Kompletna restauracija
Started By
Druid
, Mar 21 2010 10:38 AM
18 odgovora na ovu temu
#1
Postavljeno 21 March 2010 - 10:38 AM
Odakle poceti, juce sam kupio konacno biciklu kakvu sam zeleo, za dzabaka pa je sada red da je sredim. Posto je sigurno poprilicno stara interesovalo bi me da joj odradim kompletan servis i od cega se on sastoji, verovatno cu morati da skidam sve a kad to radim mozda i da ofarbam ram pa bih zamolio da mi malo pojasnite oko tog kompletnog servisa.
Dalje, da li treba menjati menjace koje posedujem ili da ostavim ove, sasvim solidno rade, isto pitanje vazi i za sajle !
Zamenio bih ovu traku na guvernalima ali ne znam gde ima da se kupi nova, i zamenio bih ruckice za kocnice, takodje gde bih mogao da nabavim da kupim !
evo par slika da vidite sa cim imam posla, naravno korpu i branik, dinamo i svetla cu poskidati i staviti led svetla.
Dalje, da li treba menjati menjace koje posedujem ili da ostavim ove, sasvim solidno rade, isto pitanje vazi i za sajle !
Zamenio bih ovu traku na guvernalima ali ne znam gde ima da se kupi nova, i zamenio bih ruckice za kocnice, takodje gde bih mogao da nabavim da kupim !
evo par slika da vidite sa cim imam posla, naravno korpu i branik, dinamo i svetla cu poskidati i staviti led svetla.
Potpis
#4
Postavljeno 21 March 2010 - 11:08 AM
Evo, na austrijskom e-bayu imaš osnovne informacije o biciklu (makar model i veličinu guma), pa surfuj još malo, svašta možeš da saznaš. http://cgi.ebay.at/V... ... 26001r1521
Homesick for a place you've never been...
#5
Postavljeno 21 March 2010 - 11:31 AM
Sto se ti ce trake, npr.
http://cikloberza.com/show.php?id=9941
http://cikloberza.com/show.php?id=9948
http://cikloberza.com/show.php?id=9941
http://cikloberza.com/show.php?id=9948
#11
Postavljeno 21 March 2010 - 03:40 PM
Kad bi sve u zivotu gledali kroz vrednost i profit gde bi se zaustavili i sta bi radili? ja da sam hteo tako ja bi za 200 evra evra ugradio plin u auto i vozio se, a ovo sam kupio za 40 evrica a recimo da cu jos 100tinak da dam na njegovo "sredjivanje" ja ako odvozim 300 km godisnje bice dobro a kad vidim koje su cifre specijalki, ipak mislim da vredi sredjivati... ako su gume po 15 evra to je 30, farbanje me nece kostati nista jer cale autofarbar, ovde sam postavio pitanje da mi kazete sta bih jos mogao da zamenim, tj sta treba...NE VREDI GA GA SREDJUJES
gume 2x 15
traga za guvernale 10
zamenicu one gumice na kocnicama one neka budu sve 4 1o evra
i razmisljam se pedale da uzmem neke lepe i voleo bih rucice za kocnice one crne ali nisam ih do sada video nigde...
i sve to ispod 100 evra ce izaci sigurno...
Za moju dusu cisto rekreativno se isplati
p.s. Izvinite na mojim nestrucnim izrazima, razumeli ste me svi
hvala na dosadasnjim informacijama
Potpis
#12
Postavljeno 21 March 2010 - 08:19 PM
Podrzavam u potpunosti, sta cu kada volim matore biciklove i zelja mi je da imam jedan, nadam se da ce da mi naleti nesto.
Ja bih sto manje stvari menjao, nego bih vise doterao ovo sto ima, a ne verujem da je bas u jako losem stanju, barem ne izgleda, ocistis sve, obrises i podmazes, a po potrebi zameni sta se mora zameniti. Ne znam koliko imas iskustva u rasturanju bajsa ali ako imas ili si barem vican takvim zanimacijama, samo napred. Ja bih jedino skinuo taj blatobran, ne vidim cemu sluzi kada je tako kratak.
poz
Ja bih sto manje stvari menjao, nego bih vise doterao ovo sto ima, a ne verujem da je bas u jako losem stanju, barem ne izgleda, ocistis sve, obrises i podmazes, a po potrebi zameni sta se mora zameniti. Ne znam koliko imas iskustva u rasturanju bajsa ali ako imas ili si barem vican takvim zanimacijama, samo napred. Ja bih jedino skinuo taj blatobran, ne vidim cemu sluzi kada je tako kratak.
poz
#14
Postavljeno 24 March 2010 - 07:05 PM
Mali update, stavio sam nove gume, poskidao korpu i blatobran i u subotu ide kod servisera da odradi glave, promeni par stvari, stavi nove kocnice i traku na guvernalama kao i rucice za kocnice kostalo je manje nego sto sam mislio a ispasce to lep bajs
Potpis
#15
Postavljeno 24 March 2010 - 07:38 PM
Bravo, ovo mi se sviđa! =D> Moraću da pokažem ovu rečenicu ćaletu, on je u fazonu kao ovi što su te savetovali da se ne isplati sređivati biciklu.Kad bi sve u zivotu gledali kroz vrednost i profit gde bi se zaustavili i sta bi radili?
Što se tiče restauracije bicikle, ja ću samo da kažem: merak nema cenu. Samo napred.
Pre nego što pustiš jezik u pogon proveri da li ti je mozak uključen
#16
Postavljeno 24 March 2010 - 08:59 PM
Sad lepo otvori temu u Pimp My Bike podforumu, pa kači slike tih promena, da i mi uživamo u restauraciji; a i da vidimo gotov proizvodMali update...
22km u 2012 Cilj: diploma Do kraja: diplomski...
256km u 2011.
1592km u 2010.
1987km u 2009.
256km u 2011.
1592km u 2010.
1987km u 2009.
#19
Postavljeno 03 August 2012 - 09:36 AM
Druid zdravo! Jel bi mogao opet da postavis sve slike (pre i posle) jer su ove izgleda obrisane.
Jako bih voleo da vidim kako je sve to izgledalo jer bih se i ja upustio u jedan takav pohod
Vidim da si ljubitelj starih drumasa bas kao i ja, sada si verovatno iskusniji sto se toga tice, pa ako ti nije tesko poseti moju temu i daj neki savet
http://cikloberza.co...php?f=28&t=6572
Jako bih voleo da vidim kako je sve to izgledalo jer bih se i ja upustio u jedan takav pohod
Vidim da si ljubitelj starih drumasa bas kao i ja, sada si verovatno iskusniji sto se toga tice, pa ako ti nije tesko poseti moju temu i daj neki savet
http://cikloberza.co...php?f=28&t=6572
Zašto ne volim karbon ===> http://www.bustedcarbon.com/
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika