Jump to content


Fotografije

Look695


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
45 odgovora na ovu temu

#21 Pustolov_pb

Pustolov_pb
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 396 posts

Postavljeno 09 May 2022 - 10:32 PM

Preskakanje prepreka takođe oba točka istovremeno da dodirnu tlo pa nogama da se amortizuje pa tek onda kontakt sa sedištem.


Preskakanje prepreka upravo ne bi trebalo da se završi sa istovremeno oba točka na tlu. Svakako treba biti van sedišta pri vraćanju na zemlju ali trebao bi milisekund da zadnji točak padne prvi. To zahteva malo više iskustva i umeća nego pad oba točka istovremeno na zemlju ali uvežba se ipak.
  • 1

#22 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 10 May 2022 - 12:09 AM

A šta ćeš, valjda ćemo i mi neiskusni nekada naučiti na forumima i onda uvežbati taj milisekund


  • 0

#23 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4412 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 10 May 2022 - 02:25 AM

Preskakanje prepreka upravo ne bi trebalo da se završi sa istovremeno oba točka na tlu. Svakako treba biti van sedišta pri vraćanju na zemlju ali trebao bi milisekund da zadnji točak padne prvi. To zahteva malo više iskustva i umeća nego pad oba točka istovremeno na zemlju ali uvežba se ipak.



Ništa njemu neće smetati ni da istovremeno dodirne to sa oba točka istovremeno. Niti će smetati ako se podigne samo prednji kom je bitnije da bude odignut jer se zbog ugla vile nasadi na udarnu rupu.
Kao što je Farbač i napisao.. izbegavaj preko 70 nizbrdo jer je i 70 nezdrava brzina. Pri toj brzini u padu smrt je vrlo blizu.
  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#24 marvas

marvas
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 464 posts
  • LocationBeograd/Surcin

Postavljeno 10 May 2022 - 04:55 AM



Koliko sam video nije to farbanje ni skupo a extra bi ispalo u neki besan unikatan dizajn, obavezno ću to uraditi ako potraje. I već bih farbao nego mi glupo jer su ram i fabrički finiš praktično novi i u mint stanju bez ogrebotinice.


Koja je cena farbanja?

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
  • 0

#25 Pustolov_pb

Pustolov_pb
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 396 posts

Postavljeno 10 May 2022 - 06:17 AM

Ništa njemu neće smetati ni da istovremeno dodirne to sa oba točka istovremeno. Niti će smetati ako se podigne samo prednji kom je bitnije da bude odignut jer se zbog ugla vile nasadi na udarnu rupu.
Kao što je Farbač i napisao.. izbegavaj preko 70 nizbrdo jer je i 70 nezdrava brzina. Pri toj brzini u padu smrt je vrlo blizu.

To sam pročitao na nekom stranom sajtu (sa obrazloženjem) ali ne nalazim sad taj tekst da postavim radi dublje analize. Upravo govori o toj tehnici kako sam gore napisao.
  • 0

#26 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4412 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 10 May 2022 - 06:39 AM

To sam pročitao na nekom stranom sajtu (sa obrazloženjem) ali ne nalazim sad taj tekst da postavim radi dublje analize. Upravo govori o toj tehnici kako sam gore napisao.



To je verovatno nečija teorija jer verovatnoća da spustiš zadnji točak milisekundu pre prednjeg je ravna nuli. Sa druge strane logično je da će zadnji pre dotaknuti asfalt jer je zadnji deo bicikla teži od prednjeg. Da li će to biti pola dekunde ili celu sekundu nije toliko bitno, isto kao i da se istovremeno dočekaju.. mnogo bitnije je malo amortizovati rukama i nogama.
Dovoljno je rasteretiti prednji pri prelasku preko prepreke, zadnji će sam po sebi preleteti ako zadnjica nije na sedištu.
  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#27 Pustolov_pb

Pustolov_pb
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 396 posts

Postavljeno 10 May 2022 - 08:47 AM

Ne znam.
Meni je logična priča skroz čak i iskustveno posmatrajući kako sam nekada radio i kako sada, mislim da je mnogo blaži udar i stres na karbon ispod mene kad se dočekam na zadnji pa na prednji nego kad tresnem sa oba točka (na drumaš mislim ako nisam naveo ranije). Množda za vozače ispod 80 kg je svejedno ali sam preko te mase.
Možda na kraju i ne toliko bitno ali podstače me gornji post da podelim svoja iskustva i razmišljnja na sud i procenu.
  • 0

#28 farbach

farbach
  • Members
  • PipPipPip
  • 158 posts

Postavljeno 10 May 2022 - 11:06 AM

Koja je cena farbanja?

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka

Ja farbam samo svoje biciklove. Ne radim musterijama. Za druge ne znam kakve su cene.


  • 0

#29 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 10 May 2022 - 02:02 PM

To sam pročitao na nekom stranom sajtu (sa obrazloženjem) ali ne nalazim sad taj tekst da postavim radi dublje analize. Upravo govori o toj tehnici kako sam gore napisao.

 

O tome ti pričam. Pročitao na sajtu.. teorija i dublja analiza na forumu..

I šta kažeš, zahteva malo više iskustva i umeća ali savlada se ipak? Šta tačno, čitanje? :D

 

Koja je cena farbanja?

 

Sad vidim nema više tog oglasa (Bike Sticker), bile su slike radova izgledalo je odlično. Ja sam jesenas u septembru pitao čisto informativno da znam kako se to kreće i rečeno mi je da je farbanje 70 eur a nalepnice oko 15 plus minus 2 eur i ide lakiranje bezbojnim lakom preko toga. Znači oko 85e.

Sad da li još uvek rade i da li su se menjale cene to ne znam. Mogu da ti prosledim kontakt telefon, imam sačuvanu prepisku u viberu.


  • 0

#30 Pustolov_pb

Pustolov_pb
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 396 posts

Postavljeno 10 May 2022 - 03:56 PM

Ma dobro druže, opušteno...
Drago mi je da sam nasmejao tako negativnog tipa.
  • 5

#31 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 10 May 2022 - 05:27 PM

Pa svako ko deli lekcije iz biciklizma a podloga mu je "pročitao sam negde na internetu" ne znam šta očekuje.. Ma to se omasovilo ovde, godinama.


  • 0

#32 Pustolov_pb

Pustolov_pb
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 396 posts

Postavljeno 10 May 2022 - 05:42 PM

"Deli lekcije"? Loše si shvatio. Ajd dobro, ako mora sve da se pojasni. Nisam delio lekcije već izneo šta sam pročitao, sve su to ozbiljni biciklistički sajtovi samo u slobodno vreme dosta toga pročitam pa više ne znam gde da bi ovde citirao izvor. Što se tiče mene, nisam baš iz prvog puta savladao "tehniku" pada prvo na zadnji točak, nisam mislio na tebe (ako si tako shvatio ili ja nespretno napisao, žeo mi je). Godinama preskačem kao i ti pa reko aj da pokušam na jedan pa na drugi točak i učinilo mi se manje stresno za karbon pa podelih da vidim kakva su vaša iskustva. Juče sam se spuštao 15km pa i sa 63 km/h na momente sam imao vremena da isprobavam, hvala Bogu i naši putevi to dozvoljvaju. Nemoj se ti sekirati ako već nisi administrator (jer da jesi, forum ne bi živeo tolike godine sigurno) šta se godinama piše ovde i šta se omasovilo kako kažeš, poštedi sebe. Živ bio.
  • 4

#33 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 10 May 2022 - 08:14 PM

Dosta toga danas na internetu može da se pročita i vidi. Jako je puno laži među svim tim informacijama a najveća od svih je da je pola od toga istina. :)

Šalu na stranu, pored silnih teorija zavere kojw po svetu kruže o raznim temama,mislim da je biciklizam ubedljivo najnezanimljivije tlo za širenje takvih teorija. Hoću reći, šta bi bilo ko mogao da dobije širenjem dezinformacija na temu biciklizma? Koja je tu interesna grupa?

Ljudi koji na internetu pišu o nekim temama u kojima učestvuju isključivo zbog hobija i strasti prema određenoj temi a da od toga nemaju lične koristi i interesa, uglavnom nemaju skrivenu nameru i želju da nekoga lažu i obmanjuju,nego pokušavaju da svoja iskustva pa i sopstvene greške podele sa drugima i na taj način ako je moguće pre pomognu nekome nego da mu naškode.

Koliko god nekome bilo smešno što neko drugi nešto pročita na internetu vezano za biciklizam pa na osnovu toga u kombinaciji sa sopstvenim iskustvom formira svoje mišljenje, isto toliko upravo takvi treba da se sete da su i oni sami za raznorazna pitanja i savete odgovore tražili upravo na internetu. Loše je što to ide po principu - kada nismo znali, bilo nam je dobro da pročitamo, a sad kada znamo, onda to ismevamo.

Budimo samo realni i prizemni. Niko se nije naučen rodio i niko ne može da popije svo znanje ovog sveta, ma koliko često, dugo, brzo okretao pedale.
  • 5

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#34 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 10 May 2022 - 09:07 PM

And again... golgeter.

 

tumblr_p1eyibf1dN1tf8a5ao1_400.gif

 

Objasniću ti drugi put, zašto mašiš celu loptu svaki put


  • 0

#35 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 11 May 2022 - 09:01 AM

Skokovi:

 

1. Pogledajte na YT-u malobrojne klipove ljudi koji voze DH i FR. Svi redom se dočekuju zadnjim točkom. Sapienti sat.

2. Moje iskustvo: kad se potrudim da se dočekam zadnjim točkom, dočekam se na oba odjednom. Svakako zdravije od pobadanja na prednji uz opciju OTBovanja, a da li se sile sprežu ovako ili onako, ne znam.

 

3. Neznano puta sam se dočekao na prednji i u komadu smo i ja i bicikl(i).


  • 0

#36 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2433 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 11 May 2022 - 10:20 AM

@mixitron

Ovde Gadjan prica o drumasima a ne o MTB.

 

Uglavnom svi prelecemo prepreke i docekamo se na oba tocka, ali nije problem ni prednji ni samo zadnji... nece se nista raspasti niti sam cuo da nekome jeste, posto je oko toga krenula prica.

 

Mislim da u ovoj brzini i na ovaj nacin ni ne moze da se izvede na MTB

 


  • 0

#37 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14583 posts

Postavljeno 11 May 2022 - 11:05 AM

@ciklo   Ajde' prebacuj ovo skakanje u neku drugu temu...

 

DH i FR ide prvo prednji tocak, zbog sto brzeg kontakta istog (prednjeg tocka koji upravlja i koci nizbrdo) i nastavka imanja kontrole nad biciklom, tako se uci u skolama za MTB.

 

I na ovom snimku Sagan takodje podize prvo prednji tocak a zatim prvi kontakt sa tlom ostvaruje sa prednjim tockom, skolski primer kako treba... Isto to a i vise moze da se izvede na MTB biciklu pri toj brzini.

 

Nije neispravno doskociti sa oba tocka ali realno uvek jedan tocak dodirne tlo prvi tako da su vam statisticki sanse da doskocite sa oba tocka veoma male.


  • 0

#38 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8882 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 11 May 2022 - 11:24 AM

I pre toga je nepravilno signalizir'o rukom!

 

 

:)


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#39 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 11 May 2022 - 12:50 PM

Signalizirao je pesacko ostrvo a ne skretanje.


  • 3
.

#40 farbach

farbach
  • Members
  • PipPipPip
  • 158 posts

Postavljeno 11 May 2022 - 01:54 PM

Gotov. Danas je bila prva voznja. 

 

IMG-20220511-110512.jpg

IMG-20220511-110131-HDR.jpg

 
IMG-20220511-110343.jpg
 
Sto se tice tehnike voznje, potpuno je nebitno na koji se tocak doskace, ako je to meko. Telo treba da je amortizer koji upija neravnine na putu. Ne samo zbog cuvanja rama, nego tako moze brze da se vozi. Neko je gore napisao. Oslonac je na ruke i noge, a najmanje na dupe. Preraspodelom tezine izmedju ta tri oslonca se upijaju neravnine. Na biciklu losa tehnika moze da prodje, na motokrosu ili daunhilu se pada u prvom krugu. Ko ne moze da preskace konopac, verovatno ne moze ni da ima dobru tehniku voznje. To je zato sto se sa godinama pokreti svedu na minimum. Nema gipkosti, zadnji kolut napre/nazad je uradjen na fizickom pre koju deceniju.

  • 6




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika