Jump to content


Fotografije

Scott do 500 evra


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
22 odgovora na ovu temu

#1 sergio

sergio
  • Members
  • 9 posts

Postavljeno 28 July 2010 - 01:49 PM

Pozdrav svima i sve pohvale za ovaj odlican forum!
Zestok sam amater sto se tice voznje, ali s druge strane obozavam voznju bajsom, pa bih zamolio ako moze nekoliko saveta. Hteo bih da uzmem Scott MTB oko 500 evra (100 evra manje ili vise), Alu, diskovi.
Planiram ga za voznju po gradu, odlazak na selo (brdovit kraj),i voznje po okolnim brdima kad slobodno vreme dozvoli, recimo da je odnos voznje grad-selo otprilike 60%-40%
Jedino sto znam je da provalim koji je bajs tezi a koji laksi, sve ostalo prilicno jako slabo znam.
Na koje menjace treba da obratim paznju, i ostale komponente?
Unapred puno hvala, znam da sam po ko zna koji lik po redu koji pita slicno pitanje, ali bolje ovde da pitam nego da pitam prodavce u radnji koji ce da gleda sto bolju kintu da zaradi!
  • 0

#2 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 28 July 2010 - 01:57 PM

SCOTT = ime = plaća se.
Postoji li neki razlog što 'oćeš Skota, ili si samo čuo da su to dobri bicikli?

U radnji za te pare neće da može to što 'oćeš, radije vidi Polar Viper, recimo. A ako se odrekneš radnje (i vezanosti za ime) i pogledaš šta ima po oglasima, to je već ihahaj.
  • 0

#3 sergio

sergio
  • Members
  • 9 posts

Postavljeno 28 July 2010 - 02:33 PM

Vozio sam ga do pre par godina dok sam ziveo u Australiji (pojma nemam koji je model bio) i prilicno mi je odgovarao, kao jos nekih par Scott-ova koje sam probao po radnjama takodje u Australiji.
Vidim na planetbike imaju ovi Scott Aspect, vidim da se krecu od oko 450e do 700e.
  • 0

#4 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 28 July 2010 - 02:50 PM