Jump to content


Fotografije

pojeden nevoj na PM nosacu


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
10 odgovora na ovu temu

#1 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 21 June 2010 - 06:06 AM

Ovaj put nije za mene ali da pitam.Liku se ojeo navoj na nosacu za disc(kako neznam),ali sad nemoze da zategne donji sraf celjusti.Dali postoji neko drugo resenje osim ureznice pa veci sraf.U pitanju je viljuska,pa mi se cini da ako se uradi navoj od 8 mm nece ostati puno mesa na nosacu.Hvala unapred.
  • 0
puno znoja,malo krvi

#2 bomber

bomber
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 276 posts

Postavljeno 21 June 2010 - 07:14 AM

Ako nece da urezuje veci navoj, moze da ocisti rupu, napuni je fino tecnim Al, pusti dan da se osusi , pa ponovo probusi rupu i ureze odgovarajuci navoj...prije punjenja, bilo bi dobro da nekom malom trouglom turpijom ili necim napravi par zlijebova u rupi, da se bolje uhvati !
Nakon urezivanja navoja, bez obzira kog, treba obratiti paznju na dubinu rupe i duzinu vijka koji ce se koristiti, jer ureznica ne moze narezati navoj do kraja rupe, tako npr za ureznice M8 i manje, navoj je kraci od rupe nekih skoro10mm.....a vijak se moze uvrnuti onoliko koliko ima navoja , a ne kolika je rupa ...bilo bi dobro kad urezete navoj da najprije rukom uvrnete lagano vijak, da vidite koliko ide....jer mozda ce stari vijak biti predugacak, pa opet ostetite navoj.
  • 0

#3 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 21 June 2010 - 07:22 AM

Znam da ima tecnih metala ali nisam obracao paznju dali ima i aluminijuma.Tako ce verovatno i biti.Ja bi urezao veci navoj ali to je 2mm vise a cini mi se da ce ipak ostati manje mesa na nosacu.
  • 0
puno znoja,malo krvi

#4 bomber

bomber
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 276 posts

Postavljeno 21 June 2010 - 10:33 AM

Ljudi tu inace urezu prvi veci navoj, uvrnu vijak namazan "loktajtom" odrezu da ga ,poravnaju s vilicom, pa onda u njemu opet izbuse i naprave originalan navoj !
Ja bih glasao za ovaj postupak !
  • 0

#5 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 21 June 2010 - 10:37 AM

Sve je to krpez.No covek je u situaciji kakvoj jeste i za druge bi bilo jako korisno da javi sta je uradio, pa nakon neki par hiljada km kako se to i dalje drzi :)
  • 0
Postavljena slika

#6 bomber

bomber
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 276 posts

Postavljeno 21 June 2010 - 11:16 AM

Ne mora nuzno znaciti da je krpljenje...
Originalno rijesenje za vase probleme :) heli-coil !!!
http://www.emhart.co...in/helicoil.wmv
http://www.emhart.co.../H ... ev 4.pdf
Dobavljivo kod nas.....tesko ! :mrgreen:
  • 0

#7 nomad

nomad
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 723 posts
  • LocationIzrael

Postavljeno 21 June 2010 - 07:57 PM

U slucaju ozbiljne viljuske menjaju se noge viljuske (ne znam da li se "lower legs" tako zovu i na srpskom). U slucaju bez veze viljuske, uzme se druga viljuska... U pitanju su kocnice i sa time se ne karabudzi.

Posto me niko u Srbiji nece poslusati, onda barem savet onima koji to jos uvek nisu sje..li - kada zavrcete srafove na biciklu, pogotovo te "skupe", koristite pravi alat i preporuceni moment:
http://www.aspirevel...gory_Code=Tools
Ima ih puno jeftinijih, samo me je mrzelo da trazim, bitno je da shvatite o cemu se radi... Ovo je jedan od osnovnih alata koje bi "sam svoj bike majstor" trebao da ima u alatu. Ako se dobro secam, vidjao sam toga i na najlonu (buvljaku). Tolerancija tih sa najlona obicno i nije Bog zna kakva, ali sve je to mnogo pouzdanije nego "na osecaj" neiskusnog majstora...
  • 0

#8 aztec

aztec
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 585 posts

Postavljeno 21 June 2010 - 09:03 PM

Ne mora nuzno znaciti da je krpljenje..
Originalno rijesenje za vase probleme :) heli-coil !!!
http://www.emhart.co...in/helicoil.wmv
http://www.emhart.co.../H ... ev 4.pdf
Dobavljivo kod nas.....tesko ! :mrgreen:


ovom tehnologijom sam resio problem kod riknutih navoja na luli...
burazer je opasan majstor za motore i slicne naprave pa ima i opasan alat.
garantuje mi da navoj vise nikad nece da rikne!
  • 0
SPARK 10

#9 bomber

bomber
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 276 posts

Postavljeno 21 June 2010 - 09:14 PM

Nije u pitanju jesmo li u Srbiji, na Balkanu ili Azerbejdzanu, vec dali se nesto moze uraditi ili ne.
Za onoga ko ima para , a nema pojma o mehanici naravno da ga je najlakse poslati u prodavnicu.
Doticni problem se odlicno moze rijesiti sa navedenom metodom umetanja takozvane puskice ( da ne bude da to ja samo tvrdim mogu i postaviti link sa drugog foruma gdje ima dugogodisnjih zadovoljnih korisnika )
Takodjer, onaj ko ne zna zavrnuti vijak, na ovako glupim mjestima, ne treba ni da kupuje moment kljuc, vec mu treba zabraniti upotrebu bilo kakvog alata :mrgreen:
Evo jos jedan metod :)
Ocistimo rupu,naguramo unutra loctite za NERASTAVLJIVE spojeve, userafimo polako navojnu sipku M6 i pustimo da se osusi.Nakon toga stavimo celjust, stegnemo je sa maticom na navojnu sipku, i visak sipke odsijecemo. Od sada ce se znaci klijesta skidti odvrtanjem matice, a ne citavog vijka....ista stvar !
Ko ne zna sta je LOCTITE, http://www.loctite.r...-serbia-136.htm
  • 0

#10 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 22 June 2010 - 12:04 AM

Iza nove godine sam se mislio da snimim video za YT na kojem Loctite super lepak ne uspeva da zalepi a) obilato namazan list papira sam za sebe B) moje prste jedan za drugi, ali sam ipak bio preokupiran popravljanjem stvari zbog koje sam i uzeo taj lepak.
  • 0

#11 bomber

bomber
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 276 posts

Postavljeno 22 June 2010 - 09:11 AM

Jako hrabro od tebe da optuzis ovakav brend, i to bas tako , da su gori i od kineza !
Ja bih se ipak koristio logikom i rekao da je u pitanju ili plagijat ili nesto cemu je istekao rok,nepravilno skladistenje itd... sto nije cudno za Balkan, ili nepravilna upotreba, poznato je da super lepci nece da lepe, ako se obilato namaze, jer se stvrdnjavaju u kontaktu s vlagom, a ako je puno lepka , nema dovoljno vlage :) Bitno je gdje se kupuju ovakve stvari, inace toga nema da se nabavi regularno po buvljacima, centrima, pumpama......ja bih to uvijek kupovao u npr SKF radnjama i slicnim specijaliziranim prodavnicama !
Jer da su toliko losi nebi se reklamirali i koristili u avio, aero, i F1 industriji ! Takodjer i kod nas, u iole ozbiljnijim servisima i radionicama cete ih vidjeti na policama!
Trebao si traziti reklamaciju, ako ga nisi kupio od nekog cige u prolazu ;)
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika