Jump to content


Fotografije

Zare [Road]


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
93 odgovora na ovu temu

#81 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4264 posts

Postavljeno 27 May 2020 - 07:27 AM

CIni mi se da sam to negde vec pisao. Ram je izuzetno krut, neverovatan prenos snage na tockove. Kada nagazis imas osecaj da guzva asfalt. Nisam vozio nista slicno ni pre ni posle toga. 

A da je tvrd, jeste, za nase puteve i previse. Svaka neravnina se oseca. Mozda bi sada sa 25 mm gumama bila druga situacija ali tada nisu ni postojale. Upravljivost takodje izvanredna, opet na dobrim putevima, jer na losim vrlo lako "skace". 

Najveci problem su krivine na losim putevima. Sto brze ides to vise skace i gubi podlogu. Pricamo o brzoj voznji, naravno. Koliko mu ta neverovatna krutost donosi prednost pri prenosu snage, toliko pravi probleme u nagibu jer nema sta da upije neravnine. Kao trkacki auto za krug a vozis ga po kisi na slikovima na brdu :)


  • 0
.

#82 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2432 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 27 May 2020 - 10:21 AM

I dalje vozis scott contessu ili si nesto menjao?


  • 0

#83 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 27 May 2020 - 10:29 AM

Da, tacno znam o cemu pises jer imam takodje jedan od tih oldschool aluminijumskih bajseva, Cannondale 2.8. Ista prica, na dobrom putu se ponasa kao japanska katana, hirursko upravljanje i neverovatna krutost, ali na losem putu toliko poskakuje da ga je tesko kontrolisati. Kada sa modernijeg alu bajsa koji najveci deo godine vozim sednem na ovaj, ko da me neko polije hladnom vodom po glavi. :) da stvar bude jos gora, vozio sam ga sa takodje ultra krutim (i teskim) tockovima i na uskim 23mm a tvrdim gumama. Medjutim, uz sve navedene mane, po dobrom putu ga je tako zabavno gaziti da se ta sirova voznja jako zavoli i vrlo brzo prihvataju kompromisi da bi bilo zabavno onda kad treba da bude. Svakako planiram da vrlo brzo stavim na njega mekanije i bolje gume 25mm pa se nadam nekoj osetnijoj razlici...

Mislio sam da jurim jedan takav Klein ram jer sam bio nesto ubedjen da mozda malo bolje upija vibracije u poredjenju sa Cannondale-om, ali mi se cini da su u pitanju mozda tek neke male nijanse. Svakako mora se priznati da taj kleinov ram izgleda perverzno dobro sa tim sajlama koje prolaze kroz ram (to je Klein radio jos pre 20 godina a danas se hvale da je to aero izum), a i kvalitet farbe je takav da se to vise ne vidja na modernim bajsevima. Niko vise ne zeli da ulaze toliko pare i vreme na farbanje rama bicikla, bas zato su ti rucno radjeni ramovi umetnost.

Nego cena Klein-a nije ni malo mala. Na Ebay-u ne moze da se nadje primerak ispod 500, 600 eura, ako je medju poslednjim generacijama pa jos neka Ultegra ili DA, ide to i preko 1000e opusteno. Na zapadu je ovaj ram bas cenjen. Znam da je bilo davno, ali cisto me zanima ako se secas, za koliko si ti prodao tvoj ram ako nije tajna? Cisto da znam moze li se to kod nas pazariti za nesto manje para...
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#84 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4264 posts

Postavljeno 27 May 2020 - 11:29 AM

Nisam menjao nista, vozim mnogo manje nego ranije, Scott u odlicnom stanju, nema svrhe menjati...

 

Prodao sam ga, ako se dobro secam, za 190 evra. Standardna cena dobrih Al ramova u to vreme je bila oko 150 evra a ja resio da trazim malo vise jer je to sto jeste :). Naravno, islo tesko (a i dugo) jer niko nije imao pojma sta je Klein. Jeste se javilo par ljudi koji su znali i pitali zasto prodajem jeftino ali svi skupljali novac pa ce se javiti. Na kraju kupio covek koji je znao vise od mene, nije ni pitao da spustim cenu. 

Ne secam se da sam kod nas video jos nekog drumskog na oglasima, mtb-a je bilo par komada. 

 

Verovatno bih ga i dalje vozio ali je vrat viljuske bio skracen do kraja a ram nizak i bio mi je nizi volan nekih 4-5 cm a to moja ledja nisu mogla da izdrze. A da stavljam MTB lulu naopako mi nije padalo na pamet. 

 

Evo jedne slike gde se malo bolje vidi kako je ofarban. Uzivo je to potpuno druga prica...

Attached Thumbnails

  • IMG_3604-.jpg

  • 1
.

#85 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 27 May 2020 - 12:47 PM

Ah, koja izdrkanstina od bicikla. :)

Usudicu se da kazem da je ovo sigurno jedan od top 3 najlepsa bicikla koja sam ikad video.

Da, vidi se na slici da je vrat vile poprilicno kratak. Ne znam sto ga je prethodni vlasnik tako odsekao, yebalo ga tih par grama sto je ustedeo. Ja sam uvek za to da je vrat vile malko duzi, ako treba korman se uvek spusti nize, ali ako treba vise a ne moze onda je problem...

Jos jedno pitanje za tebe, verovatno suvisno ali me zanima. Da li se mozda secas, dole na spoju cevi kod pogona, da li su varovi takodje bili tako lepo obruseni da se ne vide kao sto je to slucaj sa ostatkom bicikla? To pitam jer kod velike vecine alu ramova cak i vise klase, svuda su lepo obradjeni spojevi da se ne vidi onaj ruzan var aluminijuma, ali tu dole kod pogona ostave onaj sirovi var. Po principu tu se najmanje vidi. Kod svakog Cannondale-a pravljenog u USA su i tu dole obradjeni varovi sto govori o kvalitetu rama i paznji koja je data detaljima... Pretpostavljam da je i kod Kleina bilo tako?

Koja je ovo bese velicina? Deluje mi da je 56-ica...

Trebao si ti ovaj ram zadrzati, ovo je suvo zlato od aluminijuma. :) Sve i da ga drzis okacenog na zidu dnevne soben bio bi predrkan ukras. :)
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#86 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4264 posts

Postavljeno 27 May 2020 - 01:30 PM

Ram je 54 ali head tube vrlo nizak. Sad se nesto i ne secam ali cini mi se da je gornja cev isla i malo na dole. 

 

Pozicija sa odsecenim vratom je prava trkacka, ne verujem da je to vozio neki penzioner i kratio zbog neke sitne ustede u tezini. 

Attached Thumbnails

  • IMG_3724-.jpg

  • 2
.

#87 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 27 May 2020 - 01:34 PM

Kao sto sam i mislio, spojevi oko pogona cista perfekcija.

Ovo je stvarno klasa od rama. Da mi je naci negde jedan ovakav...

Secas li se ukupne tezsine bajsa ako si ga uopste merio? Trebalo bi da je bio poprilicno lagan za alu ram...
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#88 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 27 May 2020 - 02:00 PM

 Ja sam uvek za to da je vrat vile malko duzi, ako treba korman se uvek spusti nize, ali ako treba vise a ne moze onda je problem...

 

Ako je karbonski vrat, najbolje je da se ekspander i lula u potpunosti preklapaju. Za to je potrebno da vrat ne viri više od nekoliko milimetara iznad gornje vilice lule.


  • 0

#89 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8872 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 27 May 2020 - 02:16 PM

Ako je karbonski vrat, najbolje je da se ekspander i lula u potpunosti preklapaju. Za to je potrebno da vrat ne viri više od nekoliko milimetara iznad gornje vilice lule.


Edukativan video na temu - kao i video linkovan tu u opisu videa:

https://youtu.be/AWn3JzTp4T4
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#90 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4264 posts

Postavljeno 27 May 2020 - 02:33 PM

Ne secam se tezine a viljuska je kompletna aluminijumska. Nije sigurno lagan kao sto je Scott AFD bio npr. Ali to je ekstrem pa i nije za poredjenje. Nije tezina nesto odstupala od drugih ramova, mozda je za nijansu i tezi od nekog proseka. Sa cevima tolikog precnika i ne moze da bude lagan ali mislim da to i nije bio cilj. Krutost je ono sto je najbitnije. 


  • 0
.

#91 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 27 May 2020 - 04:15 PM

Edukativan video na temu - kao i video linkovan tu u opisu videa:

https://youtu.be/AWn3JzTp4T4

Pretpostavljam da je video stvarno dobar, ali ja nemam vremena da ga gledam pola sata da bih uhvatio poentu. Ne bi bilo loše da je sam izvučeš iz konteksta, pogotovo zarad onih koji možda ovo čitaju, ne razumeju najbolje engleski, a zanima ih šta čovek ima da kaže na temu lule (inače priča toliko polako da posle 4 minuta videa počinje ozbiljno da mi se spava) .

 

 

@Fiery

 

 

Zbog čega je najbolje da se kod karbonskog vrata ekspander i lula u potpunosti preklapaju?


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#92 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14517 posts

Postavljeno 27 May 2020 - 04:30 PM

"Pretpostavljam da je video stvarno dobar, ali ja nemam vremena da ga gledam pola sata da bih uhvatio poentu"

"Zbog čega je najbolje da se kod karbonskog vrata ekspander i lula u potpunosti preklapaju?"

 

Objasnio covek na videu :)


  • 2

#93 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8872 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 27 May 2020 - 04:46 PM

Koga ne zanima- neću sipati u glavu. Ne radi mi se transkript videa.

Od stotine snimaka, u pomenutim je izvučena suština na tu temu i to sam linkovao.
  • 2

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#94 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 27 May 2020 - 07:15 PM



Zbog čega je najbolje da se kod karbonskog vrata ekspander i lula u potpunosti preklapaju?

Zato da bi pritisak ekspandera iznutra pružao otpor pritisku lule spolja i time štitio vrat od preteranog opterećenja.
  • 3




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika