Marzocchi BOMBER XC700Retro SL!!!
#1
Postavljeno 29 November 2008 - 01:03 AM
Marzocchi BOMBER XC700Retro SL
Ovo je stvar koju sam stvarno zeleo, i napokon je u mom posedu
Tezina 1666g.w/starnut 10g. Duzina headtube-a 21cm.(kratim na 19cm). ATA 90-130mm travel, TST 5 (TERRAIN SELECTION TECHNOLOGY).
Sta vise reci...
Evo zvanicnih home made pics
Sutra slike Marza na Elementu!
#8
Postavljeno 29 November 2008 - 10:07 AM
Pa koliko novca tacno ne mogu da kazem, jer i ne znam. Kupio sam ceo bajk kojime je dosta izasao, a jedina stvar kojaj je vredela je BOMBER! Ako prodam ostale delove izacice me 250e, a ako ne onad 450e. stvarno ima neke slbije delove. Mada...? planiram devojci da ostavim neke od tih.Svaka cast druze. Ako nije tajna, koliko si ga uzeo. I jos nesto, valjda si cuo za patuljce koji zive u njega
A sto se tice patuljaka, spremio sam im Snezanu pa nek se druze, a Marzo nek ostave na miru!
Iskreno hteo sam novu takvu, ali carina+porez+jos neke dazbine je BRDO kesa!!!
#11
Postavljeno 29 November 2008 - 11:37 AM
Prvenstveno za trke! Tacnije treniranje i trkanje!Oces ovo da koristis za trke ili za kuliranje? Ako je prvo, da pitam odma otkud 90-130 za XC trke? I otkud to da je ovako lagana
Uf pa sad... 90-130 iz razloga sto su konstruisali dva sistema od kojih se ATA koristila samo za AM i TST 5 - TST 2 koji je napravljen za jednu seriju AM i CORSA seriju XC. Znaci dobili su ultra laku vilu sa promenjivim hodom i sistem lockout sa jos cetri mogucnost.(TST 5) To je od prilike amort koji je naj priblizniji CORSA WC, ali sa promenjivim hodom, koji se regulise na gornjem delu stapa pomocu dva perca. 8 okretaja u jednu stanu se povecava, a u drugu smanjuje hod. Kao U Turn kod RS. Stim sto je dosta preciznije i bolje radi! Opredelio sam sa zato sto mi se desavalo da mi je na nekim trkama bilo potrbno vise hoda nego sto je imao SID. Mislim da sam kupovinom ove dobio ono sto mi je svakako trebalo, sa jednom mogucnoscu vise(ATA) Imao sam srece da viljuska bude u izvanrednom stnju, pa je na njoj ostala nalepnica "Use only for trekking and XC- do not use for AM, 4X, Freeride and Extreme Freeride!!!
I na kraju, dobio sam ekstra amort sa karekteristikama AM i tezinom od 1666g.
A o dizajnu necu ni da pricam! Ostali proizvodjaci mogu samo da zavide!!!
#14
Postavljeno 29 November 2008 - 05:25 PM
#15
Postavljeno 29 November 2008 - 08:08 PM
Primer: U Skoplju je momak uzeo 55 ATA. Nije je vozijo ni 2 meseca stime sto je nekoliko puta vozijo u Skate Park-u. Amortizer nije imao ni 500 predjenih kilometara kada se pokvarijo. I opet famozni ATA je posustao. Kod njega koliko i da pumpas amortizer on nece da ide vise od 60mm. Ej platis amortizer skoro 800e a pukne posle nepunih 500km. Sada amortizer je u Bugarsku na kompletan servis i ugradjenje novog ATA sistema, ali mnogo je verovatno da otkaze i taj, osim ako Marzocchi nisu ispravili gresku. Ali SUMNJAM
#16
Postavljeno 29 November 2008 - 08:23 PM
Da, tacno, ali od 2007 godine se ugradjuje novi olaksani i savremeniji ATA sistem. Tako da su te greske ispravili! Ovaj ATA ne funkcionise kao stari vec mnogo preciznije, a to sa ispustanjem vazduha da nepricamo!!! Moguce, ali da li si cuo ikada da je neki RS drzao vazduh vise 2 meseca, ili nekoliko sati habanja po terenu! A tek na trkama, maratonima od 4 i vise sati... Ako neke vile pustaju vazduh onda je to RS I FOX(zadnji)Za one koje neznaju sta rade patuljci u Marzocchi amortizere evo malo objasnjenje. Naime ATA(Air Travel Adjust) je isti sistem promenlivog hoda kod vazdusnih amortizer kao sto je Air U-Turn kod Rock Shox-a. Zove se drugacije zbog patentiranja i moguce tuzbe. E sad ATA je ubacen u amortizere XC700, 55, 66, 888, za druge nesecam se sada i mrzi me da trazim na netu. Ali kako sto vreme prolazi toliko ljudi u svetu su razocarani od ATA siestema. Ne dihtuje vazduh kako treba, nemoze da podigne amortizer u maksimalni hod, spusta amortizer kad netreba i jos mnogo deficita. Najveci problem je to kada vozac podesi amortizer u najveci hod tokom spusta amortizer se sam vrati na minimalni hod. Neki kazu da to rade mali patuljci koji zive u sami amortizer A sto je najlose Marzocchi se uopste ne trudi da sanira taj defekt kod amortizera. Ej jedan momak u Americi je cak 7 puta menjao kompletan ATA sistem na svoju 66 ali uvek mali patuljci su je spustali na 140mm od 180mm tokom spusta. NAdam se da ce tvoja vise izdrzati, i nece pokazati taj problem ali samo vreme ce pokazati
Primer: U Skoplju je momak uzeo 55 ATA. Nije je vozijo ni 2 meseca stime sto je nekoliko puta vozijo u Skate Park-u. Amortizer nije imao ni 500 predjenih kilometara kada se pokvarijo. I opet famozni ATA je posustao. Kod njega koliko i da pumpas amortizer on nece da ide vise od 60mm. Ej platis amortizer skoro 800e a pukne posle nepunih 500km. Sada amortizer je u Bugarsku na kompletan servis i ugradjenje novog ATA sistema, ali mnogo je verovatno da otkaze i taj, osim ako Marzocchi nisu ispravili gresku. Ali SUMNJAM
To o marcokiju su samo price pojedinaca i nista vise...
Ako bi tako gledali, onda ni jedan amortizer nije savrsen!!!
#17
Postavljeno 29 November 2008 - 08:35 PM
Ja pricam bas o novim modelima ATA sistema. Bas od 2007 kada im se proizvodstvo odselilo u Tajvan. Svi znamo da je Tajvan najveci kvalitet mada kod Marzocci-ja nije bas ispalo tako. Kad smo kod pustanja vazduha, nepricam ja da drzi mesec-dva pa da pusti. Pusta u roku od 24-48h. A sto se tice RS ja moju Toru sam dopumpovao jednom mesecno za maksimum 10 psi. Imam iskustvo i sa Totem solo air jer decko dozvoljava da mu ga stelujemo samo dvojica ljudi. Njega dopumpavam jednom na 6 meseci za 5-10psi. Problem pritiska kod RS se javlja najvise u Dual Air sistemu kada se i pritisak u okolini menja. Najnormalnije kod svih vazdusnih amortizera. Kod Solo Air sistema je malo zabalezitelno promena pristiska
p.s Dali XC 700 ima onaj prepoznatljiv Marzocchi-ja da kada vracas amortizer previse se cuje rebound
#18
Postavljeno 29 November 2008 - 08:45 PM
Dali XC 700 ima onaj prepoznatljiv Marzocchi-ja da kada vracas amortizer previse se cuje rebound
To je Marzocchi-jev "zastitni znak"...Svojevremeno sam ga vozio, ono sto mi se kod njihovih amorta svidja je low pressure komora, kao i resavanje da ulje koje podmazuje bude i svojevrstan dihtung...a moram da priznam da mi je bilo interesantan zvuk istih. Jedino sta sam odmah promenio je ulje, sipao sam redje da bi brze radio amort, jer tako volim.
MTB do groba a i posle...
#19
Postavljeno 29 November 2008 - 08:57 PM
Nadam se da ce meni dobro raditi
Svidja mi se strasno, nebi voleo da mi se nesto slicno desi.
Izvestavacu na vreme kako se ponasa i da li me izdaje.
Ako me je neka viljuska izdala onda je to FOX 100rl. Kupio sam je novu 2005 i za nepunih 4 meseca je proluftirao levi stap i pustio ulje. Strasno, kuno sam se u FOX. Ali eto, opet to ne mora da znaci... Zna Gammzy na sta mislim.
#20
Postavljeno 29 November 2008 - 09:05 PM
MTB do groba a i posle...
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika