Jump to content


Fotografije
- - - - -

Ispovesti - nas biciklista.


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
1 odgovora na ovu temu

#1 Rok

Rok
  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts

Postavljeno 04 November 2022 - 11:13 PM

Ovo je moja ispovest. Pokrecem ovu temu, koja bas i nije kul. Dok ovo pisem pod velikim sam dejstvom alkohola, ako kazem da mogu popiti gajbu za dan, retko ko bi poverovao. A bio sam sportski tip. Ovo je moja ispovest. Delim je, iako se sramotim pred svima, ali zivot je prolazan, ko zna sta ce biti sutra biti. Nije ni bitno.


Sa 14 sam vec bio programer, o hardveru necu ni da pricam. Bio sam dopisnik Sveta Kompjutera. Radio sam stvari za koje mi niko ne bi verovao da su moguce. Prosao sam sve od Misedo 85/Commodore 128 do danas. Bio sam navodno talentovan. Mogao sam u to vreme lako da hakujem skolske servere, pogasim kamere i iznesem hardver. Ne hvalim se. Samo sam mogao.


Sa 19 umrla mi je devojka. Sa 32 umrla mi je majka. Izgubio sam vid, ni ovo sad sto kucam ne smem, jer sam izuzetno osetljiv na LED sve. Zatim mi je drugarica izvrsila samoubistvo. Bila je doktor medicine. Imala je bipolarni poremecaj. Nisam znao. Mozda i ja imam.

Posle smrti majke, usledio je raspad moje porodice, ostao sam bez icega. Kirija, kirija, kirija, kirija. Imam 2 hronicne bolesti i jednu nehronicnu. Meni je luksuz cak i da posetim ovaj forum. Zbog ociju.


Posto zbog LED nisam mogao ni TV, monitor,niti telefon, cak ni u prodavnicu (udjem i Boga mol da sto pre izadjem, jer imam zamucenja, nesvestice), posvetio sam se biciklizmu. Ali ni to mi nije pomoglo, jer mi je jako tesko naci posao zbog hendikepa.


Nekad sam mnogo plakao. Napijem se, pustim Tomu Zdravkovica i secam se. A sve se manje secam. Verujte da alkohol brise secanje. Svadjao sam se sa svima, nikad nisam bio nasilan, ali kad sam pijan na nekom forumu pravio bih dzumbus. Prosto na svako Ako, ja sam imao Ali i obrnuto.