
Agresivniji HT i razlika sa Full Sus
#1
Postavljeno 09 June 2025 - 06:42 PM

#6
Postavljeno 09 June 2025 - 08:17 PM
Nego imenjace kako se tebi cini ovaj bajs, mada sad vidim danza istu lovu moze da se uzme isti bajs ko moj jos 2020
#7
Postavljeno 09 June 2025 - 09:07 PM
Moje mišljenje je da je ovo previše para za hardtail aluminijumski bajk. Plus su 27.5" točkovi. Sve je to lepo što je unikatan ram i definitivno je bicikl sklapan po nečijoj meri i sa idejom da se vozi dosta agresivno, ali to prosto ne vredi tih para. Samo je pitanje koliko agresivno voziš nizbrdo
Ali realno, alu ram u nekoj ok opremi 600-800 evra ima da se bira, recimo ovako nešto https://www.2bike.rs...action-slx-2025 ako hoćeš baš XT opremu skoro sve. Prednost bi svakako bili 29" točkovi, a mana u odnosu na Nukeproof bi bilo što je "slabija" viljuška. Pike je realno ozbiljna trail viljuška i teško će se naći na fabrički spakovanom biciklu sa samo prednjim amortizerom.
Za ove pare je realno da uzme ok opremljen full sus bajs, ja sam pre par meseci otprilike toliko platio...
Edit: Usput jebo agresivan mtb sa koga se nikad nije palo
#8
Postavljeno 09 June 2025 - 09:34 PM
realno si u pravu za cenu, evo novijeg Stumpjumpera za manje para.
https://www.2bike.rs...d-stumpjumper-5
#11
Postavljeno 10 June 2025 - 05:51 AM
To hibridno Š je od umora na biciklu. A da, vi električni ste zaboravili kako to izgleda kad se čovek umori na biciklu.
Što se teme tiče, ja bih vlasniku preporučio da svakako uzme HT bicikl ako ne namerava da vozi ektremno agresivne trailove i da skače sa bicikom(mada i to može sa HT samo treba više veštine). Jednostavno nedostatak zadnjeg amortizera čini bicikl neuporedivo življim, a takođe i vrlo osetno lakšim, a HT je ubedljivo najlakši tip MTB bicikla.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#13
Postavljeno 10 June 2025 - 09:32 PM
Razlika je pre svega u težini i udobnosti.
Konkretno taj Nukeproof je koliko znam za 140mm viljušku ali je ovde spakovan sa 160, znači još malo "agresivniji" ugao viljuške. Zadnji deo će biti "življi" i zanimljiviji ali isto tako i neudobniji i manje prašta greške. Penjanje će ti možda biti malo lakše zbog same težine, ali s obzirom na hod i ugao viljuške može da bude izazov.
Sve ovo se odnosi na teren, za asfalt ti je gotovo sigurno lakse.
Što se tiče drugih delova (1x12 prenos i sl) to ti je potpuno nebitno vezano za samu razliku između FS i HT.
Ako si iz BG i hoćeš da probaš kako to izgleda uživo, imam ja HT sa 160mm (doduše L/XL) pa možemo da se dogovorimo.
#14
Postavljeno Danas, 09:59 AM
E jedino moram malo da se naviknem da ne otpadnem kad krene nizbrdo po dzombama. Kocnice rade ali nekako cudno i to je prva stvar koju cu da menjam, ustvari prvo cu da uzmem neke ozbiljnije pedale a i ovaj ravan volan mi nesto ne odgovara. Jutros mi pobegao jedan Renthal lite sa cikloberze.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika