Suntour Epicon VS Rock Shox TORA
#1
Postavljeno 22 September 2010 - 01:23 PM
Specifikacije:
SF9-EPICON RL
I.C.E. : Yes
Travel : 80 - 140 mm
System : Air / Hydraulic Remote speed-lock
Lower : Magnesium monocoque light weight design
Design : Leading axle / Disc only design
Dustseal : Metal inserted type
Leg Color : Matt black, Metalic silver, White, #8285
Crown : Alloy
Integrated HD : Semi-ID type / 44mm
Stanchion tube : Alloy
Stanchion tube finish : Gold anodized
Finish : Shot anodized (Black, Silver or #8285)
Right Side : Hydraulic remote speed-lock cartridge
Left Side : Air spring system
Steerer tube : Alloy
Length (w/o thread) : 255 mm
Crown race diameter : 30 mm
Wheel size : 26"
Brake : Disc (International standard type) V-Brake (Option)
Preload adjuster : Air pressure adjust
Note Reversible design lever for Remote speed lock included
Rebound adjusting: Yes
max. disc diameter : 185mm
TORA
- hod amortizera: 85-133mm
- težina: 2221g (4.9 lbs)
- ublažavanje: Motion Control
Available Springs Coil U-Turn
- podešavanje: External Rebound, Low Speed Compression, Lockout, External Travel
Steerer Options Steel 1 1/8", Aluminum 1 1/8"
- materijal: Forged 6061 T-6 Hollow Aluminum
- gornje cevi: 32mm, Steel, Chrome
Lowers Magnesium, Is Disc Mount
- opcije: Remote
- maksimalni prečnik rotora: 210mm
Ja sam malo vise na strani Epicona, nekako mi i lepse izgleda, i lepse zvuci, a i cini mi se boljim... Jer neki ga po pouzdanosti i kvalitetu svrstavaju dosta jacim od Tore
#2
Postavljeno 22 September 2010 - 02:48 PM
1. Gornje nogice 32mm anodizirane. RS je na svoju viljusku od 160eur stavio celicne nogice...neverovatno. Pa Sun modeli od 70eur su takodje s alu varijantom. A mana celika je sto rdja + tezina...tu se dolazi do slecedeg.
2. Laksa viljuska. Misaxtr je spomenuo da je tezina Epicona oko 1795gr --> vs 2220+. Ne treba ti 5 iz matematike da uvidis razl. u tezini.
3. Dobijas rucicu za lock. Za Toru ces izdvojiti jos nekih 2500 iz dzepa.
4. Noviji model viljuske. Tore koje imaju u Capriolu su zalihe od ko zna kada...pa vidis da je covek kupio ostecenu. Ko zna koliko se je razvlacila po magacinima.
Ponavljam, ovo je na papiru, licno nisam vozio Epicona. Dakle, treba uracunati i stvar licne preferencije.
#3
Postavljeno 22 September 2010 - 03:59 PM
Na papiru, nekoliko prednosti u korist Epicona:
1. Gornje nogice 32mm anodizirane. RS je na svoju viljusku od 160eur stavio celicne nogice...neverovatno. Pa Sun modeli od 70eur su takodje s alu varijantom. A mana celika je sto rdja + tezina...tu se dolazi do slecedeg.
2. Laksa viljuska. Misaxtr je spomenuo da je tezina Epicona oko 1795gr --> vs 2220+. Ne treba ti 5 iz matematike da uvidis razl. u tezini.
3. Dobijas rucicu za lock. Za Toru ces izdvojiti jos nekih 2500 iz dzepa.
4. Noviji model viljuske. Tore koje imaju u Capriolu su zalihe od ko zna kada...pa vidis da je covek kupio ostecenu. Ko zna koliko se je razvlacila po magacinima.
Ponavljam, ovo je na papiru, licno nisam vozio Epicona. Dakle, treba uracunati i stvar licne preferencije.
Sto se tice 3 i 4 nema sta da se brinem, jer pavleproma (od koga bih je uzeo) mi je i prijatelj, tako da tacno znam sta uzimam
#6
Postavljeno 22 September 2010 - 07:11 PM
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika