Iskrivljeni rotori
#2
Postavljeno 02 June 2010 - 03:50 PM
Nema tu nikakve nauke. ispraviš iskrivljeno. Ako ne može ni da prođe kroz čeljust, onda je za zamenu.Da li neko moze detaljnije da objasni tehniku ispravljanja rotora na disk kocnicama?
#3
Postavljeno 02 June 2010 - 04:12 PM
da li ih skidati sa nable, staviti na nesto ravno, videti dje klacka, obeleziti, uhvatiti u stegu izmedju dva drveta - pa iskriviti kontra
ili
direktno na tocku (bajsu), okrenes tocak, ono ceshne, pa ti za okrenes 180 stepeni, pa krivis.
Valjda sam jasniji?
#4
Postavljeno 02 June 2010 - 04:27 PM
direktno na točku, ali ništa ne okrećeš za 180°Mislio sam na sledece:
da li ih skidati sa nable, staviti na nesto ravno, videti dje klacka, obeleziti, uhvatiti u stegu izmedju dva drveta - pa iskriviti kontra
ili
direktno na tocku (bajsu), okrenes tocak, ono ceshne, pa ti za okrenes 180 stepeni, pa krivis.
Valjda sam jasniji?
postoji alat za tu svrhu.
#6
Postavljeno 02 June 2010 - 07:48 PM
#7
Postavljeno 02 June 2010 - 09:33 PM
Nisam siguran da kriv rotor ulazi u garanciju. Mislim da ni bušna guma ne ulazi takođe.Najlakse je da ga odnesem u Fanatic jer je pod garancijom ali nemam vremena.
Uz to u mojoj prirodi je da sam sve radim ukoliko bar orijentaciono imam predstavu kako ide postupak.
#8
Postavljeno 02 June 2010 - 09:51 PM
...by the way, alat košta 18.09 US$...
2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com
#9
Postavljeno 03 June 2010 - 08:03 AM
Mislim, možeš ti i kombinirkama - srećno
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika