Jump to content


Fotografije

MTB/Hibrid do 400 EUR


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
32 odgovora na ovu temu

#21 toxicm

toxicm
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 210 posts

Postavljeno 12 January 2021 - 10:02 AM

Nije zanemarljiva, ali to su upravo gume i taj amortizer, malo masivniji ram. Šta znam, meni je i za mahom gradsku vožnju bolji izbor Tsunami od Shadow-a, ali ja preferiram MTB. Ne bi ni menjao gume, dok se istroše bi znao šta bi mu odgovaralo više. Amort zaključa za dobar put, otključa na lošem. Samo predlog, ako gleda jedan, verovatno će moći da proba i drugi, pa koji mu više odgovara.


  • 1

#22 wrach

wrach
  • Members
  • 6 posts

Postavljeno 12 January 2021 - 12:01 PM

Ljudi hvala puno na toliko saveta!

 

Ono sto sam u medjuvremenu shvatio uz vasu diskusiju a podsecajuci se prethodnih iskustava sa biciklima:

 

1. Prednji amortizer - DA
Mislim da mi jeste potreban amortizer (samo prednji naravno) s obzirom da su rupe po Beogradu znale da mi uticu na zglobove ruke (koji nisu u savrsenom stanju)

2. Triger menjaci - iskljucivo

Setih se koliko me nerviralo menjanje brzina "kao na motoru" kad sam pozajmio bajs od ortaka. Dodatno, imam utisak da ce to pre da se pokvari/preskoci nego li triger menjac

3. V kocnice

Iskreno, citajuci o prednostima i manama disk kocnica, prilicno sam siguran da mi nisu potrebne. Retko, maltene nikada cu voziti bajs po vlaznom vremenu, a sam sistem dodaje tezinu.

 

 

Shodno tome, tesko je naci bajs sa V-kocnicama sa kvalitetnim ostatkom opreme te bih vas zamolio da prokomentarisemo par modela (dodao sam i polovne jer zaista izgledaju dobro (iako imaju disk kocince)). Pokusavam da metodom eliminacije dodjem do resenja :)

 

1. Nakamura - Intersport 

Da li razmatrati Nakamuru kao "brend"?

 

2. Decathlon - 27.5"
 

Da li postoji razlog da se Decathlon-ovi bicikli iskljuce iz izbora? 

 

3. Polar mirage
 

Da li ovo moze da bude dobra osnova za "nadogradnju" koja bi me ostavila u budzetu?

 

4. Performance sportline

 

Deluje kao bas dobra ponuda, mada nemam iskustva da li slike lazu :)

 

5. Genesis impact

 

Opet, deluje kao da je prakticno nov


  • 0

#23 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2431 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 12 January 2021 - 04:30 PM

Mtb je super bicikl ali jednostavno je za offroad.

Mtb je super bicikl i za gradsku vožnju, ubedljivo najudobniji od 4 koja imam.

 

Udobno, komotno, meko. I za asfalt, i za zemljane staze...

 

Ako mu porastu potrebe, uzeće drugi ili još jedan. Za početak, ovo je sasvim ok. Jedino bih ipak razmislio i o disk kočnicama. Posle 10 godina, ne bih se na v-brejk vratio...


  • 0
Homesick for a place you've never been...

#24 Leopard

Leopard
  • Members
  • PipPipPip
  • 91 posts

Postavljeno 12 January 2021 - 05:24 PM

што се тиче декатлона возим st560 и био је далеко испред осталих по компонентама (тад је коштао 650е и до 800е ниси могао бољу опрему да нађеш). Једино не знам геометрија и тежина рама какве су у односу на остале, можда ту каска
  • 0

#25 toxicm

toxicm
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 210 posts

Postavljeno 12 January 2021 - 06:54 PM

Danas je teško (nemoguće) naći valjan novi bajs sa V kočnicama. Njih stavljaju na najnižu klasu koju lično ne bih uzimao. Disk kočnice jesu komplikovanije za održavanje, ali su i bolje i mislim da bi trebao taj uslov da izbaciš.

 

Amortizer uzimaj samo sa zaključavanjem, lično ne bih ispod SR Suntour XCM. XCT ne bih, Zoom nemoj. Bolje bez amortizera nego sa lošim.

 

I Dekatlon i Nakamura su OK brendovi, zavisno pre svega od modela. Ja vozim Nakamuru Catch 7.9, ali je on malo skuplji.


  • 0

#26 Nesoni

Nesoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 925 posts

Postavljeno 12 January 2021 - 08:09 PM

Za amortizera sigurno grešiš. Ima za to mnogo razloga (guglaj) a dva najveća su da kvalitetan/koristan amortizer nećeš naći u ovom cenovnom rangu (samo nabijaš dodatnu težinu bez benefita) i na asfaltu se kakav god amortizer bio, gubi mnogo energije u ljuljanju plus manje rupe i neravnine amortizer ne pegla tako efektno (ako ga zaključavaš, koja je svrha?) .
V kočnice vs disk kočnice - možda voliš vintidž, osećaj proklizavanja na kiši ili samo smatraš da je fiksni telefon romantičniji od mobilnog (korisniji i bolji sigurno nije).
Nadogradnja bajsa - ako hoćeš za par stotina grama manje da spucaš par stotina evra više , što da ne. Isto će ti oba završavati posao a ja za mojih par hiljada km godišnje, baš ne mogu da nađem opravdanje za to.
Čitaj još malo, razmišljaj, potrebe "ludaka" sa foruma koji prelaze 10h-20h km godišnje nisu i moje /tvoje potrebe, čini mi se.
A fensi garderobica, oprema itd - može i bez toga (osim kacige, dobrog svetla, pedala i sedišta) , tu sam ja slab karakter, kada uletim u podzemnu garažu na poslu nakrcan bici opremom , sve koleginice misle da dolazim direktno sa Tour de France a meni lepo u P. M.
Bajs je za mene uživanje, mali dnevni izazov, rekreacija i razbijanje svakodnevnice - biće i za tebe, nemoj previše u početku biti opterećen profi opremom (ima vremena za to)
Opet, ako imaš sredstava i greje te to, kupi najbolje od svega, što da ne.. Pozdrav



Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  • 3

#27 Serbian_SPIRIT

Serbian_SPIRIT
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1060 posts
  • LocationMeckenheim

Postavljeno 13 January 2021 - 03:33 PM

Za amortizera sigurno grešiš. Ima za to mnogo razloga (guglaj) a dva najveća su da kvalitetan/koristan amortizer nećeš naći u ovom cenovnom rangu (samo nabijaš dodatnu težinu bez benefita) i na asfaltu se kakav god amortizer bio, gubi mnogo energije u ljuljanju plus manje rupe i neravnine amortizer ne pegla tako efektno (ako ga zaključavaš, koja je svrha?) .


Skroz tačno. Ništa bez vazdušnog amortizera ili baš opruga (ona se malo teže šteluje) ne može da se podesi da baš pije neravnine i da bude tako udobno. U suštini neki kvalitetniji Manitou ili RS Reba najmanje da bi dobio to što hoćeš (to je oko 150e/polovno).

Suštinski možeš da spustiš pritisak u gumama na nekoh 2,5 ili 2,0 bara i dosta će bicikl da bude udobniji. Gume se više troše/buše i sporiji je bicikl. PRE SVEGA uzmi bicikl koji ti odgovara po veličini, to će mnogo više da znači za udobnost nego bilo šta gore navedeno. Preveliki bajs je ozbiljan problem kao i baš mali. Probaj da se izmeriš, unutrašnja strana noge od ja*a do poda, tvoja visina i kolika ti je razgibanost , to sve utiče mnogo na udobnost bicikla. MTB se sa druge strane kupuje da bude malo manji, od predviđenog. Na netu ima brdo kalkulatora koji otprilike kažu koju veličinu da gledaš ti onda odeš u prodavnicu i probaš nešto slično tome (1cm od 2 manje).

P.S. Ponesi metar.
  • 0

And now something completely different
 

https://www.youtube....d8weJKBVCnAPfgx


#28 wrach

wrach
  • Members
  • 6 posts

Postavljeno 13 January 2021 - 03:40 PM

Danas sam otisao da vidim sta ima fizicki da se pogleda i nazalost izbor je suzen ali naisao sam na nesto sto mi izgleda lepo.

 

Znam, nema amortizere, ali zaista deluje kvalitetno s obzirom na cenu.

 

Rover (nikad cuo), Tektro V-kocnice, menjac je Shimano Tourney, sajle prolaze kroz alu ram, ima amortizer ispod sedista, moguce je podesavanje ugla volana, najlaganiji od svih koje sam gledao - 38 000

 

Misljenje?

 


  • 0

#29 wrach

wrach
  • Members
  • 6 posts

Postavljeno 13 January 2021 - 11:26 PM

Sad vidim da se slika nije uplodovala a nemam opciju da editujem post

Attached Thumbnails

  • viber_image_2021-01-13_16-30-25.jpg

  • 0

#30 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4541 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 14 January 2021 - 05:33 AM

Danas sam otisao da vidim sta ima fizicki da se pogleda i nazalost izbor je suzen ali naisao sam na nesto sto mi izgleda lepo.

Znam, nema amortizere, ali zaista deluje kvalitetno s obzirom na cenu.

Rover (nikad cuo), Tektro V-kocnice, menjac je Shimano Tourney, sajle prolaze kroz alu ram, ima amortizer ispod sedista, moguce je podesavanje ugla volana, najlaganiji od svih koje sam gledao - 38 000

Misljenje?

Užas...
Gadna geometrija (razvučen ram) izgleda kao autobus, nije ahead viljuška i lula, vila je verovatno gvozdena, pijačarske komponente, jeftina šticna sa amortom, ako baš mora ovaj, onda dobro.
Za ove pare, pogotovo sada preko zime, možeš polovne bicikle da biraš, pet puta bolje i lepše, baš je dobar izbor.


Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 1

#31 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 14 January 2021 - 09:37 AM

Slozio bih se sa Vidakom, s tim da bih dodao da ce i najniza klasa Shimanove opreme (Tourney) korektno raditi kada se nasteluje i podesi kako treba, ali je problem sto je sva ta oprema nepotrebno teska, zastarelih standarda, za bilo kakvog rekreativca ipak nedovoljna.

Ovo je klasican bajs za po gradu od tacke A do tacke B sa ramom upitnog porekla na kojem se ne isplati raditi bilo kakav upgrade.

Zasto ne pogledas onog Shadow-a? U krajnjem slucaju ako je cena problem sa cca 300 eura ima da se biraju polovni a kvalitetni, ocuvani bicikli koji ce dugorocno biti daleko bolje resenje od tog bajsa sa slike.
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#32 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 14 January 2021 - 10:05 AM

Mtb je super bicikl ali jednostavno je za offroad.

=;  Svasta sta se moze procitati,od navodnih "biciklista"  Pa ni dzipovi nisu za puteve,pa se voze po putevima, kada bih birao sta da vozim po nasim putevima biram MTB a i sam sam sa njim presao preko 42000 km. i na njemu trpim najmanje posledice ,doduse sada leti vozim  bent on je udobniji, ali zimi! MTB je nezamenljiv,ko je biciklista zna sta mislim kada kazem-posledice.


  • 0

#33 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 14 January 2021 - 11:03 AM

Ako se džipovi i voze po putevima, to ne znači da ne postoje druge vrste automobila koje bi za grad ili asfaltirane puteve bile daleko srećnije, praktičnije, ekonomičnije i bolje rešenje od džipa.  Što opet nema nikakve veze sa biciklizmom, porediš žabe i babe.

 

To što bi ti preferiraš neki određeni tip bicikla a očigledno nisi probao/vozio neki drugi, ne znači automatski da je to apsolutno najbolje rešenje za svakog. Ja na primer rekreativno vozim drumski bicikl, ali ne preporučujem odmah drumaša svakome kome treba bicikl za rekreaciju bez obzira što ja to preferiram.

 

To kakav je bicikl najbolji za naše puteve je vrlo relativna stvar. Ne treba svakome i uvek preporučivati jedno isto.


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford





0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika