obično prefinjeniji, brži i osetljiviji delovi koji imaju neku PRO markaciju nisu predviđeni da traju večno već je bitno da izguraju takmičarsku sezonu (da ne kažem trku) a pri tom budu najlaganiji mogući.
Polovan ili nov drumas
#44
Postavljeno 21 March 2023 - 07:01 PM
Svaka čast, slika i prilika foruma već duži niz godina. Nema pojma ali zna da je u pravu .
Da si čitao forum (kad već nemaš praktična iskustva) imao bi pojma pa bi znao da je od generacije do generacije manje više kod Dura Ace najveća "boljka" lanac i kaseta. Svi znamo za čuvenu 7800 titanijumsku kasetu koja je lakša 70-80 g od Ultegre, 2-3 puta skuplja od nje i 2-3 puta kraće traje. Slično je i za lanac ali to su stvari koje pogađaju nas a ne profesionalce kojima su namenjeni. Njima je ta razlika u težini bitnija nego dugotrajnost Sve ostalo je na vrlo visokom nivou kao što i priliči vrhunskoj grupi.
Treba da ti bude jasno za šta je namenjena Sora a za šta je namenjen Dura Ace i da to nikako nije za poređenje. To što će Mića da vozi Soru na brevetima ko zna koliko hiljada km ne znači ništa. Istu tu Soru će profesionalac da rasturi kao zvećku mnogo pre nego što će da rasturi Dura Ace jer Sora nije namenjena onome što treba da istrpi mehanika kod profesionalaca. Ne znam kako ne možete da shvatite tako nešto.
#47
Postavljeno 21 March 2023 - 08:08 PM
Kad budete vozili durejs onda ćete znati, nećete imati potrebu da verujete ili ne verujete nekome.
A i o ultegrama i durejsovima više verujete nekome ko vozi i hvali soru? Isto važi i za spd pedale i bilo šta drugo. Besmisleno je diskutovati sa nekim o nečemu, kada jedna strana ima mišljenje, a druga bogato lično iskustvo, i iskustva mnogih drugih. A i sve su to osnovne stvari i činjenice, koje zna ceo biciklistički svet. Da niti radi isto, niti trpi i traje isto.
#50
Postavljeno 21 March 2023 - 08:27 PM
Nije stvar kome više verujem nego čije je iskustvo relevantno za mene.
Koliko god zvučalo smešno, ali npr. iskustvo vozača formule 1 o putničkim automobilima više može biti štetno po mene nego što će da mi koristi.
Kada ljudima treba da dam savet iz mojih oblasti, ja to izbegavam jer nam nisu ni blizu iste stvari bitne, vidljive ni relevantne.
" A i sve su to osnovne stvari i činjenice, koje zna ceo biciklistički svet. Da niti radi isto, niti trpi i traje isto."
Mogu da se kladim da ovo niko ovde ne bi znao da elaborira. Čak ni ne postoji tuđe iskustvo za ovo. Samo pretpostavke.
#57
Postavljeno 21 March 2023 - 08:44 PM
Pošto nema, niti će ga biti, uzeo polovan, smasher pomogao savetima.
Ili recimo da se ovde može kupiti nov tiagra drumaš za oko 1k evra (kao npr u DE ili NL) opet bih verovatno nov, cube attain npr.
#58
Postavljeno 21 March 2023 - 09:06 PM
Ponekad ispadne jako dobra kupovina kad se kupuje polovan bicikl, no za tako nešto morate imati sreće, vremena i strpljenja... Najbolje je ako već imate jedan bajs a pecate neki drugi, bolji...
Primera radi, kada sam pazario poslednji bajs imao sam poprilično sreće, ali sam i znao šta kupujem i šta da gledam prilikom kupovine. Epilog je da sam kupio vremešnijeg drumaša, tipa 7,8 godina starog koji u skladu sa tim ima stariju mehaniku. Karonski ram, komplet Sram rival mehanika 2x10, doduše Mavic Aksium točkovi. Pre nego što sam otišao da pogledam bajs iskopao sam kompletnu specifikaciju na netu, i kada sam došao da kupim bicikl video sam da ga je prethodni vlasnik toliko vozio da su na njemu još uvek bile originalne Michelin gume od 23 mm, mala kaseta od 25 zuba koju danas retko ko koristi, čak je i traka kormana bila i dalje originalna, netaknuta... Na polugicama šamaraljki je bajs imao i dalje Sramove zaštitne folije, prethodni vlasnik ga je toliko vozio da nije ni skontao da to treba da se skine. Suma sumarum, nov bicikl, stajao godinama konzerviran u podrumu, težine po fabričkim specifikacijama svega 7,6 kg bez pedala. Čovek tražio 500 eura za njega, bilo me sramota da spuštam cenu ali upitah čisto onako i on dade za 450. Jedna od najboljih kupovina do sada...
Naravno, posle sam malo "adaptirao" bajs prema svojim afinitetima (drigi sic, korman, veća kaseta, gume i točkovi sa starog bajsa, nove gumice kočnica) ali sa svim modifikacijama me je košta da kažem 550 eura.
Da vidimo šta u prodavnici ima da se kupi za te novce.... Malo toga, rekao bih...
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#59
Postavljeno 21 March 2023 - 11:23 PM
U tom trenutku, takav bicikl nisam nalazio na poznatim evropskim sajtovima, a da nije bio bar 300 evra skuplji, često i više (ako uopšte imaju veličinu na stanju).
Bicikl, kola i posao se menjaju kad ti je dobro ono što trenutno imaš, ali naleti nešto još bolje. Jedino za ženu ne znam da li važi to pravilo
#60
Postavljeno 22 March 2023 - 04:58 AM
Zanimljiva mi je težina tog bicikla. Za bicikle te težine smo pre 4,5 godina plaćali 800-1000 eura nove. Ali unapredili su nas diskovima alal im pogača....
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika