Jump to content


Fotografije

rock shox-recon 351 solo air-koliki max rotor?


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
58 odgovora na ovu temu

#41 nblexel

nblexel
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1137 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 26 February 2010 - 07:10 AM

daa RS je definitivno best buy!
Da ne zaboravim ,da li zaista mora drugacija(deblja 20mm) prednja igla kad se stavlja nesto od ovih jacih i vecih suspenzija?i da li se u tom slucaju moraju menjati i tockovi zbog debljih nabli...i koje su to nable?

- to zavisi od modela amortizera. Jer ovi za fr, trail, dh (a kod novijih modela i oni za xc) imaju te deblje osovine , jer su te mnogo jače i kruće od QR9... naravno ako nabaviš amort sa 20mm osovinom, morao bi da menjaš i nablu/točak, ali sve to se isplati - kažu da se čak i menja osećaj tokom vožnje da je krući prednji deo :)
  • 0
Haro X6

Definition of freeride: Ride and feel free! [Richie Schley]

#42 nomad

nomad
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 723 posts
  • LocationIzrael

Postavljeno 26 February 2010 - 08:09 AM

Prva i najvaznija stvar, koju smo barem Arioth i ja pisali vise puta na forumu je da ram koji je dizajniran za 100mm NIJE za amort od 140mm! (stolegrom bi vec napisao link o tim diskusijama, a meni je lakse da ponovim nego da trazim)
Kome treba amort od 140mm, treba da uzme ram koji je za to dizajniran. Ovo posebno vazi za teze vozace!

Za to postoje dva glavna razloga:

1) Naprezanje materijala - duzi/veci amorti/viljuske vise naprezu ram! Prozivodjac kada dizajnira ram, uzme u obzir koji amorti pasuju, kolika je maksimalna ocekivana tezina vozaca, doda neko koeficijent bezbednosti, i to je to. Tezi vozaci su "blize realnom limitu rama" i sa odgovarajucim amortom. Stavljanje veceg, ne samo ponistava garanciju proizvodjaca, vec dovodi vozaca u stvarnu opasnost (i sam kazes da ti treba za skakanje i slicno).

2) Promena geometrije bicikla - stavljanjem duzeg amorta se menjaju svi uglovi bicikla, visina srednjeg pogona, pomeranje tezista... time se menja (na gore) ponasanje bicikla u krivinama, na uzbrdicama/nizbrdicama, umanjuje se sposobnost upravljanja. Inzenjeri koji dizajniraju ramove nisu kreteni - u principu znaju svoj posao.

Ukratko (kao sto sam vec ranije pisao) - ako ti treba bajk od 140-150mm (a po tvom pisanju, ja bih rekao da ti treba i da bi u njemu uzivao mnogo vise), onda menjaj i ram i amort (ili ceo bajk).

E ako smo to rascistili, moze da se diskutuje o sitnijim detaljima tipa da li je boje uzeti ovaj RS ili onaj ili Fox Talas 32... Iz meni jos uvek ne shvacenih razloga, u Srbiji RS vazi za "dobar" i "pouzdan", dok je Fox u najmanju ruku po strani. Nemam nista lose da kazem za pouzdanost RS-a, nisam imao problema ni sa RSom ni sa Fox-om (dok nisu otisli na prvi periodicni servis - ali to vise govori o kvalitetu servisera ovde; valjda su vasi bolji [-o< ). Medjutim, porediti neke entry level RSove sa Talasom???? #-o Nista ispod Pike-a nije uporedivo sa Talasom 32 (pogotovo sa 15mm osovinom). A sto se tice ponasanja na terenu, ja nisam vozio nista sto se bolje ponasa od Fox-a

Sto se osovina tice, da, 15mm osovina vec postaje standard za XC-AM voznju, dok je za AM pa na gore (agresivnije) 20mm de facto standard, bez obzira na proizvodjaca.
  • 0

#43 dr_kolew

dr_kolew
  • Members
  • PipPip
  • 38 posts

Postavljeno 26 February 2010 - 09:09 AM

WHEELER hornet 25 je u fabrickom u izdanju sa Manitou Minute 1.0 SPV (130 mm-100 mm),a pozadi je i dalje prisutan samo verzaija sa oprugom Manitou swinger SPV 3 way adjust.
E sad ce oneko vreme napred biti gore pomenuti 100mm RS recon 351 solo air,sto je generalno krace od fabricke verzije 30mm,tako da razmisljam u pravcu 130-140mm da nista nece poremetiti cak sta vise sve ce doci na svoje...
ili mozda gresim :? ?
  • 0

#44 nomad

nomad
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 723 posts
  • LocationIzrael

Postavljeno 26 February 2010 - 09:43 AM

Ako je fabricki 100-130, onda slobodno stavljaj 130mm (100mm fiksno) je "neiskoriscavanje" mogucnosti bajka. 140mm je malo problematicnog za nekog od +100kg. Da imas 60 kg, verovatno ne bi bio problem. 150mm bi vec znacajno poremetilo geometriju bicikla, bez obzira na kilazu vozaca.

Talas 32 (2006) model je jos bio od 130mm (90-130). Noviji su presli na 140mm :wink:
  • 0

#45 nblexel

nblexel
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1137 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 26 February 2010 - 09:59 AM

mada ne verujem da taj 1 cantimetar može biti toliko važan i problematičan?
  • 0
Haro X6

Definition of freeride: Ride and feel free! [Richie Schley]

#46 mouse

mouse
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 420 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 26 February 2010 - 10:07 AM

mada ne verujem da taj 1 cantimetar može biti toliko važan i problematičan?

Taj jedan NE (sa 130mm na 140mm) ali opet postoji ono: jedan, po jedan, po jedan.... da ne dođe do 160mm :mrgreen:
  • 0

#47 stolegrom

stolegrom
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts

Postavljeno 26 February 2010 - 10:40 AM

(stolegrom bi vec napisao link o tim diskusijama, a meni je lakse da ponovim nego da trazim)


Mislis na ovo? http://www.cikloberz... ... m&start=15

:D

Iz meni jos uvek ne shvacenih razloga, u Srbiji RS vazi za "dobar" i "pouzdan", dok je Fox u najmanju ruku po strani.


Znaju ljudi da Fox valja, samo ih vise zasvrbi po dzepu. #-o
  • 0

#48 marko035

marko035
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 991 posts
  • LocationJagodina

Postavljeno 26 February 2010 - 01:47 PM

Iz meni jos uvek ne shvacenih razloga, u Srbiji RS vazi za "dobar" i "pouzdan", dok je Fox u najmanju ruku po strani.


Mislim da sve vise ljudi vozi Fox sto zbog popularnosti i prestiza a manje iz stavarne potrebe(profesionalci).Kako su Rs i Fox oba iz Usa i oba se drze dobro na tamosnjem (verovatno najzahtevnijem trzistu) to znaci da su dobri ma i vise nego dobri.Mislim da je cenovna razlika izmedju Rs(Reba,Sid) i Fox 32RL© prevelika (ovo vazi i za Fox-Manitou).Jednostavno ne nudi Fox toliko bolju suspenziju kolika je razlika u ceni,bar je to moje misljenje.Naravno ako mi u buducnosti naleti neka 'lija' to ne znaci da cu da je odbijem :wink: .Servis Foxa je cesci,skuplji sto u kombinaciji sa razlikom u ceni za prosecnog-rekreativca-entuzijastu moze da znaci kap u prepunoj cashi(praznom novcaniku #-o )ne samo u Srbiji vec i u zemljama sa vecim primanjima.Naravno ima i ona strana koja je debilna a to je:Vidi brate imam Fox a sta kazes?.A vila vapi za servisom a njemu se ne daje novac da joj vrati punu funkciju i odziv :?
  • 0

#49 mouse

mouse
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 420 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 26 February 2010 - 02:04 PM

...Naravno ima i ona strana koja je debilna a to je:Vidi brate imam Fox a sta kazes?.A vila vapi za servisom a njemu se ne daje novac da joj vrati punu funkciju i odziv :?

True... :(
Nego...šta beše tema ovde? :roll: :-k
  • 0

#50 marko035

marko035
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 991 posts
  • LocationJagodina

Postavljeno 26 February 2010 - 02:21 PM

True... :(
Nego...šta beše tema ovde? :roll: :-k


Ovde bese tema Rs Revelation +90-100kg+ zesca voznja i skokovi= Ne,razmisljati o Rs Pike-u ili nekom njegovom ekvivalentu kod ostalih proizvodjaca naravno sve to do nekih 130-140mm bez naknadnog dodavanja 1cm-2cm-3cm itd.

:roll: :roll: :roll:
  • 0

#51 dr_kolew

dr_kolew
  • Members
  • PipPip
  • 38 posts

Postavljeno 26 February 2010 - 02:42 PM

A RECIMO fox fox talas 32 rl?
  • 0

#52 gilgames

gilgames
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 805 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 26 February 2010 - 03:55 PM

Iz meni jos uvek ne shvacenih razloga, u Srbiji RS vazi za "dobar" i "pouzdan", dok je Fox u najmanju ruku po strani.


Mislim da sve vise ljudi vozi Fox sto zbog popularnosti i prestiza a manje iz stavarne potrebe(profesionalci).Kako su Rs i Fox oba iz Usa i oba se drze dobro na tamosnjem (verovatno najzahtevnijem trzistu) to znaci da su dobri ma i vise nego dobri.Mislim da je cenovna razlika izmedju Rs(Reba,Sid) i Fox 32RL© prevelika (ovo vazi i za Fox-Manitou). Jednostavno ne nudi Fox toliko bolju suspenziju kolika je razlika u ceni,bar je to moje misljenje.Naravno ako mi u buducnosti naleti neka 'lija' to ne znaci da cu da je odbijem :wink: .Servis Foxa je cesci,skuplji sto u kombinaciji sa razlikom u ceni za prosecnog-rekreativca-entuzijastu moze da znaci kap u prepunoj cashi(praznom novcaniku #-o )ne samo u Srbiji vec i u zemljama sa vecim primanjima.Naravno ima i ona strana koja je debilna a to je:Vidi brate imam Fox a sta kazes?.A vila vapi za servisom a njemu se ne daje novac da joj vrati punu funkciju i odziv :?


Apsolutno se slazem i podrzavam gore napisano.
  • 0

#53 dr_kolew

dr_kolew
  • Members
  • PipPip
  • 38 posts

Postavljeno 26 February 2010 - 04:22 PM

A RECIMO fox fox talas 32 rl?
mislim na nekoriscenu-citaj NOVU upola cene ?vredi ili ne???
  • 0

#54 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 26 February 2010 - 04:36 PM

Jednostavno ne nudi Fox toliko bolju suspenziju kolika je razlika u ceni,bar je to moje misljenje.

Neću se složiti sa ovime. Ne dopada mi se kako radi RS a Manitou ima samo Absolut platformu koja radi kako treba, mada sam već osetio jednu vilu koja mi se ne sviđa kako radi: radi kao kada na F32 RLC zategneš kompresiju. Fox radi izuzetno fluidno i linearno. Na terralogic platformi, kada se naduva kako treba i kada se X knob podesi kako treba vila radi perfektno. Manitou SPV ne može ni da prismrdi. Oni koji su vozili Specialized Epic sa novijom Brain platformom (brain sa podešavanjem) mogu da osete kako radi isti taj terralogic. RS pravi veliki raspon vila i po mom mišljenju nemaju više neki kvalitet najjačih serija. Fox sa druge strane nema low budget serije. Sve što prave je za vrhunski sport i samo je pitanje koji model kome odgovara. Nekome ne treba compression pa uzme RL. Nekoga mrzi da zaključava vilu pa uzme X. Nekom ne treba ni lockout pa vozi R koji se, doduše više ne pravi, kao ni RLT.
Jedino što mogu da čujem za Fox-a kao CONS je da je težak. Servis mora da se radi povremeno, jer ulje u vožnji svakako gubi viskozitet a to nije problem samo kod lije nego kod SVIH. Novi RS Sid-ovi imaju problem da jako brzo dobiju lufta. (nisam ih vozio, ali vidim previše Sid-ova sa luftom).
  • 0

#55 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 26 February 2010 - 04:48 PM

@marko035
još jedna VELIKA STVAR:
centar MTB-a nije USA, nego EU!

Ameri koji se takmiče u USA i osvajaju kupove, dođu u evropu i ovde ih oderu juniuri i anderi.
  • 0

#56 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 26 February 2010 - 07:02 PM

Ne radi se ovde samo o Fox-u, vec o GENERALNO enormnom poskupljenju delova u biciklizmu. Pogledajte cene ramova, viljuski, raznih kompleta ( XX recimo pa nanize )...Ko je uopste spreman ( osim doniranih takmicara i onih koji BAS imaju para ) da "baci" vise hiljada eur za takvo nesto? Trka ko ce da napravi "eroticnije", lepse, od sto redjih i skupljih materijala je odavno na sceni, a kako se dokazalo da svaka roba ima svog kupca - na zapadu - ovome nece biti kraja.
A mi odavde budimo realni - koliko bi bilo egzoticnih delova i delica ( ajde delica bi se i naslo ) da nema "BLACK MARKET" scene? Koliko ima Fox-ova u Srbiji? A koliko ih je regularno kupljeno?
Koliko je nas spremno da kupi Genius-a od 4500 eur sa fiskalnim racunom?
Stavite na papir zelje, pogledajte koliko bi to kostalo regularno - pa onda bacite pogled na konto ili u novcanik...
Stvar je ukusa i navike kako sta radi i kako se sta ponasa u voznji, naravno svako svakog moze ubedjivati da bas njegovo radi "do jaja", ali onog trenutka kada bi se prekinuo lanac "dostave" robe po visestruko nizim cenama - koliko bi vredelo ubedjivati nekoga da su recimo DT amorti "vrh" i da treba da za karbonsku varijantu odvoji pisljivih 900 i kusur eur...
Mislim da ste i svi vi svedoci da su se stvari u biciklizmu odavno "otrgle" kontroli i normalnim vrednostima. Ne u 100% slucajeva, ali u dobranom delu da. Od nekadasnjih postulata da se pravi nesto sto traje dugo i konstantno, da je sigurno u ekstremnim uslovima, doslo se do sarenisa, istanjivanja svega i svacega - i naravno vise nego ikad "recall" varijanti...na nekom uvek mora da se "prelomi koplje"...
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#57 gilgames

gilgames
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 805 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 26 February 2010 - 07:29 PM

Stvar je ukusa i navike kako sta radi i kako se sta ponasa u voznji..


Najveca istina.

Mislim da ste i svi vi svedoci da su se stvari u biciklizmu odavno "otrgle" kontroli i normalnim vrednostima


O da. Mada mislim da su na zapadu mnogo vise zastranili i otrgli se kontroli sto se tice svrhe postojanja i, naravno cene pojedinih delova.


Mada kod nas, barem, mislim da je black market glavni krivac. Niska cena i relativno dobra dostupnost delova visoke klase automatski podize standarde. Zasto kupiti regularni xt ili slx, kada za te pare moze da se nadje xtr. I ako su mnogima realne potrebe najvise na xt nivou (mada odgovorno tvrdim da bi 95% vozilo i koristilo slx bez problema) tezi se ka necemu mnogo nerealnijem (xtr, x0, karbon ono karbon ovo...). Prateci par americkih foruma zacudio sam se koliko su ljudi realniji u procenjivanju svojih potreba. Mnogi voze lx, slx, deore..
  • 0

#58 marko035

marko035
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 991 posts
  • LocationJagodina

Postavljeno 26 February 2010 - 08:49 PM

centar MTB-a nije USA, nego EU!


Moje misljenje se pre svega odnosilo na Americko trziste kao veliko,zahtevno i takvo da ne tolerise nekvalitet ,a sto se tiche rezultata u sportu verovatno si u pravu (ne pratim bas )Absalon je u vrhu i Francuz je i to je dovoljno bar za Xc.Moje misljenje se jednostavno odnosilo na cenovnu razliku vila koje rekreativac oseca i te kako po novcaniku a ne oseca u voznji i skupljem tj jeftinijem servisu ove ili one vile.Sve to sto si naveo se desava u profi sportu ali Sid ce malo teze da dobije luft kod mene npr nego kod tebe jer ga ti vise vozis.Ovde smo da savetima nadjemo neki balans u opremi i delovima tako da svako prodje ok cenovno i kvalitativno.Ja da imam xxxx eura uzeo bi neku azdaju ali kad izadjem iz maste 200 i 300e za amort nije svejedno dati ,100e razlike je ceo XT ili Slx pogon.
  • 0

#59 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 26 February 2010 - 11:37 PM

20% ljudi koristi slabu/srednju klasu delova
72% ljudi koristi srednju/visoku klasu delova
8% ljudi koristi extra visoku klasu delova

Svi se mi ovde prepucavamo dali je RS, FOX ili Manitou bolju kad op prc najveci profit od izradu suspenizje ima SR Suntour. Da onaj Suntour shit koji dolazi sa Japana, Malezije, Tunguzije Meseca i Saturna. Znam da jedan S-zed Epic radi perfektno ali koliko nas ovde je spreman da ubaci saku u dzep da ga kupi. 1-2-3 maksimum od nekoliko hiljada registriranih. FOX je trenutno mozda najbolje resenje za onu extra visoku klasu. U srednju klasu RS dominira sa Tora, Recon Reba vilama. Plus FOX nema odgovor na Domain/Totem serije. Jos se vode na misao da i 160mm radi kako treba. Ja nekazem da ne radi ali nekim ljudima treba i 180mm. FOX generalno se nalazi samo na bajkovima od 2000e pa navise. Manitou je pdavno odsvirao svoje. Veoma slab marketing, nekvalitetne/teske vile na koje nema previse stelovanja(cast na izuzetcima). Marzocchi je tako neozbiljna firma(koga interesuje mogu na PP da mu objasnim zasto) koja iz godine u godinu ide sve dole i dole. Magura je super ali neznanje kupaca i nemanje servisa radi svoje. RST/SR Suntour rade neki pokusaj da udju u srednju klasu ali ovi dinosaurusi koji se vec nalaze tamo ne daju svoje mesto. DT radi super dosta stelovanja, izradjuje vile od odlicnih materijala ali preskupo covece. Cak i za vlasnika FOX fabrike. X-fusion/BOS jos nisu jako dokazane da bi narod imao poverenje u njih. I zam sam kraj ostaju FOX i RS. RS-a ima svude. I za amatere/ciste rekreativce sa Dart 1 do profi vozace koji bi potrazili Totem/Boxxer WC/ SID XX. I za sam kraj Lija. Radi perfektno. Dizajn super ali skupo. Nedostupno za mnoge

Cela prica je istumacena kada bi se amortizer kupovao u radnju i za njega dobijo fiskalni racun. Ne pricam za one leva ruka desni dzep proizvode.

A sad ko nije lepo shvatijo celu poruku neka se vrati na ona prva tri reda iste
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika