prodavac kaže da je 2022 godište, ne znam dal je to dobro ili loše ...Čini mi se da pogon nije Sora, ali mislim da to nije toliko od presudnog značaja....
Kupovina polovnog drumaša od oko 500e
#222
Postavljeno 08 September 2022 - 02:54 PM
https://www.fribikes...g1-0-graa-herre
E sad da li je to dobro ili loše se vraćamo na stara moralna pitanja
#224
Postavljeno 10 September 2022 - 11:15 AM
Sad mi je zao što nisam slikao dok sam bio u probnoj vožnji.
Ostalo sve ok, veličina mi odgovara u potpunosti, lako se vozi i relativno lepo šalta, pakne škripe.
Šta ćeš tražimo dalje, može neki Triban u L veličini.
#225
Postavljeno 10 September 2022 - 11:21 AM
Ako je onaj dinamiks u pitanju sad vidim i ja, ali i bolje što ga nisi uzeo.Evo me u Pančevu, pogledao bajs al sam morao da odustanem od kupovine jer postoji jedno udubljenje sa gornje strane horinzontalne cevi, dužine centimetar i nešto širine oko centimetar. Sad bi mogao verovatno i da vidim na slikama.
Sad mi je zao što nisam slikao dok sam bio u probnoj vožnji.
Ostalo sve ok, veličina mi odgovara u potpunosti, lako se vozi i relativno lepo šalta, pakne škripe.
Šta ćeš tražimo dalje, može neki Triban u L veličini.
Ja bi gledao klasičnog drumaša ovo je neki polutreking.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#227
Postavljeno 10 September 2022 - 11:38 AM
Da da baš to, video sam tek kada si pomenuo.ne vidi se baš al uživo se vidi na kilometar
Prodavac je vaćaroš zato što nije napomenuo u oglasu da je ulubljen ram.
Ovo bi trebalo da ide u temu lukavi prodavci.
Ovaj je već nekom uvalio olupan ili na neki drugi način oštećen bicikl, čini mi se neki Giant defy drumaš, neko se žalio na forumu, bila rasprava.
Zapamtio sam ga kao prodavca kod koga treba dobro otvoriti oči pri kupovini.
Nažalost, ovaj će bajs da završi kod nekog koga je mrzelo da ide i pogleda uživo.
Posle ona stara fora, brate oštetili ga kuriri prilikom transporta, nisam ja ništa kriv.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#228
Postavljeno 10 September 2022 - 01:05 PM
Inače nije treking bajs, pre je gravel.
A Cannondale ti se ne sviđa, onaj što sam linkovao?
Jeste malo izvan budžeta ali ako možeš da se pružiš toliko nećeš se pokajati. Imao sam do sada 4 Cannondale-a i svaki je bio odličan, prave vrhunske ramove...
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#229
Postavljeno 10 September 2022 - 02:45 PM
Prvobitni plan je bio da prodam MTB i kupim neki drumaš.
Sad sam u fazonu da ostavim MTB a kupim neki "jeftiniji" gravel na kome može da se montira paktreger da bi imao da putujem na posao pošto nosim bisage.
Sa druge strane taj gravel da bude dovoljno dobar da može da izgura brevet.
Postoji li takav bajs?
Triban mi se sviđa, ne znam samo dal nešto vredi ta microshift oprema?
#230
Postavljeno 10 September 2022 - 03:07 PM
Знам људе који су возили бревет на мтб, трекингу и сличним бициклима. Па онај Крагујевчанин (заборавих му име) је возио до Нордкапа на Каприолу од 400е. Додуше, на новом Каприолу и још га вози.Vidim da je extra bajs al je i cena dobra.
Prvobitni plan je bio da prodam MTB i kupim neki drumaš.
Sad sam u fazonu da ostavim MTB a kupim neki "jeftiniji" gravel na kome može da se montira paktreger da bi imao da putujem na posao pošto nosim bisage.
Sa druge strane taj gravel da bude dovoljno dobar da može da izgura brevet.
Postoji li takav bajs?
Triban mi se sviđa, ne znam samo dal nešto vredi ta microshift oprema?
То јесу примери, али указују да се свакако бревет може и на гравелу.
#232
Postavljeno 10 September 2022 - 09:17 PM
Vidim da je extra bajs al je i cena dobra.
Prvobitni plan je bio da prodam MTB i kupim neki drumaš.
Sad sam u fazonu da ostavim MTB a kupim neki "jeftiniji" gravel na kome može da se montira paktreger da bi imao da putujem na posao pošto nosim bisage.
Sa druge strane taj gravel da bude dovoljno dobar da može da izgura brevet.
Postoji li takav bajs?
Triban mi se sviđa, ne znam samo dal nešto vredi ta microshift oprema?
Kao što već negde napisah ranije, ja sam pre 6 meseci kupio taj Triban Rc120 i pretvorio ga u neku vrstu gravel bajka, pa mogu iz prve ruke da ti kažem da Microshift menjači rade poprilično dobro. Posebno sam oduševljen koliko prednji menjač lako prebacuje i sa jako malo sile, za razliku od nekih skupljih Shimano grupa gde je za rukovanje prednjim menjačem potrebno onako malo odsečnije rukovanje da bi menjač u trenutku prebacio.Verovatno to i jeste poželjno jer se i skuplje grupe koriste na trkama gde se u žaru borbe krljaju menjači i potrebno je da su robusni i da izdrže svašta nešto.
Elem, što se Microshift menjača tiče poprilično su precizni i jako retko, gotovo nikad se ne desi da stisneš polugicu na šifetru a da on ne prebaci brzinu il da prebaci dve odjednom. Ono što se mnogima na primer ne sviđa kod ovakvih jeftinih grupa je to što korišćenje menjača u poređenju sa Shimanom iste klase ima nekako više plastičniji osećaj, čuje se taj neki "klank" kad promeniš brzinu i na prvi pogled kvalitet izrade deluje nešto jeftiniji. Međutim, to ne treba da zavara jer ljudi imaju na duge staze uglavnom pozitivna iskustva sa Microshiftom a i ja takođe mada ih koristim tek nekih 1000 km, ali i uz dosta of road vožnje po neravnom i ponekad tehnički zahtevnijem terenu i do sad me menjači nikad nisu izdali. Ručice menjača izgledaju dosta drugačije od Shimana, imaju malo trvrđu gumu i dosta su glomazniji, poput nekih starijih Shimano grupa (5600, 6600, 4600 itd), Meni to ličnp ne smeta, ponekad i dobro dođe držati se za glomaznije šamaraljke na neravnom terenu, ali moram priznati da ove novije grupe sa manjim šamaraljkama deluju daleko atraktivnije i sexy.
Elem, ako želiš da kupiš Tribana i sa tim bajom želiš na brevete, maratone i neka drumska putovanja, savetovao bih ti da ipak preskočiš rc120 i kupiš bar rc500 ili još bolje rc520. Ja sam kupio najjeftinij od ta tri modela jer je to meni bajk za svaki dan, osim tih nekih off road vožnja sa mtb bajkerima koristim ga za put do posla i nazad, vozim ćerku na dečijem sedištu, ostavim ga zaključanog ispred supermarketa. Ne brinem mnogo o njemu jer mi je to jeftin bajs za drndanje za svaki dan i kao takav je prevazišao sva moja očekivanja. Vozim ga vrlo rado u svim prilikama jer ima nešto opušteniju geometriju, ali opet je ram dovoljno krut da kad se stisne pedala sasvim solidno prenosi snagu na podlogu. Ništa ne škripi, ne krcka, ne proizvodi nikakve neartikulisane zvuke.
Skuplje modele bih ti preporučio jer pre svega Shimano menjači , pogotovo Šamaraljke lepše izgledaju, rc500 ima 9 brzina pozadi što je ipak malo bolje a rc520 čak 11 što je još bolje za pronalaženje idealne kadence pri vozžnji na asfaltu (ali i skuplje za održavanje). Najskuplji model RC520 ima i semihidraulične disk kočnice koje se okidaju sajlom ali koče uz pomoć hidrauličnog klipa - nešto između mehanike i hidraulike.
Oba modela RC500 i 520 imaju i nešto lakše točkove od onog 120, a i jako bitno, imaju kuku na ramu za kačenje zadnjeg menjača dok model 120 nema kuku nego se zadnji menjač šrafi direktno na ram. To bi potencijalno mogao da bude problem pri padu ako se ošteti to mesto na ramu gde se kači menjač - a i ne mora da znači...
Sve u svemu Triban rc500 i 520 su dva jako solidna, svestrana bajsa koji imaju pouzdanu Shimano mehaniku, disk kočnice, ram koji prihvata debele gume, kojekakve blatobrane i pak tregere nazad i napred, a što je najbitnije, Decathlon tvrdi da su to drumski ramovi ubedljivo najudobnije geometrije koji su ikad napravili. Da, ovi bajsevi su kilu do dve teži od standardnih drumskih koje bi mogao da nabaviš za te novce, ali za uzvrat pružaju toliko različitih mogućnosti. I sa drumskim gumama na ovim biciklima, nećeš imati apsolutno nikakav problem da voziš brevete, štaviše, verovatno ćeš ti biti daleko udobnije i lakše nego na nekom standardnom drumskom biciklu sa daleko agresivnijom geometrijom i veoma tankim gumama.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#233
Postavljeno 10 September 2022 - 09:24 PM
Svaki bajs će da izgura brevet, jedina je razlika koliko ćeš se pomučiti i kojom brzinom ćeš voziti.Vidim da je extra bajs al je i cena dobra.
Prvobitni plan je bio da prodam MTB i kupim neki drumaš.
Sad sam u fazonu da ostavim MTB a kupim neki "jeftiniji" gravel na kome može da se montira paktreger da bi imao da putujem na posao pošto nosim bisage.
Sa druge strane taj gravel da bude dovoljno dobar da može da izgura brevet.
Postoji li takav bajs?
Triban mi se sviđa, ne znam samo dal nešto vredi ta microshift oprema?
Drumaš će najlakše, najbrže i sa najmanje napora.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#234
Postavljeno 11 September 2022 - 08:38 AM
hvala na opširnom odgovoru.Kao što već negde napisah ranije, ja sam pre 6 meseci kupio taj Triban Rc120 i pretvorio ga u neku vrstu gravel bajka, pa mogu iz prve ruke da ti kažem da Microshift menjači rade poprilično dobro. Posebno sam oduševljen koliko prednji menjač lako prebacuje i sa jako malo sile, za razliku od nekih skupljih Shimano grupa gde je za rukovanje prednjim menjačem potrebno onako malo odsečnije rukovanje da bi menjač u trenutku prebacio.Verovatno to i jeste poželjno jer se i skuplje grupe koriste na trkama gde se u žaru borbe krljaju menjači i potrebno je da su robusni i da izdrže svašta nešto.
Elem, što se Microshift menjača tiče poprilično su precizni i jako retko, gotovo nikad se ne desi da stisneš polugicu na šifetru a da on ne prebaci brzinu il da prebaci dve odjednom. Ono što se mnogima na primer ne sviđa kod ovakvih jeftinih grupa je to što korišćenje menjača u poređenju sa Shimanom iste klase ima nekako više plastičniji osećaj, čuje se taj neki "klank" kad promeniš brzinu i na prvi pogled kvalitet izrade deluje nešto jeftiniji. Međutim, to ne treba da zavara jer ljudi imaju na duge staze uglavnom pozitivna iskustva sa Microshiftom a i ja takođe mada ih koristim tek nekih 1000 km, ali i uz dosta of road vožnje po neravnom i ponekad tehnički zahtevnijem terenu i do sad me menjači nikad nisu izdali. Ručice menjača izgledaju dosta drugačije od Shimana, imaju malo trvrđu gumu i dosta su glomazniji, poput nekih starijih Shimano grupa (5600, 6600, 4600 itd), Meni to ličnp ne smeta, ponekad i dobro dođe držati se za glomaznije šamaraljke na neravnom terenu, ali moram priznati da ove novije grupe sa manjim šamaraljkama deluju daleko atraktivnije i sexy.
Elem, ako želiš da kupiš Tribana i sa tim bajom želiš na brevete, maratone i neka drumska putovanja, savetovao bih ti da ipak preskočiš rc120 i kupiš bar rc500 ili još bolje rc520. Ja sam kupio najjeftinij od ta tri modela jer je to meni bajk za svaki dan, osim tih nekih off road vožnja sa mtb bajkerima koristim ga za put do posla i nazad, vozim ćerku na dečijem sedištu, ostavim ga zaključanog ispred supermarketa. Ne brinem mnogo o njemu jer mi je to jeftin bajs za drndanje za svaki dan i kao takav je prevazišao sva moja očekivanja. Vozim ga vrlo rado u svim prilikama jer ima nešto opušteniju geometriju, ali opet je ram dovoljno krut da kad se stisne pedala sasvim solidno prenosi snagu na podlogu. Ništa ne škripi, ne krcka, ne proizvodi nikakve neartikulisane zvuke.
Skuplje modele bih ti preporučio jer pre svega Shimano menjači , pogotovo Šamaraljke lepše izgledaju, rc500 ima 9 brzina pozadi što je ipak malo bolje a rc520 čak 11 što je još bolje za pronalaženje idealne kadence pri vozžnji na asfaltu (ali i skuplje za održavanje). Najskuplji model RC520 ima i semihidraulične disk kočnice koje se okidaju sajlom ali koče uz pomoć hidrauličnog klipa - nešto između mehanike i hidraulike.
Oba modela RC500 i 520 imaju i nešto lakše točkove od onog 120, a i jako bitno, imaju kuku na ramu za kačenje zadnjeg menjača dok model 120 nema kuku nego se zadnji menjač šrafi direktno na ram. To bi potencijalno mogao da bude problem pri padu ako se ošteti to mesto na ramu gde se kači menjač - a i ne mora da znači...
Sve u svemu Triban rc500 i 520 su dva jako solidna, svestrana bajsa koji imaju pouzdanu Shimano mehaniku, disk kočnice, ram koji prihvata debele gume, kojekakve blatobrane i pak tregere nazad i napred, a što je najbitnije, Decathlon tvrdi da su to drumski ramovi ubedljivo najudobnije geometrije koji su ikad napravili. Da, ovi bajsevi su kilu do dve teži od standardnih drumskih koje bi mogao da nabaviš za te novce, ali za uzvrat pružaju toliko različitih mogućnosti. I sa drumskim gumama na ovim biciklima, nećeš imati apsolutno nikakav problem da voziš brevete, štaviše, verovatno ćeš ti biti daleko udobnije i lakše nego na nekom standardnom drumskom biciklu sa daleko agresivnijom geometrijom i veoma tankim gumama.
Znam lika koji zna lika koji voži 20k godišnje a kupio je triban rc120 pa rekoh ako može on mogu i ja.
#235
Postavljeno 11 September 2022 - 10:33 AM
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#236
Postavljeno 11 September 2022 - 08:54 PM
#238
Postavljeno 12 September 2022 - 06:33 AM
Svaki bajs će da izgura brevet, jedina je razlika koliko ćeš se pomučiti i kojom brzinom ćeš voziti.
Drumaš će najlakše, najbrže i sa najmanje napora.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
Nabrevetu 300K golgota (Svilajnac - Bor - Majdanpek) toliko je bilo lošeg puta da sam se pokajao što nisam krenuo sa mtb-om na kom imam Kojak 1.35. On taj put ne bi osetio a dovoljno je brz da se opušteno može završiti brevet.
Na Lazarevačkom brevetu lik nas je opušteno pratio sa mtb29 na kom su bile neke široke kramponke. Uzbrdo nas je razvaljivao a nizbrdo po rupama nit koči nit se nešto trudi da obilazi rupe dok mi izgibosmo od kočenja i eskiviranja svega i svačega na putu.
Dobar hibrid/fitnes bic takodje bez problema ide na duže vožnje.
Drumski jeste u prednosti ali traži dobar put.
https://picasaweb.go...208760685671353
#239
Postavljeno 12 September 2022 - 03:19 PM
Dal da kupim ovaj na neviđeno ili da vozim 270km u jednom pravcu?
https://www.2bike.rs...-3#.Yx9NHHS4QUo
#240
Postavljeno 12 September 2022 - 03:26 PM
Sedi u bus ili na voz i probaj bajs, nemoj na neviđeno.U tom smeru i razmišljam, ovi putevi gde vozim, manje prometni i dosta su loši a sve su gori i gori, više su za gravel nego za drum.
Dal da kupim ovaj na neviđeno ili da vozim 270km u jednom pravcu?
https://www.2bike.rs...-3#.Yx9NHHS4QUo
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika