchey lula, sticna neka leva i budzena, stopke za sajle na downtube-u, plastika za sajle manjaca na bb, i to je to. U glavnom, ram je bio prilicno iscukan, izgreban, i generalno zapusten, pa sam ja lepo poskidao sve nalepnice sa njega (Peugeot?), osmirglao ga rucno do metala, i predao kumu auto limaru/lakireru...
Zamesali original istu boju kakva je i bila (moto boja, papreno skupo, visestruko skuplja boja nego za kola)
Opicili belu bazu, zatim nekoliko slojeva zute, i na kraju providni lak... Vilu naravno u crni akril. Ram kao nov
Zatim je usledilo opremanje bajsa.
Volan sam dobio takodje od ovog ludaka koji mi je poklonio pola bicikla, alu, posirok, pristojan.
Prvo sam nabavio kurble i sajbne nove oktalink 1 shimano 105. Uzeto takodje ovde, od Mladena Nedica, zajedno sa Shimano SLR rucicama kocnica, takodje novim. Evo njemu jedno veliko HVALA. Do duse, jedva nadjoh odgovarajucu (i to polovnu) patronu, i to me Bora iz BK Vojvodina fino osisao
Hteo sam crne 105 kocnice, ali nesto tanak novcanik, pa su legle polovne (ako se tako mogu nazvati) 600/Ultegra BR6403 od Aleksandra Jovanova. Ne znam coveka, uzeto preko oglasa. Ne znam ni kako je uspeo 15-ak godina stare kocnice da sacuva ovako. Original pakne. Bukvalno su kao nevozene. Evo i njemu jedno veliko HVALA.
Zatim su resavani tockovi. Trampom, drugarskim kombinacijama i raznim predjasnim mobama, za 20 e sam dobio komplet drumske tockove sa 32 rupe. Klasika, crne rigida chrina felne, dt swiss comp zbice i niple, tiagra nable, ozada 105 9-faz kaseta i zute Lugano gume. Sve u pristojnom stanju. Najvece H.V.A.L.A. opet drugu Bosku. On je inace, jedna budala, al ja ga eto - volim.
uzeo obicne metalne pedale, najbolje sto sam nasao.
to sve sada izgleda ovako:
ostalo da se nabavi: traka volana, sic (imam neki za prvu ruku), 3*9 105 samaraljke (rezervisao) HG73 lanac, i neki menjac da fercera uz sve to. Ako Bog da, ove nove rucke kocnica sto imam cu zameniti za lanac. Ceo biznis ce sad da stagnira malo, posto moram da upisem godinicu fakulteta...
Ako ima jos neki ludak kao Bosko, da sponzorise ostatak opreme -
Inace, bajs ce 90 % vremena da me transportuje sa kraja na kraj Novog Sada, i zato obicne pedale, sklapam ga sebi, i jos 10 % za cisto uzivanje u voznji. Venac, spust, full blast, ovono...
#2
Postavljeno 11 November 2010 - 06:57 PM
legle konacno 105 samaraljke. (smontiran volan skroz) Trebao bih nabaviti i nove gume za samaraljke, ali i ove mogu da mi budu ok sledecu sezonu
ostao da se kupi HG 73 lanac (narucen), i zadnji menjac (bice 105, kad se sastavim malo sa parama)
+ sam u potrazi za nekim sicom, da je udoban, a opet da se uklapa u specijalku
#4
Postavljeno 11 November 2010 - 08:41 PM
bice dosta delova sa kojima ne znam sta cu, koji su neplanirano ostali. TIpa ovi tockovi sto su iza bajsa (rekord glava sa mavic felnom, gipemme glava sa chrina felnom i dura ace 7fazom kao novim. Sve se vrti bolje nego ovo novo, jedino sto ima lufta malo, i sto je nalupano ), SIS menjac zadnji + neki levi od mtb-a starog, mozda jos nesto cega ne mogu da se setim.
To cu poklonim nekom, ako treba.
Dakle, trazim sic, i naravno, ici ce dalje opremanje, tipa svetla, sajle...
Imam i jedan plan za bajs za koji ce svi da me napljuju, al to tek kad zavrsim
#6
Postavljeno 19 January 2011 - 08:28 PM
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
#11
Postavljeno 20 January 2011 - 07:00 PM
Uslikao sam originalne iz svih uglova, pa mogu da napravim kopiju 1:1
btw, ako neko ima u nekom budzaku gume za shimano 5500 samaraljke - uzeo bih... Mogu i od ultegre iz te generacije.
Takodje, trazim i NOVU osovinu srednjeg pogona oktalink 1, engleski navoj, sirina osovine 109.5, a ram je std sirina. Ova moja osovina je polovna, ali (iako to ne osetim u voznji) ima malo lufta.. Pa me to zivcira. Ostatak mehanike je ili tiptop, ili nov.
#13
Postavljeno 20 January 2011 - 09:51 PM
voleo bih nesto vise da saznam o tom ramu, kad je napravljen, koja klasa je bio i tako neke sitnice. Sutra cu ovde dopisati oznake sa rama, pa ako neko zna i ima vremena, svaka pomoc je dobrodosla. Sto se tice tako neke mehanike (fotoaparati, bicikli, automobili, motocikli, rc modeli) - totalno sam zaludjen, i volim da znam svaki moguci detalj o konstrukciji, izradi, vremenu proizvodnje...
inace, spojevi i varovi na ovom ramu su me stvarno odusevili. Nigde se ne poznaje ni jedna greskica, nema onog "slaganja" vara, tacku po tacku, vec kao da cevi izrastaju jedna iz druge. Ljubitelj sam i starih ramova sa mufovima, ali to stvarno vise ono.. Izgleda i fazona radi. Inicijalno sam hteo da nasviram neki svoj matori 5speed, ali sam odustao, zbog bb sa svajcarskim navojem. Ovo ce mi ipak biti bicikl za prevoz, i nesto sto bih trebao moci duze vreme servisirati.
#14
Postavljeno 05 February 2011 - 03:39 PM
kad je bajs inicijalno zavrsen, ja sam ga samo 200, 300 m povezao da vidim da li sve radi, a sad malo ozbiljnije...
Prednja kocnica nedotegnuta (prevelik hod na samaraljci, velik zazor izmedju pakni i felne)
Zadnja kocnica pretegnuta (premali i pretvrd osecaj na samaraljci, jedna pakna uvek pipne 2, 3 puta felnu po krugu okretanja)
Zadnja felna kriva, mora na centrazu
Sic je ne tako udoban kao sto deluje na dodir. Recimo da je podnosljivo tvrd. Selle Royal Classic Sport Mach
Ostatak me odusevio.
Nisam procitao brojeve i oznake sa rama, nije mi se dalo onako smrznutom Samo sam prebrisao malo ram i vratio ga u pit
#15
Postavljeno 05 February 2011 - 04:52 PM
#16
Postavljeno 05 February 2011 - 05:47 PM
RHCP su nasli resenje za taj problempala prva voznjica cca 5 km pisa mi se minimizirala od ladnoce i vetra
ps. bajs ti je bas lep. Nadam se da ide dobro...
#17
Postavljeno 05 February 2011 - 06:22 PM
=D> za link
btw, i bolje bi mu bilo da je lep i da ide jednako, s obzirom koliko vremena i parica je skucano u njega.
tih par pomenutih caki hocu da sredim za prvu ruku, i par kasnije koje ce mnogima da naruze bicikl, ali dobro... Ja slazem bajs sebi za svakodnevni prevoz. Necu to jos da pominjem dok ne napravim.
Samo dugotrajnost i cvrstoca, lakoca skoro potpuno nebitna. Meni.
#18
Postavljeno 09 February 2011 - 10:07 AM
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika