CAPRIOLO 2007
Started By
arioth
, Mar 18 2007 10:55 PM
33 replies to this topic
#1
Posted 18 March 2007 - 10:55 PM
pozdrav svima.kako vidim na zvanicnom sajtu pocela prodaja bicikle za sezonu 07.meni palo oko na Spider-a x9.ful carbon + odlicna oprema na njemu.i mislim da ce biti voko 1000e ako ne i vise.pa ukoliko neko zna cene za nove modele(cross country 2007) neka pise ovde, posto nemaju na zvanicni sajt
#2
Posted 18 March 2007 - 11:49 PM
Čoveče, još će rogonja postati brand
E, a kako rastumačiti quando nable na ovakvim bajkovima? Uštedi gde možeš, ili je i to postalo kvalitetno u međuvremenu?
E, a kako rastumačiti quando nable na ovakvim bajkovima? Uštedi gde možeš, ili je i to postalo kvalitetno u međuvremenu?
#4
Posted 19 March 2007 - 08:31 AM
Još jedan kapitalac Mene zato uvek oduševe ljudi koji krenu da se preganjaju oko težine bajka, bre ljudi, jel' znate da sam ja bez bajka težak k'o vi s bajkom, pa se opet kotrljam?
#6
Posted 19 March 2007 - 08:48 AM
covece pa x9 nema quando glave.koliko ja citam to je shimano.a dali ce postati brand to ce vreme da kaze.ukoliko strpaju cene za najbolje modele u blizini cene svetskih brand-va tesko ce im ici.pa ljudi ovih prostora uvek ali uvek se nesto premisljaju kada je rec o domacim proizvoda.platili bi mozda i 300e vise za bajk sa istom opremom(scott,giant,gt,specialized itd) ali ne bi kupili capriolo.mora se dati sansa capriolu.ipak su oni novi u biznisu bajkova.a kako vidim njihova serija cc2007 ne otskace od drugih proizvodjaca
#7
Posted 19 March 2007 - 07:02 PM
Pa sad... previše im se bajkova raspalo u rekreativnoj eksploataciji da bi ljudi mirne duše prihvatili 'isto to, samo 10x skuplje'. Videćemo kako bude išao izvoz.
#8
Posted 19 March 2007 - 07:50 PM
Licno, ram mi se bas nesto ne svidja kako izgleda, a pravi se na Taiwanu, sto ne znaci da nije dobar.
Dalje, bas me zanima zasto im se model zove Xt? Verovatno zbog zadnjeg menjaca, ostalo je deore a glave - nable su jos slabije klase, Generalno, na ovom bajsu nema nikakve specijalne egzotike. Sa X9 je gotovo identicna situacija, X9 je samo zadnji menjac...
Ali, sto se tice domacih firmi, Capriolo je ovim potezom presao i u recimo nesto visu klasu proizvodnje ili pakovanja kako god.
Ostaje da se vidi da li je ram dovoljno kvalitetan da izdrzi ono za sta je i namenjen.
Dalje, bas me zanima zasto im se model zove Xt? Verovatno zbog zadnjeg menjaca, ostalo je deore a glave - nable su jos slabije klase, Generalno, na ovom bajsu nema nikakve specijalne egzotike. Sa X9 je gotovo identicna situacija, X9 je samo zadnji menjac...
Ali, sto se tice domacih firmi, Capriolo je ovim potezom presao i u recimo nesto visu klasu proizvodnje ili pakovanja kako god.
Ostaje da se vidi da li je ram dovoljno kvalitetan da izdrzi ono za sta je i namenjen.
MTB do groba a i posle...
#9
Posted 20 March 2007 - 08:56 AM
U nedelju 18.03. sam imao priliku da drndam trenutno koliko znam jedinog sklopljenog, i ja sam oduševljen! Ram sa krupno pletenim carbonom izgleda moćno i jako! Ovaj nije bio serijski pakovan i ima SID team, XTR 2007 točkove, juicu 7 diskove, Truvativ team(čini mi se) šticnu, lulu, volan, 990 kasetu.... Bike je strava, i ako bude postojala mogućnost da jeftinije dobiujem ram voziću ga na trkama! Ima u veličini 19'' i 21''!
Inače prave se na Tajvanu, konstrukcija je delo našeg inženjera i po meni ne zaostaje za svetskim carbon ramovima. Ja sam video model sa crvenim nalepnicama a treba da stignu sa srebrnim i mislim da će izgledati super!
Inače prave se na Tajvanu, konstrukcija je delo našeg inženjera i po meni ne zaostaje za svetskim carbon ramovima. Ja sam video model sa crvenim nalepnicama a treba da stignu sa srebrnim i mislim da će izgledati super!
#10
Posted 20 March 2007 - 04:54 PM
Preteče me. Danas sam bio do Resavske i video da ih još nema, bilo čega od tih domaćih 'visoke klase'.
#11
Posted 20 March 2007 - 05:29 PM
To sto je Nemanja video je upravo ono sto ovde fali:
Custom made bikes, ili ti udjes u radnju i kazes ili doneses specifikaciju, oni ti kazu: moze, nema problema, to ce vas kostati...
Dakle, na zapadu je ovo gotovo i najcesci vid kupovine bicikla.
Najgore je kada nesto kupis, pa onda krenes u upgrade, tako bicikl izadje i najskuplje.
Predpostavljam da je ram sasvim korektan, licno mi se ne dopada kako su spojevi cevi odradjeni.
I jos nam fali podatak o tezini ovog prvog Srpkog karbonca
Custom made bikes, ili ti udjes u radnju i kazes ili doneses specifikaciju, oni ti kazu: moze, nema problema, to ce vas kostati...
Dakle, na zapadu je ovo gotovo i najcesci vid kupovine bicikla.
Najgore je kada nesto kupis, pa onda krenes u upgrade, tako bicikl izadje i najskuplje.
Predpostavljam da je ram sasvim korektan, licno mi se ne dopada kako su spojevi cevi odradjeni.
I jos nam fali podatak o tezini ovog prvog Srpkog karbonca
MTB do groba a i posle...
#14
Posted 20 March 2007 - 09:01 PM
Pridruzujem se zeljama, uvek je pohvalno kada se vidi inicijativa i teznja da se stvori brend koji nece biti poznat samo u Srbiji, vec i mnogo sire.
P.s. Capriolo ce imati svoj stand na sajmu automobila, pa ce se tamo sigurno videti svi noviteti pa i ovaj karbonski.
P.s. Capriolo ce imati svoj stand na sajmu automobila, pa ce se tamo sigurno videti svi noviteti pa i ovaj karbonski.
MTB do groba a i posle...
#15
Posted 21 March 2007 - 09:18 AM
kad smo kod capriolo-a, jel neko zna kolko kosta ram GIANT XTC i ROCK SHOX TORA u njihovim radnjama
Ako se sećam, ram je oko 25 hiljada.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users