Unutrasnje gume ???
#1
Postavljeno 21 July 2009 - 09:49 AM
#2
Postavljeno 21 July 2009 - 11:29 AM
#3
Postavljeno 21 July 2009 - 12:04 PM
Možeš i konvertovati felnu u tubeless pa sa sealant-om osiguraš
http://www.cikloberz...how.php?id=7362
#4
Postavljeno 21 July 2009 - 12:34 PM
#6
Postavljeno 21 July 2009 - 04:16 PM
nisu ni te lošeoke hvala ! kupio sam pre dve nedelje neku trax bila oko 300din
#7
Postavljeno 21 July 2009 - 08:22 PM
e sad me interesuje da li treba krpljenje i spoljnje gume da se odradi (ne znam do kakvog ostecenja se tolerise ???)za dva dana dve gume a u qrac !!!
#8
Postavljeno 21 July 2009 - 08:33 PM
Bilo bi pametno da skrpiš i spoljnu. Nikad se ne zna da li će se proširiti i najmanja rupica usled nekog jačeg kočenja...danas sam takoreci bio prisiljen da kupim dva para unutrasjih guma !!! naisao sam na nesto gadno i puce mi odma prednja guma sreca sto nisam isao brzo !
e sad me interesuje da li treba krpljenje i spoljnje gume da se odradi (ne znam do kakvog ostecenja se tolerise ???)za dva dana dve gume a u qrac !!!
#10
Postavljeno 22 July 2009 - 09:44 AM
Mislim da će te vulkanizer odrati ko vola...jel to moze svaki vulkanizer ???
Bolje stavi flekicu, ja sam to radio par puta i nikada me nije izneverilo.
#11
Postavljeno 22 July 2009 - 09:51 AM
#12
Postavljeno 23 July 2009 - 01:16 AM
pa nisam znao da se tako moze krpiti spoljasnja guma a sto se tice velicine rupe flekica je moze zakrpiti !Nisi naveo kolika je rupa na gumi, ali ako je prevelika za flekicu k'o što reče Gamzzy, možeš obaviti klasično lepljenje u sopstvenoj režiji, tako što ćeš parče neke starije neupotrebljive unutrašnje gume LEPO zalepiti na unutrašnji deo spoljašnje gume (ošmirglaš, očistiš, zalepiš). Nadam se da te nisam zbunio objašnjenjem...
znaci onda samo da obicno zakrpim tu spoljasnju gumu ??
#13
Postavljeno 23 July 2009 - 05:50 AM
#15
Postavljeno 02 November 2010 - 04:53 PM
Imam dva problema, samobušenje i krpljenje. Vozim godinu dana ovu kombinaciju, Kenda Kwick Roller 1.25 i neke isto Kenda unutrašnje sa prestom. Pre par dana sam imao prvi defekt. Skinem zadnju, ono rupica ali nije probušeno nečim već se otvorilo samo od sebe, i nađem još sedam takvih rupica koje još ne puštaju ali samo što se skroz ne otvore. Skinem onda i prednju da proverim, kad ono isto par rupica i kako sam naduvao, čim se malo rasteglilo jedna se otvori. Jel su jednostavno gume loše ili nešto to uzrokuje? Svašta mi pada na pamet pa ne znam. Spoljna je iznutra ok, čista, zaštita za felnu ok. Mislio sam kamenčići možda što se zaglavljuju u spoljnu, ali rupice nisu po gaznoj površini već je većina po bočnoj strani. A i od skoro baš sam nabavio pumpu s manomatrom pa pumpam na pet bara, do sada sam odoka, možda 3-4, ali ako je pristisak problem onda mis'im... Šta god da je, sad mi trebaju nove gume. Na ovima je i poprečni sastav očaj, samo što se ne otvori. Ima li nešto kvalitetnije da se nađe od tih tankih? Ili da uzmem bilo šta od jeftinijih, Rubena/Camel/Deestone, sve je to slična cena. Opet Kendu neću sigurno. I koja veličina od onih sa razlomkom mi pasuje?
Druga stvar je što mi lepljenje nije uspelo pa ne znam jel sam ja nešto zeznuo ili ovaj žuti UFO pijačni lepak ništa ne valja? Čim budem išao do ZR uzeću Tip Top komplet, ali moram i sad nekako okrpiti. Koliko vremenski čekate da se lepak osuši?
#16
Postavljeno 02 November 2010 - 06:38 PM
#17
Postavljeno 02 November 2010 - 10:35 PM
Može li neko da mi kaže samo za veličinu, one s razlomkom, šta mi odgovara za 1.25? I šta znače one A/V D/V F/V oznake?!
#18
Postavljeno 02 November 2010 - 10:43 PM
Auto valve, dunlop valve, french valve (presta).
#19
Postavljeno 02 November 2010 - 10:49 PM
A ovo za širinu znam za decimalne, nego sam mislo na one recimo 1 3/8... i to. Koji razlomak bi mi pasovao ? Mada verovatno ću videti na licu mesta širinu odoka, al aj da pitam pa da znam.
#20
Postavljeno 02 November 2010 - 10:56 PM
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika