Kojim redosledom raditi upgrade?
Started By
neskor
, Jul 24 2010 03:45 PM
9 odgovora na ovu temu
#1
Postavljeno 24 July 2010 - 03:45 PM
Pozdrav svima!
Posto sam pocetnik u ovom sportu, potrebna mi je pomoc.
Skoro sam dosao u posed Scott MTB sa sledecom opremom:
Ram Al Scott Compracing (Project LiteFlite)
Vile SR Suntour XCM
Prednji, zadnji menjac, kao i rucice menjaca Alivio, kao i pogon.
Napred disk kocnice Shimano BR-M495, pozadi Shimano V-Brake BL-M420
Tockovi HJC DA-17 sa glavama Shimano HB-M495 prednja i zadnja FH-M495.
Resio sam da u narednom periodu radim postepeni upgrade.
Mene sada zanima kojim redosledom raditi upgrade?
Posto sam pocetnik u ovom sportu, potrebna mi je pomoc.
Skoro sam dosao u posed Scott MTB sa sledecom opremom:
Ram Al Scott Compracing (Project LiteFlite)
Vile SR Suntour XCM
Prednji, zadnji menjac, kao i rucice menjaca Alivio, kao i pogon.
Napred disk kocnice Shimano BR-M495, pozadi Shimano V-Brake BL-M420
Tockovi HJC DA-17 sa glavama Shimano HB-M495 prednja i zadnja FH-M495.
Resio sam da u narednom periodu radim postepeni upgrade.
Mene sada zanima kojim redosledom raditi upgrade?
#2
Postavljeno 25 July 2010 - 08:18 AM
ja bih prvo kocnice.one su ti najslabija karika-(pod uslovom da taj feder radi kako treba).ako se ne varam, zadnja nabla je za disk, pa mozes bez zamene iste-promeniti komplet kocnica.kad budes resio da predjes na 9-faz(9 zupcanika pozadi)-tu te ceka finansijski fijasko .tada ces morati dosta delova da kupis odjednom.
SPARK 10
#3
Postavljeno 25 July 2010 - 09:24 AM
i ja bi prvo kocnice menjao,ali trebas pratiti oglase pa cim uleti nesto povoljno kupuj. http://www.cikloberz...ow.php?id=20169 recimo ja nebi propustio ovu priliku da mi treba.
puno znoja,malo krvi
#4
Postavljeno 25 July 2010 - 10:39 AM
Nevezano za tvoj bicikl, krećeš od najslabije karike. To su po pravilu kočnice i ručke kočnica.
Sledeće bi bilo da pređeš na spd pedale+patike. Ovo ti je kvantni skok u upravljivosti i povećanju performansi.
Ako si dobio gvozden volan i lulu, to se za male pare zameni nečim polovnim (ili je rastureno ili nije) a osetno se skine kilaža.
Sedlo MNOGO znači i ako ti ne odgovara, menjaj ga što pre. Naravno, pomaže da sedneš na neko drugo provereno dobro da vidiš kako ti godi. Oko nije od pomoći u izboru, osećaj u guzici jeste.
Bitna a često zaboravljena stvar su gume, razlika između nekakve OEM najlonare i guma koje su (samo) 8-15€/kom je neverovatna. E sad, pošto su gume potrošna roba, izvozaj te koje si dobio pa onda idi na nešto ozbiljnije, u zavisnosti od toga kuda i kako voziš.
Amortizer... razlika između ozbiljnih i početnih modela je neverovatna, ali prvo dođi do nivoa da ti tako nešto treba.
Na dalekom, dubokom dnu liste su pogoni i lagane komponente.
Sledeće bi bilo da pređeš na spd pedale+patike. Ovo ti je kvantni skok u upravljivosti i povećanju performansi.
Ako si dobio gvozden volan i lulu, to se za male pare zameni nečim polovnim (ili je rastureno ili nije) a osetno se skine kilaža.
Sedlo MNOGO znači i ako ti ne odgovara, menjaj ga što pre. Naravno, pomaže da sedneš na neko drugo provereno dobro da vidiš kako ti godi. Oko nije od pomoći u izboru, osećaj u guzici jeste.
Bitna a često zaboravljena stvar su gume, razlika između nekakve OEM najlonare i guma koje su (samo) 8-15€/kom je neverovatna. E sad, pošto su gume potrošna roba, izvozaj te koje si dobio pa onda idi na nešto ozbiljnije, u zavisnosti od toga kuda i kako voziš.
Amortizer... razlika između ozbiljnih i početnih modela je neverovatna, ali prvo dođi do nivoa da ti tako nešto treba.
Na dalekom, dubokom dnu liste su pogoni i lagane komponente.
#6
Postavljeno 25 July 2010 - 02:42 PM
Avid BB5 i BB7 su biiiitno ispod 150 jevreja
#9
Postavljeno 25 July 2010 - 06:29 PM
Svi kazu da su dobre
Recimo da ne lažu
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika