Jump to content


Fotografije

Pohvale za servisera Grbića, Bike Plus servis u Pop Lukinoj


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
37 odgovora na ovu temu

#21 stevs986

stevs986
  • Members
  • 8 posts

Postavljeno 24 July 2021 - 10:54 AM

+1 za Grbica. Majstor je stvarno pouzdan, precizan, tacan...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
  • 0

#22 Suncokret

Suncokret
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 226 posts
  • LocationLeva obala Save

Postavljeno 24 July 2021 - 12:18 PM

Smasher, Milan77, hvala, potrudiću se. Učenje štedi novac i živce, vreme baš i ne, jer mora da se nauči, ali opet je lepše jer se čovek više oslanja na sebe.

Mirek, hvala što pitate.  Hvala Vama i svima, puno ste mi pomogli. Nisam još ništa uradila. Grbić kaže da moj bicikl bolje da ne prepravljam u električni, jer na njemu ima dosta da se ulaže u budućnosti, nego da bolje uzmem gotov električni. Bila sam i do Dušana Latinovića, stvarno su mnoogo fini ljudi i profi to rade. Regularno izdaju iskalni račun. Probala sam neke njihove bicikle. Ja necu rucicu za gas, nego asistenciju, a tu je doplata vise od 100 eur. Kod Dusana Latinovica mi se svideo neki Polar sklopivi, koji je 20kg sa baterijom, i bio je 630 eur, koliko bi samo ugradnja izasla bez bicikla, ali na njega nije mogla da se stavi asistencija pa sam odustala. Svi ostali bicikli bili su tezi. Puno mi je pomogao Dusan011. Nisam toliku pomoć ni od koga očekivala. Hvala puno, Dule. Napravila bih neke ne baš dobre izbore iz neznanja, da ga nisam pitala. U mom slučaju ograničavajući faktor je najviše težina bicikla i podizanje na 3.sprat, iako sam uspela da opteretim svoj bicikl do težine električnog (24kg) i popnem ga i spustim sa 3. sprata, ali to je bukvalno korak po korak sa ogromnom pažnjom. 

Najviše bi mi odgovarao EvoR EPrime, koji sma videla kod Grbica a Dusan011 preporucio. Ima 19kg bez baterije. On nema ženski ram ali ako ne pronađem ništa lakše, uzeću njega. 


  • 0

#23 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 24 July 2021 - 01:51 PM

Uf.... Kad razmislim da želiš da kupiš bicikl od 20 kg koji ćeš svakog dana nositi na treći sprat (možda bez lifta? ) i da si pri tome još žensko, nekako sam mišljenja da će ti taj čak i relativno lakši električni bicikl brzo presesti. Šta više, smatram da svako ko nema nekih većih i ozbiljnijih zdravstvenih problema i/ili 80 godina, nema apsolutno nikakvu realnu potrebu za korišćenjem i kupovinom električnog bicikla.

 

Zbog čega tako smatram? Zbog najosnovnije činjenice da ljudi električne bicikle kupuju jer im u najvećem broju slučajeva odgovara lakoća kojom se oni voze, odnosno koliko se malo energije utroši da bi taj bicikl relativno brzo išao. To ljude primamljuje, oduševljava, a to je najviše zbog činjenice da su pre toga uglavnom vozili neke velike, teške gradske ili stare mtb bicikle, uglavnom sa debelim, širokim i skoro uvek poluizduvanim gumama često sa ogromnim kraponima,  sa 2 broja većim ramom na kojem se sedi poprlično uspravno te je položaj bicikliste na ovakvom biciklu takoreći u svakoj suprotnosti sa svim pravilima aerodinamike.... Pa ni ne čudi što će za ovakav bicikl biti neophodno dosta energije da bi se na asfaltu držala brzina od svega 15 do 25 km na satmi što će pri kočenju i stajanju na semaforu opet biti potrebna ogromna energija da taj bicikl postigne svoju brzinu za krstarenje.

 

Pre odluke u kupovini električnog bicikla po meni treba razmotriti i ostale opcije za kupovinu jer su bicikli i njihov odabir priklikom kupovine u odnosu na pre 20, 30 godina poprilično evoluirali. Danas za otprilike 3 puta manji novac u poređenju sa onim koliko košta nov električni bicikl, može da se kupi duplo lakši, praktičniji takozvani hibridni bicikl koji će imati lagan duplo tanjen ram, sportskiji položaj bicikliste u vožnji koji će biti mnogo aerodinamičniji (što je najbitnije preduslov da se ide brže i lakše) i u startu značiti bržu vožnju sa manje napora i tanje slik ili poluslik gume koje će pružiti daleko manji otpor kotrljanja u poređenju sa nekim starim mtb ili city biciklom na kakve je većina navikla. Takav bicikl će po ravnom ići ako ne istom brzinom kao i električni bajs onda čak i većom, biće jednostavniji za održavanje, neće biti neophodno nikakvo punjenje baterija niti njihova pravovremena zamena, i njegov transport uz i niz stepenice će biti nekoliko puta lakši i jednostavniji.

 

Tako da drugarice Suncokretu, pre nego što se definitivno odlučiš na definitivnu kupovinu električnog bicikla, razmostri još jednom i neke druge opcije. Siguran sam da ih ima pregršt jer je danas tržište bicikala i izbor različitih vrsta ovog prevoznog sredstva, veći nego ikada ranije.


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#24 flocus

flocus
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 709 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 24 July 2021 - 02:38 PM

Od pohvale za servisera do video tutorijala, težine električnih bicikala, potrebe za električnim biciklima, prednostima hibrida...
Baš je teško otvoriti novu forumsku temu kad treba da se piše o novoj temi?
  • 5

#25 Milan777

Milan777
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1113 posts

Postavljeno 24 July 2021 - 02:50 PM

Imamo konsenzus da je Grbić savršen. To je apsolvirano.
Valjda ga nećemo pokvariti kad svi nagrnemo kod njega :)
  • 2

#26 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 24 July 2021 - 03:26 PM

Od pohvale za servisera do video tutorijala, težine električnih bicikala, potrebe za električnim biciklima, prednostima hibrida...
Baš je teško otvoriti novu forumsku temu kad treba da se piše o novoj temi?



Dovoljno si dugo na forumu da bi već trebalo da znaš da je velika većina tema odavno pročešljana, manje više se sad sve vrti u krug.

Po meni nije toliko loše kad zastranimo u temi, dokle god ona ima veze sa biciklima. Tužno je na primer koliko smo se popalili u onoj temi o Koroni. Tako nešto ne bi smelo da se desi, sve ostalo je rock&roll. :)
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#27 omega

omega
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3335 posts

Postavljeno 24 July 2021 - 07:07 PM

.
  • 0

#28 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4412 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 24 July 2021 - 07:55 PM

Tužno je na primer koliko smo se popalili u onoj temi o Koroni. Tako nešto ne bi smelo da se desi, sve ostalo je rock&roll. :)


Bilo je tu još takvih tema :D
  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#29 Suncokret

Suncokret
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 226 posts
  • LocationLeva obala Save

Postavljeno 27 July 2021 - 01:25 PM

Hvala, Smaher. Znam šta hoćete da mi kažete. Ali da bih vozila svaki dan koliko želim bez motora i odmarala se dok radi motor, treba mi električni. Neću ga po svaku cenu uzeti ako ne nađem odgovarajući, ali volela bih da nađem. Pisala sam u drugoj temi šta mi sve otežava vožnju do posla, da ne gnjavim ovde. Potreban mi je taj uspravan položaj pri vožnji a moj alu ram koji je S (16 inca) potpuno mi odgovara, prerađen - sa podignutom lulom maksimalno i amterdam volanom. Teško ću takav mali ram naći. Ako poželim, uvek mogu da ga vratim na početna podešavanja (kratka lula, ravan volan). Pre toga sam imala 2 bicikla sa velićim ramom (verovatno L), i boljom opremom, i na kraju sam ih prodala jer uz sve modifikacije moja kičma nije bila srećna. Jedino me težina elaktričnog bicikla sprečava da ga kupim pa još tražim neke opcije.

 

Znači ti hibridni bicikli imaju mnogo lakši ram? Da li znate koliko košta takav najlakši bicikl sa punom opremom (blatobrani, pak-treger, korpa), ženski ram i da se može kupiti nov kod nas, maksimalno M veličina? Pa onda da na njega kod Dušana Latinovića ugradim motor. Kad bi sa ugradnjom motora izašao na 18kg, to bi bilo savršeno. Ima polovnih koji su lakši, ali pitanje je u kakvom su stanju. Čak i da ih probam pre kupovine, ne mogu ni da naslutim skrivene mane, koje posle mogu mnogo više da me koštaju.

 

Treća opcija je da olakšam svoj bicikl, možda prelaskom na korpu koja se skida sa paktregera, što je @Dusan011 jednom predložio. To je 1kg manje za nošenje uz stepenice. Prvo prvo nosim stvari i bateriju u stan, onda se vraćam po bicikl. Mada Grbić kaže da očekujem dodatno ulaganje u njega u narednih godinu dana, i da je bolje da ga ne prerađujem nego da uzmem gotov električni. Za sad vozim svoj, taj servisiran kod Grbića, sa duplo manje snage. To je srećna vožnja, dok sam na godišnjem  :)


  • 1

#30 Suncokret

Suncokret
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 226 posts
  • LocationLeva obala Save

Postavljeno 27 July 2021 - 02:53 PM

Možda da amortizer (XCT Sr Suntour) zamenim krutom viljuškom, onom specijalnom, što je BikeGremlin predlagao na svom sajtu. Ili običnom, pa da se poremeti geometrija bicikla. Koliko bi se smanjila težina bicikla onda? Amortizer mi uopšte ne treba.


  • 0

#31 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 27 July 2021 - 03:41 PM

Nem se ljutis,ali najbolje ti kupi taj jednotocak, on nema ni volan, i nauci voziti ,on je najlaksi,i neces imati problema ga nositi uz stepernice,salim se  O:)


  • 0

#32 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 27 July 2021 - 04:45 PM

Na težinu bicikla utiče sve, počevši od rama preko točkova do mehanike. Ram ako je težak kao tuč, nema nikakve svrhe dalje pokušavati da se olakša bicikl.

Verovatno ćeš dobiti nešto manju težinu krutom alu ili čeličnom vilom ali ni to ne mora da znači, pogotovo ako te to košta osetne promene u geometriji. Možeš na težini uštedeti koristeći uže, lakše i kvalitetnije gume od kojih će bicikl svakako i brže i lakše da se vozi po asfaltu.

Nego kakve konkretno zdravstvene probleme imaš pa ne možeš da voziš bicikl koji ima sportsku geometriju? Oprosti na direktnom pitanju, samo pokušavam da pomognem.

Možda nije loše da započneš novu temu o ovome pa da se i drugi članovi uključe. Ubeđen sam da ćemo naći optimalno rešenje za tvoje potrebe....
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#33 Suncokret

Suncokret
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 226 posts
  • LocationLeva obala Save

Postavljeno 27 July 2021 - 05:05 PM

Mislim da ram nije težak, ali ne mogu da garantujem. Za gume sam se zeznula jer sam se prebacila sa 1,75 na 1,95. Jeste mi sad lepse i lakse da vozim ali je sigurno, kako Vi kazete, povecalo tezinu.

Grbić kaže da sad ništa više ne radim ništa na biciklu, sem toga što mora za godinu dana.

Imam problem sa vratnom i torakalnom kičmom. Trnjenje prstiju i gubitak snage u toku vožnje sa sportskim položajem (to je od vratne kičme) a torakalna samo bol. Fizijatrijske vežbice, sve to radim, ali opet, zbog te početne diskopatije, mnogo mi je lakše da skoro svu težinu prebacim na sedište. Posebno što sam zbog nekih operacija poslednjih godina prilično ispala iz štosa, nisam vozila, nabacila skoro 15 kg, i to mi sve smeta za sportski položaj. Osećam gubitak energije i on me sprečava da vozim koliko često i dugo želim. Na primer, ranije sam vozila oko 35km svaki dan, možda ponekad preskočim. Sad izvozim 2x10 km (do Ade i nazad sa pauzom od nekoliko sati na Adi), dođem kući, duša mi u nosu. Sutradan samo do prodavnice odem i što moram na posao. Pritom pazim na sve što može povećati energiju - unosim alkalizirajuće namirnice, jedem laganu klopu 3-4 sata pre vožnje (da ne trošim energiju na varenje i da ne bi bilo neporebne redistribucije krvi u digestivni sistem, nego da ostane maksimalno za mišiće i mozak). Sigurno bi tih 15kg manje rešilo deo problema sa kičmom. E sad tu je voljni faktor klimav i zato razmišljam o električnom biciklu. A i zato što želim da idem biciklom na posao i stignem neoznojena, što ni u najboljoj kondiciji nisam uspela. Uvek budem mokra, a tuš kabina na poslu mi ne deluje previše čisto da bih je koristila. Vlažne maramice možda rešavaju stvar nekome. Ja se ne osećam dovoljno čisto da sedim sa kolegama u istoj sobi. Nije mi prijatno. Jedino bi tuširanje pomoglo.


  • 0

#34 Suncokret

Suncokret
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 226 posts
  • LocationLeva obala Save

Postavljeno 27 July 2021 - 06:16 PM

Hvala Vam puno, Smasher. Otvoriću novu temu.


  • 0

#35 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 27 July 2021 - 06:24 PM

Uf... Ja sam naravno laik za medicinu ali po opisu mi deluje da tvoj problem (molim te ne persiraj mi, svi smo ovde kolege po točku) ne deluje nimalo jednostavno. Zbog toga bih se ogradio i ne bih davao dalje nikakav savet koji ne daj Bože može da pogorša stanje. Možda je najbolje da se posavetuješ sa nekim stručnjakom da t najpre prepiše neku terapiju ili vežbe pa da ako je tako moguće rešiš probleme sa kičmom, a za bajs je onda lako.

Inače, što se znojenja tiče... Da, često je neizbežno na bajsu. Ja idem svaki dan na posao bajsom 6 km u jednom pravcu, ne trkam se ali pošto rekreativno sportski vozim bajs, nekako mi je u krvi da malo brže motam pedale, pa čak i kad ne gledam na sat motam po 25 i 30 na sat, što naravno mora da prouzrokuje malo znojenja. Međutim, ako krenemo od pretpostavke da su ujutru temperature uvek nešto niže, moja je preporuka da kad krenemo na posao da se uvek malo laganije obučemo, tako da kad izađemo napolje da nam je čak malo hladnjikavo. ČIm sednemo na bajs i krenemo da motamo, temperatura tela će se brzo regulisati i znojenja će biti minimalno. U povratku kad se vraćamo kući, biće veće temperature i možda se malo više oznojimo, ali zato čim uđemo unutra pravac pod tuš i rešen problem. :)
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#36 Suncokret

Suncokret
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 226 posts
  • LocationLeva obala Save

Postavljeno 27 July 2021 - 06:58 PM

Hvala na pomoci, Smasher. Perisranje mi po navici. Možda bih mogla da probam jedan dan, kad inače ne idem na posao, da se odvozim do posla, posebno sad kad mi je duplo lakše da vozim bicikl, otkad ga je Grbic servisirao. Ako uspem doći neoznojena, super, ako ne, onda tražiti drugo rešenje. 

 

Za vratnu kičmu, sve sam proverila , ostaju samo vežbice i promena položaja na bicilu. Ja sam lekar opšte prakse, ali sam ipak otišla kod fizijatra i neurologa, pre toga uradila MR a zatim i EMNG (hronične degenerativne promene, ništa više li položaj pravi problem). Za neke lekove za regeneraciju nerava sama sebe izdoziram, i to pomaže neko vreme. Na primer, Milgamma (velike doze B1 i B6), vitamin B12 1000mcg, Thiogamma ili Berlithion (alfa-lipoinska kiselina odnosno njeh optički izomer tioktinska) od 600 mg. Piju se određenim redosledom i sa pauzom, ne sme da se prekorači doza ni dužina uzimanja, jer mogu da naprave toksično oštećenje jetre (svi) i nerava (Milgamma). To su sve registrovani lekovi, uvek bolji nego suplementi, jer su prošli kliničko ispitivanje i imaju detaljno uputstvo sa svim kontraindikacijama i neželjenim dejstvima, bolju kontrolu proizvodnje, sve. Pomoćni lekoviti preparati (suplementi) su mutna voda. To vidite po tome što na njima piše da nema neželjenih dejstava ni kontraindikacija (osim alergija). To je nemoguće. Svi suplementi mogu da izazovu oštećenja organa, ometaju dejstvo drugih lekova i suplemenata. Takođe i apsorpciju i matabolisanje hrane, a i hrana njih može da ometa. Tako da je i raspored uzimanja u toku dana bitan. Suplemente, ako uzmem, uzimam samo od firmi koje godina prave i lekove kao što je Galenika, Hemofarm, Alkaloid Skoplje i sl. Ako neko ima sličan problem, eto najbolje da se javi ne samo fizijatru nego i neurologu, verovatno će dobiti nešto od navedeih lekova (ako nema kontraindikacija). Brzo se osete efekti. Pored toga uzimam Koenzim Q10 u varijabilnoj dozi, zavisi da li ga pijem zasebno ili ga kombinujem sa još nekim lekom. Ima gomilu interakcija kao i svi lekovi a i suplementi. On poboljšava iskorišćavanje kiseonika u mitohondrijama - sa istom količinom goriva (hrane) uz bolje iskorišćavanje kiseonika, možemo više. Ima tu još kombinacija, ali ne bih da gnjavim a i iskočila sam mnogo iz teme.


  • 0

#37 mhetlerovic

mhetlerovic
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 445 posts

Postavljeno 28 July 2021 - 08:59 AM

Odosmo sad skroz u off ali cenim da se glavni deo priče već završio :)

 

Osećam gubitak energije i on me sprečava da vozim koliko često i dugo želim. Na primer, ranije sam vozila oko 35km svaki dan, možda ponekad preskočim. Sad izvozim 2x10 km (do Ade i nazad sa pauzom od nekoliko sati na Adi), dođem kući, duša mi u nosu. Sutradan samo do prodavnice odem i što moram na posao. Pritom pazim na sve što može povećati energiju - unosim alkalizirajuće namirnice, jedem laganu klopu 3-4 sata pre vožnje (da ne trošim energiju na varenje i da ne bi bilo neporebne redistribucije krvi u digestivni sistem, nego da ostane maksimalno za mišiće i mozak). Sigurno bi tih 15kg manje rešilo deo problema sa kičmom. E sad tu je voljni faktor klimav i zato razmišljam o električnom biciklu. A i zato što želim da idem biciklom na posao i stignem neoznojena, što ni u najboljoj kondiciji nisam uspela. Uvek budem mokra, a tuš kabina na poslu mi ne deluje previše čisto da bih je koristila. Vlažne maramice možda rešavaju stvar nekome. Ja se ne osećam dovoljno čisto da sedim sa kolegama u istoj sobi. Nije mi prijatno. Jedino bi tuširanje pomoglo.

 

Mislim da je najbitnije pitanje šta je namena bicikla - da li je u pitanju prosto prevozno sredstvo i kao takvo se tretira isto kao auto/autobus/trotinet ili je ideja da bude prevozno i rekreativno sredstvo. U prvom slučaju je električni bicikl odlična opcija, u drugiom mislim da uopšte nije. Naime ovo pričam i iz ličnog iskustva jer sam nakon onog prvog perioda zatvaranja zbog korone (otprilike početak leta 2020) bio u sličnoj dilemi - imao sam 15ak kg više nego što imam danas i razmatrao sam kupovinu električnog bicikla da idem na posao jer živim na Novom Beogradu, radim na Crvenom Krstu, sama distanca nije mnogo velika, oko 12 km u jednom smeru ali ima uzbrdo da se vozi solidno. I onda sam ja kao računao da uzmem električni bicikl koji bi mi pomogao uzbrdo. I sada mi je mnogo drago što to nisam uradio :)

 

Ni ja nemam baš mogućnost da se istuširam na poslu i prvi put kad sam došao bajsem prošle godine sam bukvalno bio gola voda, sušio se dva sata, hteo da izdahnem na ulazu u kancelariju. Doduše u tom nekom periodu na usponu uz Košutnjak sam morao da stanem i tako sam izgledao da je neki lik stao s kolima da me pita da li sam dobro i da li treba da me poveze do bolnice n2:Heristical U međuvremenu sam jel nabacio kondicije dosta, smršao i kad sam došao prošle nedelje na posao sam se jedva nešto malo više bio oznojio nego što bi se to desilo da sam recimo vozio autobusom. Kolege koje me nisu videle da sam došao bicklom nisu predstavu imale da sam se rekreirao dolaskom na posao. Naravno ima tu i drugih faktora, izbor odeće je svakako vrlo bitan jer tehnička majica će mnogo pomoći da se taj znoj lako reguliše, a meni je recimo na poslu dosta casual atmosfera pa čak i ostanem u njoj bez obzira što sam poneo presvlaku. I recimo izbegavam da vozim kad je baš ovo 40 stepeni napolju jer je čak i ujutru previše vruće. Ali kada je maksimalna dnevna prognozirana za ispod 30 to mi je sasvim ok i za ujutru i za popodne. 

 

Moja poenta jeste da mislim električni bicikl ima smisla isključivo kao prevozno sredstvo - ako će se koristiti svaki dan do posla i nazad ili za neke druge transportne svrhe. S tim da veći deo ljudi kod nas teško da ide na posao biciklom ili drugom otvorenom električnom napravom u periodu oktobar-mart koji sada predstoji. U svrhu kombinacije rekreacije i prevoza mislim da je standardni bicikl mnogo bolje rešenje prosto jer tera čoveka da radi na spremi i kondiciji umesto da iskorsiti lakšku kartu punjenja baterije električnog bicikla. Recimo i dalje imam drugara koji me obrađuje da uzmem eMTB jer volim da vozim van asfalta, i to čak ima i mnogo više smisla nego standardni gradski ebike, ali sam prosto sebe ubedio da mi to ne treba i da ću samo sebi učiniti medveđu uslugu (novac, uslovno rečeno, nije problem). 

 

Naravno ja ovde izuzimam medicinski aspekt stvari jer o tome ne znam ništa nit se razumem, pričam samo o volji/kondiciji - iz mog iskustva poslednjih godinu i nešto dana što se više vozi to lakše ide a onda i rezultati dolaze sami po sebi. Naravno da ne bih odmah otišao na vožnju od tipa 100km, sad mi je i to sasvim ok. Takođe i što se težine bicikla/komponenti tiče se nimalo ne opterećujem jer za kilažu koju sam skinuo sa celog sistema u tom periodu bih mogao da nosim bukvalno dodatni bicikl na leđima, a brzinske rekorde i KOM-ove baš i ne jurim, više mi je sve takmičenje sa samim sobom. Ali i tu je bitno postaviti ciljeve - povećati kilometražu, brže odvesti neku deonicu koju inače vozim (a zapravo nije nešto specijalno bitna bilo kome), popeti se negde gde bih ranije crkao i slično... 


  • 0

#38 Suncokret

Suncokret
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 226 posts
  • LocationLeva obala Save

Postavljeno 28 July 2021 - 10:13 AM

mhetlerovic, hvala na savetu. Namena bicikla bi bila svakodnevni odlazak na posao (sa uključenim motorom) plus rekreacija u povratku sa posla i ponekad vikendom (isključen motor). Čak i vožnja po hladnom vremenu kad nije kiša i sneg. Deonica je okvirno Nova Galenika - KCS. Onda mogu još malo da pričekam, bar dok sam na godišnjem i vozim rekreativno običan bicikl. Kupila sam svu tu odeću, isprobavam je poslednjih godinu dana i jeste da se čovek lakše osuši, ali neprijatni mirisi se baš ne mogu sprečiti, i taj osećaj ulepljenosti koji ostaje i kad se potpuno osušim i/ili presvučem. Za sad nisam našla električni bicikl koji bi mi odgovarao (da nije previše težak, da je ženski ram odgovarajuće veličine, da ispunjava propise za neregistrovanje), pa svejedno moram da pričekam. Možda još smršam i vratim malo kondiciju. Inače, tu relaciju sam vozila u punoj kondiciji pre 15 godina (i sa 15 kg manje), dok sam studirala, i kad dođem na vežbe tako znojava, bez obzira što presvučem majicu, verujem da ljudima oko mene nije bilo baš prijatno. Jedino što tada nisam nosila aktivnu odeću. Imam prilike još mesec dana da eksperimentišem.


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika