Bas kao sto kratak opis teme kaze na sta treba da se obrati paznja pri kupovini bajka
paznja
Started By
BikeMan
, Jan 11 2009 07:10 PM
2 odgovora na ovu temu
#2
Postavljeno 11 January 2009 - 07:30 PM
Ako lepo prosaltas forum video bi daima dovoljno tekstova oko toga na cemu treba obratiti panju. Ali ajdemo opet
Ako ides da uzimas bajk na staro treba da se obrati paznja na svaki detalj. Do najstinjeg. Prvo da vidis dali je ram u redu, da nije puko, greben krivljen. Zatim dali amortizer je u OK stanju. Posle toga predjes na tockove i pogledas dali su nable u redu, dali grebu dok ih okreces ili imalufte. Ni jedno ni drugo nevalja. Felna da bude prava i da nije udubljena od paknova v-brake kocnice. Ako je v-brake kombinacija. Ako je disk, pogledas sape dali su u redu, rotori dali su krivii paknovi dali su u redu. Predjemo na mehaniku na bajku. Prednji i zadnji menjac nikako nesmeju da imaju luftu, dali sifteri rade dobro. Pogon je mnogo bitna stvar na bajku. pogledas dali grebe srednja osovina dok je okreces ili ima lufte. opet ni jedno ni drugo nevalja. Dali su zupcanici pojedeni i dali su krivi. Kaseta i lanac takodje da nebudu mnogo pojedeni ali oni su previse potrosna roba i nije toliko vazno da su u odlicnom stanju i tako su za menjanje. Gume. Sta da ti kazem oko njih. Mogu da budu dobre ali i da nebudu nije strasno. Opet su potrosna roba. Sic, stem i volan u principu uvek su u odlicnomstanju ali ima iskljucaka. Pazi. Sediste moze da ti se pogodi udobno a moze da ti zulja guzu kako niko do sada. I za sam kraj treba da pogledas koliko para imas u dzepu i dali ta bicikla koju gledas vredi toliko kolko ti je nude
Ako je solucija novi bajk sve ono gore koje je napisano ne uzimas u predvid jedino sto treba da brines je da sakupis dovoljno novca jer novi bicikli su skupi. I nemoj da od bicikle koja kosta primer oko 500e trazis performanse koje ima bicikla koja kosta primer 2000e
Ako ides da uzimas bajk na staro treba da se obrati paznja na svaki detalj. Do najstinjeg. Prvo da vidis dali je ram u redu, da nije puko, greben krivljen. Zatim dali amortizer je u OK stanju. Posle toga predjes na tockove i pogledas dali su nable u redu, dali grebu dok ih okreces ili imalufte. Ni jedno ni drugo nevalja. Felna da bude prava i da nije udubljena od paknova v-brake kocnice. Ako je v-brake kombinacija. Ako je disk, pogledas sape dali su u redu, rotori dali su krivii paknovi dali su u redu. Predjemo na mehaniku na bajku. Prednji i zadnji menjac nikako nesmeju da imaju luftu, dali sifteri rade dobro. Pogon je mnogo bitna stvar na bajku. pogledas dali grebe srednja osovina dok je okreces ili ima lufte. opet ni jedno ni drugo nevalja. Dali su zupcanici pojedeni i dali su krivi. Kaseta i lanac takodje da nebudu mnogo pojedeni ali oni su previse potrosna roba i nije toliko vazno da su u odlicnom stanju i tako su za menjanje. Gume. Sta da ti kazem oko njih. Mogu da budu dobre ali i da nebudu nije strasno. Opet su potrosna roba. Sic, stem i volan u principu uvek su u odlicnomstanju ali ima iskljucaka. Pazi. Sediste moze da ti se pogodi udobno a moze da ti zulja guzu kako niko do sada. I za sam kraj treba da pogledas koliko para imas u dzepu i dali ta bicikla koju gledas vredi toliko kolko ti je nude
Ako je solucija novi bajk sve ono gore koje je napisano ne uzimas u predvid jedino sto treba da brines je da sakupis dovoljno novca jer novi bicikli su skupi. I nemoj da od bicikle koja kosta primer oko 500e trazis performanse koje ima bicikla koja kosta primer 2000e
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika