Jump to content


Fotografije

Kupovina polovnog drumaša od oko 500e


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
253 odgovora na ovu temu

#21 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 11 August 2022 - 08:01 PM

Opasna zver, možda i odem da ga pogledam.

Od kad su aluminijumski bicikli sa 105 mehanikom i točkovima sa 32 žice zveri :-k

Promenila se vremena izgleda, ja ispao iz tokova..


  • 0

#22 hari49haler

hari49haler
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 284 posts

Postavljeno 11 August 2022 - 08:38 PM

Gledajući sa ponike svet izgleda drugačije.
  • 4

#23 hari49haler

hari49haler
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 284 posts

Postavljeno 13 August 2022 - 06:32 AM

Vredi li ovaj šta?
https://www.kupujemp...oglas/140358461
  • 0

#24 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 13 August 2022 - 12:24 PM

Bajs je malo stariji, tipa 10 do 15 godina. To ne mora ništa da znači ako je dobro očuvan i malo vožen. Scott generalno pravi lagane ramove tako da bi ovaj bajk trebalo da bude ispod 8 kg. Za taj novac to je lepa težina, ali opet sve je to starije. Ako bajk nije mnogo vožen i sa njega nije padano, i ako je prodavac voljan da ti spusti cenu 50-ak eura, mogla bi to biti Ok kupovina.
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#25 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4266 posts

Postavljeno 13 August 2022 - 01:59 PM

Teško da ima manje od 8 kg ali nije to važno. Za razliku od 99,9 % prodavaca, ovaj je slikao dosta važnih stvari (ne sve) pa deluje da bajs nije u lošem stanju. Liči da vredi videti ga uživo. Cene ne znam, ne pratim. 


  • 0
.

#26 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1337 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 13 August 2022 - 04:08 PM

https://www.2bike.rs...10#.YvfLAOyxVPw
  • 0
The sea, the sea

#27 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 13 August 2022 - 06:31 PM

Odličan predlog. Lepa geometrija, još lepše boje. Tiagra nije wow mehanika ali definitivno pouzdana, i 2x10 brzina je odličan izbor za svakog rekreativca.

Sad je pitanje šta je bolje, Scott Speedster, nižerazredni ram veće težine i teže mehanike, ali zato ram lepše izgleda, ima moderniji izgled, ili stariji karbonski CR1 koji možda ne izgleda tako atraktivno ali je sigurno lakši, krući od Speedstera i Ultegra je naravno izuzetno kvalitetna grupa, koja god generacija da je u pitanju.

Ako je do sela, onda treba kupiti bajs koji izgleda što modernije kao taj Speedster (pretpostavljam) a ako je pitanje šta je lakše, sofisticiranije, lepše za vožnju, nema dileme da je CR1 bolji...
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#28 hari49haler

hari49haler
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 284 posts

Postavljeno 13 August 2022 - 08:38 PM

pomogao si mi dosta sa ovim komentarom, polako kontam koliko pojma nemam a to je veliki napredak.
ma neće selo primetiti razliku kao ni ja jer na kraju krajeva i ja sam deo tog sela, bar dok ne zajašem bajs.
  • 0

#29 hari49haler

hari49haler
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 284 posts

Postavljeno 13 August 2022 - 08:40 PM

Teško da ima manje od 8 kg ali nije to važno. Za razliku od 99,9 % prodavaca, ovaj je slikao dosta važnih stvari (ne sve) pa deluje da bajs nije u lošem stanju. Liči da vredi videti ga uživo. Cene ne znam, ne pratim.

Ako može razjašnjenje, koje važne stvari nije slikao, konkretno, ovaj prodavac?
  • 0

#30 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1337 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 August 2022 - 12:26 AM

Odličan predlog. Lepa geometrija, još lepše boje. Tiagra nije wow mehanika ali definitivno pouzdana, i 2x10 brzina je odličan izbor za svakog rekreativca.
Sad je pitanje šta je bolje, Scott Speedster, nižerazredni ram veće težine i teže mehanike, ali zato ram lepše izgleda, ima moderniji izgled, ili stariji karbonski CR1 koji možda ne izgleda tako atraktivno ali je sigurno lakši, krući od Speedstera i Ultegra je naravno izuzetno kvalitetna grupa, koja god generacija da je u pitanju.
Ako je do sela, onda treba kupiti bajs koji izgleda što modernije kao taj Speedster (pretpostavljam) a ako je pitanje šta je lakše, sofisticiranije, lepše za vožnju, nema dileme da je CR1 bolji...


Cr1 je baš oldtajmer (~2007), a speedster malo novija srednja klasa, mislim da veću razliku u težini čine točkovi i grupa, a ostale performanse za prvog drumaša ne znače mnogo... Speedster nije ludilo, ali mislim da je pametniji izbor i da je noviji bajs, jedino vidim da mu je velika šajbna malo trošna, to ne bi trebalo da je problem jeftino zameniti.
  • 0
The sea, the sea

#31 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 August 2022 - 01:11 AM

Nije uopšte trošna, ta šajbna je u odličnom stanju, tj obe su. Malo je to voženo, kao i mnogi bicikli kod nas. I ja kad sam 2015. kupovao bajs iz 2008. bio je u mint stanju, na žalost ponuda u zadnje dve god ovo što se prodaje je mahom lošije a sto dvesto eura skuplje. Umesto da bude bagatela.


  • 0

#32 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1337 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 August 2022 - 06:49 AM

Nije uopšte trošna, ta šajbna je u odličnom stanju, tj obe su. Malo je to voženo, kao i mnogi bicikli kod nas. I ja kad sam 2015. kupovao bajs iz 2008. bio je u mint stanju, na žalost ponuda u zadnje dve god ovo što se prodaje je mahom lošije a sto dvesto eura skuplje. Umesto da bude bagatela.


Neizbežno je da su cene otišle gore, cela industrija pati od inflacije, kao i mnoge države... Za šajbnu, hvala na ispravci, znam da imaš lično iskustvo kada je to za zamenu, ja još nijednu nisam potrošio :)
  • 0
The sea, the sea

#33 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4266 posts

Postavljeno 14 August 2022 - 07:18 AM

Ako može razjašnjenje, koje važne stvari nije slikao, konkretno, ovaj prodavac?

 

Kočione površine, paknove, gume. Da kažemo i sedište.


  • 0
.

#34 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 14 August 2022 - 07:22 AM

Cr1 je baš oldtajmer (~2007), a speedster malo novija srednja klasa, mislim da veću razliku u težini čine točkovi i grupa, a ostale performanse za prvog drumaša ne znače mnogo... Speedster nije ludilo, ali mislim da je pametniji izbor i da je noviji bajs, jedino vidim da mu je velika šajbna malo trošna, to ne bi trebalo da je problem jeftino zameniti.



Da li je old ili newtimer ne znam, ali čak i u 2007 godini CR1 pro je bio drugi najbolji skotov drumski bicikl, odmah iza vodećeg modela Addict, i onomad je koštao dobro preko 2000 eura.

Evo i neke specifikacije koje sam našao na netu..

https://www.theprosc...008-scott-cr1-s

Ni ja ne kažem da je Speedster loš, ali ram kod CR1 modela je definitivno bolji i lakši, a mehanika je kod Speedstera tek malo novija (s tim da po meni starija ultegra je bolja/lakša nego novija Tiagra).

Naravno, Speedster je i 100e jeftiniji, i to treba uzeti u razmatranje, mada uzimajući sve u obzir, CR1 je bolji bicikl. Jeste stariji, ali funkcionalno između njega nema nikakve razlike u odnosu na neki noviji bicikl, pod uslovom da taj noviji bicikl nema elektronske menjače i hidraulične diskove.

Najbolje bi bilo da čovek proba i jedan i drugi bicikl, stekne neki svoj utisak o oba, i onda prelomi šta je njemu bolje.
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#35 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4266 posts

Postavljeno 14 August 2022 - 07:32 AM

Ako se dobro sećam, Addict se prvi put i pojavio te 2007. godine. Do tada je CR1 bio top model. 


  • 0
.

#36 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1337 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 August 2022 - 09:06 PM

Ako se dobro sećam, Addict se prvi put i pojavio te 2007. godine. Do tada je CR1 bio top model.

Već sam okačio na početku, ima addict 56 za male pare...

Prvi drumaš mi je bio fuji sa tourney grupom kupljen za mizernih 250eur, sit se navozah, posle toga allez sa 6600, sit se navozah, onda trek alpha sklopljen od nule sa 6700, ponovo pomeranje granica, prvi brevet, da bih tek pre par godina uzeo karbonca sa sram force, više zbog dobre prilike i zadovoljenja kompleksa... usput učio, petljao, čačkao, menjao delove, točkove, sedišta, kormane, pedale i opet može bolje, može novije, skuplje, šta god... Bitni su noge, pluća i srce, ostalo dođe i prođe, ali je zanimljivo sve ovo usput, kao i predeli koji prolaze pred očima dok voziš.
  • 3
The sea, the sea

#37 astrodule

astrodule
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 396 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 15 August 2022 - 11:01 AM

Pošto sam se i ja napalio u srednjim godinama na drumaša, pre kupovine novog sam osposobio neki stari Pežo i danas ga prvi put provozao.

 

Glavna razlika u odnosu na prethodne bajseve koje sam vozio je naravno u položaju kočnica, tj, stiskanju istih.

 

Moram priznati da mi se uopšte ne čini praktičnim za gradske uslove kada ti neko kuče ili dete istrči u trenu.

 

Kakva su vaša iskustva u tome?

ps: Neka admin prebaci u odgovarajuću temu ako postoji.


  • 1
Per Aspera Ad Astra
http://www.dusanpopovic.com - Trčanje, bajs, planinarenje, putovanja, kuvanje...

#38 mel

mel
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 341 posts

Postavljeno 15 August 2022 - 11:09 AM

Baš sam taj strah imao u prvim vožnjama drumaša, da reakcija na izletanje može biti nezgodna. Malo je do percepcije, malo je opravdan strah bio. Već sam se malo navikao, pa ne izgleda tako nestabilno u iznenadnim kočenjima.
Takođe, shvatio sam da je bolja reakcija tela i mase na kočenje kada su šake u dropovima, što je logično i zbog nižeg težišta ali i zbog kontre sili kočenja kako se ne bi prevalio preko kormana.
  • 0

#39 zoksi

zoksi
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 277 posts

Postavljeno 15 August 2022 - 11:39 AM

Pri vecim brzinama a potrebi za naglim kocenjem,bitan je polozaj tela da ne bi doslo do preletanja kormana.Guzica ide malo iznad sica I maksimalno unazad I nema problema niti opasnosti.
  • 0

#40 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 15 August 2022 - 12:21 PM

Pošto sam se i ja napalio u srednjim godinama na drumaša, pre kupovine novog sam osposobio neki stari Pežo i danas ga prvi put provozao.
 
Glavna razlika u odnosu na prethodne bajseve koje sam vozio je naravno u položaju kočnica, tj, stiskanju istih.
 
Moram priznati da mi se uopšte ne čini praktičnim za gradske uslove kada ti neko kuče ili dete istrči u trenu.
 
Kakva su vaša iskustva u tome?
ps: Neka admin prebaci u odgovarajuću temu ako postoji.



Možemo li da vidimo kako izgleda taj stari Pežo? Da li imaš problem sa kočenjem kada držiš ručice kočnica od gore na gumama ručica ili od dole, sa dropova kormana?

Treba uzeti u obzir da su se retro drumaši pravili tako da se 80% vremena voze iz dropova, te je i kočenje predviđeno da bude najbolje iz tog položaja.

Kod modernijih drumskih bicikala, korišćenim integrisanih menjača i kočnica u ručici, kočenje sa guma šamaraljki od gore je daleko bolje, a i sama konstrukcija čeljusti i njihova snaga je na modernim biciklima daleko bolja nego ranije...
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford





0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika