Jump to content


Fotografije
- - - - -

capriolo iguana sta mislite?


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
15 odgovora na ovu temu

#1 vasa

vasa
  • Members
  • 3 posts

Postavljeno 31 January 2007 - 11:49 PM

da li vredi dati 35000 za ovaj bike ili uzeti neki polovnjak????meni je neophodno da ima zadnji amortizer da bi izbegao bolove u preponama od dugih voznji...evo i link sa svim podacima o njemu posto ja veze nemam o kvalitetu ovih komponenti neka mi neko kose razume kaze par reci.hvalahttp://www.capriolo....ion&bike=iguana
  • 0

#2 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3830 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 01 February 2007 - 12:14 AM

odgovor oko bajka cu prepustiti nekom drugom.
a sto se tice bola u preponama, mislim da to nije zbog nedostatka zadnjeg amortizera nego zbog sedista koje verovatno ne odgovara tvojoj zadnjici ili ako do sada nisi vozio duge voznje onda hoce da se javi bol.

Po kom terenu obicno vozis? Koliko otprilike traju duze voznje?

Poz
  • 0

#3 vasa

vasa
  • Members
  • 3 posts

Postavljeno 01 February 2007 - 12:21 AM

reci slobodno svoje misljenje.vozim ceo bulevar kralja aleksandra-cara dusana-kejom do ade i nazad.ponekad odem do avale...ipak mislim da jeste bol od nedostatka amortizera osecam kad naletim na rupu...
  • 0

#4 Hari

Hari
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1921 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 01 February 2007 - 12:24 AM

NE UZIMAJ :!: Kad sav video cenu umalo nisam pao sa stolice :wink: Za 35000 mozes da biras polovnjaka i da ti ostane. Bajs od delova maltene nema nista da valja, ali za krace rekreativne potrebe po asvaltu sasvim zadovoljava (izuzev cene).

Bajs sa oba amortizera nije za duge voznje po asvaltu vec za offroad.
Ako spadas u grupu rekreativaca koja vozi duge voznje po asvaltu, moja preporuka bi bila neki trecking ili hibrid da pazaris.
  • 0

#5 random

random
  • Members
  • PipPip
  • 36 posts

Postavljeno 01 February 2007 - 12:40 AM

Polovnjak. Sto se tice bolova u preponama tu je pr svega potrebno dobro sediste, a zadnji amortizer pomaze samo ako je u pitanju neravan teren, a ovi delovi nisu za te uslove. Ne pise koja je zadnja suspenzija, a znajuci Capriolo, vrlo je moguce da je neka shnj klase, a takve dobijaju luft, pa bicikl postaje nestabilan. Pogon kineski, mehanika iz najnizih Shimano klasa, koja nije za nesto ozbiljnije od rekreativnih voznji po bic. stazama (a za to full suspension bajk nije potreban), najjeftiniji Shimano mehanicki diskovi, itd, itd...
Sve u svemu za 400 evra bezobrazluk. Po pravilu za iznose vece od negde 200 evra se visestruko isplati uzeti polovnjak. Imaju kvalitetnije delove koji duze traju, izdrzljiviji su (manje se kvare) i preciznije rade (menjaci ne zapinju pri prebacivanju, osovina pogona ne dobija zazor, viljuska ne dobija tek tako luft).
Posto si rekao da se ne razumes u delove, pogledaj malo po biciklistickim forumima slicne teme, da vidis sta valja, sta ne valja, pa onda pogledaj biciklisticke berze. Za 400 evra van sezone moze da se nadje bas dobar bicikl (i full suspension ako treba), koji moze maltene da se koristi i u takmicarske svrhe. Razmotri i namenu, tj. po kakvom terenu ces da vozis (ako ne vozis jaci offroad, ne treba ti full suspension). To je otprilike to za pocetak.
Pozdrav, :)
edit: Dok sam pisao ovo tu se pojavilo nekoliko odgovora, izmedju ostalog i kuda vozis, i ovo za rupe. Nece od par truckanja da bole prepone (osim ako ih ima mnogo pa trucka stalno), vec od neodgovarajuceg sedista, koje pritiska tu regiju i ne omogucava cirkulaciju. Posto uglavnom vozis po asfaltu, zadnji amort ti definitivno ne treba, a treking ili hibrid bi mogli da dodju u obzir, mada ponuda nije kao za mauntin bajkove.
400 evra za ovako nesto je dranje, s obzirom na dobru ponudu kvalitetnih polovnjaka (cak su obicno i uslovi garancije bolji kod vecih prodavaca polovnjaka, nego kod Capriola i Planeta).
  • 0

#6 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3830 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 01 February 2007 - 12:44 AM

hmm. nebih se bas slozio da je bol zbog nedostatka amorta. Ali naravno sa zadnjim amortizerom voznja ce biti dosta udobnija nego bez.

a iguana jeste malo skupa. Na slici izgleda odlicno. Ako sam dobro video radi se o osmofazu, a oni su pregazeni jos odavno... Mozda neko sa foruma ima iskustva sa ovim bajkom pa ce ti dati vise informacija.
  • 0

#7 petza

petza
  • Members
  • PipPip
  • 44 posts

Postavljeno 01 February 2007 - 01:04 AM

Preporucite neko dobro sediste ali za neke mnormalne pare! I kako da odaberem sediste da mi odgovara i da bude udobno?
  • 0

#8 Hari

Hari
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1921 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 01 February 2007 - 01:28 AM

http://www.cikloberz...topic.php?t=298

Usput bi preporucio flite titanijum i fizik nisene koja su fenomenalna sedista, a mogu se naci po servisima gde prodaju polovnjake za pristojnu kintu.
  • 0

#9 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3830 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 01 February 2007 - 01:37 AM

Sa sedistem je uvek zaebano. Ne odgovara svakom isto sediste. Kada jednom nadjes sediste koje ti odgovara ne ispustaj ga vise iz ruku.
Generalno za kvalitetna sedista vaze Selle Italia, San Marco,..
Cena sedista govori o kvalitetu presvlake, materijala, brenda ali ne garantuje da ce ti to sediste biti i udobno.

Generalno treba izbegavati previse mekana sedista, jer ce to sediste jos vise da zulja jer zadnjica propadne u njega. Kada sedimo na bajku tezina treba da ide preko one dve koske u zadnjici na sediste. Ukoliko je sediste mekano onda ce ono da vrsi pritisak na vecu povrsinu jer glavni oslonac propadne u samo sediste.

Probaj sledeci metod. Sednes u pesak. Kada ustanes ostace ocrtane dva udubljenja od svakog guza. Uzmes centimetar i izmeris rastojanje izmedju dve najnize tacke, sto je ustvari rastojanje izmedju one dve koske na kojima sedimo. E sad pri kupovini sedista neka ti dobijena sirina bude orijentir.

Treba napomenuti da i pozicija sedista moze da utice na udobnost. Po pravilu sediste bi trebalo biti paralelno sa asfaltom, kako nebi dodatno opterecivali kicmu pri voznji.
  • 0

#10 sogli

sogli
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 403 posts
  • LocationGornji Milanovac

Postavljeno 01 February 2007 - 07:23 AM

Za mnogo para,maaaaalo muzike , skoro nista.Mnogo skup bajs,a oprema nula.Mozes da odes do Dorcola u Planet, bio sam pre neki dan i imaju zaista dobrih scott treking bajkova sa pristojnom opremom i cenom od 20 pa do 30 hiljada,imaju cak i amortizovanu sticnu sto mislim da je za tebe najbolje resenje.
  • 0
Nemanja Glisic

#11 vasa

vasa
  • Members
  • 3 posts

Postavljeno 01 February 2007 - 10:17 AM

definitivno cu uzeti bajs sa zadnjim amortizerom jer sam se napatio od truckanja i nazovi staza...e sad kazite mi kako da znam koji je polovan bajs dobar i kako da znam da ga neko nije izakao pre mene?svako ko prodaje polovnjaka slagace me sta god da ga pitam...
  • 0

#12 vstojnic

vstojnic
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 343 posts
  • LocationSmederevo

Postavljeno 01 February 2007 - 10:57 AM

Posto vozim full suspension bajkove ceo zivot, uglavnom DH i FR masine, mogu ti reci par caka da vidis da li je ram u dobrom stanju.
Treba obratiti paznju na sve pivote, ma koliko ih bilo, i varove oko istih jer se desava da ti ramovi bas na ovim mestima popustaju.
Uglavnom testiras tako sto kad sednes na bajs, ubacis u malo nizu brzinu otprilike trecu, i onda napinjes na pedale i gledas koliko se sasija uvija. Ako se puno uvija, probaj da stegnes pivote kljucem jer se desava da se malo odviju u voznji.
Ako se i posle toga bicikl previse uvija kada napnes na pedalu, to znaci da su pivoti osteceni(istroseni lezajevi).Takodje proveri biksne na amortizeru, tj. obrati paznju da li amotizer "radi" oko svojih osovinica koje ga drze.
Sve to propada od maltretiranja bicikle. Naravno biksne se mogu zamentiti, ali to je posao koji zahteva odlazak kod strugara. Ukoliko amortizer osciluje u samom ramu a ne u biksni, za to vec treba vise truda da se to ispravi, a u vecini slucajeva ne moze se nista uraditi.
Toliko o tome, ostali delovi na bajsu su zamenljivi pa ne bih o tome diskutovao.
  • 0
Postavljena slika
Postavljena slika
Postavljena slika

#13 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 01 February 2007 - 09:45 PM

Da li je dovoljno pogledati recimo samo ovog "polovnjaka" od 450 eur i vise ne pitati za Iguane i sl. delovi su:
amortizer RST Omega AIR ( 2006 ) vazduh-ulje, Lock-Out, Alu
vrat, težina oko 1800g, najjači model RST-a za 2006. 100mm hoda.
- točkovi sa Ambrosio bandašima i Deore XT crnim nablama, gume
Maxis
- pogon Deore XT -batak ( octalinc - hollowtec )
- šifteri i ručice kočnica Deore XT DCL ( shamaraljke )
- prednji i zadnji menjač Deore XT
- kočnice Deore XT - v-brake...
Sta reci...

Attached Thumbnails

  • polovnjak1.jpg

  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#14 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 02 February 2007 - 12:03 AM

Toliko o tome, ostali delovi na bajsu su zamenljivi pa ne bih o tome diskutovao.


Da, ali nije ni štos dati pare za bicikl pa još toliko za delove.

Kako ja to vidim,

Amortizer, prednji: što manje oštećenja na njemu, to bolje (sitne ogrebotine po farbi se ne računaju). Da mu se nogice ne klimaju u telu; da nema lufta pri sabijanju.

Klješta kočnica: da im se šrafovi & c koji drže paknove nisu usekli u telo (viđao na jeftinijim modelima)

Zupčanici bilo gde: da nisu istrošeni i istegnuti. Hint - što više liče na cirkular a manje na zupčanik, to gore.

Srednji pogon - bez ikakvog lufta u patronu (uhvati za obe kurble pa probaj da ih razglaviš)

Točkovi - da nisu olupani; da im zidovi nisu izjedeni od paknova (konkavni). Pomaže i da su balansirani :)

Menjači: da RADE kako treba (poželjno da nemaju tragove padova na sebi mada su lake ogrebotine podnošljive) . Sedneš na bicikl, odvozaš tri kruga, šaltaš, šaltaš, šaltaš... ako je sve u redu, dobro. Ako nije, daj 'majstoru' da došteluje. Ako ni tad ne valja, neka, hvala. Možda zeza menjač, možda lanac, možda šalteri, možda kaseta...


PS Mišo, vidim da ovaj RST amort pominješ u pozitivnom svetlu. Jel' to u skladu s onim da postaju ozbiljna firma?
  • 0

#15 vstojnic

vstojnic
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 343 posts
  • LocationSmederevo

Postavljeno 02 February 2007 - 06:45 AM

Pa ja sam podrazumevao da se to ostalo zna , koliko puta je samo o tome pricano, postali smo papagaji, gledaj zupcanik,vilu,menjac,sajlu, bla,bla,bla.
Samo sam dao par saveta kako ram da izabere, jer vecina ljudi zna cake sa opremom sto je i normalno, ali kad treba da izaberu FS ram, mozes da mu uvalis mrtav ram 100% i da nikad ne primeti.Jer ce sa njim voziti samo po asfaltu i nikad nece videti pravu freeride voznju, a tamo pucaju ramovi, amortizeri, vile........
  • 0
Postavljena slika
Postavljena slika
Postavljena slika

#16 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 02 February 2007 - 09:58 AM

RST je kompanija koja od 1972 obirava u auto industriji, a od 1990 se bavi amortizerima za bicikle. Kako im cilj nije bio da imaju ekstremno skupe produkte, takav im je i kvalitet bio, tzv. entry level amortizeri.
Poslednjih par godina su rapidno poboljsali kvalitet izrade, pa sad recimo za 2007 ima i daljinskih lock-out-a, obicnih, ali se uradjenu u sistemu hidraulike, takodje i hidraulicni rebound, poboljsani air kertridzi.
Pored Omege, tu su i Storm, Space, Rapide, Megaan i ostale serije, svaka za odredjenu namenu i populaciju
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika